Atlantis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2005 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 11 , 2005 Είμαι Χημικός Μηχανικός, ψάχνω για δουλειά τους τελευταίους έξι μήνες. Αν υπάρχει κάποιος συνάδελφος που εργάζεται θα ήθελα να μου πει πόσο καιρό του πήρε να βρει την πρώτη του δουλειά (ως μηχανικός εννοείται) και με ποιο τρόπο τη βρήκε (αγγελία, γνωστός, προσωπική χάρη).
gio Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2005 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2005 Επειδη να σου απαντα καποιος συναδερφος θα σου πω εγω (πολ.Μηχ) οτι εγω εκανα 6μηνες να βρω δουλεια. Και οπως βλεπω αλλους συναδελφους σου δυσκολα ειναι αλλα οχι ακατορθωτα. Εχουμε γενικα την μικροτερη ανεργεια. Βεβαια πολλοι κανουν κατι αλλο απο το πτυχιο τους. Ευχομαι νεα δουλεια και καλη απο το Νεο Ετος.
ΣΥΛΑ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4 , 2006 Κατοικώ και εργάζομαι στη Σκωτία. Υπάρχουν αύθονες ευκαιρίες εργασίας εδώ αν ενδιαφέρεσαι για εξωτερικό μπορώ να βοηθήσω. Αν σου απαντήσει κανείς πως να βρεις δουλειά Ελλάδα, πες μου κι εμένα!
Simon Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2006 ΣΥΛΑ, είναι εύκολο δηλαδή να βρείς δουλειά στο εξωτερικό ως μηχανικός? ή δεν έχουν την ίδια ανγνώριση τα Ελληνικά πτυχία με τα αντίστοιχα των Αγγλικών πανεπιστ. ?
ΣΥΛΑ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2006 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2006 Simon, Είναι πολύ εύκολο να βρεις δουλειά εδώ διότι υπάρχει ζήτηση εργασίας. Βεβαίως ανάλογα και με τη βιομηχανία που ενδιαφέρεσαι. Το πτυχίο σου δεν χρειάζεται αναγνώριση όπως στην Ελλάδα! Κάνεις απευθείας αίτηση σε βιομηχανίες. Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για Αγγλία/ Σκωτία, μπορώ να σε κατατοπίσω. Just let me know....
nikosxeng Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2007 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2007 χαιρετω συναδελφους και μη.. νομιζω οτι χρειαζονται 6 μηνες για οτι ναναι που να χει λιγο σχεση.. 12 μηνες για κατι πιο κοντα στα ενδιαφεροντα.. και 18+ μηνες για το τελειο οποτε κανετε και υπολογιστες/αγγλικα/μεταπτυχιακο εν τω μεταξυ..
Recommended Posts