Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοήθεια σχετικά με το Ν. 4014


Recommended Posts

Συνάδελφοι, καλησπέρα.

Θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθειά σας σχετικά με τη ρύθμιση αυθαιρέτων. Μολονότι δεν είμαι νέος μηχανικός, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με θέματα αδειών, μελετών, πολεοδομικών διατάξεων κ.λ.π. οπότε μπορείτε άνετα να πείτε ότι "μόλις βγήκα απ' το αβγό μου".

Η περίπτωση που μου έχει τύχει αφορά το γνωστό ενός φίλου ο οποίος θέλει να του υπολογίσω το πρόστιμο που προκύπτει για τις αυθαίρετες (ναι πολλές είναι) κατασκευές που έχει κάνει. Το θέμα έχει ως εξής: πρόκειται για ένα γήπεδο στο οποίο έχει εγκατασταθεί μία επιχείρηση αποθήκευσης και πώλησης προϊόντων υγραερίου. Σύμφωνα με το σχέδιο κάτοψης της επιχείρησης για την έκδοση της άδειας λειτουργίας, μέσα στο γήπεδο προβλέπεται να υπάρχει πέρα από του χώρους αποθήκευσης (χωρίς κτίσματα) και ένα τροχόσπιτο-γραφείο. Το γραφείο-τροχόσπιτο στην πραγματικότητα είναι σταθερό λυόμενο και έχουν κατασκευαστεί επίσης κλειστοί και ανοικτοί χώροι αποθήκευσης με μεταλλικό σκελετό κι επένδυση κυματοειδούς λαμαρίνας.

Ένα από τα πολλά ερωτήματά μου είναι το αν μπορεί να προχωρήσει στη ρύθμιση αυτών των κατασκευών, δεδομένου ότι ο χρήστης (και κατασκευαστής των αυθαίρετων κτισμάτων) ενοικιάζει το εν λόγω γήπεδο από την εταιρία που εμπορεύεται το υγραέριο, η οποία με τη σειρά της ενοικιάζει το γήπεδο από τον ιδιοκτήτη!!

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Η ρύθμιση μπορεί να γίνει μόνο από τον ιδιοκτήτη.

Οι πρόχειρες κατασκευές ελέγχονται από επιτροπή.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Όταν μου λες ότι οι πρόχειρες κατασκευές ελέγχονται από επιτροπή αναφέρεσαι στο άρθρο 24, παρ. 9 του νόμου, σωστά;

Link to comment
Share on other sites