Γιάννης Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Συμφωνώ με τον terry και η θεωρία επιβεβαιώνεται στην πράξη. Επειδή η σωστή και γερή θεωρητική βάση είναι απαραίτητη και πρέπει οπωσδήποτε να προηγείται της ειδίκευσης. Προσωπικά, έχω βιώσει μια πολύ καλή στέρεα γνώση στα αντικείμενα: Μηχανική-Στατική Τοπογραφία Οδοποιία-μεταφορές Υδραυλική Σχεδιασμός-προγραμματισμός έργων Δομικά υλικά Ωπλισμένο σκυρόδεμα Μεταλλικές κατασκευές Αντισεισμικός σχεδιασμός Λιμενικά έργα και άλλα και από εκεί και πέρα στο δομοστατικό τομέα που ειδικεύτηκα εντρύφησα περισσότερο (και με εργαστήρια) σε μεταλλικές κατασκευές, οπλισμένο σκυρόδεμα, φέρουσα τοιχοποιία, ξύλινες και σύμμικτες κατασκευές και άλλα πολλά Ναι, έχω σπάσει δοκίμια σε εργαστηριακό μάθημα... Ναι έχω δει πετρώματα και εδάφη σε εργαστηριακό μάθημα... Έχω κάνει δοκιμές κάθισης για να δω κατηγορία S1, S2 κλπ και εν πάσει περιπτώσει δεν πιστεύω ότι ο πολιτικός μηχανικός πρέπει να αναλωθεί περισσότερο στην "τέχνη" του μάστορα. Αν φάει ένα χρόνο για να μάθει να καλουπώνει και να φτιάχνει σκυρόδεμα και άλλο ένα χρόνο να κτίζει και να σοβατίζει δεν μένει χρόνος για την επιστήμη... Ναι, η δουλειά μας είναι δύσκολη! Και είναι δύσκολη, διότι πρέπει να δείξεις στον μάστορα πως να χτυπάει το δοκίμιο και ας το έχεις διαβάσει μόνο στα χαρτιά το συγκεκριμένο...Ξέρεις όμως γιατί το κάνεις, ενώ αυτός όχι! Εσύ ξέρεις γιατί δεν πρέπει να πέσει νερό στη βαρέλα, ενώ αυτός όχι. Η εμπειρία των μαστόρων είναι πολύτιμη κι εγώ έχω μάθει πολλά από αυτούς αλλά η γνώση και η επιστήμη του μηχανικού είναι ακόμα πιο πολύτιμη και αναντικατάστατη στο κύκλο των κατασκευών... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Μια γενική παρατήρηση: Κάποιο μπέρδεμα έχει γίνει και μερικοί γράφουν σα να μην βρίσκεται το θέμα στις "ειδήσεις"... Αυτό φυσικά δεν είναι αποδεκτό. Επομένως θα κάνω "καθαριότητα" και θέλω να πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί κάτι περαιτέρω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 (edited) Και με τον terry συμφωνώ, και με τον Γιάννη, και με τον man! Το θέμα ξέφυγε φυσικά για ακόμα μία φορά. Κόντρα ΑΕΙ-ΤΕΙ ενώ το θέμα είναι τα ιδιωτικά πολυτεχνεία. Αυτά που παρέθεσα έχουν να κάνουνε με το ότι μου φαίνεται πολύ απίθανο τα κολεγιόπουλα να έχουν πρόσβαση στα εργαστήρια που είχαμε εμείς. Προσωπική μου άποψη είναι ότι η επαφή μας με το πρακτικό κομμάτι της επιστήμης στον βαθμό που κάνουμε πρακτική μέσω των εργαστηρίων είναι επαρκής, όπως και τα θεωρητικά. Τώρα από εκεί και πέρα, οι σχολές το μόνο που σου μαθαίνουν είναι τον τρόπο να ανατρέχεις σε πηγές και σε βιβλιογραφίες για να δίνεις λύση στα προβλήματα που θα κληθείς να λύσεις.. 800 φορές το έχω γράψει. Κόμπλεξ κατωτερότητας και ανωτερότητας.. Αυτό μας μάρανε! +1 @terry για το μήνυμα #73 PS: Για το ότι οι ΤΕ είμαστε οι αδικημένοι της υπόθεσης λόγω της μη έκδοσης ΕΔ, δεν είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να χρεώνεται στους συναδέλφους Διπλωματούχους, αλλά στο κράτος που τρέφει και χαϊδεύει συντεχνίες. Ας επικεντρωθούμε στο θέμα λοιπών, και όχι στα "μίση" και στις "έριδες".. Edited Σεπτέμβριος 6 , 2012 by Earl 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 (edited) Αφού πω στον Αλέξιο να χαλαρώσει και στον Τέρρυ να μην είναι έτοιμος γιά κόντρα , ας γυρίσω στο θέμα μας . Στο συγκεκριμένο κολλέγιο , πάει από πέρσι στο τμήμα αρχιτεκτονικής ο γιός φίλου μου και έκανα μερικές σελίδες πίσω κάποιες ερωτήσεις στους αγγλοσπουδαγμένους ώστε να μάθουμε κάποια πράγματα γιά αυτό το θέμα . Δεν μου απάντησε κάποιος , αργότερα ίσως το επαναφέρω αν προσφερθεί κανείς . Εξήγησα λοιπόν ότι το έτος 0 είναι προπαρασκευαστικό έτος , ουσιαστικά είναι το κέρδος του κολλεγίου , ώστε να φτιάξεις ένα πορτοφόλι και να σε κάνουν δεκτό στο πανεπιστήμιο . Ετσι το παιδί φέτος θα ξεκινήσει το επίσημο πρόγραμμα ενός τριετούς μπάτσελορ , ώστε στο τέλος να δώσει εξετάσεις στην Αγγλία γιά το riba I και μετά να πάει γιά μάστερ . Το τι θα αναγνωριστεί σε 3-4 χρόνια είναι σήμερα άδηλο , όπως άδηλο είναι και το μέλλον της χώρας . Εγώ όμως θα σταθώ σε ένα άλλο θέμα . Την ξεφτίλα των 5ετών σχολών μας που δεν ακολουθούν τις εξελίξεις και παραμυθιάζουν τα παιδιά η μάλλον καλύτερα τα φανατίζουν , ενώ ταυτόχρονα τα εξαπατούν . Αφορμή αποτέλεσε η ανάγνωση της αγγλικής έκδοσης της ιστοσελίδας του πανεπιστημίου που φοιτά ο γιός μου , όπου εκεί λέει ξεκάθαρα ότι οι 5ετείς σπουδές οδηγούν σε bachelor . Ταυτόχρονα δίνουν στα παιδιά βεβαίωση ότι οι 300 ECTS των σπουδών τους αντιστοιχούν με μάστερ .... Κοίταξα αντίστοιχα την αγγλική έκδοση του ntua . Εκεί λοιπόν μιλάει ξεκάθαρα γιά undergraduate σπουδές , ενώ δίνει και εκεί στα παιδιά το χαρτί του μάστερ . Ενα άλλο αστείο γεγονός είναι ότι στο ιστορικό της σχολής ΠΜ , η σχολή ονομάζεται higher , όπως ακριβώς συμβαίνει σε όλο τον κόσμο που οι οι σχολές είναι είτε hoch (high) , είτε higher , λογικότατα αφού οι βαθμίδες εκπαίδευσης είναι τρείς και δεν τόλμησαν να βάλουν το highest . Παρ' όλα αυτά επειδή είμαστε ο περιούσιος λαός , όλες πλέον οι σχολές μας είναι ΑΝΩΤΑΤΕΣ ,ΘΕΙΚΕΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ . Στην δικιά μου εποχή το πέρασμα στην τριτοβάθμια ήταν δύσκολο και έτσι όποιοι πέρναγαν είχαν την εκτίμηση των άλλων και υπήρχαν και λιγότερες κόντρες , αφού τα περιορισμένα ΕΔ του 762/72 επέτρεπαν την άσκηση του επαγγέλματος σε μεγάλο εύρος του επαγγέλματος , ενώ η μη επικαιροποίηση τους , σε συνδυασμό με άλλες ενέργειες ,oδήγησαν την κατάσταση ώστε ουσιαστικά σήμερα να υπάρχει μεγάλο θέμα άσκησης του επαγγέλματος . Θέλω όμως να ξανατονίσω τον ρόλο των καθηγητών των σχολών , αλλά και των καθηγητών λυκείων και φροντιστών , που φουσκώνουν τα μυαλά των παιδιών και δημιουργούν έχθρες , απλά γιά να προστατέψουν τα δικά τους ιδιοτελή συμφέροντα . Γενικά έχοντας πρόσφατες εμπειρίες από πανελλήνιες , βλέπω ότι τα παιδιά πηγαίνουν εντελώς ανενημέρωτα σε συμπλήρωση μηχανογραφικών βάζοντας σχολές που απλά τους είπαν ότι είναι καλές , δημιουργώντας ένα ιδιότυπο χρηματιστήριο , με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να πηγαίνουν σε σχολές κακές , αλλά επειδή φέρουν τον τίτλο του πανεπιστημίου να προτιμώνται από σχολές των τει , η ακόμα χειρότερα την ιστορία που υπάρχει με βάση αυτά που έχουν δημοσιευτεί στον τύπο , ανάμεσα στους μηχανολόγους τει και πολυτεχνείου κοζάνης , όπου οι χειρότεροι μαθητές πάνε στην καλύτερη σχολή και το αντίστροφο . Edited Σεπτέμβριος 6 , 2012 by BAS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 (edited) Αλέξη μπορείς να το κάνεις delete, εγώ όμως θα το ξαναπώ. Γουστάρω που αποφοιτούν από το ιδιωτικό πολυτεχνείο και το [********] ΤΕΕ τώρα πρέπει να τους δεχτεί. Εξάλλου δεν έχει καμια διαφορα. Οι κανόνες συμμετοχής είναι για να τους εφαρμόζουμε... AlexisPap Edited Σεπτέμβριος 6 , 2012 by AlexisPap Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2012 Δεν θα τους δεχτεί . Θα τους κάνει την ζωή δύσκολη γιά 2-3 χρόνια και μετά . Εκτός και αν φοιτήσει εκεί κανένας γιός η κόρη κομματόσκυλου , οπότε θα ανοίξει πόδια και χέρια να τους δεχτεί . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexios Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 (edited) ....., αφού τα περιορισμένα ΕΔ του 762/72 επέτρεπαν την άσκηση του επαγγέλματος σε μεγάλο εύρος του επαγγέλματος , ενώ η μη επικαιροποίηση τους , σε συνδυασμό με άλλες ενέργειες ,oδήγησαν την κατάσταση ώστε ουσιαστικά σήμερα να υπάρχει μεγάλο θέμα άσκησης του επαγγέλματος . Αυτή η σιωπηρή αποδοχή του Β.Δ. 769/1972 μας οδήγησε στο οδυνηρό σημείο που είμαστε. Προσπαθούσαμε να κάνουμε τη "δουλίτσα μας" κι εμείς όπως και οι άλλοι (διπλωματούχοι) είμαστε ευχαριστημένοι. Σου υπενθυμίζω οτι το Π.Δ. 318/1994 έχει πλέον παγιωθεί εδώ και 18 χρόνια, είναι σε πλήρη ισχύ (πλήν παρ. 2 που στην ουσία έθετε περιορισμούς - κοινώς τη πάτησε το ΤΕΕ) και εσύ μιλάς για επικαιροποιήσεις Β.Δ. που πλέον ΔΕΝ ισχύουν. Απλά τα Β.Δ. δεν ισχύουν συνάδελφε, τη στιγμή που υπάρχουν μεταγενέστερα Π.Δ. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις ? Edited Σεπτέμβριος 7 , 2012 by Alexios 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
linae Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Βρε παιδιά, μιας και μιλάτε πάλι για ΑΕΙ ΤΕΙ και δικαιώματα, έχω μια απορία: Αν οι απόφοιτοι ΤΕΙ έχουν τα ίδια δικαιώματα με των ΑΕΙ, ποιός ο λόγος ύπαρξης των ΤΕΙ; Ας πηγαίνουν όλοι στα Πολυτεχνεία να τελειώνουμε! (Παρεπιπτόντως έχω περάσει και από τα δύο). Αλλά έχω μια καλύτερη ιδέα. Να αναγνωριστούν τα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ, να γραφτούν στο ΤΕΕ και στο ΤΣΜΕΔΕ και να την τρώμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 (edited) Τελικά είστε νέοι , βράζει το αίμα σας και δεν προσέχετε αυτά που γράφω . @Αlexios Είπα ότι με το ΒΔ του 72 μπορούσες να κάνεις πολύ περισσότερες δουλειές από ότι σήμερα , γιατί δεν έχει τουλάχιστον επικαιροποιηθεί . Επίσης το ΠΔ του 1994 είναι ανεπίκαιρο πλέον αφού μετά το 2001 οι σχολές είναι επισήμως ακαδημαικός τίτλος , κάτι που δεν έλαβε υπ' όψη του το ΣτΕ όταν έκρινε τον νόμο το 2005 , δείχνοντας άλλη μιά φορά την μονομέρεια του και τις αγκυλώσεις του και την ανάγκη γιά Λαική διόρθωση του τρόπου λειτουργίας του , ώστε να επιβεβαιωθεί ότι δικάζει στο όνομα του Ελληνικού Λαού και όχι των τυχαίων πλειοψηφειών . Είναι γνωστή η θέση μου περί ανάγκης ύπαρξης ομοφώνων αποφάσεων σε περιπτώσεις ακυρώσεων νόμων που έχει ψηφίσει η Λαική κυριαρχία της Βουλής και οι οποίες προκαλούν υπέρμετρη βλάβη σε πολίτες , ακριβώς όπως η έλλειψη νόμων γιά τα ΕΔ των τει γιά 27 χρόνια κατά παράβαση του νόμου Δεν επιδοκίμασα λοιπόν το ΒΔ . Είπα ότι πλέον δεν έχουμε , ούτε ότι είχαμε το 1972 . @linae Αν διαβάσεις προηγούμενο σχόλιο μου , επισημαίνω ακριβώς αυτό , ότι προκειμένου το τεε να συνεχίσει το παιχνιδάκι του που ρίχνει στάχτη στα μάτια των μελών του , γιά την λοιπή απραξία του και ανυπαρξία του , συνεχίζει να πιέζει τα τει , ενώ οι 5ετείς σπουδές έχουν πρόβλημα απαξίωσης λόγω μη εναρμόνισης με την Μπολώνια . Τώρα τι θα γίνει ? Η Κύπρος έχει 4ετείς σχολές μηχανικών στο πολυτεχνείο και στο τει της . Η Γερμανία επίσης , με μόνη διαφορά ότι τα τει της δίνουν μόνο μάστερ και όχι διδακτορικό , που δίνουν τα πανεπιστήμια . Η Αγγλία τις ενοποίησε κάνοντας τις όλες πανεπιστήμια . Αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα ακαδημαικά βρισκόμαστε στο σύστημα της Γερμανίας , μόνο που τα πολυτεχνεία δίνουν ενιαίο 5 ετές , αντί γιά 3+2 η 4+1 . Οτι συμβεί στα πολυτεχνεία , το ίδιο ισχύει και γιά την Γεωπονία . Στην Ευρώπη έχουμε αλλαγές ακόμη και στην Ιατρική που στις Κάτω Χώρες , είναι πλέον 3+3 , αντί γιά ενιαίο 6 . Γενικά εδώ επειδή στους συνδικαλιστές είναι οι πιό αμαθείς και απαίδευτοι , ουδείς θέλει να θίξει τα κακώς κείμενα . Edited Σεπτέμβριος 7 , 2012 by BAS 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgor Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 (edited) Βρε παιδιά, μιας και μιλάτε πάλι για ΑΕΙ ΤΕΙ και δικαιώματα, έχω μια απορία: Αν οι απόφοιτοι ΤΕΙ έχουν τα ίδια δικαιώματα με των ΑΕΙ, ποιός ο λόγος ύπαρξης των ΤΕΙ; Ας πηγαίνουν όλοι στα Πολυτεχνεία να τελειώνουμε! (Παρεπιπτόντως έχω περάσει και από τα δύο). Αλλά έχω μια καλύτερη ιδέα. Να αναγνωριστούν τα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ, να γραφτούν στο ΤΕΕ και στο ΤΣΜΕΔΕ και να την τρώμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. OFF TOPIC 1) Όπως γίνεται πχ γερμανία. Υπάρχουν και ΤΕ και ΠΕ με τα ίδια ΕΔ και διαφορετικό αντικείμενο. 2) Γιατί όλοι οι Διπλ. Μηχ. νομίζουν ότι οι ΤΕ δε δίνουν εισφορές; Νομίζεις οτι το ΤΣΜΕΔΕ εχει διαφορές από τις εισφορές του ΟΑΕΕ; επίσης οι ΤΕ δεν παίρνουν τσάμπα εγγυητικές από το ΤΣΜΕΔΕ. Τέλος το ΤΣΜΕΔΕ (μέχρι στιγμής) είναι αξιόλογο ταμείο για θέματα υγείας. ON TOPIC Εγώ ξαναλέω, δείτε το βιντεάκι του νανόπουλου που τα λεει με το ΟΝΟΜΑ τους (το ποσταρα λίγες σελίδες πριν) και εσείς που προδικάζετε "πουλημένα πτυχία", "αποτυχίες", και "α-μηχανικούς", "πρόγραμμα σπουδών - ανέκδοτο" περιμένετε να δείτε αποφοίτους. Προς το παρόν περιμένω να δω ποιοι καθηγητές από ΕΜΠ, ΤΕΙ Αθήνας κλπ θα διδάσκουν, και περιμένετε μήπως γελάσετε/κλάψετε όσοι νομίζετε ότι θα διδάσκουν "άσχετοι" ή "μη αναγνωρισμένοι" σύμφωνα με το ελληναροστάνταρτ. Επίσης ξέρω ότι θα κάνουν 16-17 τουλάχιστον μαθήματα το 6μηνο, ότι οι "κατώτερες" υποδομές τους δε θα είναι διαλυμμένες, δε θα έχουν σπρει από κόμματα, ούτε οι τοίχοι θα έχουν αφίσες ούτε οι διάδρομοι κομματόσκυλα. Επίσης οι καθηγητές θα είναι αποίκω, φιλικοί, διαθέσιμοι, θα απαντάνε τα mail ακόμα και οδηγώντας από το iphone, καθώς εκεί υπάρχουν αξιολογήσεις διεθνείς, για τις οποίες θα κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο καθώς δε θα μπορούν στο όνομα τις ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ να τις ανακόπτουν συνδικαλιστικά. Edited Σεπτέμβριος 7 , 2012 by georgor 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts