Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα συνάδελφοι...σε συνεργείο που έχει άδεια λειτουργίας και ιδρυσης, θέλησε ο ιδιοκτήτης να νομιμοποιησει τα αυθαίρετα που είχε...αφου κάναμε τις μελέτες για πολεοδομία, τώρα η πολεοδομία μας ζητάει να βγάλουμε άδεια ίδρυσης στο συγκοινωνιών πρώτα και μετά να ακολουθήσει αυτος τη διαδικασία...πήγα ρώτησα στο συγκοινωνιών και μου είπαν οτι δεν ξέρει τι ισχύει σε αυτη την περίπτωση..γνωρίζει οτι πρέπει να γίνουν μερικές μελέτες με βάση τα καινούργια σχέδια(τις αυθαιρεσίες που έχει το συνεργείο) αλλά δεν ξέρει αν πρέπει να ακολουθηθει η διαδικασία σαν να είναι καινούργιο συνεργείο.(μου είπε να διαβάσω και την ΑΔΑ Β4Γ21-Ε3Α).Γνωρίζει κανείς κάτι πο ισχύει σε αυτη την περίπτωση???

Β4Γ21-Ε3Α-signed.pdf

Δημοσιεύτηκε

Πάρε κόσμε...

 

Η εγκύκλιος που βάλατε είναι εναντίον του πνεύματος του νόμου 4014, το οποίο είναι το πνεύμα του νόμου Μπιρμπίλη για τους ημιυπαίθριους και τις εντός περιγράμματος κτιρίου αυθαιρεσίες. Δηλαδή οι νόμοι αυτοί συντάχθηκαν για να ελαττώσουν τα πρόστιμα των αυθαιρεσιών, όχι για να νομιμοποιήσουν τις αυθαιρεσίες. Θυμάμαι στους πρώτους μήνες της εφαρμογής του νόμου Μπιρμπίλη μου είχε ζητηθεί από πελάτη να του βγάλω άδεια βιοτεχνίας σε υπόγειο χώρο (κατασκευής μετά το '73) την αλλαγή χρήσης του οποίου είχει τακτοποιήσει. Η απάντησή μου βέβαια τότε - η οποία επαναλήφθηκε από τη Διεύθυνση Ανάπτυξης - ήταν ότι αυτό δεν γίνεται.

 

Τώρα βέβαια τέτοια ώρα - τέτοια λόγια όπως λένε. Επιτρέπονται τα πάντα φτάνει να εισπράξουν.

 

Υπό αυτή την οπτική η πολεοδομία έχει δίκιο.

Δημοσιεύτηκε

Σε κάθε περίπτωση για να χορηγήσει η Δ/νση Μεταφορών Άδεια Ίδρυσης ή Λειτουργίας θα πρέπει η εγκατάσταση σου (και οι χώροι που χρησιμοποιείς) να είναι σύμφωνοι με την κείμενη Νομοθεσία (Π.Δ. 78/88). Αντίστοιχα, αν αντί τακτοποίησης με το Ν.4014 θελήσεις να πληρώσεις το αρχικό πρόστιμο και να προχωρήσεις σε Άδεια Δόμησης, θα σου ζητήσει η Πολεοδομία Έγκριση από τον αντίστοιχο Φορέα (Δ/νση Μεταφορών), άρα πάλι θα εξεταστεί η εγκατάσταση σου με το Π.Δ. 78/88.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

...πήγα ρώτησα στο συγκοινωνιών και μου είπαν οτι δεν ξέρει τι ισχύει σε αυτη την περίπτωση..γνωρίζει οτι πρέπει να γίνουν μερικές μελέτες με βάση τα καινούργια σχέδια(τις αυθαιρεσίες που έχει το συνεργείο) αλλά δεν ξέρει αν πρέπει να ακολουθηθει η διαδικασία σαν να είναι καινούργιο συνεργείο.(μου είπε να διαβάσω και την ΑΔΑ Β4Γ21-Ε3Α).Γνωρίζει κανείς κάτι πο ισχύει σε αυτη την περίπτωση???

 

όταν υπάρχει άδεια ίδρυσης & λειτουργίας συνεργείου, σε καμμία περίπτωση δεν βγαίνει καινούργια άδεια ίδρυσης όταν γίνονται τροποποιήσεις

 

στην προκειμένη περίπτωση, αυτό που σου ζητάει η πολεοδομία, είναι ένα είδος ΑΝΘΕΩΡΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊΑΣ, που στη δ/νση μεταφορών ομομάζεται έγκριση σχεδιαγραμμάτων , δηλαδή καινούργια σχέδια κάτοψης, που στην ουσία (στα εγκεκριμένα σχέδια της αρχικής άδειας ίδρυσης) δείχνεις τους πρόσθετους χώρους που έχουν ενταχθεί στο χώρο του συνεργείου και στη συνέχεια εκδιδεται νέα άδεια λειτουργίας.

τα νέα σχέδια, υποχρεωτικά συνοδεύονται απο τεχνική έκθεση και περιγράφεις όλες τις μεταβολές που έχουν γίνει στο χώρο του συνεργείου, σε σχέση με την αρχική άδεια ίδρυσης

 

Δες : ΠΔ 71/88 - 416/91 - 38/96 (κυρίως το 38/96)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.