BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Μην το τραγικοποιούμε βρέ παιδιά . Να λυθεί το θέμα γρήγορα , γιατί πρέπει να τα φτιάξουν και με την Μπολώνια , ώστε οι 300 ects να μην είναι ισοδύναμες με τις 180 των εγγλέζικων polytechnics . Aλλά άμα υπάρξει η διάσπαση τότε τι θα γίνει με τις 240 ects των τει . Επ' ευκαιρία , τι σχέση έχει το ΥΠΟΜΕΔΙ με τις πολεοδομίες ? Το ΥΠΕΚΑ δεν είναι υπεύθυνο ? Η να περιμένουμε και κανένα έγγραφο από το Ναυτιλίας ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 (edited) Εχει νοημα η ερωτηση Pappo!!! Και για το ευρυ κοινο "ΠΔ-318/94 (ΦΕΚ-167/Α/7-10-94) [ ΙΣΧΥΣΕ από 7-10-94] (ΦΕΚ-167/Α/94) [ΠΡΟΣΟΧΗ το παρών διάταγμα ακυρώθει με την ΣτΕ-678/05 ] Επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων των Τμημάτων: α) Πολιτικών Δομικών 'Εργων, β) Πολιτικών 'Εργων Υποδομής, γ) Τοπογραφίας, της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ). (Επαγγελματικά Δικαιώματα Τεχνολόγων Μηχανολόγων) 'Εχοντας υπόψη: 1. Τη διάταξη του εδαφ.γ της παρ.2 του Αρθ-25 του Ν-1404/83 (Α/173). 2. Τη διάταξη του Αρθ-29Α του Ν-1558/85, όπως προσετέθη με το Αρθ-27 του Ν-2081/92 (Α/154). 3. Τις διατάξεις του Συμβουλίου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΣΤΕ) αρ.πρακτ. 10/9-5-89, 12/12-3-92 και 13/11-1-94). 4. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος διατάγματος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού. 5. Την αρ.Γνωμ-490/94 του ΣΤΕ με πρόταση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων 'Εργων και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αποφασίζουμε: ΑΡΘΡΟΝ-1. Επαγγελματικά Δικαιώματα Πτυχιούχων των Τμημάτων: α) Πολιτικών Δομικών 'Εργων, β) Πολιτικών 'Εργων Υποδομής, γ) Τοπογραφίας. 1. Οι Πτυχιούχοι Μηχανικοί Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, των Τμημάτων Πολιτικών Δομικών 'Εργων, Πολιτικών 'Εργων Υποδομής και Τοπογραφίας, της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους. 2. Οι παραπάνω πτυχιούχοι έχουν δικαίωμα απασχόλησης στα εξής ειδικότερα αντικείμενα και δραστηριότητες. (Σ.Σ ΠΡΟΣΟΧΗ η παρ.2 ακυρώνεται σύμφωνα με την ΣτΕ-678/05 ) α) Στην κατασκευή ιδιωτικών έργων της ειδικότητάς τους. β) Στην κατασκευή δημοσίων έργων της ειδικότητάς τους σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της σχετικής με την εκτέλεση δημοσίων έργων νομοθεσίας. γ) Στην επίβλεψη τεχνικών έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους για λογαριασμό (ή με εντολή) υπηρεσιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ή ιδιωτικής κατασκευαστικής εταιρείας ή ιδιώτη, είτε ως μεμονωμένοι επιβλέποντες τεχνικοί, είτε ως μέλη κλιμακίων επίβλεψης. δ) Στη μελέτη, ή επίβλεψη μελέτης έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους και ειδικότερα: i) Ως μέλη οργανωμένων υπηρεσιών του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ή μελετητικού γραφείου, συμμετέχουν και υπογράφουν, τη σύνταξη, τον έλεγχο και ασκούν την επίβλεψη μελέτης ιδιωτικών και δημοσίων έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, που γίνονται με την ευθύνη της Υπηρεσίας ή του Γραφείου Μελετών. ii) Ως μέλη μελετητικού γραφείου, συμμετέχουν στη συμπλήρωση του δυναμικού του μελετητικού γραφείου με δυναμικό μονάδων ως ακολούθως: (α) Μία μονάδα μετά πενταετία από τη λήψη του πτυχίου. (β) Δύο μονάδες μετά δεκαετή αποδεδειγμένη ανάλογη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. (γ) Τρεις μονάδες μετά δεκαπενταετή αποδεδειγμένη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. ε) Στην εκπόνηση ή επίβλεψη μελέτης ιδιωτικών έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους ως μεμονωμένοι τεχνικοί και ειδικότερα: i) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, των οποίων η αμοιβή μελέτης αντιστοιχεί σε πτυχίο Α' τάξης μελετητή (όπως ορίζεται στο ΠΔ-798/78 (ΦΕΚ-185/Α) από τη λήψη του πτυχίου. ii) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, των οποίων η αμοιβή μελέτης αντιστοιχεί σε πτυχίο Β' τάξης μελετητή (όπως ορίζεται στο ΠΔ-798/78 (ΦΕΚ-185/Α) μετά πενταετή αποδεδειγμένη ανάλογη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. iii) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, των οποίων η αμοιβή μελέτης αντιστοιχεί σε πτυχίο Γ' τάξης μελετητή (όπως ορίζεται στο ΠΔ-798/78 (ΦΕΚ-185/Α) μετά δεκαετή αποδεδειγμένη ανάλογη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. iv) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, πέραν των προσδιοριζομένων στις περιπτώσεις i), ii) και iii) της παρούσας παραγράφου ορίων, μετά δεκαπενταετή αποδεδειγμένη ανάλογη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. στ) Στην εκπόνηση ή επίβλεψη μελέτης δημοσίων έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους ως μεμονωμένοι τεχνικοί και ειδικότερα: i) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, των οποίων η αμοιβή μελέτης αντιστοιχεί σε πτυχίο Α' τάξης μελετητή (όπως ορίζεται στο ΠΔ-798/78 (ΦΕΚ-185/Α) μετά πενταετία από τη λήψη του πτυχίου. ii) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, των οποίων η αμοιβή μελέτης αντιστοιχεί σε πτυχίο Β' τάξης μελετητή (όπως ορίζεται στο ΠΔ-798/78 (ΦΕΚ-185/Α) μετά δεκαετή αποδεδειγμένη ανάλογη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. iii) Συντάσσουν ή επιβλέπουν μελέτες έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους, των οποίων η αμοιβή μελέτης αντιστοιχεί σε πτυχίο Γ' τάξης μελετητή (όπως ορίζεται στο ΠΔ-798/78 (ΦΕΚ-185/Α) μετά δεκαπενταετή αποδεδειγμένη ανάλογη ικανοποιητική εμπειρία από τη λήψη του πτυχίου. ζ) Εκτελούν εργασίες ή συμμετέχουν στην εκτέλεση εργασιών πραγματογνωμοσύνης, αξιολόγησης προσφορών αγοράς, ποιοτικού ελέγχου υλικών, έργων και εργασιών της ειδικότητάς τους. κ.λπ" Η &2 ειναι η ακυρωθεισα απο το Στε. Ολοι νοημονες ειμαστε (τουλαχιστον πιανουμε τη βαση).Ας το μελετησει ο καθενας.Και επισης ας μελετησει με προσοχη την αποφαση του Στε.Τα λεει ολα. Μην το τραγικοποιούμε βρέ παιδιά . Να λυθεί το θέμα γρήγορα , γιατί πρέπει να τα φτιάξουν και με την Μπολώνια , ώστε οι 300 ects να μην είναι ισοδύναμες με τις 180 των εγγλέζικων polytechnics . Aλλά άμα υπάρξει η διάσπαση τότε τι θα γίνει με τις 240 ects των τει . Επ' ευκαιρία , τι σχέση έχει το ΥΠΟΜΕΔΙ με τις πολεοδομίες ? Το ΥΠΕΚΑ δεν είναι υπεύθυνο ? Η να περιμένουμε και κανένα έγγραφο από το Ναυτιλίας ? Εμ! Τρελλαθηκα και εγω εδω μεσα.ΥΠΕΚΑ οχι ΥΠΟΜΕΔΙ εννοουσα Υπαρχει και το πληκτρο edit. Το τονιζω για οσους δεν το εχουν δει. terry Edited Σεπτέμβριος 2 , 2012 by terry Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Μην κάνουμε ανούσια αντιπαράθεση . Είναι προφανές ότι χαρτάκια του 67 που δεν είναι νόμοι , υπουργικές αποφάσεις , η ΑΝ και ΝΔ γιατί είχαμε και χούντα τότε , είναι άνευ αξίας . Οτι ορισμένοι στρατευμένοι του δημοσίου γράφουν ότι θέλουν , δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουν κυρώσεις . Ας μου απαντήσετε μέχρι πότε θα ανέχεστε το τεε και οι σύγκλητοι να ισοπεδώνουν τις 300 ECTS σας με τις 180 ECTS των βρετανικών polytecnics , μόνο και μόνο γιά να μην λυθεί το θέμα των ΕΔ των ΤΕ . Και επειιδή όλοι νοήμονες είμαστε , από την στιγμή που καταργήθηκε η παρ 2 , τότε ισχύει το ΠΔ με τις 1, 3 και 4 . Αρα όπως αναφέρει η 1 , ότι λέει το πρόγραμμα σπουδών " με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους," . Εννοείται ότι αυτά όλα είναι σοφιστείες , αλλά όταν έχεις ένα κράτος που είναι παράνομο από το 1986 και δεν εκδίδει ΕΔ , αλλά από το 2005 που δεν υπακούει στις επιταγές του ΣτΕ , που δεν του λέει να μην κάνει τίποτα , αλλά να διορθώσει την παρ 2 , σύμφωνα όμως και με τα μετά το 2001 ισχύοντα , τότε όλα αυτά είναι λογικά . Υπ' όψη ότι ο ελεγκτής που ερμηνεύει νόμο κατά το δοκούν , αναλαμβάνει τεράστιες αστικές ευθύνες που μπορεί να τις βρεί μπροστά του στο μέλλον . Οι νόμοι ερμηνεύονται από τα δικαστήρια και όχι από την διοίκηση . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Το θέμα που δε πιάνει κανένας είναι να εξισωθούν τα ΤΕΙ σε ότι αφορά την ποιότητα και όχι τα επαγγελματικά δικαιώματα. Και γι' αυτό έχει φροντίσει η Ελληνική πολιτεία ...για το αντίθετο. Φυσικά, τώρα, για να "παραμείνουμε" στην Ευρωζώνη, το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο και για τα ΤΕΙ και για τα ΑΕΙ. Αντί να εξισωθεί η ποιότητα των Ελληνικών τριτοβάθμιων ιδρυμάτων με τα αναπτυγμένα Ευρωπαϊκά...γίνονται απλά περικοπές. Με ποιον τρόπο τώρα οι περικοπές θα οδηγήσουν στην αύξηση της ποιότητας δεν το ξέρω... Ξέρω μάλλον, ότι απλά δημιουργήσει περισσότερες κάστες στην κοινωνία: Αυτοί που μπορούν να σπουδάσουν τα παιδιά τους και αυτοί που δεν μπορούν. Έτσι ήταν παλιά, αυτή είναι η φιλοσοφία του καπιταλισμού, έτσι θα ξαναγίνει.... Για τα υπόλοιπα, ένα πράγμα θα πω: "Αργία μήτηρ πάσης κακίας"!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Γιάννη , μην σε πιάνουν τα ιδεολογικά σου . Δηλαδή πριν 30-40 χρόνια , σπούδαζαν μόνο οι πλούσιοι ? Οχι σπούδαζαν οι ικανότεροι . Γιατί και ο ανταγωνισμός ήταν τεράστιος και στα σχολεία γίνονταν σωστά τα μαθήματα , με αποτέλεσμα το φροντιστήριο να ήταν οι 2 μήνες του καλοκαιριού , αφού τότε δίναμε εξετάσεις τον Σεπτέμβριο και σε ένα μήνα έβγαιναν οι βαθμοί και ας μην υπήρχαν κομπιούτερ τότε και ας ήταν και περισσότεροι οι υποψήφιοι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 (edited) Το '80 πέρασε η φιλοσοφία ότι όλοι πρέπει να σπουδάζουν. Δηλαδή μετά το 80 το επίπεδο έπεσε κατακόρυφα μέχρι σήμερα όπου είχαμε εισακτέους με κάτω από το 10. [*******************************] Προσοχή στις εκφράσεις. AlexisPap Edited Σεπτέμβριος 3 , 2012 by AlexisPap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 (edited) Είναι τουλάχιστον ανέντιμο, για να μη πώ τίποτα βαρύτερο, να σβήνονται τα ανεπιθύμητα posts. Θα προτιμούσα τη κατά πρόσωπο αντιπαράθεση, που είναι και η ουσία της δημοκρατίας, αλλά φεύ !!!! Για την αποκατάσταση της αλήθειας και μόνο : Pappos +1000000 Θεωρώ ότι το θέμα ετέθη επι τάπητος. Τα πράγματα είναι απλά, πάρα πολύ απλά. Ή εφαρμόζουμε τη κείμενη νομοθεσία ως οφείλουμε, ή τη καταστρατηγούμε, όπως πράττει το Τ.Ε.Ε. και τα τσιράκια του – οι πολεοδομίες, αυθαιρετώντας για ακόμη μια φορά επιβάλλοντας το νόμο της ζούγκλας. Είναι πλέον καιρός να ευαισθητοποιηθεί κάποιος εισαγγελέας, επιτέλους. Edited Σεπτέμβριος 3 , 2012 by terry 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Γιάννη , μην σε πιάνουν τα ιδεολογικά σου . Δηλαδή πριν 30-40 χρόνια , σπούδαζαν μόνο οι πλούσιοι ? Οχι σπούδαζαν οι ικανότεροι . ... Δεν με πιάνουν τα ιδεολογικά μου. Για ρώτα τον πατέρα μου αν είχε την δυνατότητα να πάει να σπουδάσει, όταν αναγκάστηκε να ξεκινήσει το σχολείο αφού τελείωσε η κατοχή (8 χρονών) και το παράτησε για να δουλέψει οικοδομή. Υπήρχε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που όχι απλά δεν ήθελε να σπουδάσει, ούτε καν το είχε σκεφτεί ποτέ να τελειώσει το γυμνάσιο... Όπως από την δική μου γενιά υπήρχαν πολλοί που ούτε καν τους περνούσε από το μυαλό να πάνε έξω για master διότι πολύ απλά ακόμα και το πτυχίο ήταν πολύ παραπάνω από τις οικονομικές δυνατότητες της οικογένειας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Γιάννη είπα πριν 30-40 χρόνια , άντε 50 . Εσύ μιλάς γιά 68 χρόνια πίσω . Ακόμα πιό πίσω άλλους τους κόψανε από φοιτητές γιά να πάνε φαντάροι , μείνανε 10 χρόνια στο στρατό και μετά έγιναν αξιωματικοί εξ εφέδρων . Αλλες εποχές τότε άγριες . Μιλάμε από το 60 - 70 και μετά . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Μετά το '70 ζήσαμε εποχές "καλές", ευημερία "αχώνευτη" για τους καπιταλιστές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα