Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Προβληματισμός ίσως εκτός θέματος: παρά την τεράστια σημασία της "Μελέτης προσβασιμότητας ΑΜΕΑ", ουσιαστικά με την πλήρη  εφαρμογή της δεν απορρίπτεται / ακυρώνεται το Raumplan? Ποιά θα ήτανε η άποψη του Loos και πέραν της πλάκας, δεν έχω δει πουθενά να γίνεται σχετική αναφορά έστω στα πλαίσια συζήτησης / προβληματισμού!

  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε

σχετικα με τον χωρο αναμονης αμαξιδιου του αρθρου 26 νοκ, νομιζετε οτι μπορει να μπει στη θεση που φαινεται στο συνημμενο?

σκαλα-Model.pdf

Δημοσιεύτηκε

Υποθέτω ότι έχεις υψομετρική διαφορά κάτω από 9 μ και δεν απαιτείται η κατασκευή ανελκυστήρα από τον κτιριοδομικό. Έχεις πρόβλεψη για την κατακόρυφη προσπέλαση και ευκολία μετατροπής κτιρίου σε κτίριο με χρήστες ΑΜΕΑ; Το κτίριο θα είναι μονοκατοικία ή κτίριο διαμερισμάτων με οριζόντιες ιδιοκτησίες;

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Ναι είναι κάτω από 9 μ  και είναι 3 ΟΙ ανά όροφο, σύνολο 6.

Στο σχήμα φαίνεται το αναβατόριο (το πλάτος της σκάλας είναι 1,50 μ γιατί ο φορέας του αναβατορίου ΄πιάνει΄ περίπου 30 εκ), το οποίο είναι υποχρεωτικό να μπει τώρα στην κατασκευή. Τι εννοείς μετατροπής κτιρίου σε κτίριο με χρήστες ΑΜΕΑ, υπάρχει κάτι άλλο?

 

Δημοσιεύτηκε


Μάλλον λόγω του ότι το κτίριο περιλαμβάνει οριζόντιες είναι υποχρεωτική η υλοποίηση και δεν αρκεί μόνο η πρόβλεψη.

Δημοσιεύτηκε

Έχει αλλάξει κάτι, γιατί μέχρι και το 2015 σε άδεια με οκτώ οριζόντιες αρκούσε η πρόβλεψη μετατρεψιμότητας;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.