Barracuda Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Υπαρχει καποιο προβλημα στο να τοποθετούμε ελκυστηρα σε ενα μεταλλικο πλαισιο στο υψος του κομβου δοκου - υποστυλώματος? Ενω μειωνει αρκετα τις ροπες και με λιγες δοκιμες που εκανα φαινεται πιο οικονομικη μορφωση του φορεα σπανια το βλεπω να κατασκευαζεται. Προκαλει καμια ανεπιθυμητη συμπεριφορά?
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 κανένα πρόβλημα. Απλά έχει νόημα σε μεγάλες κλίσεις στέγης. Προσοχή γιατί αυξάνει το θλιπτικό φορτίο στις δοκούς της στέγης. Προσοχή επίσης στην διαστασιολόγιση σε θλίψη - χρειάζεται 2-3 στηρίγματα κατακόρυφα για βέλος - λυγισμό αλλά και εγκάρσια λοξα για λυγισμό. Παλαιότερα τα έφτιαχναν με γωνιακά αλλά είναι καλύτερα με SHS
paktomenos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Στα υποστηλώματα συνήθως οι δυσμενέστερες καταστάσεις προκύπτουν λόγω φορτίσεων ανέμου, ή σπανιότερα λόγω σεισμού, για τις οποίες ο ελκυστήρας δεν κάνει και πολλά πράγματα. Στις δοκούς, ειδικά αν έχεις μεγάλη κλίση όπως είπε ο Αρης, βοηθάει αρκετά. Σκέψου όμως όλη την βαβούρα να κάνεις όλα αυτά (τα απαραίτητα) που περιγράφει ο Αρης, και τα κιλά που μαζεύονται, συνήθως είναι πιο απλό κατασκευαστικά και εξίσου οικονομικό να αυξήσεις διατομές στις δοκούς. Μονο αν τον κάνεις όπως πραγματικά θα έπρεπε -->καλώδιο<-- πιστεύω αξίζει. Αλλά ποιός να στον κατασκευάσει έτσι... άσε που τα καλώδια χαλαρώνουν με τον καιρό και θέλουν ξανά τέντωμα...
Barracuda Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 5 , 2008 Ευχαριστώ και τους δυο, μαλλον δεν εχουμε καποιο ουσιαστικο κερδος. Καλωδια μονο σε φωτογραφιες εχω δει, δεν εχω ιδεα πως θα μπορουσε να κατασκευαστει.
Evan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 προσωπικά ελκυστήρες χρησιμοποιώ πάντα γιατί μου μειώνουν εν τέλει το τονάζ. Αυξάνει την θλιπτική στις δοκούς αλλά γενικά μειώνει τις διατομές. Άρη όταν λες εγκάρσια λοξά στηρίγματα τι εννοείς?
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 για να κόβει τον λυγισμό τον εγκάρσιο στον ελκυστήρα,αν αυτός γίνει θλιπτήρας
Evan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Ναι οκ αλλά πρακτικά πως τοποθετείται, που στηρίζεται (μεταξύ διαδοχικών ζευγών δεν νομίζω να το χω παρατηρήσει πουθενά
ΣτέφανοςΒ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 γενικά συμφωνώ με ότι λέχθηκε. Ενα βασικό πρόβλημα του ελκυστήρα είναι ότι μειώνει τελικά το καθαρό ύψος, οπότε για μεγάλα ανοίγματα που εκεί συνήθως ενδείκνυται π.χ >20μ. αν δεν ενδιαφέρει να χάσω ύψος ,συνήθως προτιμάται διαμόρφωση με δικτύωμα.
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 6 , 2008 Ναι οκ αλλά πρακτικά πως τοποθετείται, που στηρίζεται (μεταξύ διαδοχικών ζευγών δεν νομίζω να το χω παρατηρήσει πουθενά Μπορεί να είναι κάποιο λοξό στοιχείο απο τις τεγίδες ( αν ταιριάξει) ή ακόμα καλύτερα στα σημεία που "κρεμάς" τον ελκυστηρα μεταξύ δυο διαδοχικών ζυγωμάτων, μορφώνεις ένα χιαστί εγκάρσιο του επιπέδου των ζυγωμάτων, με ορθοστάτες τα 2 αυτά στοιχεία. Όλα αυτά αν από την επίλυση προκύψει θλιπτικό φορτίο που δεν μπορεί να παραλάβει ο "ελκυστήρας", έχοντας μήκος λυγισμού στην μια διεύθυνση ισο με το μήκος του και στην άλλη την απόσταση μεταξύ των στοιχείων που το συγκρατούν κατακόρυφα. Ανάλογη διάταξη εφαρμόζεται και στα ξύλινα ζευκτά. Αν κάτι δεν είναι κατανοητό να ψάξω να βρω σχέδιο
Evan Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2008 Κοίτα γενικά με αυτά τα μήκη λυγισμού τον ελέγχω τον ελκυστήρα, τώρα που το λες στα ξύλινα κάτι έχω δει..Αν βρεις κανά σχεδιάκι κάνε ενα post. thanks
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα