cna Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Λοιπόν το εσωτερικό βάψιμο δεν τους αφορά. Νομίζω αναφέρεται και σε εγκύκλιο ότι εσωτερικοί χρωματισμοί δεν απαιτούν κανενός είδους άδεια (εξαιρούνται φυσικά οι περιπτώσεις αλλαγών της διαρρύθμισης των χώρων ήτοι καθαιρέσεις τοιχοποιϊών κλπ). Όσον αφορά όμως το εξωτερικό κούφωμα υπάρχει ένα θέμα γιατί προκύπτει αλλαγή της όψης του κτηρίου. Αυτό τώρα με την παροχή βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης ως έχει επειδή είναι κτήριο προ του 1984 πρώτη φορά το ακούω και μάλλον δεν ισχύει. Πάντως σε κάθε περίπτωση απώλειας των σχεδίων από τον φάκελο της άδειας που έχει η πολεοδομία ο υπάλληλος έχει την υποχρέωση να υπογράψει την βεβαίωση με δικαίωμα ανακλήσεως αμά τη ανασύσταση του φακέλου (μερική ή ολική). Η ανασύσταση είναι και πάλι ευθύνη της πολεοδομίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belegris_Michalis Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Μήπως ξέρεις με βάση ποιο νόμο ισχύει αυτό με την ανασύνταξη? Σε ευχαριστώ πολύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 19 , 2010 ΠΔ 114/05. Πάτα πάνω στο link. Υπάρχει στα downloads του forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guido Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 8 , 2010 Την κατάθεση φακέλλου για βεβαίωση κύριας χρήσης μπορεί να την κάνει ο μηχανικός ή πρέπει να την καταθέσει ο ιδιοκτήτης? Περνάει από στάδια ελέγχου παρουσία μηχανικού ή διεκπαιρεώνεται υπηρεσιακά από την πολεοδομία? Ευχαριστώ συνάδελφοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2010 1 κανονικά καταθ'ετει ο ιδιοκτήτης όσες φορές την έχω καταθέσει εγώ κανείς δεν ασχολήθηκε 2 κανονικά διεκπαιρεώνεται υπηρεσιακά μια φορά πήγα να στειλω την ιδιοκτήτρια γιατί ήταν όλα έτοιμα και ήταν αδύνατη η συννενόηση (και η γυναίκα δεν ήταν καμμιά χαζή) οπότε ποτε ξανά ο ιδιώτης πάντα εγω Link to comment Share on other sites More sharing options...
hehe116 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2010 Γεια χαρά! Έχω αναλάβει μια άδεια λειτουργίας καταστήματος και έχω φτάσει στο στάδιο περί βεβαίωσης κύριας χρήσης.. Αφού διάβασα όλο το thread, θέλω να ρωτήσω κάτι. Το κατάστημα συμβαδίζει στην πράξη με τα σχέδια της αδείας, εκτός από ένα σημείο, στην άδεια φαίνονται 2 wc + 1 αποθήκη σε έναν χώρο 8-10 τ.μ , ενώ στην πράξη έχει μόνο 2 wc.. Η όλη διαφορά είναι ένας τοίχος ο οποίος δεν φέρει φορτία.. Και ρωτάω, Αν παράλληλα με την διαδικασία της άδεια λειτουργίας κάνω και μια έγκριση μικρής κλίμακας εργασιών για να δικαιολογήσω αυτήν την αλλαγή θα είμαι καλυμένος? Μη συμπλήρωση του επαγγέλματος στο προφίλ Συμπληρώστε την ειδικότητα σας στο προφίλ σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2010 εφόσον δεν αφορά κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (όπου για την αλλαγή χρήσης θες έτσι και αλλιώς οικοδομική άδεια) και η αλλαγη δεν αφορά υδραυλικές εγκαταστάσεις πας με άδεια εργασιών μικρής κλίμακας φυσικα προηγείται της ΒΚΧ για να τα δείχνεις όλα σωστά στο σχέδιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkoumoul Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Για την βεβαίωση της κύριας χρήσης στη κάτοψη και στις τομές δείχνω μόνο το καταάστημα που με αφορά ή όλη τη κάτοψη που δείχνει η οικοδομική άδεια (έξι καταστήματα)? Μου είπαν οτι χρειάζεται 1)στελεχος αδείας 2) κάτοψη αδείας 3)αποτύπωση κάτοψης με εξοπλισμό 4) 4 τομές με εξοπλισμό Χρειάζεται κάτι άλλο? Παρακαλώ να χρησιμοποιείτε την Αναζήτηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnnie Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10 , 2010 θέλει και τομή αδείας και η κάτοψη με τον εξοπλισμό να είναι εις τετραπλούν Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 9 , 2010 Συνάδελφοι καλησπέρα Υπάρχει κανένας γενικός κανόνας που να ορίζει σε άδειες εγκατάστασης κ λειτουργίας πότε χρειάζεται Άδεια αλλαγής χρήσης και πότε βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης? Γνωρίζω ήδη ότι όταν απαιτείται γνωμοδότηση και άλλων υπηρεσιών πέραν της Πολεδομίας (π.χ. Υγειονομικό,Πυροσβεστική) τότε απαιτείται ΑΔΕΙΑ αλλαγής χρήσης.Όμως,''άλλη υπηρεσία'' μπορεί να θεωρηθεί και η εκάστοτε υπηρεσία που εκδίδει την άδεια λειτουργίας? Υπάρχει γενικός κανόνας?Δεν έχω ιδέα πάνω σε αυτό......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα