SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 (edited) Το 6. Νομίζω ότι η ασάφεια και η πολυπλοκότητα της νομοθεσίας, που είναι διάσπαρτη στα 4 σημεία του ορίζοντα, είναι το κυριότερο πρόβλημα του επαγγέλματος διαχρονικά στη χώρα μας. Η ασάφεια, η πολυπλοκότητα της νομοθεσίας και οι άχρηστες γραφειοκρατικές διαδικασίες για την δόμηση, δημιουργούν μια εικονική πραγματικότητα στη χώρα που εγκλωβίζει τους μηχανικούς και μέσω αυτών, τους πολίτες που θέλουν να οικοδομήσουν. Το αποτέλεσμα είναι να μετατρέπονται οι μηχανικοί σε δικολάβους και χαρτορίχτρες, να μην είναι κανείς μηχανικός σίγουρος νομικά για τίποτα, να είναι όλα ρευστά και θέμα διαφορετικών ερμηνειών από ανθρώπους με διαφορετικά συμφέροντα στις πολεοδομίες. Edited Οκτώβριος 15 , 2012 by SIRADRAB 3
kan62 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 +1, ας τα πει και κάποιος, γιατί από την ψηφοφορία άρχιζα να σκέφτομαι μήπως τα υποπροβλήματα, του ασφαλιστικού ή των χαμηλών αμοιβών, είναι σημαντικότερα του τελευταίου και μεγάλου προβλήματος ...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 (edited) 'Ετσι είναι, συμφωνούμε. 'Ολα είναι σημαντικά. Τι να τις κάνω τις υψηλές αμοιβές όταν θέλω μια βδομάδα χρόνο για να ξεκαθαρίσω τι σκ#τά πρέπει να κάνω με τον υπολογισμό των αμοιβών του ΤΕΕ, της πολεοδομίας, και την γραφειοκρατία που τις συνοδεύει, όταν δεν μπορώ να κοστολογήσω την εργασία μου και να μιλήσω γι αυτό με τον πελάτη γιατί κινδυνεύω να εκτεθώ από παραμέτρους που ορίζονται για μένα αλλά χωρίς εμένα. 'Οσο για το ασφαλιστικό δεν πρέπει να μας απασχολεί και πολύ γιατί έτσι που το πάνε και μας μπουνταλιάσανε, οι μισοί από εμάς θα έχουνε σαλτάρει τρελαμένοι και οι υπόλοιποι θα βγάλουνε τον καρκίνο με την σκατ#γραφειοκρατία που μας επιβάλουν και θα την κάνουμε γρήγορα από αυτόν τον εικονικό κόσμο των μηχανικών που μας φτιάξανε. Edited Οκτώβριος 15 , 2012 by SIRADRAB 1
nik Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Με διαφορά η έλλειψη ανοικοδόμησης είναι ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και ακολουθεί με μικρή διαφορά ο υψηλός ανταγωνισμός. Το ότι δεν μπορούμε να πληρώσουμε τις ασφαλιστικές εισφορές προκύπτει και από τα δύο. Οι χαμηλές αμοιβές προκύπτουν από τον υψηλό ανταγωνισμό και τις δραματικές αλλαγές που συνέβησαν στα εργασιακά μας τα τελευταία χρόνια με την αλλαγή φορολογικού και την κατάργηση των ελάχιστων αμοιβών, στις οποίες δεν έχουμε προλάβει να προσαρμοστούμε όπως άλλοι κλάδοι που δουλεύουν έτσι χρόνια (βλέπε τεχνικοί). Οι συνεχείς νομοθετικές αλλαγές υπήρχαν πάντα και έχουν να κάνουν με όλους τους τομείς της οικονομίας. Νομίζω ότι είναι το τελευταίο. Προσωπικά έχασα δύο άδειες τις οποίες δεν μπόρεσα να βγάλω την τελευταία στιγμή από αλλαγή νόμου και ενώ είχα φτάσει στα φορολογικά...άρα είμαι παθών αλλά δεν με προβληματίζει τόσο. Εάν υπάρχει το χρήμα και η ανάπτυξη τα γραφειοκρατικά λύνονται πιστεύω. Ας θυμηθούμε πως βγαίναν οι άδειες το 2005! Τώρα διυλίζουν τον κώνωπα στις πολεοδομίες. Όσο θα ασχολούμαστε με χαρτιά και θα είμαστε 100.000 και θα κάνουμε το ίδιο πράγμα τόσο θα χειροτερεύει η κατάσταση. 1
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Οι υπηρεσίες του μηχανικού πολλές φορές είναι κορεσμένες... Δεν είναι όπως του γιατρού πχ, που πάντα θα υπάρχει αναγκη για περίθαλψη. Απεθύνονται σε συγκεκριμένα βαλάντια που κυρίως στην σημερινή εποχή το τελευταίο πράγα που κοιτάει κάποιος είναι οι υπηρεσίες μηχανικού. Είτε πρόκειται για απλό πολίτη, είτε για το κράτος, που θέτουν άλλες αναγκαίες προταιρεότητες.. Είναι μια απλή εξήγηση...
architect_duth Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Οι υπηρεσίες του μηχανικού πολλές φορές είναι κορεσμένες... Δεν είναι όπως του γιατρού πχ, που πάντα θα υπάρχει αναγκη για περίθαλψη. Απεθύνονται σε συγκεκριμένα βαλάντια που κυρίως στην σημερινή εποχή το τελευταίο πράγα που κοιτάει κάποιος είναι οι υπηρεσίες μηχανικού. Είτε πρόκειται για απλό πολίτη, είτε για το κράτος, που θέτουν άλλες αναγκαίες προταιρεότητες.. Είναι μια απλή εξήγηση... [offtopic] Εάν όμως κοιτούσε, χρησιμοποιούσε και πλήρωνε τις υπηρεσίες ενός μηχανικού όταν αγόραζε το σπίτι του κάτι εκατομμύρια δραχμές, τώρα δεν θα πλήρωνε κάτι χιλιάδες ευρώ για το αυθαίρετο που του "βγήκε" και να με ρωτάνε ... "Μα πώς είναι αυθαίρετο, αφού έχουν γίνει τόσα συμβόλαια?".
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Σωστά κι αυτά φίλε μου αλλά αν το δούμε κι έτσι, τότε ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ. Σήμερα ανακοινώθηκε ότι επιτρέπεται η πώληση και η κατανάλωση ληγμένων τροφίμων από τα σούπερ μάρκετ. Αύριο δεν το έχουν σε τίποτα αυτοί να ανακοινώσουν ότι επιτρέπεται η σφαγή και η βρώση μονόπλων ζώων και να αρχίσουν να ψυχοπλακόνονται και τα γαιδουράκια. Αλλά ένας από τους λόγους, γιατί είναι πάρα πολλοί, που φτάσαμε ως εδώ είναι και οι άχρηστες γραφειοκρατικές διαδικασίες που το σύστημα μας επιβάλει και που θα πρέπει αυτές να απλοποιηθούν και να εξορθολογισθούν αν θέλουμε την ανάπτυξη. Σκεφτήκαμε ποτέ γιατί να χρειάζεται να καταθέτουμε 7 τοπ/κά διαγράμματα για το δασαρχείο, 5 για την αρχαιολογία και άλλα 2 για μία οικ. άδεια εκτός σχεδίου? Σύνολο 14 τεμάχια που τις περισσότερες φορές είναι σε χαρτιά-σεντόνια. Που στο διάολο τα μπαουλιάζουν όλα αυτά οι υπηρεσίες? Μετρήσαμε καμιά φορά πόσες φορές και σε πόσα χαρτιά υπογράφουμε εμείς και σε πόσα οι ιδ/τες για μια απλή οικ. άδεια? 'Εχουμε κάνει σύγκριση τι γίνεται σε ανάλογες περιπτώσεις στην υπόλοιπη Ευρώπη? 'Αν έχει κανένας εμπειρία από χώρα της Ευρώπης που δούλεψε θα παρακαλούσα να μας μεταφέρει την εικόνα εδώ. 2
kan62 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Τελικά νομίζω ότι πρέπει να διαμορφωθούν δύο ψηφοφορίες με παρόμοια αλλά διαφορετικά ερωτήματα : Α. Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του μηχανικού-του χθές σήμερα ; Β. Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα του μηχανικού-του αύριο σήμερα ; Όλοι έχουμε καταλάβει ότι αυτοί οι δύο μηχανικοί θα έχουν τελικά εντελώς διαφορετικό αντικείμενο. Επόμενο είναι να έχουν και διαφορετικά προβλήματα ... κοινώς πρώτα define michanikos: Ως σήμερα μπορεί να υποτεθεί το γενικευμένο 2010-11, όπου κανείς τους δεν έχει αντικείμενο. 1
akius Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 (edited) ειδικα τα τοπογραφικα τωρα με τις φωτο του οικοπεδου-κτισματος ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ . kan62 συμφωνω μαζι σου αλλα πρεπει το σημερα ναναι το 2010 και μετα η/χ -4014-μεταβιβασεις δεν ειναι το ΚΥΡΙΟ αντικειμενο του μηχανικου.....και απο το 2010 και μετα μονο αυτα βλεπουν Edited Οκτώβριος 15 , 2012 by akius
kan62 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2012 (edited) Μα γι' αυτό μίλησα για μηδενικό χρόνο το γενικευμένο 2010-11 ... Σήμερα ψηφίζουμε ήδη τα προβλήματα του μηχανικού του αύριο ... αφήνοντας έξω από το μυαλό μας οτιδήποτε έχει σχέση με το μηχανικό του χθές ... Παράδειγμα : Δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα η μειωμένη ανοικοδόμηση για το μηχανικό του αύριο, από τη στιγμή που έχει φθάσει στα όρια του στατιστικού λάθους και θα μείνει εκεί για χρόνια. Για αυτόν του χθές όμως ... Edited Οκτώβριος 15 , 2012 by kan62
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα