astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δεν εξηγείται, με βάσει τα παραπάνω, η ύπαρξη σαπουνόλαδου στο κάρτερ.... (sorry για το απότομο) Θεωρώ ότι θέλει κατέβασμα το μοτέρ για να το δεις, αν μπορείς να το δεις....Πιθανόν βρίσκεται στους αυλούς που περνά το ψυκτικό του κινητήρα από τον κορμό... Δεν είναι πάντα οπτικά ανιχνεύσιμο... Υπάρχουν εξειδικευμένα μηχανουργεία που "κολλάνε" κορμούς και αλουμινίου... άλλα εξαρτάται από το σημείο...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Το ενδεχόμενο να είναι συμπυκνώματα λόγω συνεχών ψυχρών εκκινήσεων κατά την χειμερινή περίοδο;
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 (edited) δεν νομίζω...... ................. Έχει πολλά χιλιόμετρα το μοτέρ??? Edited Ιούνιος 11 , 2012 by astrah
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δεν είναι ούτε πάρα πολλά αλλά ούτε και λίγα... δεν ρωτάς τιμές για κανένα used (ως εναλακτική), ελέγχοντας τον πριν με μηχανικό αυτοκινήτων γνώστη του sport....??? Γιατί όπως το "βλέπω"... αν θέλει κόλλημα ο κορμός, ολόκληρο σετ φλαντζών, μέταλλα, αμφιβολία για τον στρόφαλο +... στην ουσία είναι σχεδόν γενική επισκευή με κορμό επίφοβο(?)...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Μεταχειρισμένος έχει 700€. Αν θέλει κόλλημα, δεν θα τον κολλήσω. Θα το περπατήσω έτσι, όσο πάει. Η όλη ιστορία γίνεται επειδή το αυτοκίνητο είναι για πέταμα, δεν θα έκανα πειραματισμούς σε καλό όχημα.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Εφόσον δεν έχει καεί φλάτζα (όπως μας λες) τότε ενδεχόμενο ρήγμα στον κορμό είναι η μόνη αιτία που μου έρχεται και εμένα στο μυαλό, όπως είπαν και οι συνάδελφοι πιο πάνω. Όπως και να έχει πρέπει να βάλεις πολύ λεπτά λάδια όταν δέσεις το μοτέρ (mobil-1 εγγύηση) και να το δουλέψεις. Μετά από λίγες ώρες δοκιμαστικής λειτουργίας πάλι αλλαγή λαδιού και φίλτρου.
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Και αν θες να βρεις τη ρωγμή, πρεσάρισμα. Έχω ακούσει για κάποια υγρά τα οποία στο κύκλωμα ψύξης και "μπαλώνουν" ρωγμές (μέχρι κάποιου μεγέθους φαντάζομαι).
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Από την στιγμή που πάει ο κορμός για κόλλημα, τότε το μηχανουργείο-ρεκτιφιέ πρεσσάρει τον κορμό με "ειδική" συσκευή και βρίσκει το "κρακ"... miltos Το ψυκτικό υγρό που αναφέρεις, αν δεν μου διαφεύγει κάτι, αφορά το ψυγείο και όχι τον κορμό που αναπτύσσονται πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες....
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Ναι τα υγρά αυτά αφορούν το ψυγείο και όχι τον κορμό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα