Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

το είδα george.eng., αλλά η πλευρική αυτή τάφρος μου δίνει την αίσθηση ότι δεν θα συγκρατει ή τουλαχισταν δεν θα "εγκιβωτίζει" καλά το πρανές μου απο επάνω και θα γεμίζει χώμα. μάλλον γραφαμε μαζί. κατάλαβα λές να συνεχίσω την ταφρο με κατασκεθή του τοιχείου 1μ. χωρις να χρειαζεται τώρα θεμέλιο. καλό μου φαίνεται κι αυτό και κερδίζουμε πολλά!!

Edited by anavatis
  • Απαντήσεις 48
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Εγώ έχω την γνώμη οτι το προκατασκευασμένο καναλλέτο κολλητά στον τοίχο κάνει. Δες "Αττική Οδός" (οδόστρωμα και στέψεις τοίχων)

Δημοσιεύτηκε

το πρανές το αντιστηριζει ο τοιχος που στο σκαριφηματακι που ανεβασες δεν υπαρχει...σκεψου μια διατομη Γ ξαπλα: το καθετο τμημα ειναι ο τοιχος μπορει και 1,1 και 1,20 ύψος και το οριζοντιο η ταφρος με κλιση ικανη προς τα μεσα για να εχει αρκετη παροχετευτικοτητα..απο δευτερα θα παω στο γραφειο να σου στειλω διατομες απο παλιοτερες δουλεις (ναι τοτε που υπηρχαν δημόσια έργα..χχχχχχ).

Δημοσιεύτηκε

(ναι τοτε που υπηρχαν δημόσια έργα..χχχχχχ).

Προσπαθώ να θυμηθώ, αλλά τι ήταν αυτά;;;;!!!!!

Δημοσιεύτηκε (edited)

απο δευτερα θα παω στο γραφειο να σου στειλω διατομες απο παλιοτερες δουλεις (ναι τοτε που υπηρχαν δημόσια έργα..χχχχχχ).

ευχαριστώ συνάδελφε. η πρότασή σου όμως με την τάφρο είναι πολύ οικονομική και αν την ακούσει ο πελάτης μάλλον θα ξεχάσει το ενδεχόμενο του τοιχείου που συζητούσαμε αρχικά. αλλά και η πρόταση για ξερολιθιά είναι πολύ καλή και ταιριάζει στο τοπίο. βεβαια και ένα πέτρινο τοιχείο θα μπορούσε να συνδυαστεί σε συνέχεια της τάφρου....

Edited by anavatis
Δημοσιεύτηκε (edited)

εδώ ανεβάζω μια πρόταση που συνδυάζει τη λύση της οδοποιίας (τάφρου) με τη ξερολιθιά, για την περίπτωση που συζητάμε. αν έχετε κάποιο σχόλιο

post-58059-0-70920600-1345314187_thumb.jpg

Edited by anavatis
Δημοσιεύτηκε

o.k. μόνο που εγώ θα χρησιμοποιούσα το Νο10 της τάφρου που επισύναψε ο george.eng

Mε την θεμελίωση του δρόμου (σκάφη) τι σκέπτεσαι να κάνεις;

Δημοσιεύτηκε (edited)

man21, εννοείς το δεύτερο σκίτσο στο ποστ 29 που επισύναψα εγώ, μάλλον, δεν βρίσκω κάτι του george.eng.

σχετικά με τη σκάφη σκέφτομαι χαλίκι πάχους περί τα 20εκ., στρώση τσιμέντου και μετά άσφαλτο.

Edited by anavatis
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι έχεις δίκιο για το ποστ 29. Ακριβώς το δεύτερο σκίτσο. Πάντως εγώ θα προτιμούσα το καναλλέτο.

σχετικά με τη σκάφη σκέφτομαι χαλίκι πάχους περί τα 20εκ., στρώση τσιμέντου και μετά άσφαλτο.

Αυτό που λές λέγεται οδοστρωσία. Και η άσφαλτος προφανώς στρώση κυκλοφορίας (αντιολισθηρά) 5εκ (ή 4εκ. + 1εκ. ασφαλτόπανο). Την στρώση τσιμέντου μόνο σου την σκέφτηκες; Πολύ σωστά, γιατί έχεις να κάνεις με αργιλλικά. Πάντως θα είναι άκαμπτο οδόστρωμα, αλλά δεν μας πειράζει.

Εγώ μιλάω για την εκσκαφή της θεμελίωσης (σκάφη) ~0.30m. Άν έχεις "μεγάλη" κλίση φυσικού πρανούς (ή και για σιγουριά), η σκάφη δεν γίνεται με κλίση (άλλωστε είναι τεχνικά μανούρα) αλλά με μία αντίθετη κλίση ~15% για να αγκυρωθεί το επίχωμα.

Edited by man21

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.