AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2012 Το ξεκαθάρισες, αλλά το λές λάθος: Η ανάποδα συνδεδεμένη μπαταρία προκαλεί ρεύμα κατά την ορθή και όχι κατά την ανάστροφη φορά. (ορθή φορά = η φορά του ρεύματος όταν τα Φ/Β παράγουν ισχύ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 23 , 2012 (edited) Έχεις δίκιο. Παρασυνήθισα την εν σειρά συνδεσμολογία από τα string και μου κόλλησε ως "ορθη". Το ανάστροφο ρεύμα στο πλαίσιο θα προκύψει αν συνδέσεις το + του πλαισίου με το + της μπαταρίας και ομοίως για το -. Edited Ιούνιος 23 , 2012 by stayros 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
artemidwros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Συνέδεσες του πόλους ανάποδα; Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Είμαι σίγουρος ότι δεν συνέδεσα ανάποδα τους πόλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Ωστόσο, το ρεύμα που παράγει το πάνελ δεν αρκεί για να καούν οι δίοδοι, εξάλλου όταν έκανες την σύνδεση -είπες- δεν είχε ιδιαίτερα έντονο φως... Κι, αν οι πόλοι συνδέθηκαν σωστά, δεν θα μπορούσε να υπάρξει -ανάστροφο- ρεύμα... Να υποθέσουμε ελαττωματικό προϊόν; Μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα, βλέποντας την συνδεσμολογία των διόδων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maneni Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2012 επειδη το αναποδο ειναι σχετικο, μπορεις να μας πεις πως συνδεσες το φβ με την μπαταρια (+ με + ή + με -?) Εγω συμπεραινω οτι συνδεσες + με -. Μου προκαλει ομως εντυπωση το αποτελεσμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskourtis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2012 Εκανες αναποδη συνδεση. Μεσω των διοδων παρακαμψης εγινε βραχυκυκλωμα. Συνεπως απο τις διοδους περασαν μερικες εκατονταδες αμπερ (η μπαταρια οξεος του αυτοκινητου σε βραχυκυκλωμα βγαζει παρα πολλα αμπερ.) Η σωστη συνδεση ειναι το θετικο με το θετικο και το αρνητικο με το αρνητικο. Μονο ετσι θα φορτισει η μπαταρια. Η διαφορα τασης δεν εχει σημασια, η χαρακτηριστικη των Φ/Β ειναι τετοια που η ταση του πανελ θα προσαρμοστει στα 12 V. Απλα στα 12 V το πανελ δεν αποδιδει τα μεγιστα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeftLane Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 ειναι απολυτο λαθος, εναν θελεις να δουλεψεις συστημα με μπαταρια αυτοκινητου, ειναι η πλεον ακαταλληλη γιατι δεν θα αντεξει καθολου ουτε πειραματικά!. Οι πλεον καταλληλες μπαταριες για αυτονομα φ/β συστηματα ειναι βαθιας εκφόρτωσης και μαλιστα αρκετα μεγαλυτερες απο το ρευμα που θα σου ζητησουν οι καταναλωσεις. Ενα προσεγγιστικο παραδειγμα ειναι (εφοσον δεν εχεις κλιματιστικό ή ψυγειο τα οποια μπορει κ να ζητησουν εως κ 8πλασιο ρευμα στην εκκινηση τους) για φορτια 1kw θα χρειαστει τουλαχιστον μπαταρια 100 Amph. Aυτο ειπαμε προσεγγιστικα, κανονικα θελει μελέτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα