miltos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Νόμιζα ότι αφορούν τον κορμό. Μπορεί να κάνω λάθος. Όπως είπα, απλά "έχω ακούσει".
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2012 Λοιπόν, μόλις δοκίμασα τα νέα κουζινέτα. Δίνουν καθαρή διάμετρο ~45,00mm, οπότε η ανοχή σε όλα τα κομβία είναι ανεκτή.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 (edited) Πριν από λίγο έβαλα μπροστά... Φυσικά αυτό δεν σημαίνει κάτι, σε 10.000km όμως φαντάζομαι ότι θα ξέρω αν πέτυχε... Υ.Γ. Ο γούργουρας (σωλήνας σκούρο πράσινο - ανοιχτό πράσινο) που φαίνεται στις φωτογραφία 5 τι ρόλο παίζει εκεί....???? Δεν τό 'πιασα... Δεν έχει πουθενά σωλήνα... Όπως και να έχει πρέπει να βάλεις πολύ λεπτά λάδια όταν δέσεις το μοτέρ... Γιατί το λές αυτό; Με βάση την κοινή λογική σκεφτόμουνα ότι ένα παχύρρευστο λάδι θα δημιουργήσει υδραυλική σφήνα μεγαλύτερου πάχους, προστατεύοντας καλύτερα τα κουζινέτα από ενδεχόμενες ανωμαλίες του στροφαλοφόρου... Επίσης, θα απέτρεπε την πτώση πίεσης λόγω της μεγαλύτερης ανοχής... Edited Ιούνιος 12 , 2012 by AlexisPap
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Χρειάζεται λεπτόρευστο λάδι ώστε να γίνεται καλύτερη λίπανση.... αν και μπορεί να το ΄"καίει" γρηγορότερα... το παχύρευστο δεν θα "εισχωρεί" εύκολα στα κουζινέτα ώστε να δημιουργεί το "ζητούμενο" φιλμ λαδιού... Για το σωλήνα ανέβασα την φωτογραφία που έχω κυκλωμένο τον σωλήνα.... Υ.Γ. αλλά τώρα που το ξαναβλέπω μοιάζει αλλά δεν είναι "γούργουρας"
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Αυτό θα πει παρατηρητικότητα! Είναι το σπιράλ της κεντρικής πλεξούδας (ανάφλεξη, φούσκα λαδιού, θερμοκρασίας κλπ) Μα, το αντίθετο ακριβώς ισχύει: Μετά την λείανση οι ανοχές έχουν αυξηθεί, άρα το λάδι κυλάει ευκολότερα στο διάκενο του εδράνου. Επομένως, για να αναπτυχθεί η απαιτούμενη πίεση θα πρέπει το λάδι να είναι παχύρρευστο. Εκτός αυτού, αν δεν επετεύχθη ο απαιτούμενος βαθμός λείανσης, το λεπτότερο λάδι θα εκθέσει τα κουζινέτα στην φθορά...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Θα επιμείνω στην άποψή μου και θα συμφωνήσω με τον astrah. Πάντα μετά από τέτοιες εργασίες μπαίνει λεπτόρευστο λάδι το οποίο αντικαθίσταται σχεδόν αμέσως μαζι με το φίλτρο. Επίσης για ταλαιπωρημένους κινητήρες προτιμάται το λεπτόρευστο λάδι.
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Διαφωνούμε.... έχοντας εμπειρία πολλών χρόνων σε συνεργεία αυτοκινήτων....
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2012 Εντάξει, το κατάλαβα ότι διαφωνούμε... Το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ μπαίνει λεπτόρευστο. Ποιο είναι το σκεπτικό και πως δουλεύει.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Διότι όσο καλή λείανση και να έχεις κάνει, κατά τη λειτουργία πάλι θα αφαιρεθεί υλικό. Τα γρέζια θα είναι τόσο μικρά που δεν θα φαίνονται έντονα, αναλόγως βέβαια και τη δουλειά που έχει γίνει. Εκεί λοιπόν που θα υπάρχει αφαίρεση υλικού εκεί το λάδι πρέπει να είναι παρόν, αφενός για να λιπαίνει και να ψύχει (κάνει και αυτή τη δουλειά το λάδι) και αφετέρου για να πάρει αυτά τα γρέζια από το σημείο εκείνο. Κοίτα λοιπόν κάτι σε 5-30 ή και 0-30. Μετά βάζε κανονικά 10-40 (και προς θεού όχι τα λάδια που έχουν τα βενζινάδικα, μακρυά από λάδια shell, eko κλπ) Για τον ίδιο λόγο σε κάθε καινούριο αυτοκίνητο η πρώτη αλλαγή λαδιού γίνεται νωρίς.
miltos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2012 Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί απαιτείται λεπτότερο λάδι μετά το ρεκτιφιέ. Η χάρη των συναρμογών μεγάλωσε... 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα