Pappos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Έχει κανείς συνάδελφος σε ηλεκτρονική μορφή σηξμειώσεις για την χάραξη κλιμάκων. Με ενδιαφέρει η περίπτωση Π με το μεγάλο πλατύσκαλο στην μέση. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 (edited) Κάτι πρέπει να έχω! Θα το κοιτάξω αύριο στο γραφείο Pappe! Έχω κάνει και δικές μου σημειώσεις για Π Δες και αυτό: http://www.arch.auth.gr/uploads/media/7.%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%A3.pdf Edited Σεπτέμβριος 2 , 2012 by Earl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 ... Με ενδιαφέρει η περίπτωση Π με το μεγάλο πλατύσκαλο στην μέση. ... Εννοείς σχέση πάτημα με ρίχτη? ελάχιστο πλάτος? ή άλλο? Αν εχεις τελικό περίγραμμα κλιμ/σιου ανέβασε σκίτσο με διαστάσεις και τελικές στάθμες έναρξης και άφιξης να σου σχεδιάσω μια. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 (edited) Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και το εκτιμώ πολύ μόνο που το είπες. Αλλά πρέπει να την κάνω μόνος μου διότι αυτή είναι και η φιλοσοφία μου. Μόνο αν έχεις κάποιες σημειώσεις για την χάραξη (γραμμή ανάβασης μέχρι όλες τις γνωστές σχέσεις πατήματος κ.τ.λ.) θα με βοηθούσε πολύ. Μιλάω πάντα για σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή. Και πάλι ευχαριστώ. Edited Σεπτέμβριος 2 , 2012 by Pappos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 (edited) Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και το εκτιμώ πολύ μόνο που το είπες. Αλλά πρέπει να την κάνω μόνος μου διότι αυτή είναι και η φιλοσοφία μου. Θα κοιτάξω και εγώ αύριο τι σημειώσεις έχω να σου στείλω. +1 Edited Σεπτέμβριος 2 , 2012 by Earl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 2 , 2012 Σου ανεβάζω δυο εικόνες. Δώσε βάση στο διάγραμμα. Μια δική μου προσωπική συμβουλή. Αν το κτίριο τώρα το συνθέτεις και δεν είναι δεδομένα τα ύψη τότε φρόντισε (και γενικά φρόντιζε το) τα ύψη από στάθμη σε στάθμη να είναι πολλαπλάσιο των 18εκ., και όχι του 10. Ο λόγος είναι απλός. Η ιδανική σχέση για εμένα στα σκαλοπάτια είναι το ριχτι να είναι 18εκ και το πάτημα κάπου στα 28εκ. Αν λοιπόν οι στάθμες σου είναι πολλαπλάσια του 18 τότε και ο σχεδιασμός είναι εύκολος αλλά το πιο σημαντικό απ όλα είναι ότι η κατασκευαστική εφαρμογή είναι άψογη και στο εκατοστό. Για να μη συναντάς το φαινόμενο στα σχέδια να είναι πχ 18 σκαλοπάτια και στην χάραξη που μοιράζουν το κατασκευασμένο ύψος να βγαίνει 17 ή 19. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 17 σκαλοπάτια επί 18 εκ ύψος μας κάνουν 3,06 μ. ύψος ορόφου που είναι το ιδανικό . Αν έχεις τώρα πλατύσκαλο , μπορείς να το κόψεις στο φανάρι με 1 σκαλί και έτσι να έχεις 2 κλάδους από 8 ρίχτια , 7 πατήματα έκαστο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
georg coco Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 (edited) DIN... και ξερό ψωμί... Επειδή με τα pdf μπερδεύομαι γράφουμε din 4174 treppen και πατάμε την α επιλογή... (www.architektur.hcu-hamburg.de/) Το παρακάτω είναι από προεπισκόπηση βιβλίου http://books.google....treppen&f=false Edited Σεπτέμβριος 3 , 2012 by georg coco 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2012 Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα