astrah Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 02:42 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 02:42 μμ Δεν εξηγείται, με βάσει τα παραπάνω, η ύπαρξη σαπουνόλαδου στο κάρτερ.... (sorry για το απότομο) Θεωρώ ότι θέλει κατέβασμα το μοτέρ για να το δεις, αν μπορείς να το δεις....Πιθανόν βρίσκεται στους αυλούς που περνά το ψυκτικό του κινητήρα από τον κορμό... Δεν είναι πάντα οπτικά ανιχνεύσιμο... Υπάρχουν εξειδικευμένα μηχανουργεία που "κολλάνε" κορμούς και αλουμινίου... άλλα εξαρτάται από το σημείο...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 02:48 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 02:48 μμ Το ενδεχόμενο να είναι συμπυκνώματα λόγω συνεχών ψυχρών εκκινήσεων κατά την χειμερινή περίοδο;
astrah Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 02:49 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 02:49 μμ (edited) δεν νομίζω...... ................. Έχει πολλά χιλιόμετρα το μοτέρ??? Edited June 11, 2012 at 02:51 μμ by astrah
AlexisPap Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 03:13 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 03:13 μμ 235.000km
astrah Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 03:29 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 03:29 μμ Δεν είναι ούτε πάρα πολλά αλλά ούτε και λίγα... δεν ρωτάς τιμές για κανένα used (ως εναλακτική), ελέγχοντας τον πριν με μηχανικό αυτοκινήτων γνώστη του sport....??? Γιατί όπως το "βλέπω"... αν θέλει κόλλημα ο κορμός, ολόκληρο σετ φλαντζών, μέταλλα, αμφιβολία για τον στρόφαλο +... στην ουσία είναι σχεδόν γενική επισκευή με κορμό επίφοβο(?)...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 03:35 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 03:35 μμ Μεταχειρισμένος έχει 700€. Αν θέλει κόλλημα, δεν θα τον κολλήσω. Θα το περπατήσω έτσι, όσο πάει. Η όλη ιστορία γίνεται επειδή το αυτοκίνητο είναι για πέταμα, δεν θα έκανα πειραματισμούς σε καλό όχημα.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 05:07 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 05:07 μμ Εφόσον δεν έχει καεί φλάτζα (όπως μας λες) τότε ενδεχόμενο ρήγμα στον κορμό είναι η μόνη αιτία που μου έρχεται και εμένα στο μυαλό, όπως είπαν και οι συνάδελφοι πιο πάνω. Όπως και να έχει πρέπει να βάλεις πολύ λεπτά λάδια όταν δέσεις το μοτέρ (mobil-1 εγγύηση) και να το δουλέψεις. Μετά από λίγες ώρες δοκιμαστικής λειτουργίας πάλι αλλαγή λαδιού και φίλτρου.
miltos Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 05:42 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 05:42 μμ Και αν θες να βρεις τη ρωγμή, πρεσάρισμα. Έχω ακούσει για κάποια υγρά τα οποία στο κύκλωμα ψύξης και "μπαλώνουν" ρωγμές (μέχρι κάποιου μεγέθους φαντάζομαι).
astrah Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 06:15 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 06:15 μμ Από την στιγμή που πάει ο κορμός για κόλλημα, τότε το μηχανουργείο-ρεκτιφιέ πρεσσάρει τον κορμό με "ειδική" συσκευή και βρίσκει το "κρακ"... miltos Το ψυκτικό υγρό που αναφέρεις, αν δεν μου διαφεύγει κάτι, αφορά το ψυγείο και όχι τον κορμό που αναπτύσσονται πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες....
rootbreaker Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 06:20 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2012 at 06:20 μμ Ναι τα υγρά αυτά αφορούν το ψυγείο και όχι τον κορμό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα