Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σ' ευχαριστώ banskoboy.........ακόμα βέβαια στις συζητήσεις είμαστε, αλλά θέλω να ξέρω σε τί βάση συζητάω, γιατί οι εργοδότες και 500Ε να σου δινουν για 6ημερο-ελεύθερο ωράριο.....για ευκαιρία ζωής το παρουσιάζουν και οτι  "παραπάνω απο μένα πουθένα" !!!

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ banskoboy,

 

Ως ιδεολογία διαφωνώ με την άποψη σου για την εξειδίκευση. Ως πραγματικότητα σήμερα, συμφωνώ απόλυτα.

 

Γενικά αυτη η προσέγγιση σου για τον συνάδελφο εχει λογική. Αυτο εκανα και εγω άλλωστε. Αλλα εγω πήγα με 3,5 χρονια εμπειρια. Ο συνάδελφος με 10 γιατι να το κανει;

 

Διέξοδος υπάρχει και σε άλλες χώρας, όχι μονο εκει.

  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα σε όλους.

 

Έχω την ευκαιρία να πάω στην Ντόχα του Κατάρ για δουλειά. (σε μεγάλη ελληνική εταιρία)

 

Τι μισθό να ζητήσω; (είμαι νέος μηχανικός, 29 ετών με 2,5 χρόνια εργοταξιακή εμπειρία στην Ελλάδα)

Σκέφτομαι να ζητήσω 2,5-3 χιλιάδες. Θα τους κακοφανεί ; 

 

Είμαι αποφασισμένος να πάω, ανεξαρτήτως δυσκολιών της ζωής εκεί.

Θέλω να πάω για τα χρήματα πρωτίστως, και για την εργασιακή εμπειρία δευτερευόντως.

(Μην με αποπάρετε, είμαι ειλικρινής: θέλω να μείνω όσο αντέξω, αποκομίζοντας όση περισσότερη εμπειρία και χρήμα μπορω..)

Edited by Billy_Huge
Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω τι μισθοί παίζουν, τι έξοδα τρέχουν εκει αλλα εντελώς στα πρόχειρα κατα απο αυτο το όριο που θέτεις προσωπικά δεν θα πήγαινα...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε (edited)

Έχω την ευκαιρία να πάω στην Ντόχα του Κατάρ για δουλειά. (σε μεγάλη ελληνική εταιρία)

 

Τι μισθό να ζητήσω; (είμαι νέος μηχανικός, 29 ετών με 2,5 χρόνια εργοταξιακή εμπειρία στην Ελλάδα)

Σκέφτομαι να ζητήσω 2,5-3 χιλιάδες. Θα τους κακοφανεί ; 

 

 

Επειδή 2 είναι οι "μεγάλες" ελληνικές εταιρίες στο Κατάρ και επειδή έχεις λίγα χρόνια εμπειρία στο εργοτάξιο, παρά τα 29 σου χρόνια, θα σου έλεγα οτι αν τα 3,000 EUR (12,000 QAR) με το σπίτι και το αυτοκίνητο πληρώμενα απο την εταιρία, και ίσως και 1-2 εισιτήρια το χρόνο, τότε είναι καλά. Τόσα δίνουν πάνω-κάτω, οπότε μην νομίζεις οτι θα μπορέσεις να κάνεις παζάρι. Αν είναι θα σου πουν: "αυτά δίνουμε" take it or leave it. Εννοείται ΤΣΜΕΔΕ κλπ δεν παίζουν, η τιμή είναι all inclusive.

 

Ενδεικτικά, με 5,000 QAR το μήνα θα έχεις μια άνετη ζωή, με τα ποτάκια σου (13,5 EUR το ένα), τους καφέδες σου, τα φαγητάκια σου, όχι χαϊλίκια, αλλά άνετη ζωή. Θα βάζεις τα μισά στην άκρη. Πρόσεξε, μην κάνεις το λάθος και θεωρήσεις οτι πάω εκεί κάτω και μετά χτυπάω μεταγραφή για διπλά λεφτά. Δεν παίζει. Για να πας σε άλλη εταιρία χρειάζεσαι no objection letter απο τον Εργοδότη σου. Οπότε με αυτά που θα κατεβείς, με αυτά και θα μείνεις. Εκτός και αν αλλάξεις χώρα.

 

Κάν΄το, δεν είναι και τόσο καλά τα λεφτά αλλά για την εμπειρία σου είναι υποφερτά. Υπ'όψιν, ετοιμάσου για κουπί, έτσι? 6ήμερο και 10ώρο είναι η νόρμα, αν παίζει και κανένα milestone, τότε...

Edited by Topap
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Τι εννοείς με το "milestone" στο τέλος;

 

Το έργο είναι το μετρό της Ντόχα... Δεν έχουμε συζητήσει για λεφτά κτλ. Το μόνο που μου είπαν "είσαι έτοιμος να πας; τόχεις; αν ναι, να συζητήσουμε λεπτομέρειες".

 

Γιαυτό κι εγώ τα έχω βάλει κάτω και σκέφτομαι αν αξίζει.

Σίγουρα, δεν είμαι η υπερμηχανικάρα για να ζητήσω τα τρελά λεφτά, αλλά (όπως όλοι που πάνε εκεί κάτω), θέλω να μου έχουν μείνει δυο φράγκα όταν γυρίσω πίσω...

Γιαυτό και θα ήθελα γύρω στις 3000 καθαρά, ώστε να βάζω στην άκρη τις 2000...

 

Το μόνο που με "φοβίζει" είναι τα αγγλικά. Να συνενοούμαι τόχω, αλλά, με τις ορολογίες, και δη σε συνθήκες εργοταξίου...δεν ξέρω αν τα ανταπεξέλθω.

Και από κει και πέρα, με φοβίζει η απειρία μου. Θέλω να "κολυμπήσω στα βαθιά",αλλά.. δεν ξέρω αν τα καταφέρω...

 

Όσο για τα ωράρια... έ και στην Ελλάδα, 70+ ώρες εβδομαδιαίως χτύπαγα,οπότε...

Δημοσιεύτηκε

Τι εννοείς με το "milestone" στο τέλος;

Milestone = ορόσημο στο πρόγραμμα των εργασιών, σημείο ελέγχου της προόδου του έργου.

 

 

Το έργο είναι το μετρό της Ντόχα... Δεν έχουμε συζητήσει για λεφτά κτλ. Το μόνο που μου είπαν "είσαι έτοιμος να πας; τόχεις; αν ναι, να συζητήσουμε λεπτομέρειες".

 

Κατάλαβα ποια μεγάλη εταιρία είναι, Gold Line Doha Metro. Μεγάλο εργό. Να πας.

 

 

Το μόνο που με "φοβίζει" είναι τα αγγλικά. Να συνενοούμαι τόχω, αλλά, με τις ορολογίες, και δη σε συνθήκες εργοταξίου...δεν ξέρω αν τα ανταπεξέλθω.

Και από κει και πέρα, με φοβίζει η απειρία μου. Θέλω να "κολυμπήσω στα βαθιά",αλλά.. δεν ξέρω αν τα καταφέρω...

 

Θα ανταπεξέλθεις. Οι εργοδηγοί είναι έλληνες, θα είσαι με έλληνες μηχανικούς, οι εργάτες δεν θα ξέρουν να μιλάνε αγγλικά. Να μην σου πω οτι θα ξεχάσεις και τα αγγλικά που ξέρεις.

 

 

Όσο για τα ωράρια... έ και στην Ελλάδα, 70+ ώρες εβδομαδιαίως χτύπαγα,οπότε...

 

Εντάξει, έχεις κάνει σε ωράρια 70+ την εβδομάδα. Σε συνθήκες 50+ oC, με υγρασία 70%, σκόνη-πούδρα που μπαίνει ακόμα και από τα παράθυρα, έχεις κάνει?

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αποτρέπει. Απλώς μην νομίζεις οτι είναι εύκολα.

 

 

Πες τους: είμαι έτοιμος, το έχω, πόσα δίνετε και πότε με θέλετε να ξεκινήσω.

 

 

 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι, η gold line.. Διάβασα λεπτομέρειες στο ίντερνετ. Τεράστιο έργο.

 

Α, δεν το ήξερα αυτό με τα αγγλικά. Χαίρομαι!

 

Σίγουρα, οι συνθήκες (θερμοκρασία κτλ) δεν είναι και οι καλύτερες. Αλλά, σε αυτό δεν με φοβάμαι... Θα την παλέψω.

 

Σε αυτό που δεν ξέρω αν θα την παλέψω, είναι στο ότι είμαι άπειρος... Εγώ από εργοτάξια κατασκευής σχολείων έχω μια άλφα εμπειρία, και ξαφνικά...μπλουμ, στο μετρό του καταρ.!. Να πρέπει να ανταπεξέλθω εκεί, εγώ, ένας "μηχανικάκος".. Φοβάμαι μην τα κάνω θάλασσα...

 

Αλλά, έχω την θέληση... Που πιστεύω είναι το πιο σημαντικό από όλα... Στο τέλος της εβδομάδας θα τους πω το "ναι"...

Edited by Billy_Huge
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σε αυτό που δεν ξέρω αν θα την παλέψω, είναι στο ότι είμαι άπειρος... Εγώ από εργοτάξια κατασκευής σχολείων έχω μια άλφα εμπειρία, και ξαφνικά...μπλουμ, στο μετρό του καταρ.!. Να πρέπει να ανταπεξέλθω εκεί, εγώ, ένας "μηχανικάκος".. Φοβάμαι μην τα κάνω θάλασσα...

 

Βρε, μπας και τρολλάρεις?

 

Τους σταθμούς του μετρό κάνουν, μην αγχώνεσαι, κτιριακά θα κάνεις. Για να σου κάνανε κουβέντα σημαίνει οτι έχουν το πλάνο τους. Δεν περιμένουν απο εσένα να είσαι μηχανικάρας. Κόσμο θέλουν για να βγάλουν το έργο. Και μην νομίζεις οτι θα είσαι στο έργο έξω, στο γραφείο θα είσαι, θα ασχολήσε με υποβολές υλικών, method statement, ποιοτικό έλεγχο (δοκίμια, κλπ), επιμετρήσεις, κάτι τέτοιο.

 

Λοιπόν, να πας. Τα υπόλοιπα θα τα δεις εκεί κάτω.

Edited by Topap
Δημοσιεύτηκε

Βρε, μπας και τρολλάρεις?

 

Τους σταθμούς του μετρό κάνουν, μην αγχώνεσαι, κτιριακά θα κάνεις. Για να σου κάνανε κουβέντα σημαίνει οτι έχουν το πλάνο τους. Δεν περιμένουν απο εσένα να είσαι μηχανικάρας. Κόσμο θέλουν για να βγάλουν το έργο. Και μην νομίζεις οτι θα είσαι στο έργο έξω, στο γραφείο θα είσαι, θα ασχολήσε με υποβολές υλικών, method statement, ποιοτικό έλεγχο (δοκίμια, κλπ), επιμετρήσεις, κάτι τέτοιο.

 

Λοιπόν, να πας. Τα υπόλοιπα θα τα δεις εκεί κάτω.

Ωραίος  :!:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.