Οδυσσέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Δεν κατάλαβα τι εννοείς. Μπορείς να προτείνεις τον τίτλο που θέλεις για το θέμα. "Mέγιστη ταχύτητα του ανέμου για βάσεις πάνελ"
landrew Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 (edited) Επειδη εδω συζητουν ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, να πω με την ευκαιρια οτι αναλογως των ΔΡΑΣΕΩΝ διαστασιολογειται και ελεγχεται η κατασκευη. Με ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ για οποιες και αν ειναι αυτες (ΠΟΣΟΤΙΚΑ) οι δρασεις (Ιδιο βαρος, ανεμοπιεσεις, φορτια χιονιου, σεισμος, θερμικες καταπονησεις κλπ), ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ. Αρκει να ελεγχθει κατα EuroCode. Yπο αυτην την εννοια ΔΕΝ ειναι δοκιμες εκφρασεις του τυπου "Mέγιστη ταχύτητα του ανέμου για βάσεις πάνελ" Edited Ιούλιος 19 , 2012 by landrew
Οδυσσέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 (edited) Επειδη εδω συζητουν ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, να πω με την ευκαιρια οτι αναλογως των ΔΡΑΣΕΩΝ διαστασιολογειται και ελεγχεται η κατασκευη. Μπερδεύτηκες φίλε, εδώ δεν βγάζουμε άδεια για οικοδομή αλλά συγκρίνουμε έτοιμα προϊόντα. Δεν διαστασιολογούμε εμείς για προ-αποφασισμένη μέγιστη ταχύτητα ανέμου, αλλά συγκρίνουμε έτοιμες λύσεις ελπίζοντας ο κατασκευαστής να είναι ειλικρινής στους (όποιους) υπολογισμούς του. Edited Ιούλιος 19 , 2012 by Οδυσσέας
landrew Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 ΦΙΛΕ, επαναλαμβανω οτι ΔΕΝ εισαι συγκεκριμενος.
Οδυσσέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 (edited) Εσύ όταν διαβάζεις περιοδικά περί αυτοκινήτου είσαι συγκεκριμένος και διαβάζεις μόνο τις σελίδες με αυτοκίνητα με τελική από 190 km/h και πάνω; Edited Ιούλιος 19 , 2012 by Οδυσσέας
landrew Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Επειδη, ΦΙΛΕ δεν προτιμας να με λες συναδελφο -αλλά δεν με πειραζει-, θα σου πω οτι υποστηριζω μεχρι κεραιας αυτο που εγραψα στο Νο. 12 post Ο κατασκευαστης υποχρεουται - και στο λεει-, τις φορτισεις που ελαβε υποψην του και τον τροπο εδρασης-στηριξης.
Οδυσσέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 (edited) Για να εξηγούμαι, εδώ ελπίζω να βγει κάποιος και να πει περίπου "η τάδε εταιρεία ξεχωρίζει σε αυτό τον τομέα, έχει και μετρήσεις σε windtunnel που φτάνουν τα τόσα km/h, αλλά το κόστος ανεβαίνει τόσο επί τόσο". Edited Ιούλιος 19 , 2012 by Οδυσσέας
Οδυσσέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Επειδη, ΦΙΛΕ δεν προτιμας να με λες συναδελφο -αλλά δεν με πειραζει-, θα σου πω οτι υποστηριζω μεχρι κεραιας αυτο που εγραψα στο Νο. 12 post Ο κατασκευαστης υποχρεουται - και στο λεει-, τις φορτισεις που ελαβε υποψην του και τον τροπο εδρασης-στηριξης. Μπορεί να σε σοκάρει συνάδελφε (που φτάσαμε ακόμα και το φίλε έγινε προσβολή στη γλώσσα μας) αλλά στο προσεχές μέλλον αν πιστέψουμε τους κλιματολόγους ο άνεμος θα είναι πολύ σοβαρότερο πρόβλημα από οποιαδήποτε άλλη φόρτιση στα φωτοβολταϊκά, γι αυτό και η τόση εστίαση μου στην ταχύτητα του ανέμου, αναζητώντας κάτι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα.
landrew Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Επετρεψε μου να σου πω, πως απο αυτα που γνωριζω στον τομεα των μεταλλικων κατασκευων και ιδιατερα στις λεπτοτοιχες διατομες αναλωνομαστε εως και την στατικη επίλυση. Δεν γνωριζω για tunnel...
aiche Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 19 , 2012 Η mecasolar έχει υπολογίσει την αντοχή των tracker της για ταχύτητα ανέμου 140km/h αλλά όταν η ταχύτητα πλησιάσει τα 80km/h οριζοντιώνονται για λόγους ασφαλείας. Μια ιταλική εταιρεία τα box της για την τοποθέτηση των μετασχηματιστών των ΦΒ συστημάτων τα υπολογίζει για 130km/h σύμφωνα με τους κανονισμούς CEI (Comitato Elettrotecnico Italiano).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα