Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Νόμιζα ότι αφορούν τον κορμό. Μπορεί να κάνω λάθος. Όπως είπα, απλά "έχω ακούσει".

  • Απαντήσεις 49
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, μόλις δοκίμασα τα νέα κουζινέτα. Δίνουν καθαρή διάμετρο ~45,00mm, οπότε η ανοχή σε όλα τα κομβία είναι ανεκτή.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Πριν από λίγο έβαλα μπροστά... Φυσικά αυτό δεν σημαίνει κάτι, σε 10.000km όμως φαντάζομαι ότι θα ξέρω αν πέτυχε...

 

 

 

Υ.Γ. Ο γούργουρας (σωλήνας σκούρο πράσινο - ανοιχτό πράσινο) που φαίνεται στις φωτογραφία 5 τι ρόλο παίζει εκεί....????

 

Δεν τό 'πιασα... Δεν έχει πουθενά σωλήνα...

 

 

Όπως και να έχει πρέπει να βάλεις πολύ λεπτά λάδια όταν δέσεις το μοτέρ...

 

Γιατί το λές αυτό; Με βάση την κοινή λογική σκεφτόμουνα ότι ένα παχύρρευστο λάδι θα δημιουργήσει υδραυλική σφήνα μεγαλύτερου πάχους, προστατεύοντας καλύτερα τα κουζινέτα από ενδεχόμενες ανωμαλίες του στροφαλοφόρου...

Επίσης, θα απέτρεπε την πτώση πίεσης λόγω της μεγαλύτερης ανοχής...

Edited by AlexisPap
Δημοσιεύτηκε

Χρειάζεται λεπτόρευστο λάδι ώστε να γίνεται καλύτερη λίπανση.... αν και μπορεί να το ΄"καίει" γρηγορότερα... το παχύρευστο δεν θα "εισχωρεί" εύκολα στα κουζινέτα ώστε να δημιουργεί το "ζητούμενο" φιλμ λαδιού...

 

 

Για το σωλήνα ανέβασα την φωτογραφία που έχω κυκλωμένο τον σωλήνα....

Υ.Γ. αλλά τώρα που το ξαναβλέπω μοιάζει αλλά δεν είναι "γούργουρας"

 

post-26164-0-36118200-1339531129_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

Αυτό θα πει παρατηρητικότητα! :razz:

Είναι το σπιράλ της κεντρικής πλεξούδας (ανάφλεξη, φούσκα λαδιού, θερμοκρασίας κλπ)

 

 

Μα, το αντίθετο ακριβώς ισχύει: Μετά την λείανση οι ανοχές έχουν αυξηθεί, άρα το λάδι κυλάει ευκολότερα στο διάκενο του εδράνου. Επομένως, για να αναπτυχθεί η απαιτούμενη πίεση θα πρέπει το λάδι να είναι παχύρρευστο.

 

Εκτός αυτού, αν δεν επετεύχθη ο απαιτούμενος βαθμός λείανσης, το λεπτότερο λάδι θα εκθέσει τα κουζινέτα στην φθορά...

Δημοσιεύτηκε

Θα επιμείνω στην άποψή μου και θα συμφωνήσω με τον astrah. Πάντα μετά από τέτοιες εργασίες μπαίνει λεπτόρευστο λάδι το οποίο αντικαθίσταται σχεδόν αμέσως μαζι με το φίλτρο.

Επίσης για ταλαιπωρημένους κινητήρες προτιμάται το λεπτόρευστο λάδι.

Δημοσιεύτηκε

Εντάξει, το κατάλαβα ότι διαφωνούμε...

Το θέμα είναι ΓΙΑΤΙ μπαίνει λεπτόρευστο. Ποιο είναι το σκεπτικό και πως δουλεύει.

Δημοσιεύτηκε

Διότι όσο καλή λείανση και να έχεις κάνει, κατά τη λειτουργία πάλι θα αφαιρεθεί υλικό. Τα γρέζια θα είναι τόσο μικρά που δεν θα φαίνονται έντονα, αναλόγως βέβαια και τη δουλειά που έχει γίνει. Εκεί λοιπόν που θα υπάρχει αφαίρεση υλικού εκεί το λάδι πρέπει να είναι παρόν, αφενός για να λιπαίνει και να ψύχει (κάνει και αυτή τη δουλειά το λάδι) και αφετέρου για να πάρει αυτά τα γρέζια από το σημείο εκείνο. Κοίτα λοιπόν κάτι σε 5-30 ή και 0-30. Μετά βάζε κανονικά 10-40 (και προς θεού όχι τα λάδια που έχουν τα βενζινάδικα, μακρυά από λάδια shell, eko κλπ)

 

Για τον ίδιο λόγο σε κάθε καινούριο αυτοκίνητο η πρώτη αλλαγή λαδιού γίνεται νωρίς.

Δημοσιεύτηκε

Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί απαιτείται λεπτότερο λάδι μετά το ρεκτιφιέ. Η χάρη των συναρμογών μεγάλωσε...

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.