antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2012 Όλοι οι καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος στο αυτοκίνητο τροφοδοτούνται από την μπαταρία. Το δυναμό έχει σαν μοναδικό καθήκον να επαναφορτίζει την μπαταρία. Λειτουργεί μόνο τότε και μόνο τόσο όσο χρειάζεται για να φορτίσει την μπαταρία και ακολούθως να την συντηρεί φορτσμένη.
EnGiNeEr_25 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2012 Στο πανεπιστήμιο έχουμε ένα μάθημα το οποίο αναφέρεται στις τεχνολογίες υδρογόνου έχοντας μεγάλο ενδιαφέρον. Ο εμπλουτισμός του καυσίμου είναι ένα θέμα το οποίο ακούγεται πολύ στο εξωτερικό και αποτελεί το μέλλον στα αυτοκίνητα. Βέβαια, αυτό που παρουσιάζουν οι εν λόγω πωλητές δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχουν 2 δρόμοι που μπορεί κάποιος να ακολουθήσει. Ο ένας είναι ο εμπλουτισμός του καυσίμου και ο άλλος είναι η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω κυψελών καυσίμου π.χ. μιας SOFC για την κίνηση ενός ηλεκτροκινητήρα. Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να έχουμε ένα ''ντεπόζιτο'' με υδρογόνο. Όχι ένα κοινό απλό ντεπόζιτο καθώς θα έπρεπε να ήτανε πολύ μεγάλο. Εξετάζονται υλικά τα οποία είναι ικανά να προσροφήσουν υδρογόνο μέσω μιας διαδικασίας σε συγκεκριμένη θερμοκρασία περιβάλλοντος και να αποθηκεύσουν μεγαλύτερη ποσότητα από ένα απλό ντεπόζιτο. Εν συνεχεία το υδρογόνο οδηγείται στο σύστημα κυψελών καυσίμου όπου γίνεται η αντίδραση με το οξυγόνο παράγοντας ηλεκτρική ενέργεια. Η ενέργεια αυτή μπορεί να αποθηκευτεί σε συσσωρευτές και εν συνεχεία να τροφοδοτήσουν έναν ηλεκτροκινητήρα. Επομένως το ζήτημα που προκύπτει ποιο είναι??? Το ποσό ενέργειας που πρέπει κάποιος να ξοδέψει για να συλλέξει και να αποθηκεύσει το υδρογόνο. Αυτό το ισοζύγιο όλοι προσπαθούν να το κάνουν συμφερότερο προκειμένου να έχει μαζική εμπορική εκμετάλλευση η παραγωγή υδρογόνου. Σημειώστε εδώ ότι το ισοζύγιο δεν είναι μόνο το ενεργειακό αλλά και το ρυπαντικό καθώς αν καίγεται ίδια ή περισσότερη ποσότητα υδρογονανθράκων προκειμένου να δεσμεύσουμε και να αποθηκεύσουμε το υδρογόνο τότε κάνουμε μια τρύπα στο νερό διότι δεν συμβάλλουμε στη μείωση των ρύπων. Όσο για την μέθοδο εμπλουτισμού του καυσίμου και πάλι το ίδιο θέμα προκύπτει καθότι ο αρχικός στόχος ήταν να παράγεται στιγμιαία ικανή ποσότητα υδρογόνου και να εισέρχεται στο καύσιμο μας αλλά η ηλεκτρόλυση απαιτεί αρκετή ποσότητα ενέργειας, οπότε πάλι στην αποθήκευση υδρογόνου ερχόμαστε. Πάντως είμαστε πολύ κοντά. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι έτοιμες απλά περιμένουν να πάρουν πρώτα πίσω τα χρήματα τους από την εν λόγω έρευνα μέσω της πώλησης ακόμη ''συμβατικών αυτοκινήτων. Τέλος, η ίδια τεχνολογία αναμένεται να χρησιμοποιείται στις κατοικίες μας για την παραγωγή και κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος καθότι έχουν προχωρήσει αρκετές μελέτες και σε συνδυασμό με την παραγωγή ενέργειας με αναερόβια ζύμωση από αγροκτηνοτροφικά προϊόντα ή κάθε λογής αστικά λύματα μπορούν να μας δώσουν ένα καθαρότερο περιβάλλον.
leonidas1981 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2012 Στο πανεπιστήμιο έχουμε ένα μάθημα το οποίο αναφέρεται στις τεχνολογίες υδρογόνου έχοντας μεγάλο ενδιαφέρον. Ο εμπλουτισμός του καυσίμου είναι ένα θέμα το οποίο ακούγεται πολύ στο εξωτερικό και αποτελεί το μέλλον στα αυτοκίνητα. Πρόσεξε να δεις την απορία μου: Α) Θυμάσαι το πείραμα της δημιουργίας νερού από υδρογόνο και οξυγόνο; Στο λύκειο... Σε ένα δοκιμαστικό σωλήνα που περιέχει - κατά βάρος - δύο μέρη υδρογόνου και ένα οξυγόνου και στο κάτω μέρος του είναι βυθισμένος σε νερό, δίνουμε ηλεκτρικό σπινθήρα. Τότε μόλις ολοκληρωθεί η ένωση των δύο αερίων σε νερό η στάθμη του νερού της λεκάνης ανεβαίνει μέσα στο δοκιμαστικό σωλήνα. Δηλαδή ο όγκος μειώθηκε αισθητά. Β) Η αντίδραση της καύσης του υδρογόνου είναι: 2Η2 + Ο2 -> Η2Ο + 572 kJ. Άρα αυξάνεται η θερμοκρασία. Αυτό κάνει το υδρογ. αξιοποιήσιμο ως θερμαντικό αέριο Άρα λοιπόν μέσα σε ένα κύλινδρο ΜΕΚ που το ζητούμενο είναι το έργο ογκομεταβολής το υδρογ. που παράγει Η2Ο δρά μειώνει τον όγκο των καυσαερίων - άρα δημιουργεί αρνητικό έργο ογκομεταβολής - ενώ με τη θερμότητα που αποδίδει μήπως είναι μικρότερη από εκείνη της ανάφλεξης της αντίστοιχης ποσότητας βενζίνης; Αν είναι έτσι τότε έχουμε αισθητή μείωση των επιδόσεων της ΜΕΚ. Σωστός ή λάθος;
nikmmech Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2012 Δεν είναι το πρόβλημα αυτό leonidas81. Το Η2Ο είναι σε αέρια μορφή. Ενεργειακό είναι το θέμα. Δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι η ενέργεια διάσπασης του Η2Ο στις ρίζες του, δεν μπορεί να είναι μικρότερη από την ενέργεια σχηματισμού του Η2Ο. Είναι πρόβλημα αντίληψης της ισχύος της ΑΔΕ.
leonidas1981 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2 , 2012 Αυτό είναι κατανοητό. Έληξε (στο προηγούμενο φύλο του τόπικ). Η απορία μου είναι άλλη. Έχω μια δεξαμενή Η2. Που το βρήκα είναι άλλο θέμα. Ισχύει αυτό που σκέπτομαι για το θάλαμο καύσης;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2012 Κάπου εδώ τελειώνει και επίσημα η συζήτηση περί ηλεκτρόλυσης. http://www.efpolis.gr/filesbase/1559_%CE%A3%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AD%CF%82%20%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf 1
pankrok Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2012 απιστευτο (το οτι τελικα η γραμματεια καταναλωτη υπαρχει οντως) παντως οι μονες περιπτωσεις που το υδρογονοτετοιο εκανε κατι ηταν σε κατι χρεπια κινητηρες που βοηθουσε τα να καει ολη η βενζινη και να μην βγαινουν ακαυστα. φυσικα οτιδηποτε οδηγουμε αυτη τη στιγμη απο το 90 και μετα δεν εχει τετοιο θεμα καθως τα ακαυστα ειναι ppm (και οχι ιδιαιτερα πολλα) επισης μιας και το διαβασα, δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να λεμε οτι απλα το δυναμο φορτιζει την μπαταρια. απο τη στιγμη που την κρατα σε ταση υψηλοτερη απο αυτην την ηρεμιας (φορτισμενη μπαταρια 12.8-12.9V , δυναμο 14V η για αυτα που πλεον ρυθμιζουν ταση με εντολη απο εγκεφαλο συναρτησει θερμοκρασιας χωρου κινητηρα απο 13 εως 15V) τοτε εξ ορισμου ειναι η πηγη ενεργειας προς το αυτοκινητο και δεν ειναι απλα ενας φορτιστης. τη στιγμη που δουλευει ο κινητηρας η μπαταρια δρα απλα σαν πυκνωτης σταθεροποιησης και το δυναμο παιρνει πανω ολα τα φορτια (αναμα φωτων, αναμα αντιστασεων , αναμα ανεμιστηρων κλπ)
aiche Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 9 , 2012 Αν η ενέργεια της ηλεκτρόλυσης προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές όπως η ηλιακή δεν τίθεται θέμα ενεργειακού ισοζυγίου. Επίσης αν το υδρογόνο το παράγεις και το συλλέγεις σε μεγάλα βάθη μέσα στην θάλασσα η συμπίεσή του γίνεται αυτομάτως χωρίς περαιτέρω έξοδα.
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2012 Για συσκευές μαϊμού "υδρογονοκίνησης" μιλάμε ή κάνω λάθος;
hkamp Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2012 Μετά και το μήνυμα του συναδέλφου Alexispap το παρών θέμα έχει ολοκληρωθεί και θα κλειδωθεί. Ευχαριστώ, hkamp.
Recommended Posts