Topap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Όπως είπα, είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Άκτωρα, πρέπει να έχουν τελειώσει δλδ. Οι Γάλλοι έχουν φύγει σχεδόν όλοι από τη Πάτρα. Δεν ξέρω αν ο Άκτωρας κάνει Αλισβερίσια με τους άλλους της κοινοπραξίας (Hochtief, J&P-Αθηνά, ΤΕΡΝΑ) για να μεγαλώσει το κομμάτι του.
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 (edited) Ο πιό άχρηστος δρόμος . Θα μπορούσε κάλλιστα τα λεφτά να πέσουν στην ανακατασκευή του υπάρχοντος ως ταχείας κυκλοφορίας , κάτι που γίνεται σε κάποιο βαθμό , καθώς και στους περιφερειακούς Καρδίτσας - Τρικάλων - Καλαμπάκας και σε μιά βελτίωση του Καλαμπάκας - Παναγιά , με νέα χάραξη όπου είναι εφικτό . Το μόνο που θα βόλευε επειδή έχει ξεκινήσει ήδη , είναι το τμήμα Λαμία - Ξυνιάδα και το κατέβασμα του Δομοκού . Επίσης στην ολοκλήρωση σαν ταχείας κυκλοφορίας του Λάρισα - Τρίκαλα , ακόμα και του Λάρισα - Κοζάνη . Edited Σεπτέμβριος 12 , 2012 by BAS 1
csou Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 σχολιο #21, παρ 8. 8. Περιμένετε να περάσει ο χειμώνας. Την άνοιξη σίγουρα θα δούμε άλλο τροπάριο, εκ των πραγμάτων. Είναι 100% βέβαιο ότι δεν ξαναβγαίνει χειμώνας σαν τον περσινό. Οπότε τα πράγματα θα αλλάξουν, είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο. Αν αλλάξουν προς το χειρότερο, θα φύγουμε όλοι, δεν έχει νόημα να σωθούν μόνο οι νέοι συνάδελφοι. Λοιπον, ολα ωραια και καλα στο θεωρητικο. Επειδη και αδαης να εισαι, τα νουμερα δεν βγαινουν, οπως λεγεται τελευταιως, ετοιμαστειτε για τα χειροτερα. Μπορει οντως ο προηγουμενος χειμωνας να ηταν ο χειροτερος ever(τουλαχιστον για εμενα ηταν) αλλα η πικρη αληθεια ειναι οτι ο φετινος θα ειναι χειροτερος. Τωρα φαινονται οι επιπτωσεις της κρισης στην πραγματικη οικονομια. Και οσο δεν υπαχουν σχεδια ελαφρυνσης στο τραπεζι, οπως νεο και σταθερο φορολογικο, απολυσεις περιττων ΔΥ, απλοποιηση και αν ειναι δυνατον απαλοιφη της γραφειοκρατιας, μην περιμενετε κατι. Δεν θα γινει τιποτα, ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Οποιος εχει καποιο κομποδεμα θα την παλεψει. Δεν ξερω ομως πια γιατι ακριβως θα την παλεψει. Η επομενη μερα οσους βρει δεν ξερω πως θα τους βρει. Δηλαδη με ολα αυτα αρχιζει και χανεται και το νοημα(η αλλιως η ελπιδα). Σιγουρα υπαρχει ακομα ανεκτελεστο αντικειμενο στην ελλαδα οσον αφορα στους μηχανικους, αλλα τι να το κανεις? Ποιος σοβαρος ανθρωπος ρε παιδια θελει να επενδυσει στην Ελλαδα, και στο φιναλε γιατι να το κανει? Μηπως για τα πετρελαια? Μηπως για το οσμιο, το τελουριο, το τανταλιο και ο'τι αλλη παπαρια θα σκεφτουν καποιοι για τονισουν την υποκειμενικη τους ετεροτητα? Δεν ειμαστε σοβαροι!!!! Ακομα και αν τα εχουμε ολα αυτα, δεν ειμαστε σοβαροι για να τα αξιοποιησουμε. Πρεπει να αρχισουμε να αναμορφωσουμε το δικο μας τον εαυτο και το κρατος μας. Τελως παντων, θεωρητικη συζητηση , αλλα οσον αφορα στο ζουμι ο φετεινος χειμωνας κατα την αποψη μου θα ειναι χειροτερος. Οσο εχουμε υφεση τα πραγματα θα πηγαινουν προς το χειροτερο. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ
Topap Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 (edited) με ε 65 τι γενεται? Δεν νομίζω να υπάρχει κινητικότητα στην κοινοπραξία Ιονία Οδος (Ferrovial, Dragados, Terna). Ειχα ακουσει πριν καιρό οτι οι Ισπανοι έψαχναν τρόπο να απεμπλακούν απο το έργο και οτι με την Τερνα τα έχουν σπάσει, δεν έχω κάτι νεότερο. @BAS, Δεν ειμαι σίγουρος αν συμφωνώ μαζί σου. Οι δρόμοι αυτοι που αναφέρεις μπορούν να λειτουργούν ως εναλλακτικές σε όσους δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια. Και στην τελική, η αλήθεια είναι οτι οι Ηπειρος ήταν αδικημένη μέχρι τώρα, τελείως αποκομένη. Έγινε απο την μια η Εγνατία, ΘΑ γίνει η Ιονία, καλό θα είναι να γίνει και η Ε65 διαγώνια για να ενωθεί πλήρως η Ηπειρος με τη Θεσσαλία. Edit: μηπως όλη αυτή η κουβέντα ειναι λίιιιγο off topic? Edited Σεπτέμβριος 12 , 2012 by Topap
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δεν είναι οφ τόπικ αφού μιλάμε γιά έργα που είναι η δουλειά κάποιων από εμάς . Δεν λέω να μην υπάρχει δρόμος , λέω ότι απλά μπορεί να βελτιωθεί η υπάρχουσα υποδομή ώστε να αναβαθμιστεί σε οδό ταχείας κυκλοφορίας , αφού ο κυκλοφοριακός φόρτος δεν δικαιολογεί αυτοκινητόδρομο . Εννοείται βέβαια ότι κανονικά τα τμήματα πολιτικών μηχανικών των πολυτεχνείων θα είχαν ήδη μελετήσει τι δρόμους και τι τρένα χρειάζεται η περιοχή τους , αλλά μάλλον ζητάω πολλά . Σε ένα άλλο κομμάτι που δραστηριοποιούμαστε κάποιοι , την οικοδομή , είδαμε σήμερα μιά πρωτοφανή απόφαση ενός εσμού ΔΥ που είναι στην επιτροπή ανταγωνισμού , η οποία κατηγορεί την ένωση κατασκευαστών του Καψιμάλη που περιλαμβάνει μερικές δεκάδες κατασκευαστών , ότι από το 2002 μέχρι το 2009 συνιστούσε μέσω της ιστοσελίδας της στα μέλη της , να μην ξεκινάνε νέα οικοδομή αν δεν πουλήσουν το 70 % της παλιάς και αυτό λέει κράταγε ψηλά τις τιμές . Προφανώς οι άνθρωποι , είναι εντελώς άσχετοι με την πραγματικότητα και γιά αυτήν την επαγγελματική τους ανεπάρκεια , πρέπει να ενημερωθεί η τρόικα και να είναι οι πρώτοι που θα απολυθούν . Δεν μπορούμε να πληρώνουμε ανεπαρκείς πλέον . Επίσης επειδή υπάρχει καρτέλ στα οικοδομικά προιόντα , όπως και στα σούπερ μάρκετ , γιά τα οποία η επιτροπή δεν άκουσε τίποτα και ο υπόλοιπος κόσμος έχει φαίνεται παραισθήσεις , τους χρειάζεται και ένας ενδελεχής έλεγχος πόθεν έσχες . Θα μας τρελλάνουν μερικοί . Ε ρε τζάμπο που τους χρειάζεται . Εννοείται ότι ο Καψιμάλης κοιμάται με τα τσαρούχια και το ΜΗΚΙΕ παραμένει ακόμα στην σφαίρα της φαντασίας .
man21 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Και να υποθέσουμε οτι αρχίζουν τα μεγάλα έργα. Πόσοι Μηχανικοί και ποιοί θα βρούν δουλειά εκεί;
karavlaxos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Eλαχιστοι. Οσοι δηλαδη εχουν τα κονε στις μεγαλοκατασκευαστικες. Οι υπολοιποι Le poule (που θα λεγανε και οι γαλλοι).
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 12 , 2012 Μεγάλη κατασκευαστική σε κίτρινο φόντο, ξεκινάει μετρό.....Θα δουλέψουν αυτοί που υπάρχουν + κάποιοι που δούλευαν στην εταιρεία αλλά τώρα είναι σε παρατεταμένη άδεια. Κανείς άλλος. Στην καλύτερη κάποιος "γνωστός". Από έγκυρες πηγές.... Γενικά ξέρετε πόσοι πρώην εκ των κατασκευαστικών περιμένουν τηλέφωνο στην πρώτη ευκαιρία? Εξαιρετικά απίθανο να χωθεί κάποιος τρίτος.... 1
Julius Caesar Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 13 , 2012 (edited) Προς επαλήθευση όσων είπα ορίστε και το δημοσίευμα: Λέει ότι προκειμένου να μην απολυθούν ΔΥ, η κυβέρνηση "δίνει" στην Τρόικα ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις στην χρηματοδότηση των δήμων και του ΠΔΕ. Για όσους δεν είναι ΔΥ, θα έλεγα ότι ζούμε σε ξένη χώρα και έχουμε καθεστώς ισάξιο με των Πακιστανών, των Μπαγκλανεσιανών και των γύφτων. Θα έρθει όμως η ώρα του Στάλινγκραντ του στρατού κατοχής των ΔΥ. http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=3270637&pg=3&pid=3270919&orderdir=asc#post_3270919 Edited Σεπτέμβριος 13 , 2012 by Julius Caesar
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα