astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δεν εξηγείται, με βάσει τα παραπάνω, η ύπαρξη σαπουνόλαδου στο κάρτερ.... (sorry για το απότομο) Θεωρώ ότι θέλει κατέβασμα το μοτέρ για να το δεις, αν μπορείς να το δεις....Πιθανόν βρίσκεται στους αυλούς που περνά το ψυκτικό του κινητήρα από τον κορμό... Δεν είναι πάντα οπτικά ανιχνεύσιμο... Υπάρχουν εξειδικευμένα μηχανουργεία που "κολλάνε" κορμούς και αλουμινίου... άλλα εξαρτάται από το σημείο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Το ενδεχόμενο να είναι συμπυκνώματα λόγω συνεχών ψυχρών εκκινήσεων κατά την χειμερινή περίοδο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 (edited) δεν νομίζω...... ................. Έχει πολλά χιλιόμετρα το μοτέρ??? Edited Ιούνιος 11 , 2012 by astrah Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 235.000km Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δεν είναι ούτε πάρα πολλά αλλά ούτε και λίγα... δεν ρωτάς τιμές για κανένα used (ως εναλακτική), ελέγχοντας τον πριν με μηχανικό αυτοκινήτων γνώστη του sport....??? Γιατί όπως το "βλέπω"... αν θέλει κόλλημα ο κορμός, ολόκληρο σετ φλαντζών, μέταλλα, αμφιβολία για τον στρόφαλο +... στην ουσία είναι σχεδόν γενική επισκευή με κορμό επίφοβο(?)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Μεταχειρισμένος έχει 700€. Αν θέλει κόλλημα, δεν θα τον κολλήσω. Θα το περπατήσω έτσι, όσο πάει. Η όλη ιστορία γίνεται επειδή το αυτοκίνητο είναι για πέταμα, δεν θα έκανα πειραματισμούς σε καλό όχημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Εφόσον δεν έχει καεί φλάτζα (όπως μας λες) τότε ενδεχόμενο ρήγμα στον κορμό είναι η μόνη αιτία που μου έρχεται και εμένα στο μυαλό, όπως είπαν και οι συνάδελφοι πιο πάνω. Όπως και να έχει πρέπει να βάλεις πολύ λεπτά λάδια όταν δέσεις το μοτέρ (mobil-1 εγγύηση) και να το δουλέψεις. Μετά από λίγες ώρες δοκιμαστικής λειτουργίας πάλι αλλαγή λαδιού και φίλτρου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Και αν θες να βρεις τη ρωγμή, πρεσάρισμα. Έχω ακούσει για κάποια υγρά τα οποία στο κύκλωμα ψύξης και "μπαλώνουν" ρωγμές (μέχρι κάποιου μεγέθους φαντάζομαι). Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Από την στιγμή που πάει ο κορμός για κόλλημα, τότε το μηχανουργείο-ρεκτιφιέ πρεσσάρει τον κορμό με "ειδική" συσκευή και βρίσκει το "κρακ"... miltos Το ψυκτικό υγρό που αναφέρεις, αν δεν μου διαφεύγει κάτι, αφορά το ψυγείο και όχι τον κορμό που αναπτύσσονται πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Ναι τα υγρά αυτά αφορούν το ψυγείο και όχι τον κορμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα