Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 48
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

συνάδελφε αυτό είναι που δυσκολεύομαι να υπολογίσω, μια εκτίμηση για τα kg/m του οπλισμού όπως προτείνει ο man21, με Φ8/10 ανα παρεια και S Φ8/40. περίπου 15 Kg/m είναι λογικό?

 

για το χαντάκι θα μπορούσε να γίνει μια επικάλυψη της ασφάλτου με κάποιο υλικό? π.χ. χαλύβδινο φύλλο? ή καλύτερα να διαμορφωθεί όλο το χαντάκι με μια στρώση τσιμέντου καθαρισμού πριν πέσει η άσφαλτος?

Edited by anavatis
Δημοσιεύτηκε

βάλε καμιά 50αριά ανά μέτρο (με το θεμέλιο μέσα) αν βάλεις φ8/10 παντού..Την λύση της επενδεδυμένης την έχεις σκεφτεί?? εννοώ επενδεδυμένη και τοίχο??

Δημοσιεύτηκε (edited)

όχι δεν θα διάλεγα την επένδυση, αν θα έκανα λιθοδομή θα ήταν με φυσική ξερολιθιά, όπως πρότεινε πιο πριν ο man21. ή το θεμέλιο μπετόν και τοιχειο πέτρα. απλά ανησυχώ για την αντοχή του για να συγκρατεί τα χώματα σε κεκλιμένο έδαφος σε όλο το μήκος του δρόπου 50μ..

Edited by anavatis
Δημοσιεύτηκε

anavatis δεν εννοούσα την επένδυση του τοίχου..λέω αντί για τοίχο αντιστήριξης μήπως εφαρμόσεις την γνωστή διατομή από οδοποιία όπου εγκιβωτίζεις το κατάστρωμα σε επενδεδυμένη (από μπετό) τάφρο και σε συνέχεια αυτής κατασκευάζεις τοίχο..ψάξε αν θες να το βρεις αλλιως πες μου να σου στειλω ενα σκαριφηματακι αν θες..νομίζω ότι θα γλιτώσεις ένα 20-30% των κυβικών και σίγουρα θα βαλεις λιγότερο οπλισμό..

Δημοσιεύτηκε (edited)

συνάδελφε, αν θα το κάνω αυτό τότε θα πρέπει να αλλάξει η κλίση του δρόμου προς τα έξω ώστε τα νερά να οδηγούνται στο ρείθρο που θα διαμορφωθεί στο πρανες? για την αντιστηριξη του πρανούς στο πάνω μέρος του δρόμου πάλι δεν θα χρειαστώ όμως τοιχείο. αν θες ανεβασε ένα γρήγορο σκίτσο.

υ.γ. έχω το εγχειρίδιο τροχαίας του ΤΕΕ

Edited by anavatis
Δημοσιεύτηκε

απλά ανησυχώ για την αντοχή του για να συγκρατεί τα χώματα σε κεκλιμένο έδαφος σε όλο το μήκος του δρόπου 50μ..

 

Μην ανησυχείς καθόλου! Η ξερολιθιά σαν εύκαμπτη κατασκευή που είναι, "αφήνει το έδαφος να εκτονωθεί", πράγμα που την κάνει ασφαλή. Σε κάποια απίθανη περίπτωση, για τα δικά σου δεδομένα, μπορεί κάπου να "φουσκώσει-πετάξει κοιλιά" μετά πολάαααα... χρόνια. Και τοτε είναι εύκολο να αντικατασταθεί εκείνο το τμήμα. Με άκαμπτες κατασκευές (ωπλισμένοι τοίχοι) δεν έχεις αυτά τα πλεονεκτήματα. Έχεις άλλα που εδώ παρέλκουν. Δες τις "πεζούλες" στα νησιά μας. Αν πας στην Κορώνη παρατήρησε έναν τοίχο από παμπάλαια ξερολοθιά ύψους γύρω στα 7.0m(!). Έχει φουσκώσει αλλά στέκεται. Είναι στον δευτερο παράλληλο δρόμο από την παραλιακή πίσω από το Δημαρχείο.

Στην περίπτωσή σου ένα πάχος 0.50m είναι αρκετό, με ένα γαιωύφασμα πίσω και έδραση σε σενάζ.

Σε πιο "Xtreme" καταστάσεις αγκυρώνουμε με γαιόπλεγμα. Εδώ περιτεύει.

Πληροφοριακά, έχει αγκυρωθεί χειρόθετη λιθοριπή (μέσα σε συρματοκιβώτια, αλλά ξερολιθιά) επίχωμα δρόμου ύψους 18m με αγκυρώσεις γαιοπλέγματος. Βρίσκεται στο Ντράφι και έγινε το 1999.

Δημοσιεύτηκε

δεν ύπάρχει πρόβλημα δλδ. καλή περίπτωση η ξερολιθιά.

σχετικά με την διαμόρφωση τάφρου όπως στην οδοποιία, geoege.eng ανεβάζω το σκίτσο που βρήκα.

post-58059-0-19722600-1345308856_thumb.jpg

Δημοσιεύτηκε

ναι εννοώ ανάντη του δρόμου σου, 0.60-0.70 πλάτος 0.20 πάχος ταφρου και τοιχο 1μ με 0.20 κορμο με αγκυρωμενα σιδερα στην ταφρο..γλιτωνεις τα σκαψιματα στο δικο σου σκαριφημα (pdf) συν τα μισα περίπου μπετα του θεμελιου..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.