Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σ' απάντησα ήδη:(άρθρο 25 Ν 4178 παρ 8 και 9-όταν εκδοθεί η ΚΥΑ ας τα προσδιορίσει)

Δημοσιεύτηκε (edited)

 

 

  • Έχω πει στην πρόεδρο της επιτροπής πως τα υποχρεωτικά δικαιολογητικά που συνοδεύουν τις δηλώσεις (ποια εννοείς? π.χ τη δήλωση ένταξης?) εννοώ την δήλωση ένταξης και όλα τα υποχρεωτικά δικαιολογητικά που την συνοδέυουν (Υ.Δ., αεροφωτογραφίες, συναινέσεις, αποδεικτικά εκπτώσεων κτλ) που έρχονται στην επιτροπή πρέπει να ζητούνται από το ΤΕΕ και όχι να έρχονται από τον ενιστάμενο. Συμφωνείτε, ξέρετε ή έχετε ακούσει αν γίνεται αλλού κάτι τέτοιο;
  • Για να εκδώσουμε μια απόφαση σχετικά με μια υπαγωγή πρέπει να έχει περαιωθεί ή αρκεί καταβολή του 30%;προσωπικά θεωρώ 'οτι αρκεί η καταβολή των 2 παραβόλων -που κατά τον 4178 - βεβαιώνουν την ένταξη στον Ν 4178-προσδιορίζοντας και τις συνέπειες της μη έγκαιρης πληρωμής ή μη αποπεράτωσης της)
  • Μια δήλωση που δεν έχει συναινέσεις (ναι) ή Α/Φ (όχι -αφού το ίδιο το κράτος δεν τις ανάρτησε όπως από 8-2-14 -είχε υποχρέωση) Σύμφωνα με την εγκύκλιο 6862/14 το ΣΥΠΟΘΑ ελέγχει τη νομιμότητα της υπαγωγής και μια υπαγωγή χωρίς Α/Φ ως απόδειξη της προ 28-7-2011 ανέγερσης δεν είναι νόμιμη ασχέτως αν έπεται η έκδοση Α/Φ από το Υπουργείο για την απόδειξη της προ 28/7/2011 ανέγερσης είναι άκυρη (κατά την γνώμη μου), συμφωνείτε;
  • Αν έχει λάθη στους συντελεστές είναι άκυρη (αν πχ το ΦΚ έχει παλαιότητα προ 1983 ενώ εμφανώς δεν είναι) τι γίνεται;;
  • Αν η δήλωση δεν είναι άκυρη ποιος είναι αρμόδιος να υποδείξει τις τα σφάλματα στον υπολογισμό του προστίμου, το ΣΥΠΟΘΑ ή η ΥΔΟΜ;  (άρθρο 25 Ν 4178 παρ 8 και 9-όταν εκδοθεί η ΚΥΑ ας τα προσδιορίσει) Σύμφωνα με την εγκύκλιο 6862/14 αρμόδια είναι η Υ.ΔΟΜ.

 

 

 

Επιπλέον για όποιον ενδιαφερόμενο παραθέτω την εισήγηση προσωπική μου άποψη) μου σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να προσκομίζονται τα δικαιολογητικά στην επιτροπή: 

Αγαπητή κ. ……………..,

σημειώστε πως σύμφωνα με την Υπ. αριθ. 2254/30-8-2013 ΥΑ "Διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των απαραίτητων δικαιολογητικών για την υπαγωγή στο άρθρο 24 του νόμου 4178/2013 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης − Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 174/Α΄)" ΦΕΚ 2184Β / 5-9-2013. ισχύει πως…

Άρθρο 1 §3 ως ημερομηνία υπαγωγής θεωρείται η ημερομηνία καταβολής του παραβόλου.

Άρθρο 2 §1 Ο μηχανικός υποχρεούται μέσα σε διάστημα έξι (6) μηνών από την πληρωμή του παραβόλου να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Άρθρο 2 §4 Στα  δικαιολογητικά  στοιχεία  και  σχέδια  που  παραδίδει  ο  αρμόδιος  μηχανικός στον  ιδιοκτήτη,  προσαρτώνται  στα  συμβόλαια  ή  υποβάλλονται  για  την  έκδοση διοικητικών πράξεων αναγράφεται τον ηλεκτρονικό κωδικό της δήλωσης υπαγωγής στις  διατάξεις  του  Ν.  4178/2013  που  εξάγεται  από  το  πληροφοριακό  σύστημα.  Σε  περίπτωση που αυτά τα δικαιολογητικά δεν έχουν ακόμα εισαχθεί στο σύστημα θα  συνοδεύονται  με  υπεύθυνη  δήλωση  του  μηχανικού  ότι  είναι  ταυτόσημα  με  αυτά που  θα  εισαχθούν  σε  ηλεκτρονική  μορφή.

 

Συνεπώς, εφόσον προσκομίζεται υπαγωγή στην επιτροπή θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα στοιχεία της δήλωσης όπως π.χ. μια αεροφωτογραφία και να αναγράφουν τον ηλεκτρονικό κωδικό της δήλωσης υπαγωγής (όχι τον Α/Α αλλά τον ηλεκτρονικό κωδικό που βλέπετε στην εικόνα) που εκδίδεται όταν η δήλωση περάσει από το στάδιο «αρχική υποβολή» στο στάδιο «υπαγωγή» με την καταβολή του παράβολου.

Επιπλέον τα δικαιολογητικά θα πρέπει να συνοδεύονται από την ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού. 

Edited by nzerman
Δημοσιεύτηκε

δηλ έχετε υπόθεση έχετε κάποια υπόθεση περί 

Αναστολής επιβολής κυρώσεων και είσπραξης προστίμων?

 

και δεν τα υπέβαλε αυτά:

δηλ

1. την "σε στάδιο υπαγωγής" δήλωση ένταξης (και όχι ολοκλήρωσης όπως μας ζητάνε εμάς εδώ!) και 

2. τα σχέδια κάτοψης και τομής

ο μηχανικός του στην ΥΔΟΜ?

 

Όσο για την εντός 6/μήνου ολοκλήρωση της δήλωσης 

δες ΦΕΚ 3232Β/7-10-16 περί τροπ/σης της 2254/13

 

τα ξαναλέμε ...

Δημοσιεύτηκε

Ναι, ισχύει, μέχρι τώρα τουλάχιστον. 

Βέβαια νομίζω πως ο «πολίτης» έχει δικαίωμα να προσέλθει μόνο με την εξόφληση του 30% και όχι ολοσχερή εξόφληση. ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ... 

Επιπλέον το ΦΕΚ του 16 δίνει παράταση στην προθεσμία υποβολής και όχι στο εξάμηνο υποβολής των στοιχείων. 

Ευχαριστώ συνάδελφε 

Δημοσιεύτηκε (edited)

φεκ 3534Β/30-12-14

 

http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=f%2Bwzo7cUn1A%3D&tabid=855&language=el-GR

 

Άρθρο 2
Αντικαθίσταται η παράγραφος 1 του άρθρου 2 της
αριθμ. 2254/30−09−2013 (Β΄/2184) απόφασης του Αναπλη−
ρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματι−
κής Αλλαγής, όπως ισχύει ως εξής:
«1. Ο μηχανικός υποχρεούται σε εικοσιτέσσερις (24)
μήνες μετά την καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής στις
διατάξεις του Ν. 4178/2013 να ολοκληρώσει την ηλε−
κτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.»

 

ΠΟΥ ΣΗΜΑΊΝΕΙ 

8-5-17 +24 μήνες=8-5-2019

 

υ.γ επίσης για τις Α/Φ δεν μπορείτε να μην λαμβάνετε υπόψη το με μέριμνα του ΥΠΕΚΑ

και να τις ζητάτε από τον πολίτη!

 

2. Στο πληροφοριακό σύστημα, με μέριμνα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, εισάγονται εντός αποκλειστικής προθεσμίας έξι (6) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος για όλη την Επικράτεια αεροφωτογραφίες της 28.7.2011

Edited by ΚΑΝΑ
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι για τον χρόνο υποβολής των δικαιολογητικών έχεις δίκιο, 

 

για τις Α/Φ όμως πως παραβλέπεται η §1:

 

1. Υπάγονται στον παρόντα νόμο αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες η αυθαίρετη κατασκευή ή η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης έχει περατωθεί, κατά τις ειδικότερες διατάξεις του άρθρου 8 του παρόντος πριν την 28.7.2011.

 

Αυτό πρέπει να το αποδείξεις αλλιώς δε μπαίνεις... 

 

Δηλαδή δε μπορείς να πεις κάνω την υπαγωγή και θα περιμένω τις αεροφωτογραφίες. 

Edited by nzerman
Δημοσιεύτηκε (edited)

συν/φε 

κατά την γνώμη μου εσείς ως μέλη του ΣΥΠΟΘΑ 

βλέπετε: 

1. τι  στοιχεία επικαλούνται ο ιδιοκτήτης και μηχανικός της δήλωσης ένταξης και

2. τι στοιχεία επικαλείται ο προσφέυγων γείτονας ή ο έχων έννομο συμφέρον και

3. τι στοιχεία επικαλείται η ΥΔΟΜ  στο εισηγητικό της σημείωμα

 

και τελικά αποφαίνεστε δίκην δικαστού επί των παραπάνω

αν ισχύουν οι ισχυρισμοί του ενός ή του άλλου!

 

υ.γ

υπόψη ότι επί της αποφάσεως σας υπάρχει το δικαίωμα προσφυγής στα Δ/Δ

όποιου  δεν του άρεσε (αρκεί να έχει έννομο συμφέρον)

 

σχετ: άρθ 31 4030/11

«β. Εξετάζουν τις προσφυγές κατά των πράξεων ή παραλείψεων των οργάνων των Υ.ΔΟΜ., που εκδίδονται κατ’ εφαρμογή του παρόντος και της νομοθεσίας περί αυθαιρέτων, καθώς και τις ενστάσεις κατά τις διατάξεις του άρθρου 4[s1]  του π.δ 267/1998 μετά από εισήγηση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ.

«γ. Εξετάζουν τις προσφυγές κατά δηλώσεων υπαγωγής στις διατάξεις περί αυθαιρέτων. Για θέματα αρμοδιότητας των Υ.ΔΟΜ. η προσφυγή εξετάζεται μετά από εισήγηση της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ..»

 [s1]Άρθρο 4
Ένσταση
1.Κατά της έκθεσης αυτοψίας μπορεί να κάνει ένσταση κάθε ενδιαφερόμενος.
2.Η ένσταση, που ασκείται μέσα σε ανατρεπτική προθεσμία τρίαντα (30) ημερών από την τοιχοκόλλησητης έκθεσης στο αυθαίρετο, κατατίθεται στην αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία.
Μαζί με την ένσταση πρέπει να κατατεθούν και αντίγραφα των στοιχείων που αποδεικνύουν τις απόψεις, που υποστηρίζει αυτός που υποβάλλει την ένσταση, και αφορούν την νομιμότητα του κτίσματος ή την εξαίρεσή του από την κατεδάφιση.
Επιπλέον δύνανται να εκτίθενται απόψεις και στοιχεία που αμφισβητούν την ορθότητα της εκτίμησης της αξίας του αυθαιρέτου και υπολογισμού των προστίμων, που αναφέρονται στην έκθεση αυτοψίας.

3.Στην ένσταση που κατατίθεται, σημειώνεται αμέσως η ημερομηνία και ώρα της εκδίκασης της. Γ ια την περίπτωση αυτή λαμβάνει γνώση ο ενδιαφερόμενος ο οποίος υπογράφει αμέσως και αν αρνηθεί να υπογράψει γίνεται σχετική μνεία στην ένσταση και υπογράφεται από τον αρμόδιο υπάλληλο. Η υποβολή της ένστασης αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του ενδιαφερομένου καθώς και του τυχόν αντικλήτου του, όπως η διεύθυνση της μόνιμης κατοικίας του, η αρμόδια Δ.Ο.Υ. στην οποία υποβάλλει δήλωση εισοδήματος, ο Α.Φ Μ. και αριθμός δελτίου ταυτότητος.
4.Η ένσταση εξετάζεται από τετραμελή επιτροπή που αποτελείται από τρείς (3) υπαλλήλους της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας και έναν (1) εκπρόσωπο της τοπικής ένωσης δήμων και κοινοτήτων με τους αναπληρωτές τους.
Η επιτροπή συγκροτείται σε κάθε πολεοδομική υπηρεσία με απόφαση του Νομάχη. Το ένα από τα μέλη της επιτροπής πρέπει να είναι τεχνικός υπάλληλος του Κλάδου ΠΕ.
Αν δεν υπάρχει τέτοιος υπάλληλος ή κωλύεται ορίζεται από τον οικείο Νομάρχη άλλος τεχνικός υπάλληλος του ιδίου κλάδου Π.Ε. από άλλη νομαρχιακή υπηρεσία.
Ο εκπρόσωπος της τοπικής ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων ορίζεται μέσα σε ανατρεπτική προθεσμία 30 ημερών από τότε που το σχετικό έγγραφο του Νομάρχη περιέρχεται στην τοπική ένωση Δήμων και Κοινοτήτων.
Εάν μετά την πάροδο της προθεσμίας δεν έχει ορισθεί εκπρόσωπος, ως τέταρτο μέλος της Επιτροπής ορίζεται εκπρόσωπος της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Με την ίδια απόφαση νομάρχη ορίζεται και γραμματέας με τον αναπληρωτή του από τους υπαλλήλους της πολεοδομικής υπηρεσίας.
Της επιτροπής προεδρεύει υπάλληλος του κλάδου Π.Ε. Η επιτροπή έχει απαρτία όταν παρευρίσκονται τα τρία τουλάχιστον από τα μέλη της και αποφασίζει κατά πλειοψηφία μέσα σε προθεσμία 10 ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης της ένστασης. Η προθεσμία αυτή δεν είναι αποκλειστική. Σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η ψήφος του Προέδρου. Κατά τη συζήτηση της ένστασης μπορεί να παρίσταται για να εκθέσει τις απόψεις του ο υποβολών την ένσταση ή πληρεξούσιός του.

Η επιτροπή μπορεί να αναβάλει μόνο μια φορά τη λήψη της απόφασης, ανακοινώνει δε κατά τη συζήτηση αυτή τη νέα ημερομηνία συζήτησις, η ο ποια δεν μπορεί να γίνει αργότερα από εξήντα (60) ημέρες. Η επιτροπή, αφού εξετάσει τις απόψεις του ενδιαφερομένου, αποφαίνεται οριστικά επί της ένστασης, με αιτιολογημένη απόφαση, η οποία αναγράφεται πάνω στην ένσταση και υπογράφεται από τα μέλη και τον γραμματέα αυτής. Της απόφασης λαμβάνει γνώση ο ενδιαφερόμενος, υπογράφοντας αμέσως. Αν αρνηθεί να υπογράψει ή δεν είναι παρών, γίνεται σχετική ενυπόγραφη σημείωση από τον γραμματέα της επιτροπής. ‘Αλλη ειδοποίηση στον ενδιαφερόμενο δεν απαιτείται. Η απόφαση της επιτροπής είναι οριστική.
Αν απορριφθεί η ένσταση το αυθαίρετο κατεδαφίζεται μέσα σε 10 ημέρες από την έκδοση της απόφασης είτε από τον κύριο ή τους συγκυρίους του αυθαιρέτου είτε από την αρμόδια πολεοδομική αρχή, τα δε πρόστιμα όπως τελικά οριστικοποιήθηκαν από την επιτροπή, βεβαιώνονται στην αρμόδια οικονομική υπηρεσία εισπράττονται ως δημόσιο έσοδο και αποδίδονται εξ ολοκλήρου στο Ειδικό Ταμείο Εφαρμογής Ρυθμιστικών και Πολεοδομικών Σχεδίων (Ε.Τ.Ε.Ρ.Π.Σ.)

5.Κάθε χρόνο ο αναπροσδιορισμός και η βεβαίωση του προστίμου διατήρησης γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις τηςπαρ. 3του άρθρου 17του Ν. 1337/83 όπως ισχύει.
6.Σε κάθε περίπτωση που το αυθαίρετο, για το οποίο έχει βεβαιωθεί πρόστιμο διατήρησης, κατεδαφισθεί από τον υπόχρεο ή νομιμοποιηθεί για οποιοδήποτε λόγο και με οποιοδήποτε τρόπο, άσχετο όμως από τους λόγους και τη διαδικασία εξαίρεσης από την κατεδάφιση, που προβλέπουν οι διατάξεις περί αυθαιρέτων του Ν. 1337/83 και του Ν. 1512/85, ειδοποιείται αμέσως η αρμόδια οικονομική υπηρεσία από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία για τη διαγραφή του τυχόν οφειλομένου υπολοίπου του ετήσιου προστίμου διατήρησης.
7.Τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης των αυθαιρέτων καταβάλλονται από τον υπόχρεο σε δώδεκα (12) ισόποσες μηνιαίες δόσεις, από τις οποίες η πρώτη μέσα στο επόμενο μήνα από τη βεβαίωση του προστίμου στην αρμόδια οικονομική υπηρεσία.
8.Σε περίπτωση που το οφειλόμενο πρόστιμο εξοφληθεί ολόκληρο εντός του πρώτου μηνός από τη βεβαίωση του προστίμου στην αρμόδια οικονομική υπηρεσία, τότε παρέχεται έκπτωση σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) του ποσού αυτού.

Edited by ΚΑΝΑ
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

σωστα...

η συνηθισμενη περιπτωση ειναι αυτη που αφορα το θεμα της συναινεσης....

 

εδω  ειναι ευκολο για τον συνιδιοκτητη να προσβαλλει την υπαγωγη  και να "κερδισει"...μια και ο νομος ειναι σαφης.

 

Κατα τα λοιπα, οσον αφορα τις α/φ...

 

μεχρι να τις αναρτησει το Δημοσιο, ολα τα στοιχεια ειναι νομιμα

[και ο ελεγχος "παλαιοτητος" που κανει ο μηχανικος με βαση το "δεσιμο" ολης της οικοδομης, δοκαρια, τοιχους, κολωνες κλπ

και το Ε9 το οποιο θεωρει σαν δημοσιο εγγραφο ο ιδιος ο νομος...]

 

Αν και  η γνωμη μου ειναι οτι

Ο ελεγχος αφορα μονον τα "καταγγελομενα" και δεν  επεκτεινεται σε λοιπες πραξεις της ολης διαδικασιας υπαγωγης.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ναι για τον χρόνο υποβολής των δικαιολογητικών έχεις δίκιο, 

 

για τις Α/Φ όμως πως παραβλέπεται η §1:

 

1. Υπάγονται στον παρόντα νόμο αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες η αυθαίρετη κατασκευή ή η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης έχει περατωθεί, κατά τις ειδικότερες διατάξεις του άρθρου 8 του παρόντος πριν την 28.7.2011.

 

Αυτό πρέπει να το αποδείξεις αλλιώς δε μπαίνεις... 

 

Δηλαδή δε μπορείς να πεις κάνω την υπαγωγή και θα περιμένω τις αεροφωτογραφίες. 

Δεν πρόσεξα το edit (υπογραμμισμένο)

Γιατί να περιμένεις τις Α/Φ όταν πρέπει να γνωρίζεις ότι αυτές δεν αναρτήθηκαν! 

Δηλ μου ζητάς κάτι που ΕΠΙΣΗΜΩΣ δεν υπάρχει!

 

Αν εγώ σου φέρω τιμολόγια δελτία αποστολής -καταστάσεις ΙΚΑ κλπ

εσύ τι θα πεις εγώ θέλω Α/Φ? 

 

Συγνώμη αλλά αν είσαι πεπεισμένος για το ορθό αυτής της ενέργειας σου  (οπωσδήποτε Α/Φ) 

τότε κατά νόμο 4178 θα πρέπει ως ΣΥΠΟΘΑ να αναβάλεις την λήψη  απόφαση μέχρι την εισαγωγή τους στο σύστημα

 

 είδες καμιά τέτοια απόφαση ΥΠΕΚΑ ή ΥΕΠΕΝ????? 

2. Στο πληροφοριακό σύστημα, με μέριμνα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, εισάγονται εντός αποκλειστικής προθεσμίας έξι (6) μηνών από την δημοσίευση του παρόντος για όλη την Επικράτεια αεροφωτογραφίες της 28.7.2011. Από τις σχετικές αεροφωτογραφίες  αποδεικνύεται ο χρόνος της αυθαίρετης κατασκευής. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής διαπιστώνεται η έναρξη της εφαρμογής των παραπάνω αεροφωτογραφιών στο πληροφοριακό σύστημα

Edited by ΚΑΝΑ
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καταστάσεις από το ΙΚΑ μπορείς να φέρεις (αν σχετίζονται με κάποιο σαφή τρόπο με το ακίνητο), τιμολόγια όχι είναι ιδιωτικά έγγραφα. 

 

Κατά την άποψη μου είναι ζήτημα βασικό από τη γέννηση του νόμου το τεκμήριο ανέγερσης προ τις 28-7-2011, δε χωράει συζήτηση. 

Αυτό προκύπτει και από την §1 του άρθρου 7

 

1. Υπάγονται στον παρόντα νόμο αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες η αυθαίρετη κατασκευή ή η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης έχει περατωθεί, κατά τις ειδικότερες διατάξεις του άρθρου 8 του παρόντος πριν την 28.7.2011.

 

και από την εγκύκλιο 4:

 

Ο ιδιοκτήτης στην υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 δηλώνει την ηµεροµηνία ολοκλήρωσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης σε αυτό κατά το άρθρο 8 του ν. 4178/13. Ο εξουσιοδοτηµένος αρµόδιος µηχανικός στην Τεχνική έκθεση περιγράφει την αυθαίρετη κατασκευή ή την αυθαίρετη χρήση µόνον ως προς το εµβαδόν και τη χρήση. Σε κάθε περίπτωση (αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης) ο µηχανικός υποβάλλει αεροφωτογραφίες ή δηµόσια έγγραφα από τα οποία αποδεικνύεται ο χρόνος κατασκευής του κτιρίου. 

 

Οι αεροφωτογραφίες της §2 είναι μια πρόσθετη υπηρεσία που θα λειτουργήσει βοηθητικά όταν εκδοθεί η σχετική Υ.Α.. Δεν προκύπτει από το νόμο πως μέχρι τότε μπορείς να υποβάλεις δηλώσεις χωρίς στοιχεία...

 

Ειδικότερα όμως από το άρθρο 11 §7

Η υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος νόμου συνοδεύεται από τα εξής δικαιολογητικά, τα οποία φυλάσσει ο ιδιοκτήτης μετά την εισαγωγή τους στο πληροφοριακό σύστημα:

7. Δημόσια έγγραφα ή αεροφωτογραφίες, από τα οποία αποδεικνύεται ο χρόνος ολοκλήρωσης της κατασκευής και ο χρόνος εγκατάστασης της χρήσης.

 

Και αν το κάνει κάποιος, υποβάλει δηλαδή δηλώσεις, που αυτό σημαίνει πως εν συνεχεία μπορεί ο ιδιοκτήτης να κάνει δικαιοπραξίες ή να εκδίδει διοικητικές πράξεις και όταν εμφανιστούν οι Α/Φ αποδεικνύεται πως οι κατασκευές είναι μεταγενέστερες τι θα γίνει με τις ποινές; 

 

Άρθρο 6: 

3. Ειδικά στις περιπτώσεις υπαγωγής στον παρόντα νόμο ή μεταβίβασης αυτοτελών νέων αυθαιρέτων κτισμάτων χωρίς την έκδοση άδειας, μετά τη δημοσίευση του παρόντος, που κατασκευάστηκαν μετά την 28.7.2011, στον αρμόδιο για την υπαγωγή ή την έκδοση βεβαίωσης Μηχανικό επιβάλλεται με την οριστική παύση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος μετά από απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Τ.Ε.Ε. και με διαγραφή από οποιοδήποτε Μητρώο επαγγέλματος Μηχανικού μετά από απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

 

Τέλος σχετικά με το πως ελέγχει το ΣΥΠΟΘΑ (το τι το περιγράφει σαφέστατα ο 4030 και το έχει παραθέσει ανωτέρω ο ΚΑΝΑ) υπάρχει και η ΕΓΚ 6862/2014

 

Βεβαίως επισημαίνουμε ότι η εξέταση των προσφυγών-ενστάσεων κατά την νομοθεσία περί

αυθαιρέτων από το ΣΥ.ΠΟ.ΘΑ θα είναι κατ’αρχήν έλεγχος νομιμότητας (σ.σ. της διοικητικής πράξης ή/και της υπαγωγής) και συνεπώς για ζητήματα
ουσίας (όπως π.χ εμβαδομετρήσεις επιφανειών επί αυθαιρέτων κατασκευών ή ακόμα και
παλαιότητα κατασκευής εφόσον αυτό προϋποθέτει τεχνική ουσιαστική κρίση και όχι απλό έλεγχο
συμβολαιογραφικών τίτλων ή άλλων αποδεικτικών εγγράφων) αρμόδια κατά την άποψή μας για
την εξέταση αυτών είναι η Υ.ΔΟΜ.

 

Οπότε η δουλειά της επιτροπής περιορίζεται στη νομιμότητα της δήλωσης υπαγωγής, το μεγάλο ερώτημα είναι αν με τη νομιμότητα εξετάζεται και η ορθότητα των συντελεστών, αυτό είχα ρωτήσει αρχικώς αρχικώς 

Edited by nzerman

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.