Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πληροφορίες για αδειούχο συντηρητή ανελκυστήρα/καυστήρα


IOCTL

Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα,

 

είμαι μηχανικός Η/Υ αλλά προσπαθώ να ασχοληθώ με κάτι διαφορετικό απο τον τομέα μου, οπότε χρειάζομαι την βοήθεια σας.

Θέλω να ξεκινήσω μια εταιρεία συντήρησης κτιρίων που μεταξύ άλλων θέλω να προσφέρει συντήρηση ανελκυστήρων/καυστήρων.

 

Μετά απο αρκετό διάβασμα στο net (διορθώστε με εαν έχω κάνει λάθος) χρειάζομαι τα εξής για να προσφέρω αυτές τις υπηρεσίες μέσω της εταιρείας μου.

 

Συντήρηση Ανελκυστήρα:

a. Αδειούχο ηλεκτροτεχνίτη με άδεια εγκαταστάτη ή μηχανικού

b. Βοηθό ηλεκτροτεχνίτη με αντίστοιχη άδεια.

 

Έχω λοιπόν μερικά ερωτήματα:

1. Μαζί με τους 2 παραπάνω παίρνεις άδεια κινητού συνεργείου. Σωστά? Είναι αρκετά? Ο συντηρητής θα είναι υπεύθυνος γα την συντήρηση των ανελκυστήρων που θα του αναθέτω και αυτός θα υπογράφει?

2. Απο οσο γνωρίζω χρειάζεται ιδιωτικό συμφωνητικό ανάθεσης περιοδικής συντήρησης μεταξύ εταιρείας και κτιρίου. Σε περίπτωση που υπάρχει ήδη άλλο συμβόλαιο με άλλη εταιρεία, μπορώ να το σπάσω? Εδώ εμπλέκεται καθόλου ο συντηρητής?

3. Τι με συμφέρει καλύτερα? Να τον πάρω σαν μισθωτό ή με μπλοκάκι? Το ίδιο και για τον βοηθό?

4. Που μπορώ να βρώ εξειδικευμένο προσωπικό με εμπειρία? Με τον κλασσικό τρόπο (αγγελίες, συνεντεύξεις κλπ.) ή υπάρχει κάτι καινοτόμο?

 

Φαντάζομαι τα ίδια ή παρόμοια θα ισχύουν και για την συντήρηση καυστήρα?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας

Τάκης

Link to comment
Share on other sites

Απανταω σε αυτα που γνωρίζω. Για τα υπολοιπα δυστυχως δε μπορω να βοηθήσω

 

Με υπευθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ( η διαχειριστή) οτι σταματαει τη συνεργασία με τον προηγουμενο και με δικη σας οτι αναλαμβανετε τη συντηρηση παιρνετε τη συντηρηση..... Τα χαρτια πανε στ δ/νση αναπτυξης για ενημερωση

 

Για το που θα βρειτε : Δεν επιτρεπεται να είναι σε δυο συνεργεία ο αδειούχος. Οποτε πρεπει να βρειτε καποιον που δεν ασχολείται με το αντικειμενο ή να τον παρετε απο αλλο συνεργείο.

 

Οι άδειες τους βγαίνουν απο τη διευθυνση αναπτυξης (4η ειδικοτητα αν θυμαμαι καλα). Και οι φακελοι των συνεργείων συντήρησης είναι και αυτοι αρμοδιοτητα της Δ/νσης αναπτυξης. (οι καταχωρήσεις των ανελκυστήρων πηγαν στους δήμους) Οποτε αν μπορεσετε να δειτε τα αρχεία της Δ/νσης Αναπτυξης θα βρειτε ολους τους αδειουχους (είτε δουλευουν ειτε όχι, αυτοι που δουλευουν στους φακελους συνεργείων). Φυσικα και οι αγγελιες και λοιπα παίζουν...

 

Χωρίς να είμαι σίγουρος ο καυστήρας δε χρειαζεται καποια σύμβαση συντηρησης οποτε είναι μαλλον πιο απλα τα πραγματα. Βρίσκετε εναν αδειουχο και οταν ερθει η ωρα πηγαίνει για συντήρηση χωρίς να εμπλεκεται καποια δημόσια υπηρεσια . Αυτο με επιφυλαξη

 

Επειδη δε ξερω αν εγινα κατανοητός να τονίσω οτι για τους ανελκυστήρες πρεπει πρωτα να βγει η άδεια κινητου συνεργείου (με τους δυο αδειουχους) και μετα να γίνουν τα υπολοιπα (συμβασεις κλπ) ... Το καθε συνεργείο συντηρεί μεχρι 240 ανελκυστήρες.

Edited by ggeorge
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.