Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
9 λεπτά πριν, ilias said:

... όταν έχει μεγάλα ανοίγματα ο Αρχιτέκτονας ή είναι τέτοια η σχεδίαση του, είναι μονόδρομος....

Λιάκο άποψη μου ως Αρχιτέκτονας και φυσικά αν αφορούσε δική μου μελέτη.....

Δεν υπάρχει μονόδρομος.... αν η όποια λύση έχω φτιάξει απαιτεί δοκό επί δοκού (ή κάποιες στατικές "πατέντες") .... τότε κόβω τον λαιμό μου να προσαρμόσω την αρχιτεκτονική μελέτη να μη είναι απαιτητή αυτή η λύση....

Διότι αν ναι τότε είναι κακή η ΔΙΚΗ μου αρχιτεκτονική λύση.....

Και ευτυχώς πάντα μα πάντα υπάρχει η δυνατότητα καλής λύσης αρκεί να αφιερωθεί περισσότερος χρόνος.....

(αυστηρά υποκειμενική δική μου άποψη)

  • Like 1
  • Απαντήσεις 38
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε (edited)

Παύλο πρακτικά υπάρχει όπως λες και ο διαμήκης της δοκού, δεν ξέρω όμως γιατί προτείνει αυτό ο Leonhardt

Edited by ilias
Δημοσιεύτηκε (edited)

Στο λέει γιατί. Είναι δυσμενέστερη διάταξη η τοποθέτηση παράλληλα με την ρηγματωση.
Δίνει την σωστή  γενική κατεύθυνση και μην ξεχνάμε ότι γράφτηκε το 1974.
Aλλοι υπολογισμοι , άλλοι κανονισμοί , άλλα υλικά.

Δοκαρι της εποχής εκεινης Β160 , StI κλπ

Edited by avgoust
Δημοσιεύτηκε

Μα πόση διαφορά να κάνει ένα άγκιστρο όταν υπάρχει διαμήκης της κυρίας δοκού; 

Δημοσιεύτηκε
24 λεπτά πριν, ilias said:

Μα πόση διαφορά να κάνει ένα άγκιστρο όταν υπάρχει διαμήκης της κυρίας δοκού; 

Για το πνεύμα σου απάντησα αλλού.

Για το συγκεκριμένο που ρωτάς, αν τα άγκιστρα της στηριζόμενης δεν είναι κοντά στον διαμήκη της στηρίζουσας, η διαφορά γίνεται μεγάλη.

Το μήκος και το εύρος των ρωγμών που αναπτύσσονται (κυρίως σε υψίκορμες) πάνω από την περιοχή του διαμήκους οπλισμού, δεν είναι ευκαταφρόνητο. Ενδεχόμενη ανάπτυξη τέτοιας ρωγμής ακυρώνει αστραπιαία οποιαδήποτε ομοεπίπεδη αγκίστρωση.

Δημοσιεύτηκε

Τι κάνω σε αντίστοιχες περιπτώσεις 

1. Η στηριζόμενη να έχει μικρό μήκος (το πολύ 2.50 μ) και να μεταφέρει (κατά το δυνατόν) μικρά φορτία. Αν δεν ισχύουν αυτά, βάζω υποστύλωμα

2. Το ύψος της στηριζόμενης να είναι μικρότερο (όσο περισσότερο γίνεται) από αυτό της στηρίζουσας

3. Τοποθετώ οπλισμό Γ (οριζόντιες γωνίες) ώστε να καλύπτω τοπικά τις παρειές των δύο δοκών, και οπλισμό Π (κατακόρυφο) με τα σκέλη εντός της στηριζόμενης. Συνήθως 2*3Φ(12ή14) για τις γωνίες, και 2Φ14 για τα Π. 

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
5 ώρες πριν, tetris said:

2. Το ύψος της στηριζόμενης να είναι μικρότερο (όσο περισσότερο γίνεται) από αυτό της στηρίζουσας

Συνηθως όταν το ύψος της στηριζόμενης είναι μικρότερο από το ύψος της στηρίζουσας, οι καμπτικές ροπές της στηριζόμενης στη ένωση των δύο είναι μεγαλύτερες από τις αντίστοιχες καμπτικές ροπές που θα είχαμε εάν η στηρίζουσα και η στηριζόμενη είχαν το ίδιο ύψος.

Δεδομένου ότι οι εν λόγω καμπτικές ροπές της στηρίζουσας δημιουργούν ροπές στρέψης στη στηριζόμενη, αυτές οι ροπές είναι επίσης αντίστοιχα μεγαλύτερες όταν η στηρίζουσα έχει μικρότερο ύψος από τη στηριζόμενη, συγκριτικά με το να είχαν το ίδιο ύψος.

Συνεπώς η στρεπρική καταπόνηση στη στηρίζουσα είναι μεγαλύτερη όταν η στηριζόμενη έχει μικρότερο ύψος συγκριτικά με το εάν είχαν ίδιο ύψος.

Edited by ilias
Δημοσιεύτηκε

Αυτό που πρωτίστως μας ενδιαφέρει, είναι η στηρίζουσα και η διασφάλιση σωστού κόμβου ώστε να έχουμε ασφαλή στήριξη. Οι στρεπτικές ροπές επί της στηριζόμενης, αντιμετωπίζονται κατάλληλα.

  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Για ακόμα μία φορά δεν κατάλαβες τίποτα...

Αφού η καταπόνηση στον κόμβο είναι μεγαλύτερη όταν η στηρίζομενη έχει μικρότερο ύψος από τη στηρίζουσα, πως θα εξασφαλίσεις καλύτερο κόμβο;

Edited by ilias
Δημοσιεύτηκε (edited)

ο υποδυκνειόμενος τρόπος αγκύρωσης προστατεύει την στηριζόμενη, όχι τη στηρίζουσα. Εάν η όρθια αγκύρωση συμπέσει με τη ρωγμή, χάνεται η αγκύρωση, και πιθανότατα η αγκύρωση θα "φέρει" τη ρωγμή να συμπέσει με αυτην. Δεν είναι έγκλημα η κατασκευή δοκού επί δοκού, ούτε υποστυλώματος επί δοκού. Προβλέπεται και υπολογίζεται.

Edited by θανος_

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.