SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Εγώ ήξερα ότι αυτοί αντιδρούν μόνο αυτεπάγγελτα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Πρόλογος, Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο των προσπαθειών του για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις καθημερινές συναλλαγές τους με τη Διοίκηση, έχει θεσπίσει το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο και έχει συγκροτήσει υπηρεσίες και όργανα ελέγχου για να διασφαλίσει τα δικαιώματα των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες. Επειδή προϋπόθεση για να ασκήσουν οι πολίτες τα δικαιώματά τους είναι να τα γνωρίζουν, τόσο οι ίδιοι, όσο και οι δημόσιοι υπάλληλοι με τους οποίους συναλλάσσονται και επειδή οι διατάξεις που αφορούν στα δικαιώματα των πολιτών είναι πολυάριθμες και διάσπαρτες σε νόμους και κανονιστικές πράξεις και οι υπηρεσίες και τα όργανα ελέγχου που εξυπηρετούν το κοινό συγκροτούν ένα πολύπλοκο μηχανισμό, κρίναμε απαραίτητο, να κάνουμε γνωστή στους πολίτες και να αποστείλουμε σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες την εγκύκλιο αυτή, η οποία υπενθυμίζει συνοψίζοντας τα βασικά δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως αναφέρονται στη συνέχεια, είναι στη διάθεση των ενδιαφερομένων για θέματα εφαρμογής της σχετικής εγκυκλίου. Α. ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Με τις διατάξεις του άρθρου 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999, όπως ισχύει), ορίζεται ότι αίτηση του ενδιαφερομένου, για την έκδοση διοικητικής πράξης, απαιτείται όταν προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία. Για τη διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, χρησιμοποιούνται έντυπα αιτήσεων, τα οποία χορηγούν υποχρεωτικώς οι δημόσιες αρχές, για όλα τα θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά τους. Στα έντυπα αυτά, σε ειδικό χώρο, π.χ. στην πίσω σελίδα ή σε πλαίσιο, πρέπει να αναφέρονται οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία προϋποθέσεις για την ικανοποίηση του αιτήματος, οι εφαρμοστέες διατάξεις, τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσει ο ενδιαφερόμενος, καθώς και ο χρόνος μέσα στον οποίο θα δοθεί η απάντηση. Τα έντυπα αποτελούν μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας πολιτών-διοίκησης και διοίκησης-πολιτών, γι’ αυτό ο σχεδιασμός τους, τα στοιχεία που περιλαμβάνουν, καθώς και η χρησιμοποιούμενη σε αυτά ορολογία, πρέπει να ευνοούν την επικοινωνία αυτή. .... ΙΒ. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να καταγγείλει περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς, αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησή του, μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεών του, άρνησης συνεργασίας με τα ΚΕΠ των υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ, οποιασδήποτε παράβασης των υπαλλήλων των ΚΕΠ που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και μη τήρησης των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων, απευθυνόμενος στο ΚΕΠ της επιλογής του και συμπληρώνοντας ειδικό έντυπο αίτησης-καταγγελίας. Η καταγγελία του πολίτη διεκπεραιώνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Υπ.Δι.Μ.Η.Δ. (Δ/νση Σχέσεων Κράτους-Πολίτη, Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας ΚΕΠ, Δ/νση Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας). Ο Υπουργός Δι.Μ.Η.Δ. δύναται να ασκήσει πειθαρχική δίωξη, σύμφωνα με τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Και για περισσότερες λεπτομέρειες εδώ : Καταγγελία ΚΕΠ.pdf 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IXE Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Καλησπέρα, είμαι συνάδελφος που εργάζεται σε Υ.ΔΟΜ.. Επειδή έχω εργαστεί και στον ιδιωτικό τομέα, πιστεύω πως είμαι στη θέση να βλέπω και τις δύο όψεις του νομίσματος στις σχέσεις υπαλλήλου και πολίτη. Όσον αφορά το θέμα που συζητείται για τη γνωστοποίηση εργασιών θέλω να θέσω και εγώ τους προβληματισμούς μου και να ακούσω την άποψή σας ώστε αν μπορώ, ελέω προΙσταμένου, να την εφαρμόσω στην υπηρεσία που εργάζομαι. Κατ' αρχήν να δηλώσω ότι δεν μπορώ να καταλάβω την πρόθεση του νομοθέτη όσον αφορά την γνωστοποίηση εργασιών από τον ιδιοκτήτη ή τον εκμισθωτή ενός ακινήτου ο οποίος στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις που έχει ένας μηχανικός, στο κομμάτι που αφορά τις διάφορες αδειοδοτήσεις. Νομοθετήθηκε όμως, κακώς και πρόχειρα κατά τη γνώμη μου, και πρέπει κάπως λοιπόν να εφαρμοστεί. Όσον αφορά την εφαρμογή. πρότεινα στον προϊστάμενο να υιοθετήσουμε το γράμμα του νόμου και όποια έγγραφη ενημέρωση κατατίθεται στην υπηρεσία, απλά να αρχειοθετείται σε ένα φάκελο γνωστοποιήσεων και εκεί να λήγει το θέμα (η κοινοποίηση στο ΑΤ να γίνεται από τον ενδιαφερόμενο όπως λένε οι Τεχνικές Οδηγίες). Έτσι ελαχιστοποιείται η ταλαιπωρία του πολίτη (μία μόνο επίσκεψη στην Υ.ΔΟΜ.) αλλά και δεν ξοδεύεται χρόνος υπαλλήλου για διεκπεραίωση. Στη συγκεκριμένη διαδικασία υπάρχουν όμως τα εξής θέματα: 1. Τι γίνεται στην περίπτωση που ο πολίτης καταθέσει έγγραφη ενημέρωση για εργασίες που δεν εντάσσονται στην περίπτωση της παρ. 3 άρθρο 4 του Ν. 4067/12 ή δεν έχει συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά; Ποιο το νόημα να κατατεθεί στην Υ.ΔΟΜ. μια τέτοια γνωστοποίηση και ποιος ο ρόλος της υπηρεσίας; Άσε που και ο πολίτης, ενώ νομίζει ότι είναι νόμιμος τελικά δεν είναι. 2. Τα ΑΤ θέλουν να υπάρχει η έγκριση της Υ.ΔΟΜ. (χαρακτηριστικά λένε ότι θέλουν να βλέπουν στρογγυλή σφραγίδα!!!) Έτσι λοιπόν δεν εισακούσθηκε η άποψή μου , και συνεχίζεται και εδώ η διαδικασία χρέωσης σε υπάλληλο και απαίτηση προσκόμισης κάθε φύσεως δικαιολογητικών (Οικοδομική Άδεια,συναινέσεις,ΣΑ κ.τ.λ.) και φυσικά ταλαιπωρία του πολίτη. Θέλω λοιπόν να ακούσω τις προτάσεις σας, που προκύπτουν βέβαια και μέσα από την εμπειρία σας, για μία διαδικασία που και πρόσθετη ταλαιπωρία να μην επιφέρει αλλά και να προστατεύει τον πολίτη από πιθανή άγνοια ή λάθος. Ζητάω προκαταβολικά συγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος και περιμένω τις απόψεις σας. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzeno Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Να πεις στον διευθυντη σου πως πρεπει να εφαρμοσει οτι γραφει ο νομοθετης και να μην κανει οτι του καπνισει. Ετσι θελει ο νομοθετης, ετσι ψηφιστηκε, ετσι να εφαρμοσει ο διευθυντης σου. ΝΑΙ, απλα να παραλαμβανει μια γνωστοποιηση, τοσο δυσκολο ειναι? Ντε και καλα, επειδη τελειωσε ενα πολυτεχνειο πρεπει να κανει πιο συνθετα πραγματα? ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ Α3!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ponireas Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Καταρχήν συγχαρητήρια που αν και δημοσιος υπάλληλος ασχολείσαι τον ελεύθερο χρόνο σου με θέματα της υπηρεσίας. Θα επανέλθω αύριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton64 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 (edited) Κατ' αρχήν να δηλώσω ότι δεν μπορώ να καταλάβω την πρόθεση του νομοθέτη όσον αφορά την γνωστοποίηση εργασιών από τον ιδιοκτήτη ή τον εκμισθωτή ενός ακινήτου ο οποίος στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις που έχει ένας μηχανικός, στο κομμάτι που αφορά τις διάφορες αδειοδοτήσεις........... Όσον αφορά την εφαρμογή. πρότεινα στον προϊστάμενο να υιοθετήσουμε το γράμμα του νόμου και όποια έγγραφη ενημέρωση κατατίθεται στην υπηρεσία, απλά να αρχειοθετείται σε ένα φάκελο γνωστοποιήσεων και εκεί να λήγει το θέμα (η κοινοποίηση στο ΑΤ να γίνεται από τον ενδιαφερόμενο όπως λένε οι Τεχνικές Οδηγίες). Έτσι ελαχιστοποιείται η ταλαιπωρία του πολίτη (μία μόνο επίσκεψη στην Υ.ΔΟΜ.) αλλά και δεν ξοδεύεται χρόνος υπαλλήλου για διεκπεραίωση. Στη συγκεκριμένη διαδικασία υπάρχουν όμως τα εξής θέματα: 1. Τι γίνεται στην περίπτωση που ο πολίτης καταθέσει έγγραφη ενημέρωση για εργασίες που δεν εντάσσονται στην περίπτωση της παρ. 3 άρθρο 4 του Ν. 4067/12 ή δεν έχει συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά; Ποιο το νόημα να κατατεθεί στην Υ.ΔΟΜ. μια τέτοια γνωστοποίηση και ποιος ο ρόλος της υπηρεσίας; Άσε που και ο πολίτης, ενώ νομίζει ότι είναι νόμιμος τελικά δεν είναι. 2. Τα ΑΤ θέλουν να υπάρχει η έγκριση της Υ.ΔΟΜ. (χαρακτηριστικά λένε ότι θέλουν να βλέπουν στρογγυλή σφραγίδα!!!) Συμφωνώ στο ότι η 48ωρη είναι ένα διοικητικό μόρφωμα που προσωπικά δεν το έχω συναντήσει αλλού: Δεν είναι αίτηση (αφού κάποιος δεν αιτείται κάτι από την διοίκηση), και φυσικά δεν είναι έγκριση - είναι λέει "ενημέρωση" , αλλά με ποιό σκοπό? Στο πρώτο θέμα που αναφέρεις, ο πολίτης εφόσον είναι υποχρεωμένος να "κυκλώσει" συγκεκριμένες από τις αναγραφόμενες εργασίες, δεν έχει τη δυνατότητα να περιλάβει εργασίες περαν αυτών. Αυτό που βρίσκω δύσχρηστο στις 48ωρες είναι τη διαχείρησή τους μετά την αρχειοθέτηση (όπως προτείνεις) ή τον έλεγχο (όπως κάνουν αρκετές ΥΔΟΜ). Αν δεν συσχετιστούν με ΟΑ (δηλ να ενσωματωθούν στον φάκελλό της) πως πχ σε 5 χρόνια κάποιος θα ξέρει ότι ενα διαμέρισμα ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και έκανε "μικρής έκτασης εσωτερική διασκευή" άρα η απόκλιση από τα σχέδια της ΟΑ είναι νόμιμη? Edited Μάρτιος 28 , 2014 by anton64 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 πως πχ σε 5 χρόνια κάποιος θα ξέρει ότι ενα διαμέρισμα ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και έκανε εσωτερικές διαρυθμίσεις άρα η απόκλιση από τα σχέδια της ΟΑ είναι νόμιμη? Oι ΕΕΜΚ μπαινουν στο φακελο της ΟΑ??? Αν βγαλεις μια ΟΑ πχ Προσθηκης ενημερωνεται η αρχικη ΟΑ?? Ας ελπισουμε οτι θα λυθει το θεμα με την ηλ. ταυτοτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton64 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Oι ΕΕΜΚ μπαινουν στο φακελο της ΟΑ??? Αν βγαλεις μια ΟΑ πχ Προσθηκης ενημερωνεται η αρχικη ΟΑ?? Σε ΥΔΟΜ που ξέρω ναι. Αντίγραφο του εντύπου της (μεταγενέστερης) άδειας μπαίνει και στον φάκελλο της παλαιάς ώστε να διατηρείται ιστορικό. Αυτό όμως είναι εφικτό, διότι εφόσον υπάρχει αδειοδοτική διαδικασία (άνοιγμα φακέλου, διακίνηση κλπ) γίνονται ούτως ή άλλως κάποιες ενέργειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Κατ' αρχήν να δηλώσω ότι δεν μπορώ να καταλάβω την πρόθεση του νομοθέτη όσον αφορά την γνωστοποίηση εργασιών από τον ιδιοκτήτη ή τον εκμισθωτή ενός ακινήτου ο οποίος στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις που έχει ένας μηχανικός, στο κομμάτι που αφορά τις διάφορες αδειοδοτήσεις. Νομοθετήθηκε όμως, κακώς και πρόχειρα κατά τη γνώμη μου, και πρέπει κάπως λοιπόν να εφαρμοστεί. Αρχικά συγχαρητήρια για την, από μέρους σου, πρόθεση αναζήτησης τρόπου εκλογίκευσης της διαδικασίας. 1. Αρχικά η διάταξη είχε πρόθεση την απλούστευση της διαδικασίας σε εργασίες που δεν απαιτούν κάποια μελέτη ή επίβλεψη μέτρων ασφαλείας. Επομένως δεν είναι απαραίτητος ο μελετητής, ο επιβλέπων, η εγκριτική διαδικασία ή ο μετέπειτα έλεγχος. 2. Όμως, μπορεί οι εργασίες να γίνονται και σε περιοχή ή ακίνητο όπου προαπαιτείται έγκριση άλλων φορέων (αρχαιολογία, δασαρχείο, λιμεναρχείο κλπ). Αυτό ο πολίτης δε μπορεί να το ξέρει. Η ΥΔΟΜ όμως το ξέρει. Μπορεί επίσης το ακίνητο να είναι αυθαίρετο ή επικίνδυνο. Και αυτό το ξέρει η ΥΔΟΜ. Άρα χρειάζεται να το μάθει η ΥΔΟΜ. Δηλαδή γνωστοποίηση. 3. Εδώ η ΥΔΟΜ "θεωρητικά" θα μπορούσε να αναζητήσει στο αρχείο της τα στοιχεία νομιμότητας του ακινήτου και θα να διαπιστώσει μόνη της αν έχουν εκδοθεί οι προηγούμενες εγκρίσεις. Όμως επειδή είμαστε στην Ελλάδα, ο πολίτης συμβιβαζόμενος προσκομίζει μόνος του τα στοιχεία νομιμότητας και τις εγκρίσεις. Επίσης κοινοποιεί μόνος του τη γνωστοποίηση στο ΑΤ. Η δική μου άποψη για τη διαδικασία είναι : 1. Ο πολίτης ενημερώνεται για τη διαδικασία μέσω ΚΕΠ. 2. Μαζεύει ότι έχει και πηγαίνει ΥΔΟΜ. Εκεί υπάλληλος (ακόμη και εκπαιδευμένος διοικητικός) βλέποντας τη θέση του ακινήτου εξετάζει τα δικαιολογητικά. 3. Αν κάτι λείπει ενημερώνει τον πολίτη και τα επιστρέφει. Αν όχι τα παραλαμβάνει και δίνει αντίγραφο με το "παρελήφθη" για το ΑΤ. Εναλλακτικά : 1. O έλεγχος μπορεί να γίνεται και στα ΚΕΠ, αρκεί ο εκπαιδευμένος υπάλληλος να είναι εκεί. 2. Αν ο έλεγχος είναι επιτυχής δίνει αυτός το παρελήφθη και γνωστοποιεί αυτός στην ΥΔΟΜ. 3. H ΥΔΟΜ, με την παραλαβή της γνωστοποίησης, ελέγχει αυθημερόν τα στοιχεία νομιμοποίησης. Αν είναι όλα καλά δίνει θετικό σήμα στο ΑΤ. Αλλιώς δίνει σήμα διακοπής εργασιών. Και μετά ξύπνησα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
IXE Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2014 (edited) Να πεις στον διευθυντη σου πως πρεπει να εφαρμοσει οτι γραφει ο νομοθετης και να μην κανει οτι του καπνισει. Ετσι θελει ο νομοθετης, ετσι ψηφιστηκε, ετσι να εφαρμοσει ο διευθυντης σου. ΝΑΙ, απλα να παραλαμβανει μια γνωστοποιηση, τοσο δυσκολο ειναι? Ντε και καλα, επειδη τελειωσε ενα πολυτεχνειο πρεπει να κανει πιο συνθετα πραγματα? ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΟΛΛΑ Α3!!!!!! Οπως διάβασες, αυτό προτείνω και εγώ, αλλα δε μου απαντάς στα ερωτήματα που προκύπτουν. Καταρχήν συγχαρητήρια που αν και δημοσιος υπάλληλος ασχολείσαι τον ελεύθερο χρόνο σου με θέματα της υπηρεσίας. Θα επανέλθω αύριο Ευχαριστώ πολύ. Θα περιμένω. Συμφωνώ στο ότι η 48ωρη είναι ένα διοικητικό μόρφωμα που προσωπικά δεν το έχω συναντήσει αλλού: Δεν είναι αίτηση (αφού κάποιος δεν αιτείται κάτι από την διοίκηση), και φυσικά δεν είναι έγκριση - είναι λέει "ενημέρωση" , αλλά με ποιό σκοπό? Στο πρώτο θέμα που αναφέρεις, ο πολίτης εφόσον είναι υποχρεωμένος να "κυκλώσει" συγκεκριμένες από τις αναγραφόμενες εργασίες, δεν έχει τη δυνατότητα να περιλάβει εργασίες περαν αυτών. Αυτό που βρίσκω δύσχρηστο στις 48ωρες είναι τη διαχείρησή τους μετά την αρχειοθέτηση (όπως προτείνεις) ή τον έλεγχο (όπως κάνουν αρκετές ΥΔΟΜ). Αν δεν συσχετιστούν με ΟΑ (δηλ να ενσωματωθούν στον φάκελλό της) πως πχ σε 5 χρόνια κάποιος θα ξέρει ότι ενα διαμέρισμα ακολούθησε αυτή τη διαδικασία και έκανε "μικρής έκτασης εσωτερική διασκευή" άρα η απόκλιση από τα σχέδια της ΟΑ είναι νόμιμη? Εχεις δίκιο για το "κύκλωμα" των εργασιών , αλλα εκρεμμεί το θέμα των απαραίτητων αδειοδοτήσεων που ενας πολίτης δεν μπορεί πάντα να γνωρίζει. Η συσχέτιση που αναφέρεις με τις ΟΑ ειναι όντως πολύ σωστή άποψη αλλά έπεται της "επίμαχης" διαδικασίας. Oι ΕΕΜΚ μπαινουν στο φακελο της ΟΑ??? Αν βγαλεις μια ΟΑ πχ Προσθηκης ενημερωνεται η αρχικη ΟΑ?? Ας ελπισουμε οτι θα λυθει το θεμα με την ηλ. ταυτοτητα. Οι ΕΕΜΚ στην υπηρεσία μου δεν μπαίνουν σε φακελο υπάρχουσας ΟΑ (άλλωστε κάποιες δεν έχουν συσχετισμό με ΟΑ όπως περίφραξη γηπέδου εκτός σχεδίου). Οι προσθήκες αναθεωρήσεις και συμπληρώσεις ΟΑ φυσικά και συσχετίζονται με την αρχική και μπαίνουν στο φακελό της. Edited Μάρτιος 28 , 2014 by IXE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα