varxo Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2013 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2013 μέση τεκμαρτή. παίζεται μπορεί και με μηδενική ανάλογα ποιος καίγεται να κάνει νέες τιμές
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Για να μην ανοίγω νέο θέμα περί ΑΠΕ. Εχω ένα εργάκι, στο οποίο εχουμε αλλάξει κάπως τη μελέτη εφαρμογής με τη ΤΥ και εχουν προκύψει μικρότερες ποσότητες. Επειδή οι επι έλαττον δαπάνες είναι κάπως σα ποσό, μπορώ να αυξήσω τις ποσότητες σε άλλες ομάδες εργασιών, ώστε να τις αποροφήσω; εξτρά των απροβλέπτων. Με μπέρδεψε λιγο η διακήρυξη με αυτό το θέμα και δεν μου έχει ξανατύχει. Πχ, εχω 5000ε απρόβλεπτα. Με τις ποσότητες "σήμερα" εχω 2500ε υπερσυμβατικές ποσότητες τις οποια θα απορροφήσω απ'τα 5000 των απροβλέπτων. Εχω ομως λογω μικρότερων ποσοτήτων σε άλλες ομάδες, 1000ε επι έλλατον.
stp78 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 (edited) Ότι λέει ο συνάδελφος. οι περιορισμοι ειναι οι εξης :1) μέγιστο ποσό χρήσης επί έλαττον το 10% της αρχικής συμβατικής δαπάνης εργασιών2) το 20% των επί έλαττον σε μία ομάδα3) νέες τιμές μόνο από απρόβλεπτα4) η υπέρβαση του 20% σε μία ομάδα να μην ξεπερνάει τα χρησιμοποιηθέντα απρόβλεπτα Η διαχείρηση του επί έλαττον ποσού γίνετε μόνο μέσα στην ίδια ομάδα (και όχι κατηγορία). Edited Σεπτέμβριος 7 , 2013 by stp78
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 μα στη περίπτωση μου, εχω αρκετά χρήματα επι έλαττον, τα οποία προέρχονται απο 3 εργασίες της ίδιας ομάδας... Δηλαδή αυτά τα χρήματα τα χάνω, σύμφωνα με αυτό που αναφέρεις.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Ο ΑΠΕ συντάσσεται κανονικά από την διευθύνουσα υπηρεσία και εγκρίνεται από την προϊσταμένη αρχή. Πρέπει να συμφωνήσεις με την ΤΥ τις αυξομειώσεις η οποία θα κάνει και την αιτιολογική έκθεση στην Π.Α. Αν το δέχεται η ΤΥ δεν υπάρχει πρόβλημα...
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 (edited) Γιάννη, όπως το είπες "κανονικά", αλλά γνωρίζεις πως τα πηγαίνουμε έτοιμα, κατόπιν συννενόησης... Το θέμα ειναι πως αν δεχθεί η ΤΥ να κάνει τη μαϊμουνιά, δεν ελέγχεται απο πιο ψηλά κλιμάκια; Edited Σεπτέμβριος 7 , 2013 by Kane
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Αν δεν πρόκειται για υπέρβαση της σύμβασης δεν είναι "μαιμουνιά". Επίσης, ποιος ελέγχει μετά την διευθύνουσα υπηρεσία?? Τι υπηρεσία είναι? Το ελεγκτικό συνέδριο μπορεί να ελέγξει, αλλά αν είσαι στο τελικό χαμηλότερα της σύμβασης δεν υπάρχει πρόβλημα
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2013 Mα Γιάννη, πως θα υπερκεραστούν τα εμπόδια τα οποία ορίζει η τυπική διακήρυξη τύπου Β; δηλαδή τα 20% όρια μετακινήσεων, διαχείριση έλαττον δαπανών κτλ... Νομίζω πως ο 1ος λογαριασμός ελέγχεται απο τον επίτροπο, αν δεν απατώμαι. Οπότε αν πάει μαζί ΑΠΕ με μαϊμουνιές...
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2013 (edited) A. Σχετική νομοθεσία · Εγκύκλιος της Ειδικής Υπηρεσίας Αρχή Πληρωμής Αρ. Πρωτ. 20204 Α.Πλ.2547 της 1-6-2005. · Εγκύκλιος 36/19-10-2005 (Αριθ. Πρωτ.: Δ17α/08 /158 /ΦΝ 437) (ΥΠΕΧΩΔΕ) · Εγκύκλιος 20/26-07-2006 (Αριθ. Πρωτ. Δ17γ/03/114/ΦΝ443) (ΥΠΕΧΩΔΕ) Ο έλεγχος γίνεται μόνο στην αρχική σύμβαση και όχι στις συμπληρωματικές συμβάσεις. B. Βασικοί όροι που πρέπει να τηρούνται (Από την Εγκύκλιος της Ειδικής Υπηρεσίας Αρχή Πληρωμής Αρ. Πρωτ. 20204 Α.Πλ.2547 της 1-6-2005) Οι βασικοί όροι που πρέπει να τηρούνται κατά την τροποποίηση οποιασδήποτε σύμβασης δημόσιου έργου με βάση την παραπάνω νομοθεσία είναι: · Η τήρηση του βασικού σχεδίου του έργου, που απετέλεσε αντικείμενο του διαγωνισμού με τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά που περιγράφονται στην προκήρυξη και τα τεύχη δημοπράτησης. Με τον όρο βασικό σχέδιο νοούνται, τόσο το γενικό περίγραμμα του έργου, όσο και οι όροι που περιλαμβάνονται στα τεύχη δημοπράτησης (όροι πληρωμής, προαιρέσεις, υποχρεώσεις αναδόχου κλπ). Επίσης οι προδιαγραφές, τα χαρακτηριστικά του έργου (κυρίως ποιοτικά) δεν μπορούν να διαφοροποιούνται και σε καμία περίπτωση να υποβαθμίζονται ή να θίγεται η πληρότητα ή λειτουργικότητα του έργου. Τροποποιήσεις αυτού του είδους δεν επιτρέπονται σε καμία περίπτωση. Στις περιπτώσεις που συμβαίνουν αντίστοιχες καταστάσεις το σύνολο των τροποποιήσεων δεν είναι επιλέξιμο. · Απαγόρευση αφαίρεσης μίας ομάδας εργασιών. Η αφαίρεση ομάδας εργασιών απαγορεύεται. Στην περίπτωση αφαίρεσης μειώνεται ισόποσα το ύψος της σύμβασης. Στην περίπτωση που δεν μειωθεί η σύμβαση, τα ποσά αυτά δεν είναι επιλέξιμα για συγχρηματοδότηση. · Περιορισμός μείωσης στο 20% του προϋπολογισμού μιας ομάδας εργασιών και της αύξησης στο 20% από την χρήση των επί έλαττον δαπανών. Η δυνατότητα μείωσης του προϋπολογισμού μίας ομάδας εργασιών περιορίζεται στο 20% του αρχικού προϋπολογισμού της ομάδας, όπως αυτή αποτυπώνεται στην αρχική σύμβαση. Επίσης από την παραπάνω μείωση δεν μπορεί να αυξηθεί μία ομάδα εργασιών πέραν του 20% του αρχικού της προϋπολογισμού. Η μείωση πέραν του ποσοστού αυτού θα πρέπει να μειώνει το ύψος της σύμβασης, ενώ σε αντίθετη περίπτωση δεν είναι επιλέξιμη για συγχρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία. Η αύξηση μιας ομάδας εργασιών από την χρήση επί έλαττον δαπανών πέραν του 20% του αρχικού προϋπολογισμού της ομάδας, δεν είναι επιλέξιμη για συγχρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία. (To 20% καθορίστηκε με την εγκύκλιο 20/26-07-2006) · Περιορισμός των μετακινήσεων από ομάδα εργασιών σε άλλη ομάδα στο 10% του προϋπολογισμού των εργασιών της αρχικής Σύμβασης. Συνολικά οι μειώσεις των προϋπολογισμών των ομάδων εργασιών δεν μπορούν αθροιστικά να υπερβαίνουν το 10% του προϋπολογισμού των εργασιών της αρχικής σύμβασης. Η πέραν του 10% μείωση, μειώνει το ύψος της σύμβασης. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή στην περίπτωση που τα ποσά αυτά χρησιμοποιηθούν για άλλες εργασίες, δεν είναι επιλέξιμα για συγχρηματοδότηση από τα διαρθρωτικά ταμεία. · Απαγόρευση χρηματοδότησης νέων εργασιών από την χρήση των επί έλαττον δαπανών. Οι νέες εργασίες που ενσωματώνονται στη σύμβαση δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν με χρήση των επί έλαττον δαπανών, παρά μόνο από τα απρόβλεπτα, εφόσον είναι προμετρητικά σφάλματα ή παραλείψεις της μελέτης. · Απαγόρευση αύξησης διαφόρων δαπανών που δεν έχουν αποτελέσει αντικείμενο προσφοράς ή χρησιμοποίησής τους για εργασίες. Οι διάφορες κατηγορίες δαπανών που περιλαμβάνονται στη σύμβαση (π.χ. Μελέτες, έρευνες, απολογιστικά, ΟΠΕ, μητρώο) δεν μπορούν να τροποποιηθούν αυξητικά με χρήση ποσών που αφορούν εργασίες ή μειωτικά με μεταφορά των ποσών στον προϋπολογισμό εργασιών της σύμβασης. Οι δαπάνες αυτές αποτελούν σταθερά ποσά (επιμέρους κατ' αποκοπή τιμήματα), τα οποία δεν αποτελούν αντικείμενα της προσφοράς του αναδόχου. Δεν δύνανται να αυξηθούν και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για το σκοπό που προβλέφθηκαν, άλλως μειώνουν το συνολικό ύψος της σύμβασης. Επί έλαττον - Απρόβλεπτα.pdf Edited Σεπτέμβριος 8 , 2013 by georgegaleos
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2013 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8 , 2013 Συναδελφε Kane. Η χρηση των απροβλεπτων και η χρηση των επι ελασσον δαπανων ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα. Η υλοποιηση της απορροφησης τους απαιτει τελειως διαφορετικες συνθηκες (βλ. αρθρο 57 &3 και &4 ως ισχυουν σημερα).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα