Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 (edited) Το θέμα είναι οτι βλέποντας την σκυροδέτηση σου μπαίνουν ιδέες και για τα υπόλοιπα. Το μόνο που βλέπω σαν λύση με ισοδύναμη διατομή είναι να γίνει αρνητική εσπίεση με ειδικό υπερ ρευστο επισκευαστικό αρχικά μέχρι να μπορέσεις να απακτήσεις βάση πρόσφυσης του νέου οπλισμού και μετά γέφυρα και επισκευαστικό στην καλύτερη R2. Edited Αύγουστος 9 , 2012 by Ροδοπουλος
man21 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 (edited) Κατασκευή 1969, υλικά S220-B225 σχέδια δεν υπάρχουν ακόμα. kostassid, είμαι σε θέση να γνωρίζω οτι το '69 δεν παρασκευαζόταν Β225, τουλάχιστον για τις συνηθισμένες οικοδομές, παρά για μεγάλες κατασκευές με ιδιόκτητα παρασκευαστήρια των κατασκευαστικών εταιριών. Τότε χρησιμοποιούσαν μπετονιέρες με οροφή το Β160. Τα ιδιωτικά παρασκευαστήρια μπετού και οι βαρέλες μεταφοράς ήρθαν δυο χρόνια αργότερα και οι πρεσσες ακόμα αργότερα. Θα μπορούσε βέβαια μια μπετονιέρα να παρασκευάσει Β225, με την προϋπόθεση οτι διατίθετο μεγάλος χώρος για την απόθεση των αδρανών και τους ελιγμούς των μικρών φορτωτών ("Ρομπόκας", bobcat, Volvo). Εδω δεν υπάρχει καθόλου τσιμεντοπολτος οπότε το Β225 δεν το βλέπω να ισχύει, Βλέποντας το χαλίκι (πλακοειδή), την απουσία τσιμεντοπολτού (λαθροχειρία στο τσιμέντο), τείνω και εγώ στην άποψη Ροδόπουλου. Edited Αύγουστος 9 , 2012 by man21 1
kostassid Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Αυτό δεν το γνώριζα man21. Σε ευχαριστώ. Μετέφερα όσα μου είπε ο εργοδηγός της οικοδομής που μένει ακόμα εκεί.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Ουτε για Β160 το βλέπω. Να το πω απλά έτσι και βάλεις καρωτερία θα βγάλεις χαλίκια και πάς σε γεωτεχνικό.
kostassid Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 εκεί καροταρία ΔΕΝ μπαίνει, ίσως αλλού.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 (edited) Η λύση της ενεμάτωσης δεν είναι κακή, αλλά πρέπει να εξασφαλιστεί η ενεσιμότητα και η στεγανότητα... Αυτό συνήθως απαιτεί να έχουμε όλη την περίμετρο του υποστυλώματος ελεύθερη για να βάλουμε ακροφύσια και να εφαρμόσουμε σφραγιστικά κονιάματα... Παρόλα αυτά, μπορεί και πάλι να εφαρμοστεί -ενδεχομένως συμπληρωματικά με κάποια άλλη επέμβαση- με το ρίσκο της μη πλήρους κάλυψης των κενών. Edited Αύγουστος 9 , 2012 by AlexisPap
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 (edited) λέμε τώρα !!!!! Κάνε υπέρηχο!!!!! Κώστα το βασικό είναι να δεις σε τι βάθος πιάνουμε καλό σκυρόδεμα. Εαν μπορείς να μποτιλιάρεις ξεκίνα και βγάζε τα χαλίκια. Το θέμα είναι τι γίνετε αλλού και παρακάτω Αλέξη για αυτό πρότεινα αρνητική εσπίεση με αντλία κενού. Είναι επίπονη διαδικασία αλλα αυξάνει εκθετικά τα ποσοστά πλήρωσης. Για υλικά Epoxeal GS Structural τελεία και παύλα. Edited Αύγουστος 9 , 2012 by terry
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Ναι. Απλά κενό, με πρόσβαση στην μία μόνο πλευρά, με αντισεισμικό αρμό στην άλλη, με πλινθοδομή στην τρίτη και ελεύθερη -πλην όμως μη προσβάσιμη- την τέταρτη, δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει.
kostassid Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Αν μπορέσω με προσεκτικές καθαιρέσεις το βλέπω για μεταλλικό μανδύα με διαμπερείς ντίζες και πλήρωση με έγχυτο.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 9 , 2012 Δες ωστόσο πρώτα τι εντατική κατάσταση αναπτύσσει το υποστύλωμα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα