Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαδικασία Χαρακτηρισμού


Recommended Posts

Αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες, καλημέρα, είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum σας.

 

Είμαι αρχιτέκτων μηχανικός, απευθύνω όμως εδώ την ερώτηση ως πολίτης και όχι ως μηχανικός.

 

Στη γειτονιά μου υπάρχει ένα πανέμορφο κτήριο, παλαιά μονοκατοικία κάπου του 1920. Δεν γνωρίζω καθόλου το ιδιοκτησιακό καθεστός. Ακούγεται όμως (μια και μένω σε μια μικρή πόλη της επαρχίας) οτι μεγάλη εργολαβική εταιρία σχεδιάζει να το κατεδαφίσει και να χτίσει συγκρότημα πολυκατοικιών.

 

Ψάχνοντας στο http://estia.minenv.gr/ δεν μπορώ να βρω χαρακτηρισμό του κτηρίου (βέβαια, η βάση δεδομένων είναι ελλειπής).

 

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι εξής: Μπορεί ένας πολίτης απλά, στέλνοντας μια επιστολή, να κινήσει τη διαδικασία για το χαρακτηρισμό ενός κτηρίου ως διατηρητέου; Ή πρέπει να το κάνει ο ιδιοκτήτης, ή ο αρμόδιος δήμος;

 

Επίσης, μπορεί κανείς να κοινοποιήσει την επιστολή αυτή (και την απάντησή της) στην κεντρική υπηρεσία στην Αθήνα; Γιατί πολύ φοβάμαι οτι οι τοπικές πολεοδομικές αρχές είναι...λαδωμένες (καταλαβαίνετε τι θέλω να πω).

 

Δεν αντέχω άλλο, να θυσιάζονται τα μνημεία της πόλης μου στο βωμό του κέρδους.....με πνίγει αυτό σα μηχανικό & σαν άνθρωπο.

 

Με εκτίμηση, και σας ευχαριστώ πολύ

Α.Β

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να προβείς σε όποιες ενέργειες θεωρείς απαραίτητες για τη δραστηριοποίηση των διαφόρων υπηρεσιών ( Υπ.Πολιτισμού, Αρχαιολογική Υπηρεσία) αλλά η απόφαση εναπόκειται αποκλειστικά στην κρίση τους και στις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας ( Υπ.Πολιτισμού, Αρχαιολογική Υπηρεσία) πέραν του γεγονότος ότι μπορεί να εξετάσουν και το έννομο συμφέρον του αιτούντος

Link to comment
Share on other sites