Γιάννης Δημοσιεύτηκε October 10, 2012 at 05:59 πμ Δημοσιεύτηκε October 10, 2012 at 05:59 πμ Κατεδαφιστέα μάλλον κρίνεται η γέφυρα του νέου περιφερειακού Ξάνθης λόγω πρόσκρουσης από εκσκαφέα που είχε υπερβεί το όριο των 4,5μ. Οι βλάβες στις δοκούς της γέφυρας (σκυρόδεμα, χαλαρός οπλισμός και κυρίως τένοντες) είναι προφανώς ανεπανόρθωτες.... http://www.empros.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11067:l-----r&catid=56:2011-11-28-12-48-03&Itemid=134
Str_eng Δημοσιεύτηκε May 24, 2013 at 09:29 πμ Δημοσιεύτηκε May 24, 2013 at 09:29 πμ Έχεις καμία φωτογραφία με τις βλάβες;
Γιάννης Δημοσιεύτηκε May 24, 2013 at 09:37 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 24, 2013 at 09:37 πμ (edited) Όχι αλλά μπορώ να βρω και να ανεβάσω. Θα μ' ενδιέφερε και μένα να μάθω τι έγινε τελικά με αυτή την γέφυρα και αν λειτουργεί ακόμα μετά την παραπάνω απόφαση της επιτροπής εκτίμησης... Σύμφωνα με το δημοσίευμα πριν το Πάσχα, ξεκίνησε η επισκευή της γέφυρας απ΄νω από την οποία είχε διακοπεί η κυκλοφορία. Απ' ότι κατάλαβα γίνεται πλήρη αποκατάσταση της ανωδομής...Το θέμα είναι ποιος πληρώνει το μάρμαρο! http://www.thrakitoday.com/2013/04/blog-post_5281.html Edited May 24, 2013 at 09:52 πμ by Γιάννης
melissa Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 12:11 μμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 12:11 μμ εδώ λέει ότι η ασφαλιστική εταιρία που καλύπτει το όχημα θα πληρώσει το μάρμαρο http://www.xanthipress.gr/ypografike-i-simvasi-ke-xekina-i-episkevi-tis-gefiras-tou-petinou-gkremizete-i-anodomi/
Kane Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 01:06 μμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 01:06 μμ Θα ηταν πολύ ενδιαφέρον να έχουμε τον προυπολογισμό της γέφυρας (δύσκολο διότι απ'οτι κατάλαβα ηταν τμήμα του προϋπολογισμού όλου του περιφερειακου με εργοδότη το δημόσιο και τον προϋπολογισμό σήμερα, με εργοδότη "ιδιώτητ". Ετσι για το...θεαθήναι.
gavrilis Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 06:42 μμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 06:42 μμ Ο εκσκαφέας , σαν μηχάνημα έργου που είναι , δεν μπορεί να κινείται στους δρόμους μόνος του αλλά να μεταφέρεται επάνω σε ειδικό φορτηγό ( νταλίκα ) , οπότε δεν είναι και τόσο σίγουρο ότι θα πληρώσει η ασφαλιστική .
Kane Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 09:29 μμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2013 at 09:29 μμ Φορτωμένος ήταν ο εκσκαφέας σε νταλίκα. Απλώς αυτός το φόρτωσε, δεν υπολόγισε το Η=4.5μ. Το ιδιο εγινε και στην τραινογέφυρα της Σιδενορ εξω απ'τη Σίνδο. Δεν ειχε κατεβάσει καλά την μπούμα μιας τσάπας ερπύστριας-θηρίο και ρήμαξε τη γέφυρα.
STAVROSZ Δημοσιεύτηκε May 26, 2013 at 07:45 πμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2013 at 07:45 πμ Από πολύ καλά πληροφορημένες πηγές σας λέω τα εξής: Το έργο είναι υπό την επίβλεψη της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης. Μηχανικός επιβλέπων του έργου είναι πολιτικός μηχανικός υπάλληλος της Π.Ε.Ξάνθης. Το συνολικό κόστος του έργου έχει αναλάβει η ασφαλιστική εταιρεία Υδρόγειος. Σε περίπου δέκα ημέρες θα έχει αποκατασταθεί η οδική σύνδεση.
Kane Δημοσιεύτηκε May 26, 2013 at 08:08 πμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2013 at 08:08 πμ Πολύ ωραία. Φυσικά το έργο θα πρέπει να γίνει κατ'αντιγραφή των προδιαγραφών της αρχικής μελέτης. Προφανώς ολα αυτά έχουν ληφθεί υπ'όψιν, δεν ανακαλύψαμε εμείς τον τροχό. Με το καλό να περατωθεί και να παραδοθεί. Υ.Γ. μήπως γνωρίζεις και το κόστος, έτσι απο περιέργεια...;
Str_eng Δημοσιεύτηκε May 27, 2013 at 09:10 πμ Δημοσιεύτηκε May 27, 2013 at 09:10 πμ (edited) Δεν ξέρω για τι προδιαγραφές μιλάμε αλλά ελπίζω να μην οδηγούν στο προηγούμενο αποτέλεσμα .... Edited May 27, 2013 at 09:11 πμ by Str_eng
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα