dimitris GM Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2015 (edited) το ΣΥΠΟΘΑ θα "παει" συμφωνα με το νομο "αν δεν εχεις συναινεση του 51%, δεκτη η καταγγελια κατα του 49% που εκανε τακτοποιηση χωρις συναινεση" "δεν μας νοιαζει αν το 51% τακτοποιησε τα δικα του... και δεν εξεταζουμε γιατι δεν συναινει να τακτοποιησετε και εσεις με το 49% σωστο και το διοικητικο εφετειο δικαιωσε το ΣΥΠΟΘΑ... επίσης σωστο [τι εκβιασμοι πεφτουν με αυτη την βλακωδεια της συναινεσης του 51% δεν λεγεται.. μην μιλατε δυνατα...το υπουργειο...υπνωττει :mrgreen: Edited Οκτώβριος 16 , 2015 by dimitris GM 1
anton64 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2015 Εχω αναφερθεί και σε άλλα θέματα για φίλο που υφίσταται ενόχληση από γείτονα ο οποίος δεν τήρησε την απόσταση Δ και το τακτοποίησε . Επειδή έχει και νομική αντιδικία , θέλει να προσφύγει στο ΣΥΠΟΘΑ . Το ΣΥΠΟΘΑ θα εξετάσει την ουσία η θα μείνει στην λογική , αφού δεν είναι στις εξαιρέσεις του άρθρου 1 τακτοποιείται ? Οτιδήποτε είναι εντός ιδιοκτησίας τακτοποιείται, οπότε μάλλον θα χάσει την προσφυγή Ακόμη αν δεν πάει στο ΣΥΠΟΘΑ θα είναι αρνητικό για την έκβαση της δίκης , ή η αναμενόμενη αρνητική απάντηση του ΣΥΠΟΘΑ θα είναι χειρότερη ? Νομίζω, εξαρτάται από το αντικείμενο της δίκης. Αναμένω τα φώτα σας .
dioz Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2015 Σε περίπτωση που η Πολεοδομία δεν διαβιβάσει την ένσταση μου στο ΣΥΠΟΘΑ....τι μπορώ να κάνω?
johntz74 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2015 Σε περίπτωση που η Πολεοδομία δεν διαβιβάσει την ένσταση μου στο ΣΥΠΟΘΑ....τι μπορώ να κάνω? Είναι υποχρεωμένη η Υπηρεσία Δόμησης να διαβιβάσει την ένσταση στο ΣΥΠΟΘΑ (παρ. 1 άρθρου 34 ν.4030/11), αλλιώς επιβάλλονται οι ποινές της παρ. 2 του ίδιου άρθρου και πιάνουν δουλειά οι δικηγόροι...
dioz Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15 , 2015 Είναι υποχρεωμένη η Υπηρεσία Δόμησης να διαβιβάσει την ένσταση στο ΣΥΠΟΘΑ (παρ. 1 άρθρου 34 ν.4030/11), αλλιώς επιβάλλονται οι ποινές της παρ. 2 του ίδιου άρθρου και πιάνουν δουλειά οι δικηγόροι... Πολύ σωστά τα λες και εσύ και ο νόμος.... Το αποτέλεσμα θα είναι να κυνηγήσω τον πολεοδόμο με πειθαρχική δίωξη κτλ.....και τελικά να ανοίξω πόλεμο με την πολεοδομία.....με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό....
johntz74 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 16 , 2015 Καλό είναι να μην φτάνεις ποτέ σε ακραίες καταστάσεις με δυσάρεστες για όλους επιπτώσεις. Οι κινήσεις πρέπει να γίνονται προσεκτικά και βήμα, βήμα. Αρχικά πιστεύω, μπορείς να αρχίσεις με μια υπενθύμιση του συγκεκριμένου νόμου και του νόμου 2690/1999 "Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας" περί χρόνου διεκπεραίωσης αιτημάτων των πολιτών. Θέλει υπομονή και επιμονή. Όσο πιο τσιμπούρι γίνεσαι, τόσο ο υπάλληλος θα σου κάνει τη δουλειά για να σε ξεφορτωθεί...
gio Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2016 περί…..ΣΥΠΟΘΑ Έγινε καταγγελία για το ακίνητο ενός πελάτη μου. Ήρθε η αρμόδια ΥΔΟΜ, κατέγραψε τις αυθαιρεσίες και συνέταξε την έκθεση αυτοψίας μαζί με το πρόστιμο. Ο πελάτης μου, μέσω δικηγόρου, κατέθεσε ένσταση εντός του χρονικού διαστήματος των 30 ημερών. Τα κοινοποίησε η ΥΔΟΜ στο ΣΥΠΟΘΑ και αναμένουμε να μας καλέσει, (τον ιδιοκτήτη εννοώ). Σε περίπτωση που γίνει τακτοποίηση του αυθαιρέτου, με 4178…θα πρέπει να πραγματοποιηθεί οπωσδήποτε η συνεδρίαση του ΣΥΠΟΘΑ; ή μπορει να στείλει εγγραφο η ΥΔΟΜ στο ΣΥΠΟΘΑ για να «αναιρέσει» την υπόθεση, οπότε κλείνουν όλα εκεί; Σε περίπτωση που την κάποιου είδους «τακτοποίηση» (θα αναφερθώ αργότερα ) την κάνει κάποιο υπουργείο, πχ Υπ. Τουρισμού, ποια απόφαση έχει ισχυρότερη θέση στην περίπτωση διχογνωμίας; Του υπουργείου ή του ΣΥΠΟΘΑ;
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2016 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2016 Αφου λες οτι κατεθεσε "ενσταση" εμπροθεσμα, γιατι ρωτας "Σε περίπτωση που γίνει τακτοποίηση του αυθαιρέτου, με 4178..." ποιος θα αποφασισει επί της ενστασης???? Περιεχομενο της ενστασης προφανως ηταν οτι "τακτοποιησα" κι οχι "θα τακτοποιησω" Τεσπα, γνωμη μου ειναι οτι θα συζητηθει η προσφυγη και το ΣΥΠΟΘΑ θα εκδοσει αποφαση. Στην ΥΔΟΜ θα πηγαινες εάν ειχες κανει "αιτηση θεραπειας"
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Ένας παλιός πελάτης μου μετά από καταγγελία μου έφερε την έκθεση αυτοψίας της ΥΔΟΜ στην οποία σε οικοδομή του 1961 με Κοιν Ο.Α για μονώροφο σπίτι έκανε και ένα υπόγειο 2.0μ έξω από το Φ.Ε Η ΥΔΟΜ κατέγραψε 1. το υπόγειο και 2. όλα τα μπαλκόνια και τα σκαλοπάτια ως αυθαίρετα Είπα στο μηχανικό του στη δήλωση ένταξης να μην τα συμπεριλάβει και στην Τ.Ε να γράψει ότι "ως αιωρούμενα είναι προφανές ότι κατασκευάστηκαν και αυτά το 1961 μαζί με την πλάκα οροφής υπογείου και ότι και αν ακόμη τα υπολόγιζε με αναλυτικό θα συμπεριλαμβάνονταν στην μια λοιπή παράβαση με την οποία δηλώνεται και ένα στέγαστρο 1.6χ1.4μ μια αποθήκης Έλα όμως που η ΥΔΟΜ αρνείται την διαγραφή προστίμων και του ζητάει να διορθώσει την Τ.Ε της δήλωσης (χωρίς να αναφέρει ούτε κάποια νομοθεσία που τα στηρίζει, αλλά ούτε και να αμφισβητεί την ένταξη του υπογείου στην κατηγ 1 ως προ του 1975 !) Με ...τέτοιες λογικές της ΥΔΟΜ αναρωτιέμαι μήπως αντί για την δήλωση ένταξης αυθαιρέτων στο Ν 4178/13 θα ήταν προτιμότερο κάποιος να καταφεύγει κατευθείαν με ένσταση στο ΣΥΠΟΘΑ τα οποία εκδίδουν τις αποφάσεις τους μετά από 1-2 χρόνια πετυχαίνοντας έτσι και αντίστοιχη αναστολή καταβολής προστίμων για 1-2 χρόνια?
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2016 πρωτα να δουμε αυτο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Aθήνα 7.3.2014ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕ.ΚΑΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ Αριθ.Πρωτ.6862ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΟ - ΕΠΕΞ.ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΘΕΜΑ:Σχετικά με αρμοδιότητες ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ εξέτασης αιτήσεων θεραπείας ενδικοφανών προσφυγώνΠ.Δ 267/98 και λοιπών ζητημάτων κατ’εφαρμογή της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων ΣΧΕΤ: 1.- Το με αριθ. πρωτ. 2533/428/Φ2.9ΔΤΕ29.1.2013 έγγραφοτης Δ/νσης Χωροταξικής και Περιβάλλοντικής Πολιτικής, Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου. 2. -Το με αριθ. πρωτ. Οικ.3565/139792 έγγραφο της Δ/νσης ΠΕΧΩ Αποκεντρωμένης ΔιοίκησηςΘεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας. 3. -Τα με αριθ. πρωτ.24907/1105 έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου -Δυτ.Μακεδονίας. 4. - Το με αριθ. πρωτ. 4983/12/2013 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Δ/νση ΠΕΧΩΣΧ 5. -Το με αριθ. πρωτ.5900/30-5-2013 έγγραφο του Δήμου Καβάλας-Υπηρεσία Δόμησης 6. - Το με αριθ. πρωτ.9206/2009.2.2014 έγγραφο του Συνήγορου του πολίτη 7. -Το με αριθ. πρωτ.7203/2013 έγγραφο του Δήμου Αγίας Παρασκευής-Υπηρεσία Δόμησης 8. -Το με αριθ. πρωτ.2980/2013 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης 9. -Το με αριθ. πρωτ.40417/2013 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών 10. -Το με αριθ. πρωτ.35029/5020/Φ.2.9ΔΤΕ έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου Αρθρο ΜΟΝΟ Κατόπιν πληθώρας ερωτημάτων από τις ως άνω Υπηρεσίες σχετικά με τις αρμοδιότητες τωνΣΥ.ΠΟ.ΘΑ της δυνατότητας εξέτασης αιτήσεως θεραπείας από το ως άνω συλλογικό όργανο κατάαποφάσεως του, της δυνατότητας επίσης εξέτασης ενδικοφανών προσφυγών του Π.Δ 267/98 καιλοιπών συναφών θεμάτων που θίγονται σ’αυτά, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με το άρθρο31 του ν.4030/201 1 όπως αυτό τροποποιήθηκε αντικαταστάθηκε και ισχύει με το άρθρο 62 τουν.4042/2012 ΦΕΚ 24Α/2013 και το άρθρο 49 παρ.11 και 12 του ν.4178/2013 ΦΕΚ 174Α/2013 τασυμβούλια Πολεοδομικών Θεμάτων και αμφισβητήσεων (ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ ) έχουν τις εξής αρμοδιότητες: α. Εξετάζουν τις προσφυγές κατά των πορισμάτων των ελεγκτών δόμησης β. Εξετάζουν τις προσφυγές κατά των πράξεων ή παραλείψεων των οργάνων των Υ.ΔΟΜ πουεκδίδονται κατ’εφαουονή του παρόντος και ΤΓΚ νομοθεσίας περί αυθαιρέτων καθώς και τιςενστάσεις κατά τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ 267/1998 μετά από εισήγηση της αρμόδιαςΥΔΟΜ» γ. Εξετάζουν τις προσφυγές κατά δηλώσεων υπαγωγής στις διατάξεις περί αυθαιρέτων. Για θέματααρμοδιότητος των Υ.ΔΟ.Μ η προσφυγή εξετάζεται μετά από εισήγηση της αρμόδιας ΥΔΟΜ» δ. Ασκούν τις αρμοδιότητες των Συμβουλίων Χωροταξίας Οικισμού και Περιβάλλοντος τουάρθρου 3 της υπ’αριθμ.75724/451/1983 (B767) κοινής Απόφασης των Υπουργών Προεδρίας τηςΚυβέρνησης και Χωροταξίας Οικισμού και Περιβάλλοντος καθώς και κάθε άλλη γνωμοδοτικήαρμοδιότητα η οποία προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις για την έκδοση αποφάσεων από τονΓενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης σύμφωνα με τα άρθρα 280 και 283 παρ.3 τουν.3852/2010. Ας σημειωθεί δε ότι σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4030/201 1 όπως ισχύει, κατάπράξεων ή παραλείψεων των οργάνων των Υ.ΔΟΜ που εκδίδονται κατ’εφαρμογή του ως άνωνόμου και της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής για λόγουςνομιμότητας στο αρμόδιο ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ της περιφερειακής ενότητας. Στο δε άρθρο 34 όπως ισχύει, ορίζεται ότι η απόφαση επί της προσφυγής λαμβάνεται αφούαποχωρήσει ο προσφεύγων και εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δύο μηνών από την άσκησή της. Επειδή στο άρθρο 24 του ν.2690/1999 ορίζονται τα σχετικά με την αίτηση θεραπείας και τηνΙεραρχική προσφυγή κατά πράξεων της Διοίκησης. Ειδικότερα:Στο άρθρο 1 αυτού ορίζεται ότι «αν από τις σχετικές διατάξεις δεν προβλέπεται ηδυνατότητα άσκησης κατά το επόμενο άρθρο, ειδικής διοικητικής ή ενδικοφανούς προσφυγής οενδιαφερόμενος για την αποκατάσταση υλικής και ηθικής βλάβης των εννόμων συμφερόντων του,που προκαλείται από ατουική διοικητική πράξη υπορεί για οποιονδήποτε λόγο με αίτησή του ναζητήσει είτε από την διοικητική αρχή, η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή τηντροποποίησή της (αίτηση θεραπείας) είτε από την αρχή η οποία προϊσταται εκείνης που εξέδωσετην πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Όπως δε εδόθησαν με το από 9.6.1999 ΔΙΣΚΠΟ/Φ19/12241 έγγραφο, διευκρινίσεις επί τωνζητημάτων του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας για το άρθρο 25 αυτού διευκρινίστηκε ότιπρόκειται για τις απλές διοικητικές προσφυγές κατά ατουικών διοικητικών πράξεων καιπροϋπόθεση της άσκησης τους είναι ότι δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης ειδικής ήενδικοψανούς ποοσφυνής, δεν νωοεί κατά παραλείψεων και κατά κανονιστικών πράξεων τηςΔιοίκησης. Υπό το προϋφιστάμενο καθεστώς των αυθαιρέτων η απόφαση της επιτροπής κρίσεως ενστάσεωναυθαιρέτων ορίζετο από τον νόμο ως οριστική και προσβάλλετο στο αρμόδιο ΔιοικητικόΔικαστήριο κατά την ακυρωτική διαδικασία εντός των προβλεπομένων προθεσμιών. Αντίστοιχη ρητή πρόβλεψη περί χαρακτηρισμού ως οριστικής της απόφασης ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ δενυπάρχει, ομοίως δε, δεν προβλέπεται από τον νόμο ειδική διοικητική προσφυγή ή ενδικοφανήςπροσφυγή κατά των αποφάσεων ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ έτσι ώστε ακόμα και αν δεν προβλέπεται από τον νόμοευθέως, η μη πρόβλεψη στον νόμο άσκησης κατ’αυτής ειδικής διοικητικής προσφυγής ήενδικοφανούς προσφυγής την καθιστά κατά την άποψή μας οριστική. Εν προκειμένω κατά των αποφάσεων ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ δεν προβλέπεται άλλο στάδιο ελέγχου τηςατομικής διοικητικής πράξεως, στο πλαίσιο της διοικητικής διαδικασίας και συνεπώς έχουμε τηνάποψη αφενός ότι η απόφαση αυτή προσβάλλεται ευθέως κατά την ακυρωτική διαδικασία σταΔιοικητικά Δικαστήρια αφετέρου είναι δυνατή η άσκηση κατ’αυτής απλής διοικητικής ποοσφυνής(αίτηση θεραπείας) στο ίδιο όργανο που εξέδωσε την βλαπτική για τον αιτούντα πράξη. Επειδή περαιτέρω το ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ είναι περιφερειακό συλλογικό όργανο δεν υπάγεται στηνδικαιοδοσία των ΟΤΑ ούτε είναι συλλογικό όργανο της Υ.ΔΟΜ, η αρμοδιότητα του για τα θέματαπου επιλαμβάνεται ήτοι επί των προσφυγών νομιμότητας είναι αποφασιστική και όχι γνωμοδοτική.Βεβαίως επισημαίνουμε ότι η εξέταση των προσφυγών-ενστάσεων κατά την νομοθεσία περίαυθαιρέτων από το ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ θα είναι κατ’αρχήν έλεγχος νομιμότητας και συνεπώς για ζητήματαουσίας (όπως π.χ εμβαδομετρήσεις επιφανειών επί αυθαιρέτων κατασκευών ή ακόμα καιπαλαιότητα κατασκευής εφόσον αυτό προϋποθέτει τεχνική ουσιαστική κρίση και όχι απλό έλεγχοσυμβολαιογραφικών τίτλων ή άλλων αποδεικτικών εγγράφων) αρμόδια κατά την άποψή μας γιατην εξέταση αυτών είναι η Υ.ΔΟΜ. Επισημαίνουμε επίσης ότι η άσκηση αιτήσεων θεραπείας κατ’άρθρο 24 του ν.2690/1999 κατ’αποφάσεως ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ είναι απρόθεσμη και οι λόγοι για τους οποίους προβλέπεται η άσκηση αυτήςορίζονται ρητά στο άρθρο 24 του ν.2690/1999. Περαιτέρω σε περίπτωση εκθέσεως αυτοψίας όπου δεν ασκείται εμπροθέσμως η ένστασηκατ’άρθρο 4 του Π.Δ 267/98 ή η προσφυγή κατ’άρθρο 31 του ν.4030/2009 τυχόν υποβληθείσααίτηση θεραπείας κατά της εκθέσεως αυτοψίας μπορεί κατά την άποψή μας να εξετασθεί ως επίτης ουσίας προσφυγή. Εξάλλου δεν αποκλείεται κατά την άποψή μας η επανεισαγωγή θέματος στο ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ μετά απόαίτημα διόρθωσης-ορθής επανάληψης για λόγους νομιμότητας, υπό μορφή αιτήσεως θεραπείαςαφού σύμφωνα με τη γενική αρχή του διοικητικού δικαίου, οι διοικητικές πράξεις και ότανχαρακτηρίζονται από τον νόμο ως οριστικές μπορεί να ανακληθούν από το όργανο που τιςεξέδωσε για λόγους αναγόμενους στην νομιμότητα τους (ΣτΕ3507/1979 Ολομ) είναι επιτρεπτή ηεπάνοδος της Διοικήσεως είτε αυτεπαγγέλτως είτε ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, σεθέμα χαρακτηρισμού ή μη κατασκευής ως αυθαίρετης και κατεδαφιστέας» (880/1998ΣτΕ,2968/2005 ΣτΕ, 3/011 Διοικ.Εφ.ΑΘ, 75/11ΔΕ9ΑΘ, 600/201 1 ΔΕφΘεσ/νίκης κλπ). Επισημαίνεται βεβαίως ότι, όπως έχει κριθεί η Διοίκηση ευχέρεια έχει επανόδου και όχι υποχρέωση.Περαιτέρω επισημαίνουμε ότι τα ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ εξετάζουν τις προσφυγές καθώς και τις ενστάσεις κατάτην διαδικασία του Π.Δ/τος 267/98 μόνο ως προς την νομιμότητα των πράξεων πουπροσβάλλονται χωρίς να προκύπτει ότι έχουν διαπλαστικές εξουσίες υπό την έννοια τηςδυνατότητας ουσιαστικής τροποποίησης του περιεχομένου π.χ μιας εκθέσεως αυτοψίας αλλάεξαντλείται η αρμοδιότητα τους στον έλεγχο της νομιμότητας, εντοπίζοντας τα σημεία που τυχόνοι πράξεις πάσχουν. Διευκρινίζεται όμως ότι οι αποφάσεις του ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ επειδή παράγουν εκτελεστότητα οφείλουν ναείναι πλήρως και εμπεριστατωμένα αιτιολογημένες και να μην εξαντλούνται σε απλή αποδοχή ήαπόρριψη της προσφυγής. Ιδιαιτέρως δε στις περιπτώσεις απόρριψης ή μερικές αποδοχής μιας προσφυγής που έχει βλαπτικέςσυνέπειες για τον πολίτη η αιτιολογία της απόφασης πρέπει να είναι πλήρης ειδική καιεμπεριστατωμένη. Οι αποφάσεις των συμβουλίων αυτών (ΣΥ.ΓΙΟ.ΘΑ) επειδή πρόκειται περί αποφάσεων συλλογικούοργάνου προσβάλλονται κατά την ακυρωτική διαδικασία ενώπιον, του αρμόδιου ΔιοικητικούΔικαστηρίου εντός των προβλεπομένων προθεσμιών χωρίς να προβλέπεται κατά των αποφάσεωναυτών δυνατότητα άσκησης προσφυγής. Στις περιπτώσεις δε που αναρμοδίως επιλαμβάνεται όργανο της Διοικήσεως επί προσφυγών πουανήκουν κατά αρμοδιότητα στο ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ ισχύουν τα σχετικά περί εκδόσεως διοικητικής πράξηςαπό αναρμόδιο όργανο διευκρινίζοντας επιπλέον ότι για τις αρμοδιότητες του ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ δενσυντρέχει περίπτωση παράλληλης εφαρμογής του άρθρου 227 του ν.3852/2010. Τέλος κατά την άποψη της Υπηρεσίας μας η εισήγηση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ που προβλέπεται στοάρθρο 49 παρ.ΙΙ του ν.4178/2013 είναι αναγκαία για κάθε περίπτωση εξεταζόμενης προσφυγήςαπό το ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ δηλαδή τόσο για την εξέταση των προσφυγών είτε αυτή αναφέρεται σε πράξη ήπαράλειψη των οργάνων της Υ.ΔΟΜ (π.χ παράλειψη εκδόσεως οικοδομικής αδείας ή ανάκλησηςοικοδομικής αδείας) ή αφορά εξέταση ενστάσεως κατά τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ267/1998. Ιδιαιτέρως επισημαίνεται ότι όπου απαιτείται η έκδοση σχετικής πράξεως από την Υ.ΔΟΜ (π.χανάκλησης οικοδομικής αδείας, ανάκληση ανακλήσεως κ.α) η απόφαση του ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ δενυποκαθιστά την ανάγκη έκδοσης αυτής αλλά αντιθέτως επιβάλλει την κατά το περιεχόμενο τηςαπόφασης, έκδοση από την ΥΔΟΜ της σχετικής πράξεως για την αποκατάσταση της νομιμότητας. Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΘΑ ΚΡΗΤΙΚΟΥ και μετα τις προθεσμιες
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα