Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στην οδηγία 23 ,   3.3 ,  σελίδα 20 γράφει
 

Παράθεση

Με τις διατάξεις του άρθρο 107 παρ. 6 του ν. 4497/2017 τροποποιήθηκε το άρθρο 73 παρ. 1 εδ. α του ν.4412/2016 και προβλέπεται πλέον η ύπαρξη «αμετάκλητης» αντί «τελεσίδικης» καταδικαστικής απόφασης ως υποχρεωτικός λόγος αποκλεισμού των οικονομικών φορέων για τα συγκεκριμένα αδικήματα που προβλέπονται στο άρθρο 73 παρ. 1 του ν. 4412/2016.

Κατά συνέπεια, δεδομένης της ως άνω νομοθετικής μεταβολής:

Ως προς το ΤΕΥΔ, οι αναθέτουσες αρχές οφείλουν να προσαρμόζουν το ως άνω πεδίο του Μέρους ΙΙΙ. Α του ΤΕΥΔ και ειδικότερα, αντί της αναφοράς σε “τελεσίδικη καταδικαστική απόφαση”, να θέτουν τη φράση “αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση”, η δε σχετική δήλωση του οικονομικού φορέα αφορά μόνο σε αμετάκλητες καταδικαστικές αποφάσεις.

Ως εκ τούτου, οι οικονομικοί φορείς οφείλουν να δηλώνουν στο ως άνω πεδίο του ΤΕΥΔ/ΕΕΕΣ:

α) αμετάκλητες καταδικαστικές αποφάσεις - εφόσον δεν ορίζεται απευθείας σε αυτές περίοδος αποκλεισμού, οι οποίες έχουν εκδοθεί το μέγιστο έως πέντε έτη, πριν από την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς τους44, οι δε αναθέτουσες αρχές, ομοίως, λαμβάνουν υπόψη τους για την αξιολόγηση των οικονομικών φορέων και την επιβολή τυχόν αποκλεισμού τους από τη διαδικασία σύναψης της σύμβασης μόνο αμετάκλητες καταδικαστικές αποφάσεις εκδοθείσες κατά το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα της πενταετίας ή/και
β) αμετάκλητες καταδικαστικές αποφάσεις, στις οποίες ορίζεται απευθείας περίοδος αποκλεισμού, η οποία εξακολουθεί να ισχύει κατά την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς τους.

Εαν στο ΤΕΥΔ δηλώνουμε για "τελεσίδικες καταδικαστικές αποφάσεις" αντί για "αμετάκλητες καταδικαστικές αποφάσεις", είναι λόγος ακυρότητας?

  • Απαντήσεις 305
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Στις διακηρύξεις, ζητούν ασφαλιστικη ενημερότητα του οικονομικού φορέα

α)ως φυσικό ή νομικό πρόσωπο (από το ΙΚΑ δηλαδή)  -  β)για τα έργα που εκτελεί ο οικονομικός φορέας μόνος του ή σε Κ/Ξ  -  γ)ενημερότητα ΤΣΜΕΔΕ για τα στελέχη

Εστω ότι ο φορέας είναι φυσικό πρόσωπο συμμετέχει σε μια Κ/Ξ. Αυτό είναι και το μοναδικό του έργο.

με βάση τα ανωτέρω θα προσκομίσει για το α) ενημερότητα ΙΚΑ ως φυσικό πρόσωπο και για το β) ενημερότητα έργου της Κ/Ξ.

 

- Προκύπτει από κάπου ότι πρέπει να προσκομίσει και ενημερότητα ΙΚΑ για την ίδια την Κ/Ξ ? (πλέον της ενημερότητας του έργου της Κ/Ξ)

 

 

Untitled.jpg

Edited by Paul_Mix
Δημοσιεύτηκε

Θα προσκομίσει βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας 

  1. για τον εαυτό του (ΙΚΑ) 
  2. την Κ/Ξ (ΙΚΑ)
  3. για το έργο (ΙΚΑ) 
  4. για τον εαυτό του (ΤΣΜΕΔΕ) 

Σε όσες υπηρεσίες έχω πάει, μου έχουν ζητηθεί αυτές οι ασφαλιστικές.

 

  • 5 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

για την κ/ξ βασικά θες δυο ενημερότητες μια του έργου και μια της έδρας γιατί μπορεί να απασχολείς προσωπικό εκτός από τους εργατοτεχνίτες

Αλλά επειδή οι περισσότερες υπηρεσίες έχουν αγνοία τους καλύπτει η ασφαλιστική του έργου

  • Upvote 1
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 8/10/2019 at 4:06 ΜΜ, varxo said:

για την κ/ξ βασικά θες δυο ενημερότητες μια του έργου και μια της έδρας γιατί μπορεί να απασχολείς προσωπικό εκτός από τους εργατοτεχνίτες

 

Αλλά επειδή οι περισσότερες υπηρεσίες έχουν αγνοία τους καλύπτει η ασφαλιστική του έργου

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Συμφωνα με την αποφαση ΑΕΠΠ 204/2019 ΔΕΝ απαιτειται ενημεροτητα για την εδρα της Κ/Ξ

Apofasi-204-2019(1).pdf

Edited by KF
  • Upvote 1
  • 5 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

H βεβαιωση οτι δεν οφείλουμε στο ΤΕΕ, απαιτείται από κάποιο εδάφιο στις Διακηρυξεις?

Είναι διαφορετική από τη βεβαίωση Πειθαρχικού

Edited by Paul_Mix
Δημοσιεύτηκε

δεν απαιτειται 

αλλα για να παρεις την βεβαιωση πρεπει να εισαι ενημερος

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

[]  ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΥΔ  ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΑΝΕΙΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ  []

Στο ΤΕΥΔ υπάρχει στο Μέρος ΙΙ τα τμήματα Γ και Δ:

Γ: Πληροφορίες σχετικά με τη στήριξη στις ικανότητες άλλων ΦΟΡΕΩΝ (άρθρο 78)
Δ: Πληροφορίες σχετικά με υπεργολάβους στην ικανότητα των οποίων δεν στηρίζεται ο οικονομικός φορέας (άρθρο 131)

Στο Μέρος IV υπάρχει το Τμήμα Γ: Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα

 

Όταν σε ένα έργο απαιτείται εμπειρία σε ειδικές εργασίες π.χ. δομικές ενισχύσεις ή εργασίες αποκόλλησης στοιχείων αμιάντου ή οποιαδήποτε άλλη ειδική εργασία, δηλαδή όχι σε εργασίες που απαιτείται π.χ. πτυχίο ΜΕΕΠ μεγαλύτερης τάξης τότε πρέπει η εταιρεία από την οποία λαμβάνω τη δάνεια εμπειρία να υποβάλλει δικό της ΤΕΥΔ και να εκδώσει εγγυητική επιστολή συμμετοχής και ποιο ποσό πρέπει να έχει αυτή η εγγυητική συμμετοχής;  Το ποσό της εγγυητικής το μοιράζονται οι δυο εταιρείες;

 

Γενικά, δεν έχω καταλάβει πως συμπληρώνουμε το ΤΕΥΔ

α) όταν θέλουμε να έχουμε δάνεια εμπειρία και

β) όταν θέλουμε να φτιάξουμε (μελλοντική) ένωση με εταιρεία που έχει μεγαλύτερη τάξη ΜΕΕΠ.

Παρακαλώ για τη βοήθεια σας.

 

Παραθέτω τα άρθρα του Ν.4412/2016 από το site του ΕΑΑΔΗΣΥ  https://www.eaadhsy.gr/n4412/n4412fulltextlinks.html  :

Άρθρο 75 : Κριτήρια επιλογής (άρθρο 58 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ)
1. Τα κριτήρια επιλογής μπορεί να αφορούν:
α) την καταλληλότητα για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας,
β) την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια,
γ) την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα.
Οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να επιβάλλουν στους οικονομικούς φορείς ως απαιτήσεις συμμετοχής μόνο τα κριτήρια που αναφέρονται στις παραγράφους 2, 3 και 4. Οι αναθέτουσες αρχές περιορίζουν τις όποιες απαιτήσεις συμμετοχής σε εκείνες που είναι απαραίτητες ώστε να διασφαλίζεται ότι ο υποψήφιος ή ο προσφέρων διαθέτει τις εκ του νόμου απαιτούμενες προϋποθέσεις, τις χρηματοοικονομικές δυνατότητες, καθώς και τις τεχνικές και επαγγελματικές ικανότητες για την εκτέλεση της υπό ανάθεση σύμβασης. Όλες οι απαιτήσεις σχετίζονται και είναι ανάλογες με το αντικείμενο της σύμβασης.
2. Όσον αφορά την καταλληλότητα για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να απαιτούν από τους οικονομικούς φορείς να είναι εγγεγραμμένοι σε ένα από τα επαγγελματικά ή εμπορικά μητρώα που τηρούνται στο κράτος - μέλος εγκατάστασής τους, όπως περιγράφεται στο Παράρτημα XI του Προσαρτήματος Α΄ ή να ικανοποιούν οποιαδήποτε άλλη απαίτηση ορίζεται στο Παράρτημα αυτό.
Στις διαδικασίες σύναψης συμβάσεων υπηρεσιών, εφόσον οι οικονομικοί φορείς πρέπει να διαθέτουν ειδική έγκριση ή να είναι μέλη συγκεκριμένου οργανισμού για να μπορούν να παράσχουν τη σχετική υπηρεσία στη χώρα καταγωγής τους, η αναθέτουσα αρχή μπορεί να τους ζητεί να αποδείξουν ότι διαθέτουν την έγκριση αυτή ή ότι είναι μέλη του εν λόγω οργανισμού.
Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που εκδίδεται μετά από γνώμη του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος ή με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, που εκδίδεται μετά από γνώμη επιτροπής που συστήνουν και στην οποία εκπροσωπούνται τα οικεία επαγγελματικά επιμελητήρια, προσδιορίζεται το αντικείμενο κάθε κατηγορίας μελέτης του Παραρτήματος I του Προσαρτήματος Γ΄. Με την ίδια απόφαση καθορίζεται η αντιστοιχία κάθε κατηγορίας μελέτης με το επιστημονικό πεδίο απασχόλησης των εγγεγραμμένων στο «Μητρώο Μελετητών», καθώς και στο «Μητρώο Γραφείων Μελετών» του Παραρτήματος ΧI του Προσαρτήματος Α΄, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, με γνώμονα την εφαρμογή του Κανονισμού ΕΚ 2195/2002. Με όμοια απόφαση μπορούν να διαιρούνται ή ενοποιούνται εν γένει οι παραπάνω κατηγορίες.
3. Όσον αφορά την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να επιβάλλουν απαιτήσεις που να διασφαλίζουν ότι οι οικονομικοί φορείς διαθέτουν την αναγκαία οικονομική και χρηματοδοτική ικανότητα για την εκτέλεση της σύμβασης. Για το σκοπό αυτόν, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να απαιτούν ειδικότερα από τους οικονομικούς φορείς, να έχουν έναν ορισμένο ελάχιστο ετήσιο κύκλο εργασιών, συμπεριλαμβανομένου ορισμένου ελάχιστου κύκλου εργασιών στον τομέα δραστηριοτήτων που καλύπτεται από τη σύμβαση. Επίσης, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να απαιτούν από τους οικονομικούς φορείς να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τους ετήσιους λογαριασμούς, παρουσιάζοντας την αναλογία, ιδίως, στοιχείων ενεργητικού και παθητικού. Μπορούν επίσης να απαιτούν κατάλληλο επίπεδο ασφαλιστικής κάλυψης έναντι επαγγελματικών κινδύνων.
Ο ελάχιστος ετήσιος κύκλος εργασιών που απαιτείται να έχουν οι οικονομικοί φορείς δεν υπερβαίνει το διπλάσιο της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης, εκτός από δεόντως αιτιολογημένες περιπτώσεις, όπως σχετικά με τους ειδικούς κινδύνους που αφορούν τη φύση των έργων, των υπηρεσιών ή τωναγαθών. Η αναθέτουσα αρχή αναφέρει τους βασικούς λόγους για την απαίτηση αυτή στα έγγραφα της σύμβασης ή στη χωριστή έκθεση που προβλέπεται στο άρθρο 341.
Η αναλογία, ενδεικτικά, στοιχείων ενεργητικού και παθητικού μπορεί να λαμβάνεται υπόψη όταν η αναθέτουσα αρχή προσδιορίζει τις μεθόδους και τα κριτήρια της συνεκτίμησης αυτής στα έγγραφα της σύμβασης. Οι μέθοδοι και τα κριτήρια αυτά χαρακτηρίζονται από διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αποφυγή διακρίσεων.
Όταν μια σύμβαση υποδιαιρείται σε τμήματα, το παρόν άρθρο εφαρμόζεται σε σχέση με κάθε επιμέρους τμήμα. Εντούτοις, η αναθέτουσα αρχή μπορεί να καθορίζει τον ελάχιστο ετήσιο κύκλο εργασιών που πρέπει να έχουν οι οικονομικοί φορείς ανά ομάδες τμημάτων, αν ανατεθούν στον ανάδοχο περισσότερα τμήματα που πρέπει να εκτελεστούν ταυτοχρόνως.
Εάν οι συμβάσεις βάσει συμφωνίας-πλαίσιο πρόκειται να ανατεθούν μετά από προκήρυξη νέου διαγωνισμού, η μέγιστη απαίτηση ετήσιου κύκλου εργασιών που αναφέρεται στο πέμπτο εδάφιο της παρούσας παραγράφου υπολογίζεται βάσει του αναμενόμενου μέγιστου μεγέθους των συγκεκριμένων συμβάσεων που θα εκτελεστούν ταυτοχρόνως ή , εάν αυτό δεν είναι γνωστό, βάσει της εκτιμώμενης αξίας της συμφωνίας-πλαίσιο. Στην περίπτωση δυναμικών συστημάτων αγορών, η μέγιστη απαίτηση ετήσιου κύκλου εργασιών που αναφέρεται στο πέμπτο εδάφιο υπολογίζεται βάσει του αναμενόμενου μέγιστου μεγέθους των συγκεκριμένων συμβάσεων που πρόκειται να ανατεθούν στο πλαίσιο του εν λόγω συστήματος.
4. Όσον αφορά την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να επιβάλλουν απαιτήσεις που να εξασφαλίζουν ότι οι οικονομικοί φορείς διαθέτουν τους αναγκαίους ανθρώπινους και τεχνικούς πόρους και την εμπειρία για να εκτελέσουν τη σύμβαση σε κατάλληλο επίπεδο ποιότητας.
Οι αναθέτουσες αρχές μπορεί να απαιτούν ειδικότερα από τους οικονομικούς φορείς, να διαθέτουν ικανοποιητικό επίπεδο εμπειρίας, αποδεικνυόμενο με κατάλληλες συστάσεις από συμβάσεις που έχουν εκτελεστεί κατά το παρελθόν. Μια αναθέτουσα αρχή μπορεί να θεωρεί ότι ένας οικονομικός φορέας δεν διαθέτει τις απαιτούμενες επαγγελματικές ικανότητες εάν διαπιστώσει ότι ο οικονομικός φορέας έχει συγκρουόμενα συμφέροντα που ενδέχεται να επηρεάσουν αρνητικά την εκτέλεση της σύμβασης.
Στο πλαίσιο διαδικασιών σύναψης σύμβασης προμηθειών για τις οποίες απαιτούνται εργασίες τοποθέτησης ή εγκατάστασης, παροχή υπηρεσιών ή εκτέλεση έργων, η επαγγελματική ικανότητα των οικονομικών φορέων να παράσχουν αυτή την υπηρεσία ή να εκτελέσουν την εγκατάσταση ή τα έργα μπορεί να αξιολογείται βάσει της τεχνογνωσίας τους, της αποτελεσματικότητας, της εμπειρίας και της αξιοπιστίας τους.
5. Οι αναθέτουσες αρχές αναφέρουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις συμμετοχής που μπορεί να εκφράζονται ως ελάχιστα επίπεδα ικανότητας, καθώς και τα κατάλληλα αποδεικτικά μέσα, στην προκήρυξη σύμβασης ή στην πρόσκληση επιβεβαίωσης ενδιαφέροντος.


Άρθρο 78 : Στήριξη στις ικανότητες άλλων φορέων (άρθρο 63 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ)
1. Όσον αφορά τα κριτήρια της οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας που προβλέπονται στην παρ. 3 του άρθρου 75 και τα κριτήρια σχετικά με την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα που προβλέπονται στην παρ. 4 του άρθρου 75, ένας οικονομικός φορέας μπορεί, κατά περίπτωση και για συγκεκριμένη σύμβαση, να στηρίζεται στις ικανότητες άλλων φορέων, ασχέτως της νομικής φύσης των δεσμών του με αυτούς.
Όσον αφορά τα κριτήρια που σχετίζονται με τους τίτλους σπουδών και τα επαγγελματικά προσόντα που ορίζονται στην περίπτωση στ΄ του Μέρους ΙΙ του Παραρτήματος ΧΙΙ του Προσαρτήματος Α΄ ή με την σχετική επαγγελματική εμπειρία, οι οικονομικοί φορείς, μπορούν ωστόσο να βασίζονται στις ικανότητες άλλων φορέων μόνο εάν οι τελευταίοι θα εκτελέσουν τις εργασίες ή τις υπηρεσίες για τις οποίες απαιτούνται οι συγκεκριμένες ικανότητες.
Αν ο οικονομικός φορέας επιθυμεί να στηριχθεί στις ικανότητες άλλων φορέων, αποδεικνύει στην αναθέτουσα αρχή ότι θα έχει στη διάθεσή του τους αναγκαίους πόρους, ιδίως, με την προσκόμιση της σχετικής δέσμευσης των φορέων αυτών για τον σκοπό αυτό.
Η αναθέτουσα αρχή ελέγχει, σύμφωνα με τα άρθρα 79, 80 και 81, αν οι φορείς, στις ικανότητες των οποίων προτίθεται να στηριχθεί ο οικονομικός φορέας, πληρούν τα σχετικά κριτήρια επιλογής και εάν συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού, σύμφωνα με τα άρθρα 73 και 74. Η αναθέτουσα αρχή απαιτεί από τον οικονομικό φορέα να αντικαταστήσει έναν φορέα που δεν πληροί σχετικό κριτήριο επιλογής ή για τον οποίο συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού των παραγράφων 1 και 2. του άρθρου 73 και του άρθρου 74. Η αναθέτουσα αρχή μπορεί να απαιτήσει από τον οικονομικό φορέα την αντικατάσταση φορέα για τον οποίον συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού της παρ. 4 του άρθρου 73 και του άρθρου 74.
Όταν ο οικονομικός φορέας στηρίζεται στις ικανότητες άλλων φορέων όσον αφορά τα κριτήρια που σχετίζονται με την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια, η αναθέτουσα αρχή μπορεί να απαιτεί ο οικονομικός φορέας και αυτοί οι φορείς να είναι από κοινού υπεύθυνοι για την εκτέλεση της σύμβασης.
Υπό τους ιδίους όρους, μία ένωση οικονομικών φορέων, όπως αναφέρεται στην παρ. 2 του άρθρου 19, μπορεί να στηρίζεται στις ικανότητες των συμμετεχόντων στην ένωση ή άλλων φορέων.
2. Στην περίπτωση συμβάσεων έργων ή συμβάσεων υπηρεσιών ή στην περίπτωση εργασιών τοποθέτησης και εγκατάστασης στο πλαίσιο σύμβασης προμηθειών, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να απαιτούν την εκτέλεση ορισμένων κρίσιμων καθηκόντων απευθείας από τον ίδιο τον προσφέροντα ή, αν η προσφορά υποβάλλεται από ένωση οικονομικών φορέων, όπως αναφέρεται στην παρ. 2 του άρθρου 19, από έναν από τους συμμετέχοντες στην ένωση αυτή.

 

Άρθρο 131 Υπεργολαβία (άρθρο 71 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ)
1. Η τήρηση των υποχρεώσεων της παρ. 2 του άρθρου 18 από υπεργολάβους υπόκειται σε παρακολούθηση και έλεγχο από τις αρμόδιες εθνικές αρχές.
2. Οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να προβλέπουν στα έγγραφα της σύμβασης ότι, κατόπιν αιτήματος του υπεργολάβου και εφόσον η φύση της σύμβασης το επιτρέπει, η αναθέτουσα αρχή καταβάλλει απευθείας στον υπεργολάβο την αμοιβή του για την εκτέλεση προμήθειας, υπηρεσίας ή έργου, δυνάμει σύμβασης υπεργολαβίας με τον ανάδοχο. Στην περίπτωση αυτή, στα έγγραφα της σύμβασης καθορίζονται τα ειδικότερα μέτρα ή οι μηχανισμοί που επιτρέπουν στον κύριο ανάδοχο να εγείρει αντιρρήσεις ως προς αδικαιολόγητες πληρωμές, καθώς και οι ρυθμίσεις που αφορούν αυτόν τον τρόπο πληρωμής.
3. Οι παράγραφοι 1 και 2 και το άρθρο 58 δεν αίρουν την ευθύνη του κύριου αναδόχου.
4. Στις περιπτώσεις των συμβάσεων έργων και όσον αφορά τις υπηρεσίες που πρόκειται να παρασχεθούν σε εγκαταστάσεις υπό την άμεση εποπτεία της αναθέτουσας αρχής, μετά την ανάθεση της σύμβασης και το αργότερο κατά την έναρξη της εκτέλεσής της, ο κύριος ανάδοχος υποχρεούται να αναφέρει στην αναθέτουσα αρχή το όνομα, τα στοιχεία επικοινωνίας και τους νόμιμους εκπροσώπους των υπεργολάβων του, οι οποίοι συμμετέχουν στα εν λόγω έργα και υπηρεσίες, εφόσον είναι γνωστά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Ο κύριος ανάδοχος υποχρεούται να γνωστοποιεί στην αναθέτουσα αρχή κάθε αλλαγή των πληροφοριών αυτών, κατά τη διάρκεια της σύμβασης, καθώς και τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με κάθε νέο υπεργολάβο, τον οποίο ο κύριος ανάδοχος χρησιμοποιεί εν συνεχεία στα εν λόγω έργα και υπηρεσίες.
Το πρώτο και δεύτερο εδάφιο δεν ισχύει για τους προμηθευτές.
Οι υποχρεώσεις του πρώτου και δεύτερου εδαφίου επεκτείνονται:
α) στις συμβάσεις προμηθειών, στις συμβάσεις υπηρεσιών, πλην όσων αφορούν υπηρεσίες που πρόκειται να παρασχεθούν στις εγκαταστάσεις υπό την άμεση εποπτεία της αναθέτουσας αρχής ή στους προμηθευτές που συμμετέχουν σε συμβάσεις έργων ή υπηρεσιών,
β) στους υπεργολάβους των υπεργολάβων του κύριου αναδόχου και σε κάθε περαιτέρω υπεργολάβο μεταξύ όσων περιλαμβάνονται στην αλυσίδα υπεργολαβίας.
5. Προκειμένου να μην αθετούνται οι υποχρεώσεις της παρ. 2 του άρθρου 18, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν, σύμφωνα με τα άρθρα 79 έως 81, να επαληθεύσουν τη συνδρομή των λόγων αποκλεισμού για τους υπεργολάβους, σύμφωνα με τα άρθρα 73 και 74. Στην περίπτωση αυτή, η αναθέτουσα αρχή:
α) απαιτεί από τον οικονομικό φορέα να αντικαταστήσει έναν υπεργολάβο, όταν από την ως άνω επαλήθευση προκύπτει ότι συντρέχουν υποχρεωτικοί λόγοι αποκλεισμού του και
β) μπορεί να απαιτήσει από τον οικονομικό φορέα να αντικαταστήσει έναν υπεργολάβο, όταν από την ως άνω επαλήθευση προκύπτει ότι συντρέχουν δυνητικοί λόγοι αποκλεισμού του.
6. Κατά παρέκκλιση από την προηγούμενη παράγραφο, αν το( α) τμήμα(τα) της σύμβασης το (α) οποίο (α) ο κύριος ανάδοχος είχε αναφέρει στην προσφορά του, κατά το άρθρο 58 ή κατά την έναρξη εκτέλεσης της σύμβασης ή κατά τη διάρκεια αυτής, σύμφωνα με την παρ. 4, ότι προτίθεται να αναθέσει υπό μορφή υπεργολαβίας σε τρίτους, υπερβαίνει το ποσοστό του τριάντα τοις εκατό (30%) της συνολικής αξίας της σύμβασης, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί, σύμφωνα με το άρθρο 132, η αναθέτουσα αρχή:
α) επαληθεύει υποχρεωτικά τη συνδρομή των λόγων αποκλεισμού για τους υπεργολάβους, σύμφωνα με τα άρθρα 73 και 74 και
β) απαιτεί υποχρεωτικά από τον οικονομικό φορέα να αντικαταστήσει έναν υπεργολάβο, όταν από την ως άνω επαλήθευση προκύπτει ότι συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού του.
7. Στις περιπτώσεις επαλήθευσης των λόγων αποκλεισμού για τους υπεργολάβους, σύμφωνα με τις παραγράφους 5 και 6, οι απαιτούμενες πληροφορίες συνοδεύονται από τις υπεύθυνες δηλώσεις και των υπεργολάβων, σύμφωνα με το άρθρο 79. Ωστόσο, όταν οι υπεργολάβοι παρουσιάζονται μετά την ανάθεση της σύμβασης, προσκομίζουν τα πιστοποιητικά και λοιπά σχετικά δικαιολογητικά αντί της υπεύθυνης δήλωσης.
8. Ειδικά κατά την εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων παροχής υπηρεσιών καθαρισμού ή/και φύλαξης, εφαρμόζεται η παρ. 4 του άρθρου 68 του ν. 3863/2010 (Α΄115).

 

Δημοσιεύτηκε

Δες τις κατευθυντήριες οδηγίες:

14/25-4-2016 με θέμα "Δυνατότητα δανεισμού ικανότητας τρίτων κατά την ανάθεση δημοσίων συμβάσεων" και

23/13-2-2018 με θέμα "Ειδικά θέματα συμπλήρωσης του Τυποποιημένου Εντύπου Υπεύθυνης Δήλωσης (ΤΕΥΔ) και του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ)"

Και λίγο off topic.

Επίσης ρίξε και μια ματιά σε ερωτοαπαντήσεις/διευκρινήσεις από διαγωνισμούς εδώ και εδώ. Υπάρχουν κι άλλες για διαγωνισμούς αν κάνεις μια αναζήτηση

Επίσης ένα καλό σχετικό άρθρο/κείμενο είναι αυτό με Περιπτωσιολογία συμμετοχής τρίτου, από την Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών της Ευαγγελία Βλάχου, Μέλος Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού.

Επίσης μια καλή βάση με ε/α είναι αυτή

Ξέφυγα αρκετά οπότε το σταματάω.

  • Upvote 1
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Tην βεβαίωση περί μη πτώχευσης από το πρωτοδικείο, που δεν έχει ημερομηνία λήξης, πρέπει να έχει ημερομηνία έκδοσης πριν την ημερα του διαγωνισμού (όπως κάνουμε με τις φορολογικές/ασφαλιστικές ενημερότητες) ή ημερομηνία εκδοσης αφού μας ζητήσουν τα δικαιολογητικά?

Δηλαδή εαν ο διαγωνισμός γίνεται την 02/02 και μας ζητήσουν εγγράφως τα δικαιολογητικά την 04/03 , η βεβαίωση περί μη πτώχευσης θα πρέπει να έχει ημερομηνία έκδοσης ΠΡΙΝ την 02/02 (όπως οι ενημεροτητες) ή ΜΕΤΑ την 04/03 (όπως κάνουμε με τις υπεύθυνες δηλώσεις) ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.