afilotimos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Σας ευχαριστω πολυ
aiche Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Τα 30 χρόνια είναι λίγα για την ανθεκτικότητα του οπλισμένου σκυροδέματος. Να υπολογίζετε τουλάχιστον 100 χρόνια ωφέλιμης ζωής. Διάβαζα τις προάλλες για τα προβλήματα των κατασκευών από την χρησιμοποίηση μη κατάλληλων υλικών ή μη τήρηση των προδιαγραφών. Το 1987 βρέθηκε ότι 253.000 γέφυρες στις ΗΠΑ είχαν σοβαρά προβλήματα σε χρόνο λιγότερο από τα 20-30 χρόνια. Ο αριθμός των γεφυρών με προβλήματα επισκευών αυξάνονταν με ένα ρυθμό (35.000 γέφυρες/χρόνο). Ανάλογα προβλήματα προέκυψαν και σε άλλες κατασκευές όπως parking, tunnel, βιομηχανικά κτίρια και άλλα έργα υποδομής τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη και την Ιαπωνία. Εκτιμάται ότι στις ΗΠΑ το 1/3 του ετήσιου τζίρου στον κατασκευαστικό τομέα δαπανάται για επισκευές. Το τρέχον κόστος ανέρχεται σε δισεκατομμύρια δολλάρια.
afilotimos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 aiche σε ευχαριστω για το πραγματικο ενδιαφερον και ευχαριστως να βοηθησω εαν με χρειαστεις
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 (edited) Μια κουβεντα και απο μενα, γτ τα βλεπω καθε μερα και αναβαζω πιεση. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ να δωσεις στην κατασκευη τον απαιτουμενο χρονο ζωης. πχ πλαστικοι αποστατες (ακομα καλυτεροι μπετονενιοι) ΠΑΝΤΟΥ, ειναι μιση ωρα υποθεση για καθε σκυροδετηση και 50Ε κοστος. Προσοχη ποιον μηχανικο επιλεγετε και ποιο συνεργειο. Προσφατα ανελαβα επισκευη ανεστραμμενων δοκαριων σε δωμα. Ηλικια κατασκευης λιγο πανω απο τα 20ετη. Επικαλυψεις ουτε 5χιλ. Κοστος επισκευης 5000Ε (μπορει και παραπανω). Ασφαλως μονο για καποια εκ των δοκαριων. Δεν βαζω υποστυλωματα, υπογειο και δεν ξερω τι γινοταν στη θεμελιωση. Θεωρητικο κοστος κατα την κατασκευη, ουτε 50Ε (με τωρινα δεδομενα) Edited Σεπτέμβριος 29 , 2012 by terry 1
afilotimos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δυστυχως . Ακομη και εσεις οι μηχανικοι νομιζω δυσκολα ελεγχετε τα συνεργεια .Νομιζω το πρωτο βημα θα ηταν η -οσο γινεται- βαθεια γνωση του αντικειμενου της εργασιας σας ωστε να βρισκεστε πανω απο αυτους που δεν δειχνουν την πρεπουσα ευαισθησια
man21 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Ότι έγινε έγινε! Ο afilotimos θέλει κάτι σαν risk analysis. Σωστά;
kostassid Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Αν η μελέτη είναι άριστη αλλά ο ιδιώτης(εργοδότης) επιλέξει τον πιο φθηνό εργάτη-εργολάβο .... ότι επίβλεψη και να κάνεις τα αποτελέσματα τα ξέρουμε. 1
man21 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Σωστά μιλάς Κώστα. Αυτό το χτικιό θα μας φάει. Αμ' φταίνε πρωτίστως οι κουτοπόνηροι ιδιοκτήτες
Brasco Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Αν η μελέτη είναι άριστη αλλά ο ιδιώτης(εργοδότης) επιλέξει τον πιο φθηνό εργάτη-εργολάβο .... ότι επίβλεψη και να κάνεις τα αποτελέσματα τα ξέρουμε. Ο μηχανικός αν έχει μια κάποια αξιοπρέπεια δεν θα κάτσει να λογαριάσει εργολάβο και εργάτη. Θα δει την στραβή από μακριά και θα πράξει αναλόγως...
kostassid Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 29 , 2012 Πως δηλαδή; Ενημέρωση; Απαίτηση για καλύτερο προσωπικό; Παραίτηση;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα