terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 (edited) Καλα τα οσα λετε, αλλα μιλατε για μελετη μηχανικου. Αν καθοταν ο μηχανικος να κανει καμια 200αρια κατασκευαστικες λεπτομερειες με διαστρωματωση υλικων, ΕΝ, κτλ κτλ θα επρεπε να πληρωθει με το 20% της αξιας του εργου. Επισης ο επιβλεπων θα επρεπε να εχει ενα κιβωτιο λεξοτανιλ στο αμαξι για να την παλεψει. Ολα αυτα, για οποιον θελει να πληρωσει. Αν πληρωσει ο ιδιοκτητης του βαζουμε και μεμβρανη που κανει κωλοτουμπες. Αλλιως ενα ακρυλικο Durostick (σιγουρα εχετε δει το εφετζιδικο στεγανο πανερι σε καταστηματα πωλησεις) και τελος. Edited Οκτώβριος 10 , 2012 by terry 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Αν καθοταν ο μηχανικος να κανει καμια 200αρια κατασκευαστικες λεπτομερειες με διαστρωματωση υλικων, ΕΝ, κτλ κτλ θα επρεπε να πληρωθει με το 20% της αξιας του εργου. Επισης ο επιβλεπων θα επρεπε να εχει ενα κιβωτιο λεξοτανιλ στο αμαξι για να την παλεψει. Αυτός που αγοράζει, είτε φθηνά, είτε ακριβά, έχει ακριβώς τις ίδιες απαιτήσεις. Άρα αυτός που θα πουλήσει και θα εισπράξει ζεστό χρήμα, έχει και κάποιες υποχρεώσεις. Ας κάτσει να κάνει κατασκευαστικές λεπτομέρειες, να κυνηγήσει τους τεχνητές και ό,τι άλλο χρειαστεί. Με το να βάζει κάποιος μόνο χρήμα δεν γίνονται πολυκατοικίες. Διαφορετικά θα άφηνε ένα σακί με χρήματα μέσα στο οικόπεδο και μετά από ένα χρόνο, με κάποιο μαγικό τρόπο, θα έβλεπε μια οικοδομή τελειωμένη. Τώρα αν αυτός που βάζει το χρήμα, δεν σκαμπάζει από ΕΝ, κατασκευαστικές λεπτομέρειες, κανονισμούς κλπ, τότε ας πάει κάπου αλλού να τζογάρει. Ή ας εμπιστευτεί τυφλά (δεν γίνεται και διαφορετικά αν δεν κατέχεις) κάποιον ή κάποιους άλλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 (edited) Δεν συμφωνω. Σου εχει απαντησει ηδη ο BAS. Το θεμα ειναι τι πουλας. Πουλας jugo ή mercedes? Και ασε στην ακρη την αντιπαραοχη ή το "εμποριο" κατοικιων. Το ιδιο ισχυει πχ και για μια μονοκατοικια. Εγω μπορω να συμβουλεψω, μπορω να αναλαβω, αλλα δεν μπορω να κατσω να φαω 2 μηνες σε κατασκευαστικες λεπτομεριες, γιατι πολυ απλα δεν το πληρωνομαι. Ποιος φερει την ευθυνη ειναι αλλο πραγμα. Αν πχ ο αλλος αποφασισει να κανει φυτεμμενο δωμα, φταιω εγω που δεν του εκανα την λεπτομερεια? Αν ο αλλος τρυπησει το τοιχειο του υπογειο (πχ για αγωγο ρευματος) φταιω εγω που τρυπησε την μονωση? Αν ο αλλος θελει να διαθεσει 200.000Ε για ενα σπιτι φταιω εγω που δεν του επεβαλλα να δωσει 250.000Ε για να εχεις το κεφαλι του ησυχο?? Οτι πληρωσει θα παρει. Edited Οκτώβριος 10 , 2012 by terry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Το θεμα ειναι τι πουλας. Πουλας jugo ή mercedes? Διαφωνώ, γιατί οι ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας είναι ίδιες, Αυτό που αλλάζει είναι 1) Η αίσθηση πολυτέλειας που σου δίνουν τα ακριβότερα υλικά και το εξεζητημένο design 2) Η ψευδαίσθηση ότι κάποιος είσαι αν έχεις το αστέρι στο καπό. Κατά τα λοιπά η mercedes έχει κατασκευάσει μερικά από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας: http://el.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W220 (Παρά τα υψηλά τεχνολογικά του στάνταρ, το W220 (και επίσης όλα τα μοντέλα της Mercedes-Benz την ίδια χρονική περίοδο) υπέστη μία καταστροφική αναξιοπιστία από το λανσάρισμά του και στα περισσότερα χρόνια παραγωγής του.) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 (edited) Εισαι πολυ λαθος. Πες τοτε στο φουκαρα που πηρε 100.000 δανειο και εχει και 20.000 οικονομιες και θελει να φτιαξει ενα σπιτι (το γτ πηρε δανειο καο γτ θελει το δικο του σπιτι ειναι αλλο θεμα) να βαλλει μονωση στο δωμα των 15.000Ε. Διαφωνώ,γιατί οι ελάχιστες προδιαγραφές ασφαλείας είναι ίδιες, Αυτό που αλλάζει είναι 1) Η αίσθηση πολυτέλειας που σου δίνουν τα ακριβότερα υλικά και το εξεζητημένο design 2) Η ψευδαίσθηση ότι κάποιος είσαι αν έχεις το αστέρι στο καπό. Και εδω εισαι λαθος. Οι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ προδιαγραφες ειναι ιδιες. Σε κατασκευη δεν μπορεις να πεις οτι το ακρυλικο ειναι το ιδιο με το πολυουρεθανικο? Υπαρχει ελαχιστο ή δεν υπαρχει? Αν εχουν ολα τα υλικα τις ιδιες προδιαγραφες που οφειλεται η διαφορα στην τιμη?? Τελικα το ασφαλτοπανο και η μεμβανη PVC εχουν τις ιδιες προδιαγραφες? ΥΓ. Με ολο το θαρρος και επειδη εχουμε συναντηθει και επειδη εγω ειμαι 100 φορες πιο παραξενος απο σενα. Σου λεω οτι εισαι υπερβολικος σε πολλες τοποθετησεις. Ολα ειναι θεμα οικονομικο. Ελα να σε παω σε εργο με Σφακιανο "εργολαβο", που καλουπωνε με ταβλες απο παλετες και πες του εσυ για ανθεκτικοτητα, μεμβρανες πολυολεφινης και crystal growth system Edited Οκτώβριος 10 , 2012 by terry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 (edited) Οι ελάχιστες - αποδεκτές - προδιαγραφές ανά κανονισμό είναι συγκεκριμένες (ανά κανονισμό, γιατί κάθε κανονισμός προδιαγράφει και διαφορετικές προδιαγραφές π.χ. ASTM, DIN, BS, ΕΛΟΤ, ISO, ΕΝ κλπ). Τα περισσότερα υλικά υπερκαλύπτουν κάποιες από αυτές τις προδιαγραφές - απαιτήσεις. Edited Οκτώβριος 10 , 2012 by Brasco Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Παλι λαθος εισαι. Αλλο ΕΝ καλυπτει τα ασφαλτοπανα σαν υλικο, αλλο ΕΝ πχ τη πολυουρεθανικη σαν υλικο. Πες μου ποιος κανονισμος επιβαλλει το ενα ή το αλλο υλικο και ποιος κανονισμος προδιαγραφει την εφαρμογη του υλικου και ποιος κανονισμος πιστοποιει τα συνεργεια για την εφαρμογη που κανουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 (edited) Brasco , είσαι εντελώς λάθος . Το ασφαλτόπανο και μάλιστα χωρίς ψηφίδα , αν δεν τρυπηθεί γιατί το πρόσεξες όταν έρριχνες το χώμα , καλύπτει τις προδιαγραφές γιατί δεν τρέχουν νερά . Οπως και το αμαξάκι που έχει 2 αερόσακκους και 2 αστέρια στο NCAP τις καλύπτει επίσης . Και κάνει και 8000 . Οι ελάχιστες προδιαγραφές είναι αυτές που ορίζει η κοινή λογική . Οτι όταν το παραδώσεις δεν τρέχει και αυτό συμβαίνει γιά εύλογο χρόνο . Υπάρχει επαλειφόμενο μονωτικό με 3 € το κιλό και με 23 € το κιλό . Αφού και τα δύο πουλιώνται ότι θέλω βάζω. Και η μόνωση , οι σωλήνες και άλλα παρόμοια , δεν δημιουργούν κίνδυνο ζωής αν τοποθετηθούν σε χαμηλότερη ποιότητα . Ενώ τα 2 αστέρια στο τέστ σύγκρουσης και η έλλειψη αερόσακων δημιουργούν κίνδυνο τραυματισμού η και απώλεια ζωής . Το τι πουλάω το γράφω στην συγγραφή υποχρεώσεων και ο καταναλωτής αποφασίζει αν ζητάω δίκαιη τιμή . Edited Οκτώβριος 10 , 2012 by BAS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brasco Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Τα υλικά - πρώτες ύλες - οφείλουν να συμμορφώνονται με τους αντίστοιχους κανονισμούς. Όπως επίσης και οι μελέτες οφείλουν να γίνονται εφαρμόζοντας τους αντίστοιχους ισχύοντες κανονισμούς (Αν και σε μερικές βορειοευρωπαικές χώρες ο αντισεισμικός σχεδιασμός δεν είναι νομοθετικά (δηλαδή με ΦΕΚ) ορισμένος). Όσο αφορά την διασφάλιση ποιότητας του τελικού προϊόντος - οικοδόμημα (το οποίο αποτελείται από πολλά επιμέρους υλικά - πρώτες ύλες) εξασφαλίζεται μέσα από μια σειρά ενεργειών. Όπως καταλαβαίνετε, η διασφάλιση ποιότητας είναι μια διαδικασία αρκετά επίπονη και δεν περιορίζεται μόνο στην λήψη δοκιμίων σκυροδέματος, αλλά απαιτεί ένα πλήρη και σε καθημερινή βάση έλεγχο της οικοδομής, των προμηθευτών καθώς και συνεχή αξιολόγηση των εργαζομένων. Ή για να το θέσω αλλιώς: Το αυτοκίνητο δεν αρκεί να είναι εξοπλισμένο με συστήματα ασφαλέιας, αλλά θα πρέπει αυτά τα συστήματα να δουλέψουν σωστά την ώρα που θα απαιτηθεί. Πολλές ιστορίες έχουν ακουστεί με αερόσακους που δεν άνοιξαν την ώρα που έπρεπε κλπ. Και δεν φταίει μεμονομένα ο αερόσακος (το μπαλόνι) που δεν άνοιξε, αλλά το όλο σύστημα (αισθητήρας επιβράδυνσης, καλωδιώσεις, εγκέφαλος κλπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 10 , 2012 Τα υλικά - πρώτες ύλες - οφείλουν να συμμορφώνονται με τους αντίστοιχους κανονισμούς.Όπως επίσης και οι μελέτες οφείλουν να γίνονται εφαρμόζοντας τους αντίστοιχους ισχύοντες κανονισμούς (Αν και σε μερικές βορειοευρωπαικές χώρες ο αντισεισμικός σχεδιασμός δεν είναι νομοθετικά (δηλαδή με ΦΕΚ) ορισμένος). Αντε παλι. Κανεις σε δε υποχρεωνει σαν εταιρεια παραγωγης προιοντων να παραγεις βασει καποιου ΕΝ ( βλ1504) ουτε να εχεις CE. Αρα τι κουβεντιαζουμε? Και σε ξαναρωταω. ΠΟΙΟΣ κανονισμος μου λεει να βαλλω μεμβρανη με ζωη 50 χρονια? ΠΟΙΟΣ κανονισμος μου λεει οτι το ασφαλτοπανο δεν κανει για υγρομονωση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα