[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2012 (edited) Κατάλαβα την λογική σου, απλά στο κομμάτι Τοπογραφική μελέτη υπάρχει τόσος αθέμιτος ανταγωνισμός που το να αυξάνω το κόστος προς τον πελάτη βάσει του monitoring της κλίμακας φόρου μου θεωρώ ότι θα με βγάλει εκτός αγοράς. Γενικά εσυ καλά κάνεις και κοστολογείς τα πάντα αλλά σε μια οικονομία τόσο στρεβλή μήπως όλα αυτά ειναι too much? Φιλε ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι σε τετοια οικονομια ολα αυτα ειναι too much. Αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι για να συνεχισουμε να υπαρχουμε ΑΥΤΑ ειναι τα νουμερα ΧΩΡΙΣ κερδος που προκυπτουν. Ειδαλλως βρισκομαστε κ εμεις με τη σειρα μας σε shut down condition, με λιγα λογια συμφερει οικονομικα να κλεισουμε παρα να μενουμε ανοικτοι. Κ ο σωζων εαυτον σωθητω. Τσεκαρε το αν σε παιρνει, πηγαινε στο λογιστη σου, δωστου αυτα τα νουμερα κ πες του να σου κανει 2 πραγματα: 1. την αξιολογηση της επενδυσης του εξοπλισμου σου 2.υποθετικη εκκαθαριση φορου κ θα διαπιστωσεις οτι θα βρισκεσαι στο απολυτο μηδεν. Edited Ιούλιος 26 , 2012 by Hans Landa
IAN Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 (edited) Είναι πολλοί που δεν το θέλουν έτσι και απλά παίρνουν τον τηλεφωνικό κατάλογο και ψάχνουν μηχανικό μέχρι να πετύχουν την καλύτερη τιμή ανεξαρτήτως ποιότητας και οποιοδήποτε άλλων συνεπειών... Καλά να πάθουν... Αν όχι όλοι σίγουρα οι περισσότεροι αυτό που αναφέρεις κάνουν .Ορθά ο Hans από την μεριά του μηχανικού τα εξετάζει όλα όσον αφορά την κοστολόγηση αλλά και ο πελάτης πιστεύω δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώσει και για την απόσβεση του gps του ή τον εξοπλισμό του γραφείου του . Από εκεί και πέρα για το εάν ένας τοπογράφος μηχανικός τα βγάζει πέρα ή όχι με τα έξοδα του αυτό αφήνει παγερά αδιάφορο τον πελάτη . Όσον αφορά για τα λάθη που ενδεχομένως να κάνει στο τοπογραφικό ένας μηχανικός που κάνει αθέμιτο ανταγωνισμό και αυτά πλέον απουσιάζουν λόγο της δυσφήμισης που ενδεχομένως να έχει σε μια τέτοια περίπτωση τοπογραφικού . Με απλά λόγια και τον φθηνό τον τοπογράφο που θα κάνει π.χ με 350 ευρώ το τοπογραφικό για 40 τ.μ δεν τον συμφέρει να κάνει τοπογραφικό με λάθη . Όσον αφορά την ποιότητα θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει ποιά η διαφορά που ενδεχομένως να έχει ένα τοπογραφικό των 700 ευρώ με ένα τοπογραφικό των 350 ευρώ για τα ίδια τ.μ ? Edited Ιούλιος 30 , 2012 by IAN 2
cna Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 1) Εάν δεν πληρώσει ο πελάτης για την απόσβεση τότε ποιός θα πληρώσει; Πώς θα βρεθεί το κεφάλαιο για την αντικατάσταση του εξοπλισμού όταν θα έχει κλείσει ο κύκλος της ωφέλιμης ζωής τους; Διότι καλώς είπε κάποιος συνάδελφος ότι ακόμα χρησιμοποιεί εξοπλισμό που αγοράστηκε προ 10ετίας-20ετίας αλλά κακά τα ψέμματα όποιος θέλει να είναι ανταγωνιστικός θα πρέπει να έχει κατά το δυνατόν άρτιο και σύγχρονο εξοπλισμό. Αυτό με την σειρά του σημαίνει ότι θα πρέπει να τον ανανεώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, συνήθως ανά πενταετία. 2) Θεωρητικά το φθηνότερο τοπογραφικό θα αποτελεί μια απλή αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης χωρίς περαιτέρω ελέγχους ορίων, κορυφών κλπ.
IAN Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 (edited) Και τι τον ενδιαφέρει τον πελάτη το ποιός θα πληρώσει την απόσβεση του εξοπλισμού του ? Ο καθένας το βλέπει από την δική του μεριά . Δηλαδή για την κάθε ανανέωση του εξοπλισμού του θα πρέπει να πληρώνει ο πελάτης ? !!! Τι δουλειά έχει ? Η δουλειά του τοπογράφου όπως και του κάθε μηχανικού δεν είναι να εκμεταλλεύεται κάθε φορά τον πελάτη για το οτιδήποτε παίρνει και αγοράζει στο γραφείο του . Ο πελάτης οφείλει να πληρώσει τα τυπικά . Το τοπογραφικό , το ΦΠΑ και τα τυχών μεταφορικά έξοδα . Από εκεί και πέρα για το εάν ο μηχανικός θα πάει να μετρήσει με κορδέλα , με θεοδόλιχο ή με GPS αυτό δεν ενδιαφέρει τον πελάτη . Ο πελάτης θέλει να γίνει η δουλειά του με το ποιό χαμηλό κόστος . Εκεί μπαίνει και ο αθέμιτος ανταγωνισμός προκειμένου ο ένας να κερδίσει τον πελάτη από τον άλλο . Ποτέ ένας μηχανικός δεν κοιτάει το κέρδος από ένα πελάτη αλλά από την φήμη που θα πάρει και από την οικονομική εξυπηρέτηση απέναντι στον πελάτη του προκειμένου να τον διαφημίσει για να πάνε και άλλοι γνωστοί του . Αν είσαι ακριβώς δεν σε προτιμάνε . Εάν δεν τα βγάζεις πέρα δεν τους ενδιαφέρει . Άλλωστε και με 600 και 700 να ζητήσεις δεν πρόκειται να σου τα δώσουν αν βρουν άλλον με ποιο χαμηλή τιμή . Οπότε και αυτός που θα ζητήσει 600 και 700 πάλι μηδέν κέρδος θα έχει από την στιγμή που θα του έχει φύγει ο πελάτης . Το φθηνό τοπογραφικό μπορεί να γίνει και στο Pythagora . Δεν υποχρεώνει κανένας τον τοπογράφο να το κάνει σε Autocad . Τα τυπικά να έχει επάνω προκειμένου να γίνει η δουλειά του πελάτη . Θεωρητικά το φθηνότερο τοπογραφικό θα αποτελεί μια απλή αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης χωρίς περαιτέρω ελέγχους ορίων, κορυφών Το φθηνό τοπογραφικό περιέχει και ελέγχους ορίων και κορυφών . Edited Ιούλιος 30 , 2012 by IAN 2
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Από εκεί και πέρα για το εάν ο μηχανικός θα πάει να μετρήσει με κορδέλα , με θεοδόλιχο ή με GPS αυτό δεν ενδιαφέρει τον πελάτη . Ο πελάτης θέλει να γίνει η δουλειά του με το ποιό χαμηλό κόστος . Φυσικά και τον ενδιαφέρει.... ΑΝ θέλει να γίνει σωστά η δουλειά του...
IAN Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 ΑΝ θέλει να γίνει σωστά η δουλειά του... Πάλι σωστά γίνεται η δουλειά του . Το φθηνό τοπογράφο μηχανικό τον ενδιαφέρει η φήμη για αυτό και είναι και φθηνός . Αν δεν γινόταν σωστά η δουλειά του πελάτη του δεν θα υπήρχε λόγος να ρίξει την τιμή του διότι και με χαμηλή τιμή κανένας δεν θα πλησίαζε λόγο της δυσφήμισης και όλοι θα πήγαιναν στον αμέσως επόμενο φθηνό τοπογράφο του τηλεφωνικού καταλόγου . Σε αυτήν την περίπτωση ο ακριβώς τοπογράφος βγαίνει χαμένος . Ο πελάτης σίγουρα θα βρει κάποιον άλλο που ασφαλώς θα πάρει την δουλειά με χαμηλότερη τιμή . 2
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Ναι, αλλά υπάρχουν πολλοί κομπογιαννίτες και άσχετοι που ενώ απαιτείται τοπογραφικό εξαρτημένο, το κάνουν με κορδέλα και παίρνουν 200ευρώ π.χ. αντί για 500 ενώ στην ουσία το τοπογραφικό είναι μηδενικής αξίας...
IAN Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 (edited) Γιάννη πιστεύω ότι ξεφεύγεις . Παλιά πως μετρούσαν με κορδέλα και τα έκαναν μια χαρά και περνούσαν και γινόντουσαν οι δουλειές ? Και εκεί τότε κομπογιαννίτες ήταν όλοι ? Είχανε παλιά ηλεκτρονικούς θεοδόλιχους και τα GPS ? Μη λέμε και ότι θέλουμε . Όπως περνούσανε παλιά έτσι περνάνε και σήμερα . Edited Ιούλιος 30 , 2012 by IAN 1
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 (edited) Το φθηνό τοπογραφικό μπορεί να γίνει και στο Pythagora . Δεν υποχρεώνει κανένας τον τοπογράφο να το κάνει σε Autocad . Τα τυπικά να έχει επάνω προκειμένου να γίνει η δουλειά του πελάτη . ian Λοιπον, μια επενδυση επιλεγεται αν οι μελλοντικες χρηματορροες ΜΑΖΙ με το discount rate ειναι μεγαλυτερες απο την παρουσα αξια. Οι μελλοντικες χρηματορροες προερχονται στη συγκεκριμενη περιπτωση απο τις δουλειες που κανει καποιος, οποτε αυτο απανταει κ στο ερωτημα που παραθετεις, δηλαδη το ποιος πληρωνει τον εξοπλισμο, εκτος αν μιλαμε για εμποριο παιδικης σαρκος κ ξεπλυμα χρηματος μεσω τοπογραφικων ως βιτρινα. Οπότε ναι, αν το θες ετσι, ο πελατης δεν υποχρεουται να πληρωσει τον εξοπλισμο, αλλα ο μηχανικος θεωρητικα αν ξερει να κανει κοστολογηση βαζει την αποσβεση μεσα στην τελικη αμοιβη, οποτε παλι ο πελατης ειναι ουσιαστικα αυτος που πληρωνει, ειδαλλως δεν υπαρχει επενδυση, κ αν δεν υπαρχει επενδυση δεν υπαρχει εξοπλισμος, αν δεν υπαρχει εξοπλισμος δεν υπαρχει δουλεια "ακριβειας". Το "ακριβειας" το εχω αναλυσει σε αλλες κουβεντες. Κατα δευτερον, ο μηχανικος μπορει να σχεδιασει το σχεδιακι ακομα κ σε paint, ελαχιστη σημασια εχει, αν το τελικο αποτελεσμα στεκει επιστημονικα. Κατα τριτον, ΑΝ συγκεκριμενα εξοδα οπως το ΤΣΜΕΔΕ, το γραφειο κ ο εξοπλισμος ΔΕΝ κοστολογηθουν, τοτε τα αποτελεσματα χρησης ειναι ΜΑΛΛΟΝ αρνητικα, επομενως ειναι δουλεια του Εφόρου να καλεσει το μηχανικο για εξηγησεις κ εν τελει να του κλεισει το σπιτι. (εδω ειναι κ η ουσια της καταργησης των ελαχιστων αμοιβων κ η μεταβαση του ελεγχου των αμοιβων απο τις πολεοδομιες στη εφορεια) Και αυτο διοτι αν γινουν ολα οπως τα λες, τοτε οι μονοι μηχανικοι που δουλευουν θα ειναι αυτοι που εχουν εισοδηματα απο αλλες δραστηριοτητες. Εδω μιλαμε ομως για μια περιπτωση ακραιου ανταγωνισμου. Αυτο ξεπερνα τα ανθρωπινα ορια της ελευθερης αγορας. Δηλαδη, για να εισαι πλεον μηχανικος που δουλευει με ζημίες χρησης, θα πρεπει να καλυπτεις αυτη τη χασουρα με αλλα εισοδηματα, π.χ. να εισπραττεις ενοικια, επομενως οι μοναδικοι μηχανικοι που θα δουλευουν θα ειναι οι εισοδηματιες, αλλα αργα ή γρηγορα κ αυτοι θα κλεισουν επιτηδευμα αν τα τοπογραφικα ειναι το μοναδικο εισοδημα τους, για τον απλουστατο λογο οτι ο τροπος κοστολογησης που παραθετεις τους μειωνει το ετησιο εισοδημα. Για να εχουμε λοιπον υγιη ανταγωνισμο, καθε συναδελφος πρεπει να γνωριζει να κοστολογει τις υπηρεσιες του, που οπως φαινεται εδω μεσα λιγοι καταλαβαινουν πως γινεται αυτο. Εκτος αν μιλαμε με βιτσιοζους που ηδονιζονται ερωτικα να πληρωνουν τον πελατη για να του κανουν δουλεια. Αυτα Edited Ιούλιος 30 , 2012 by DIMITRIS80 Απρεπής χαρακτηρισμός
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2012 (edited) Κλασσικό παράδειγμα πελάτη με καταναλωτική συνείδηση ο Πολυκράτης, που μετά από συστηματική έρευνα αγοράς ανέθεσε στον Ευπάλινο την χάραξη γνωστού δημόσιου έργου... Ο τελευταίος ολοκλήρωσε την εφαρμογή με ελάχιστο κόστος, καθώς περιορίστηκε στην χρήση κανόνα και γωνιόμετρου, σνομπάροντας συστηματικά τα τόταλ και τα διπλόσυχνα. Η ακρίβεια των μετρήσεων ήταν υποδειγματική, κάτι που ανέβασε την φήμη του Ευπάλινου στα ουράνια, καθιστόντας τον τον δημοφιλέστερο τοπογράφο της εποχής. Edited Ιούλιος 30 , 2012 by AlexisPap
Recommended Posts