Alsterwasser Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 (edited) 30% ενιαίος συντελεστής είναι τραγικό και δε νομίζω ότι θα γίνει. Η ταυτόχρονη κατάργηση του αφορολόγητου, η ταυτόχρονη αύξηση των εισφορών οδηγεί έναν μηχανικό με 2 παιδιά που κρατιέται ακόμα έχοντας ένα εισόδημα περί των 25000€ στα εξής απλά μαθηματικά. Εισόδημα: 25000€ Φόρος: 7500€ Αλληλεγγύη: 500€ Τέλος επιτηδεύματος: 500€ ΤΣΜΕΔΕ: 5000€ Μένουν: 11500€ για να ζήσει 4μελή οικογένεια. Βασικά ξέχασες οτι είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ αυτοί που έχουν καθαρό εισόδημα 25.000...με 4014 και 3843 δεν βγαίνει τέτοιο εισόδημα με τίποτα.... Όλοι οι νέοι μηχανικοί πάνε για κλείσιμο δυστυχώς...σε 2-3 χρόνια θα αρχίσει να συνέρχεται το επάγγελμα αφού οι μισοί και παραπάνω θα έχουν κλείσει οπότε η πίτα θα μοιραστεί σε λιγότερους... Από 01.07.2011 θα μπούμε όλοι στην 2η κατηγορία (οι του νέου ασφαλιστικού). Από εκεί και πέρα ανά 3ετία θα πηγαίνουμε όλοι μαζί προς τα πάνω. Για τις βενζίνες, ότι κόβεις δικαιολογείται ως έξοδο το 70%, χωρίς να έχεις όριο βάσει του τζίρου (κάτι που ίσχυε παλιότερα). Θα κόψεις συνολικά 1000€ βενζίνη; Τα 700 θα τα αναγνωρίσεις ως έξοδο. Ενημερωτικά τελείως.....ο λογιστής μου δεν βάζει στα έξοδα τις βενζίνες λόγω του οτι έχω ατομική επιχείρηση....ισχύει οτι για να τα εισάγεις πρέπει να έχεις κάποια μορφή εταιρίας ή μπορούν και οι απλοί ελ.επαγγελματίες να το βάλουν σαν έξοδο?Απ τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν είναι επαγγελματικής χρήσης πως μπορείς να δικαιολογήσεις τα έξοδα κίνησης?..........τι ισχύει τελικά? Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "Edit". Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Gousgounis Edited Σεπτέμβριος 27 , 2012 by Gousgounis Συγχώνευση διαδοχικών μηνυμάτων
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Νομίζω ισχύει το 70% για μέχρι τα 1600κυβικά ακόμη και αν δεν είναι επαγγελματικό αυτοκίνητο.
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Πωλείται γραφείο πολιτικού μηχανικού, άρτια εξοπλισμένο, πλήρως μηχανογραφημένο, με σχεδιαστήριο και Plotter μαζί του και ο μηχανικός με 15ετή εμπειρία. 3
fear1976 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Ενημερωτικά τελείως.....ο λογιστής μου δεν βάζει στα έξοδα τις βενζίνες λόγω του οτι έχω ατομική επιχείρηση....ισχύει οτι για να τα εισάγεις πρέπει να έχεις κάποια μορφή εταιρίας ή μπορούν και οι απλοί ελ.επαγγελματίες να το βάλουν σαν έξοδο?Απ τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν είναι επαγγελματικής χρήσης πως μπορείς να δικαιολογήσεις τα έξοδα κίνησης?..........τι ισχύει τελικά? θα το ξαναγραψω γιατι χαθηκε πισω απο τα off topic . Οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας επισκευής, κυκλοφορίας αυτοκινήτων εκπίπτουν κατά ποσοστό 70% από το ακαθάριστο εισόδημα για αυτοκίνητα έως 1600 κυβικά και 35% για τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού ΟΧΙ μονο καυσιμα. +service +KTEO +ασφαλιστρα + .....
MONOS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Πωλείται γραφείο πολιτικού μηχανικού, άρτια εξοπλισμένο, πλήρως μηχανογραφημένο, με σχεδιαστήριο και Plotter μαζί του και ο μηχανικός με 15ετή εμπειρία. Πολύ καλό. Μπράβο!!!!
nik Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Πωλείται γραφείο πολιτικού μηχανικού, άρτια εξοπλισμένο, πλήρως μηχανογραφημένο, με σχεδιαστήριο και Plotter μαζί του και ο μηχανικός με 15ετή εμπειρία. Σιγά μην βρεις αγοραστή....
ssouanis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Ενημερωτικά τελείως.....ο λογιστής μου δεν βάζει στα έξοδα τις βενζίνες λόγω του οτι έχω ατομική επιχείρηση....ισχύει οτι για να τα εισάγεις πρέπει να έχεις κάποια μορφή εταιρίας ή μπορούν και οι απλοί ελ.επαγγελματίες να το βάλουν σαν έξοδο?Απ τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν είναι επαγγελματικής χρήσης πως μπορείς να δικαιολογήσεις τα έξοδα κίνησης?..........τι ισχύει τελικά? Ο λογιστής σου είναι άμπαλος. Ισχύει αυτό που λέει ο ο "φόβος" στο #184 θα το ξαναγραψω γιατι χαθηκε πισω απο τα off topic . Οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας επισκευής, κυκλοφορίας αυτοκινήτων εκπίπτουν κατά ποσοστό 70% από το ακαθάριστο εισόδημα για αυτοκίνητα έως 1600 κυβικά και 35% για τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού ΟΧΙ μονο καυσιμα. +service +KTEO +ασφαλιστρα + .....
karavlaxos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Ποιος ηταν που μας ελεγε πως δεν θα ισχυσει το 30%; Ειχε δικιο. 35% θα γινει
ssouanis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Εγώ ήμουν που σας το έλεγα.
bnn7 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2012 Έλα παιδιά, με το 35% μας λένε ξεκάθαρα ότι....θέλουνε να γίνουμε εταιρείες όπως στο εξωτερικό για να είναι τα πράγματα πιο ελεγχόμενα. Όποιος δεν το καταλαβαίνει ας περιμένει να γίνει 75% για να το καταλάβει! Λοιπόν ο τίτλος του θέματος πρέπει να γίνει πλέον "Τι εταιρεία να ανοίξουμε ? Ο.Ε. , Ε.Ε. κ.τ.λ. ?" Συμφωνώ και επαυξάνω με τον συνάδελφο!! Τι δεν καταλαβαίνουμε επιτέλους εεεε??? Οι Ευρωπαίοι τρωικανοί και οι λοιποί νταβατζήδες ήρθαν να δούν τί παίζει στο Ελλάντα και τι να δούν..??? Πλήθος ελεύθερων επαγγελματιών μηχανικοί,γιατροί,δικηγόροι,τεχνικοί κτλ.. να έχουν ανοίξει και να τρέχουν την επιχειρησούλα τους,να βγάζουν το μεροκάματο τους και να ζουν αξιοπρεπώς (δεν θα σχολιάσω την αντίληψη ότι όλοι είναι apriori φοροφυγάδες). Τρόμος πρέπει να τους έπιασε!Πώς θα γίνουμε ανταγωνιστική οικονομία αν δεν δουλεύουμε με το γνωστό μοτίβο των ανεπτυγμένων κρατών της Ευρώπης και αλλού..δλδ μόνο μεγάλες εταιρίες και ΟΛΟΙ οι άλλοι υπάλληλοι!!Και όταν λέμε όλοι εννοούμε ΟΛΟΙ!! Άρα project νο.1 ΠΡΕΠΕΙ να αφανίσουμε αυτή την κατάρα που λέγεται εε στο Ελλάντα!Αμ έλα που πολλοί από αυτούς έχουν λίπος από τα χρόνια που δουλέψανε..λοιπόν τους στεγνώνουμε και μετά τί θα κάνουν??Μετανάστευση όσοι μπορούν (άρα πάλι υπάλληλοι) και οι εγκλωβισμένοι τσιράκια των εταιριών που σιγά σιγά θα αρχίσουν να έρχονται...εδώ θα είμαστε και θα το δείτε. Απλές σκέψεις ενός καμμένου μηχανικού κάνω!! 2
Recommended Posts