Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

ΦEΚ Β 194/15/6/2012

Ευρωπαϊκά Πρότυπα των προϊόντων του τομέα των δομικών κατασκευών με σήμανση «CE»

 

Ευτυχώς, οι κανονισμοί δεν έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που να μας προστάζουν να χρησιμοποιήσουμε ασφαλτόπανο ή υγρή πολυουρεθάνη.

Δημοσιεύτηκε

Δεν διαβασες καλα το ΦΕΚ. (μαλλον εχεις γραψει λαθος τον αριθμο)

Δεν υποχρεωνει καμια εταιρεια να τηρει τα προτυπα.

Αν θυμαμαι καλα το ΦΕΚ, αναφεροταν για δημοσια εργα και την υποχρεωση χρησης υλικων με σημανση CE.

Δημοσιεύτηκε

terry,

νομίζω δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει για ένα προιον να έχει CE και παραγωγή βάσει ΕΝ.

Ζεις σε ένα νησί και μάλιστα μικρό μπροστά στο τι συμβαίνει παραέξω.

Στον εργολάβο που χρησιμοποιούσε παλέτες δεν χρειάζεται να πεις τίποτα, απλά να φύγεις μακριά πρέπει, απο την στιγμή μάλιστα που πρόβλημα επιβίωσης δεν υπάρχει(η' κάνω λάθος?)

Σε κάποιο από τα υλικά που χρησιμοποίησες αυτός ο ωχαδερφισμος σου σε έκανε να χάψεις ότι σου έδωσαν ως αναγκαία αληθινό,άσε που το πλήρωσες και ακριβότερα από το αυτοκίνητο(υλικό) που προανέφερες ,οπότε ούτε θέμα κόστους είναι.Δεν θα σου γράψω ποιο, αλλά στα επόμενα χρόνια θα αλλάξουν πολλά και είμαστε νέοι.

Δημοσιεύτηκε

Γιά να αλλάξουν στα επόμενα , θα πρέπει να γίνει το ΜΗΚΙΕ που το συζητάνε από την δεκαετία του 70 .

Επίσης και οι άλλες πιστοποιήσεις που χρειάζονται .

 

Τότε θα κάνεις μόνωση με προδαγραφές 25ετίας , γιατί ΟΛΟΙ θα κάνουν την ίδια μόνωση και ΜΟΝΟΝ τέτοιες μονώσεις θα πουλιώνται στα μαγαζιά .

 

Επίσης τους ταρατσόκηπους θα τους υπολογίζουν στατικά μηχανικοί και θα τους φτιάχνουν γεωπόνοι και όχι αυτοί που έριχναν το αφρομπετόν στα γεμίσματα .

 

Οταν όλα γίνουν σωστά , τότε όλοι θα γίνουν σωστοί .

Δημοσιεύτηκε (edited)

terry,

νομίζω δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει για ένα προιον να έχει CE και παραγωγή βάσει ΕΝ.

Ζεις σε ένα νησί και μάλιστα μικρό μπροστά στο τι συμβαίνει παραέξω.

Στον εργολάβο που χρησιμοποιούσε παλέτες δεν χρειάζεται να πεις τίποτα, απλά να φύγεις μακριά πρέπει, απο την στιγμή μάλιστα που πρόβλημα επιβίωσης δεν υπάρχει(η' κάνω λάθος?)

Σε κάποιο από τα υλικά που χρησιμοποίησες αυτός ο ωχαδερφισμος σου σε έκανε να χάψεις ότι σου έδωσαν ως αναγκαία αληθινό,άσε που το πλήρωσες και ακριβότερα από το αυτοκίνητο(υλικό) που προανέφερες ,οπότε ούτε θέμα κόστους είναι.Δεν θα σου γράψω ποιο, αλλά στα επόμενα χρόνια θα αλλάξουν πολλά και είμαστε νέοι.

 

Φιλε σιδερα, ασφαλως και γνωριζω τι σημαινει για ενα προιον το CE και η τηρηση του αντιστοιχου ΕΝ.

Δεν ειναι εκει το θεμα μας

Η κουβεντα ξεκινησε απο αλλου αλλα μαλλον δεν τα εχεις διαβασει ολα.

Σου εχει απαντησει ηδη ο ΒΑS.

 

YΓ. Τον αλλο που καλουπωνε με παλέτες τον εβαλα στη θεση του, μη φοβασαι.

Το ευκολο φιλε μου ειναι να πεις φευγω.

Εγω απο τη δουλεια αυτη, πηρα αλλες 10.

Εχω γραψει και αλλου οτι ο μηχανικος πρεπει να ειναι και λιγο επιχειρηματιας.

Edited by terry
  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Κύριοι ,

Αρχικά σας ευχαριστώ για το χρόνο που σπαταλήσατε για να μου απαντήσετε στο ερώτημα μου . Επειτα από την ανάγνωση αυτών ανακαλύπτω ότι όλα είναι στον «αέρα» . για το διαμέρισμα ΔΕΝ έχω πληρώσει λίγα , κάθε άλλο ! Το διαμέρισμα το αγόρασα από τις εκσκαφές και δεν σκέφτηκα ΠΟΤΕ να χρησιμοποιήσω «σύμβουλο» μηχανικό , με έπεισε ο κατασκευαστής ότι είναι σοβαρός ( και δεν σας κρύβω ότι σε γενικές γραμμές ακόμη το πιστεύω). Στην συγγραφή των υποχρεώσεων δεν υπάρχει ανάλυση τις κάθε εργασίας. Οπότε ακόμη και αν έβαζα σύμβουλο μηχανικό ίσως σε κάθε εργασία να «παίζαμε» μπουνιές . Το θέμα ΔΕΝ είναι τόσο φοβερό –σήμερα. Ας γίνω πιο συγκεκριμένος , στην οροφή των 200 τ.μ. υπάρχει σε 4-5 σημεία υγροποίηση όταν υπάρχει βροχόπτωση . αυτό δεν σημαίνει ότι βάζουμε λεκάνες να μαζέψουν τα νερά ίσως ούτε ένα κρασοπότηρο δεν χρειάζεται . Όταν ο κατασκευαστής ήρθε και το είδε έκανε τοπικές επαλείψεις με κάποιο μονωτικό κολλώδες υλικό και το φαινόμενο εξαφανίστηκε. Τώρα σε κάποιο άλλο σημείο έχει σχηματιστεί μια καφέ κηλίδα και νομίζουμε ότι μπορεί να είναι σκουριά από σίδερο ! ανησυχούμε μελλοντικά …..και από ότι κατάλαβα δεν είναι «λογικό» να απαιτήσουμε κάτι έπειτα από 5 ή 10 έτη !

Δημοσιεύτηκε

Η βλάβη - η αστοχία βρίσκεται προφανώς σε εξέλιξη. Αν κάτι σήμερα κοστίζει 10 ευρώ για την επισκευή του σε 2-3 χρόνια που θα έχει επεκταθεί θα χρειάζεται πολλαπλάσια δαπάνη καθώς οι επιπτώσεις θα έχουν αυξηθεί (διάβρωση οπλισμού-αστοχία μόνωσης και σε άλλα σημεία) Εν τέλη προσπαθείστε να αποφύγετε αυτό που ο ίδιος περιγράψατε, το να βάζετε λεκάνες για να μαζέψετε τα νερά της βροχής σε 2-3 χρόνια από σήμερα.

Εάν στο αυτοκίνητο σας παρουσιαζόταν κάποια βλάβη (πχ ρουλεμάν) θα το αφήνατε ώστε να προκαλέσει περαιτέρω βλάβη στα υπόλοιπα μέρη του ή θα το επισκευάζατε για να προλάβετε το κόστος σε μικρά επίπεδα;

Δημοσιεύτηκε

συμφωνω με τον συναδελφο κωνσταντινο

 

στο αυτοκινητο εχω την λογικη επισκευαζεις αμεσως ακομα και καμμενη λαμπα γιατι δεν ξερεις αν θα προλαβαινεις μετα τις ζημιες

 

στο σπιτι θα κανω διαφορετικα?

 

και το κακο ειναι οτι στο σπιτι μπορει να διαγραφεις τα αποτελεσματα με ενα καλο βαψιμο αλλα οι αιτιες παραμενουν και σε 3-7-17 χρονια μπορει να υπαρχουν τραγικες συνεπειες

 

 

σαν τις κατασκευες οταν εγινε ο σεισμος της αθηνας......οι κατασκευαστες ειχανε τους σοβατζηδες α δουλευουν ΥΠΕΡΩΡΙΑ να κλεισουν τα παντα....ΩΡΑΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ.....ΚΑΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

Δημοσιεύτηκε

Σε συνέχεια αυτών που σας λέει ο συνάδελφος Κώσταντίνος , θα πρέπει να καταλάβετε ότι η οικοδομή , είναι χειροποίητο προιόν που βασίζεται σε ελλιπώς η μη πιστοποιημένα υλικά , αφού το νομικό καθεστώς είναι ανεπαρκές και δεν καθορίζει προδιαγραφές . Ετσι είναι πιθανόν να εμφανίζονται λάθη και αστοχίες , όπως λάθη και αστοχίες εμφανίζονται και σε βιομηχανικά υλικά , παρ' ότι είναι πλήρως τυποποιημένα , φτιάχνονται κυρίως από μηχανές και παράγονται σε εκατοντάδες χιλιάδες η και εκατομμύρια ΙΔΙΑ κομμάτια .

 

Ετσι θα πρέπει να ξέρετε ότι όπως συντηρείτε το καινούργιο αυτοκίνητο σας ,έτσι πρέπει να κάνετε ανάλογη συντήρηση και στα σπίτια σας .

 

Επίσης το ποσό που δώσατε και που σίγουρα είναι σοβαρό , περιλαμβάνει ένα μεγάλο κόστος που είναι η αξία της γης και που αν είστε σε ακριβή περιοχή . είναι περίπου τα μισά χρήματα , η αν είστε σε πιό φτηνή , το ποσοστό ανέρχεται στο 30-40 % . Με το υπόλοιπο ποσό πρέπει να πληρωθεί το κόστος κατασκευής , τα κρατικά έσοδα και το κέρδος του κατασκευαστή . Ακριβώς με την φθίνουσα σειρά ποσοστών που τα γράφω .

Δημοσιεύτηκε (edited)

συναδελφε BAS να προσθεσω οτι ΑΝ και φτιαχνονται σε εκατ ΙΔΙΑ κομματια ΠΟΛΛΕΣ φορες οι οδηγιες χρησεις ΔΕΝ τηρουνται

απλο παραδειγμα οι συσκευασιες ενος υλικου που ΔΕΝ ειναι ολο ης ιδιας κοκκομετρικης διαβαθμισης και κανονικα πρεπει να χρησιμοποιηθει ΟΛΗ η συσκευασια και να γινει αναμειξη αλλα συνηθως την χρησιμοποιουν μιση-μιση !!!

Edited by akius

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.