Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω ότι το πακέτο μέτρων των 11+ δις, όπως υποτίθεται ότι το έχει επεξεργασθεί ο αντωνάκης, είναι αμφιλεγόμενο αν θα περάσει τουλάχιστον από την δημαρ και από ορισμένους βουλευτές τους πασοκ.

Αν όμως περάσει αυτό, τότε το αφορολόγητο των εε και το 30% κλπ, που θα έρθουν αμέσως μετά, θα περάσουν μια χαρά και κανείς δεν θα ασχοληθεί με αυτό.

  • Απαντήσεις 851
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Αν και το παράδειγμα είναι ενδεικτικό, οι κρατήσεις που αναφέρεις είναι επί των ακαθάριστων.

Ο φόρος επιβάλλεται επί του καθαρού (φορολογητέου) εισοδήματος. (το 25000€ x 30% = 7500€)

Ο ήρωας του παραδείγματος εμφανίζει ακαθάριστα έσοδα π.χ. 28000€.

Από εκεί αφαιρούμε ΤΕΕ, ΤΣΜΕΔΕ , βενζίνες, στυλό και Φ/Α.

Δημοσιεύτηκε

Οι βενζινες ειναι στο 70% χωρις οριο επι των κερδων.

 

Σόρυ που θα κάνω ίσως χαζή ερώτηση, αλλά τι σημαίνει πρακτικά αυτό? :???:

 

Επίσης, αυτό το "ΤΣΜΕΔΕ 5000 ετησίως", από πού προκύπτει? Ανω 15ετίας διάβασα ότι θα είναι περ. 650 το μήνα, άρα 7800 το χρόνο. Δεν ισχύει αυτό? (Ή όλοι είστε στην πρώτη 3ετία? :smile: )

Δημοσιεύτηκε

Από 01.07.2011 θα μπούμε όλοι στην 2η κατηγορία (οι του νέου ασφαλιστικού).

Από εκεί και πέρα ανά 3ετία θα πηγαίνουμε όλοι μαζί προς τα πάνω.

 

Για τις βενζίνες, ότι κόβεις δικαιολογείται ως έξοδο το 70%, χωρίς να έχεις όριο βάσει του τζίρου (κάτι που ίσχυε παλιότερα).

Θα κόψεις συνολικά 1000€ βενζίνη; Τα 700 θα τα αναγνωρίσεις ως έξοδο.

Δημοσιεύτηκε

Παιδια αποκλειεται να βαλουν φορο 30% χωρις κλιμακα.

Το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ που μπορει να συμβει ειναι καταργηση του αφορολογητου και διαφοροποιηση των συντελεστων της κλιμακας (προς το χειροτερο για μας εννοειται...).

Δημοσιεύτηκε

Το 30% που λέμε (ή το 25% ή και γω δεν ξέρω πόσο θα τους καρφώσει να βάλουν...) που θα πηγαίνει συνάδελφοι τελικά? Μιλάμε για ενιαίο συντελεστή χωρίς κλίμακες? Και θα εφαρμόζεται θέλω να πιστεύω στη διαφορά εσόδων - εξόδων? Και όπου έξοδα τι? Τα επαγγελματικά έξοδα όπως τα ξέρουμε σήμερα? Γιατί έχει ακουστεί και φορολόγικό σύστημα ''αλά america'' με έσοδα-έξοδα, όπου όμως έξοδα: τα πάντα όλα!

Έχει καταλάβει κανείς?

Δημοσιεύτηκε (edited)

@κατια @ssouanis

γενικά δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας, επισκευής, κυκλοφορίας, αυτοκινήτων εκπίπτουν κατά ποσοστό 70% από το ακαθάριστο εισόδημα για

αυτοκίνητα έως 1600 κυβικά και 35% για τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού.

Edited by fear1976
Δημοσιεύτηκε

το post το εκανα κυριως για τις δαπανες που εκπιπτουν (περαν των καυσιμων)

οι οποιες μπορει να ειναι κ περισσοτερες απο τα καυσιμα (εξαρταται τη χρηση βεβαια)

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.