Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Απο μηχανολογικα δεν γνωριζω.

Τι ειναι αυτο το μηχανημα?

Αμα εχει δονησεις γτ να πακτωθει?

Θα δουλευει σαν διεγερτης και θα δονα ολο το κτηριο σε μια φαση καταναγκασμου.

 

Συνηθως βαζουμε μονωση (αποσβεστηρες, ελαστικες στηριξεις κτλ) , δεν πακτωνουμε τετοια μηχανηματα.

Δημοσιεύτηκε

Ανάλογα τη διέγερση και το φορτίο άλλες φορές ενδείκνυται η πάκτωση και άλλες οι ελαστικές στηρίξεις.

πχ Μεγάλα πλυντήρια ξενοδοχείων - Αξονικοί τομογράφοι - Γερανογέφυρες - Κλιματιστικές μονάδες.

Δημοσιεύτηκε

Παραθέτω εδώ απόσπασμα από τις Τ.Π. της ΔΕΗ για τα το τσιμεντένεμα πάκτωσης, στον εξοπλισμό υδροηλεκτρικών σταθμών

6.2.Α_Κεφ. 09_Ειδικές Απαιτήσεις Σκυροδέματος και Εντοιχιζόμενα.pdf

Η οποια συστολη ξηρανσης ενος απλου σκυροδεματος, ακυρωνει την εννοια της αγκυρωσης-πακτωσης, οταν και οπου αυτη απαιτειται.

Όχι, στα ΥΗΕ, είσαι γεμάτος από αγκυρώσεις - πακτώσεις εξοπλισμού, και στοιχείων σκυροδέματος, πολλές φορές δεκάδες μέτρα κάτω από το νερό.

Μια συμβατική λεπτομέρεια όπλισης σκυροδέματος β' σταδίου σε εγκοπές, παραθέτω εδώ:

stop-logs.pdf

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Η ΔΕΗ μπορει να βγαζει οτι προδιαγραφες θελει.

Ασφαλως και μπορει να πετυχεις μη συρρικνουμενο κονιαμα εργοταξιακο, αλλα σαν το τυποποιημενο δεν θα ειναι.

 

Επισης εσυ μιλησεις για σκυροδεμα β' φασης.

Ενω τωρα παλι λεμε για μη συρρικνουμενο.

 

ΥΓ. Οποιος θελει ας μου στειλει πμ να του πω συνταγη για "μη συρρικνουμενο" (κονιαμα μειωμενης συρρικνωσης θα το ελεγα), αρκετα οικονομικη. Απλα για να μην κανω διαφημιση εδω.

 

 

ΥΓ2. Μαν21, αφου εχεις εμπειρια απο εργα, ξεκινα κανενα τεχνικο θεμα να ξεφυγουμε λιγο. Μπουχτησαμε στον 4014 και στις "απεργιες" του ΤΕΕ.

Edited by terry
Δημοσιεύτηκε

terry,

Η ΔΕΗ είναι μια πολύ έμπειρη υπηρεσία, με τεράστια και πολύχρονη εμπειρία.

Για να καταλάβεις, οι Τ.Π. (και τα άρθρα τιμολογίου) της ΔΕΗ γίνονταν copy-paste από άλλους (ονόματα δεν λέμε). Οι ΠΕΤΕΠ κατά το μέγιστο μέρος συμφωνούν με τις Τ.Π. της ΔΕΗ που είχε προηγηθεί 10ετίες πριν. Μπορώ να πω και στην τεχνολογία σκυροδέματος και μαζικών σκυροδετήσεων, σηράγγων και υπογείων έργων.

Το διαγραμμισμένο τμήμα στο συνημμένο σχ. είναι σκυρόδεμα β' φάσης σε εγκοπές που αφήνονται στο α' φάσης, τοποθετούνται οι σιδεριές (στο συγκεκριμένο σχέδιο είναι σε δοκούς έμφραξης αγωγού φυγής σε σταθμό παραγωγής ΥΗΕ). Θα μπορούσε όμως να ήταν και σε κορυφή υπερχειλιστή, για να δεχτεί τους οδηγούς θυροφραφμάτων και δοκών έμφραξης.

 

ΥΓ2. Μαν21, αφου εχεις εμπειρια απο εργα, ξεκινα κανενα τεχνικο θεμα να ξεφυγουμε λιγο. Μπουχτησαμε στον 4014 και στις "απεργιες" του ΤΕΕ.

Εγώ κοντεύω να ξεχάσω και αυτά που ξέρω. Ξεκίνα εσύ (και πολύ άλλοι αξιόλογοι συνάδελφοι εδώ μέσα) κάποιο κάποιο θέμα, γιατί εγώ δεν έχω πάρει τις απαραίτητες στροφές ακόμα.

Δημοσιεύτηκε

Μαν21 το αρθρο της δΕΗ μιλαει παλι για μη συρρικνουμενο, αυτο λεω.

Δεν μιλαει για σκυροδεμα.

Το πως θα πετυχεις τον περιοσμο της συρρικνωσης ειναι θεμα του μηχανικοι αποτι γραφει.

Δεν ξερω ποτε εγιναν οι προδιαγραφες αυτες της ΔΕΗ, αλλα πλεον υλικα υπαρχουν διαθεσιμα για καθε προβλημα.

Δημοσιεύτηκε

Προσωπικά το συγκεκριμένο ΤΠ είναι απαράδεκτο. α) δεν λαμβάνει υπόψιν ταλαντώσεις, β) δεν λαμβάνει υπόψιν αλλα μέτρα προστασίας και συντηρησης του ενέματος, γ) δεν λαμβάνει υπόψιν περιβαλλοντικές εκθέσεις, κλπ. Τουλάχιστον παιδικό!!!

Δημοσιεύτηκε

Είναι κατανοητό ότι για να πακτώσω αγκυρόβιδες θα βάλω πάντα EMACO (μη συρρικνούμενο κονίαμα). Δεδομένο.

 

Επίσης για τα μεγάλα μηχανήματα, είναι κατανοήτο ότι υπάρχει μόνωση, αποσβεστήρας, ελαστική στήριξη, rubbers κτλ. αλλά με τη διαφορά, εάν δεν κάνω λάθος, ότι αυτή η μόνωση ανήκει στο skid της αντλίας, του κινητήρα, κτλ.

 

Τότε λοιπόν δεν υπάρχει λόγος να μην πακτωθεί από την κάτω μεριά του, το skid με Emaco....

 

Δεν ξέρω, αν σφάλω κάπου, παρακαλώ όπως διορθώστε με...

Δημοσιεύτηκε

Βέβαια αν ρωτήσεις τους δικούς μου.....θα πουν άλλα

 

Καθότι οι μηχανολόγοι για τις αγκυρόβιδες τείνουν (όσον αφορά την πάκτωση), είτε στα λεγόμενα "χημικά" HILTI με την αμπούλα, HIT-RE 500, HVU, κτλ.

είτε στα εκτονούμενα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.