Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εικονική απόδειξη;


Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι μηχανολόγος μηχανικός ΤΕ και έχω κάνει έναρξη.

 

έχω μάθει ότι για την επαγγελματική εμπειρία ανα έτος αρκεί έστω και μια απόδειξη υπηρεσιών στο μπλοκάκι μου συναφί με το επάγγελμα. Επειδή δε πρόκειτε να κάνω εγώ δικιά μου μελέτη μεχρι το 2013 μπορώ να κόψω αποίδειξη μελέτης που δεν υπάρχει; Αλλιώς πρέπει κάποιος άλλος μηχανικός να μου κόψει σε μένα την απόδειξη;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Σιγά τα ωά βρε συνάδελφε...Κόψε σε ένα συνάδελφο ΠΜ ή σε ένα πελάτη, πως έκανες μια μελέτη θερμομόνωσης ή κάτι συναφές που δεν χρειάζεται να περάσει απ'το σύστημα αμοιβών. Η στη τελική ζήτα απο ένα συνάδελφο να υπογράψεις τα ημ σε καποιου την Ο.Α. και να σου δώσει μονον το ΦΠΑ και τις κρατήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά τα ωά βρε συνάδελφε...Κόψε σε ένα συνάδελφο ΠΜ ή σε ένα πελάτη, πως έκανες μια μελέτη θερμομόνωσης ή κάτι συναφές που δεν χρειάζεται να περάσει απ'το σύστημα αμοιβών. Η στη τελική ζήτα απο ένα συνάδελφο να υπογράψεις τα ημ σε καποιου την Ο.Α. και να σου δώσει μονον το ΦΠΑ και τις κρατήσεις.

 

Oπότε δηλαδή χρειάζομαι να βρώ κάποιο μηχανικό; Μόνος μου δε μπορώ να κόψω απόδειξη ότι έκανα μια μελέτη θερμομόνωσης;

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα για που την θέλεις την εμπειρία. Καμιά φορά ζητούνται και παραπάνω αποδεικτικά, όπως το στέλεχος της άδειας που να περιέχει το όνομά σου.

Αλλιώς όπως είπε ο Kane

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συνάδελφε,

Καταρχήν, αυτό με την τουλάχιστον μία απόδειξη ανά έτος ισχύει για το δημόσιο και είναι σχετικό (τώρα δεν γίνονται προσλήψεις οπότε ξέχνα το)

Κατά δεύτερον, το θέμα είναι εκ φύσεως μη νόμιμο και δεν μπορεί να επιτραπεί.

Για τον λόγο αυτό το κλειδώνω προσωρινά μέχρι να επιληφθεί ο αρμόδιος...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό