Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Κάτι άλλο που κυκλοφορεί ( http://tro-ma-ktiko....-post_8147.html ), είναι πως όποιος πληρώνεται μόνο από έναν εργοδότη θα απαλλάσσεται από το τέλος επιτηδεύματος, τα 650€.

 

Που βρίσκεται η "δίκαιη και αναλογική" φορολόγηση; Δηλαδή κάποιος που έχει έναν πελάτη και βγάζει π.χ. 10.000€ τον χρόνο δεν θα πληρώνει τα 650€ ενώ άλλος που βγάζει από 2 πελάτες 5.000€ θα τα πληρώνει !!!

Επιπλέον οι επιχειρήσεις θα πληρώνουν 1000€ τον χρόνο για την έδρα τους και άλλα 600€ για κάθε υποκατάστημα.

 

Άρα ένας μηχανικός που πήγε να κάνει εταιρεία για να μειώσει τα έξοδά του, θα πληρώσει μεγαλύτερο χαράτσι απ'ότι αν δεν είχε εταιρεία.

 

Το σωστό θα ήταν να μην υπάρχει καθόλου "ταρίφα".

Edited by sdim
  • Απαντήσεις 578
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Μου αρέσει που ακόμη ψάχνουμε το σωστό και το λάθος σε ό,τι ψηφίζουν και εφαρμόζουν. Το απολύτως σωστό συνάδελφε θα ήταν να συντάξουν φορολογικό που θα εφαρμόζεται για τα επόμενα 25 με 30 χρόνια και να προχωρήσουν σε άμεση κατάσχεση όλων των στοιχείων που δεν δικαιολογούνται από τις φορολογικές μας δηλώσεις. Ούτε το ένα θα συμβεί όμως ούτε το άλλο οπότε...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η ιστορία έχει δείξει πως όταν οι φόροι γίνονται αβάσταχτοι, πάντα γίνεται πόλεμος. Αν θα γίνει παγκόσμιος, πανευρωπαϊκός, εμφύλιος ή απλά επανάσταση θα το δούμε στην πορεία.

 

Μήπως αδρανούμε ενστικτωδώς στα νέα μέτρα ελπίζοντας να αναβάλλουμε το αναπόφευκτο;

 

Ή αντίστροφα, μήπως μας βάζουν τόσο δυσβάστακτους φόρους για να μας έχουν ετοιμοπόλεμους;

Edited by sdim
Δημοσιεύτηκε

Έχω την εντύπωση ότι και οι ίδιοι ξέρουν (τόσο η κυβέρνηση όσο και η Τρόικα) πως αυτή η φορολογία δεν πρόκειται να αποδώσει αλλά δεν θέλουν να σκάσει στα χέρια τους και τόσο γρήγορα μια άτακτη χρεωκοπία. Από την άλλη είναι σχεδόν βέβαιο πως οι περισσότεροι δεν θα μπορέσουν να πληρώσουν ούτως ή άλλως, είτε ως συνειδητή πράξη αντίστασης είτε γιατί δεν έχουν λεφτά.

Δημοσιεύτηκε

Μεταφορά πλούτου και ιδιωτικών καταθέσεων: από τους Ιδιώτες ( Ε.Ε., μισθωτοί, συντ/χοι, μικροομολογιούχοι) στο Δημόσιο χρέος ("όλοι μαζί τα φάγαμε") και από κει στο Εξωτερικό χρέος για να βγούν τα σπασμένα της φούσκας της κρίσης που έσκασε πριν έξι χρόνια στις ΗΠΑ, φθάνοντας σήμερα σιγά-σιγά στην Κίνα. Η καπιταλιστική απληστία που δημιουργεί χρηματοπιστωτικές φούσκες. Τα κλασματικά αποθέματα (αέρας κοπανιστός) σε όλη τους τη δόξα. Και οι λαοί πληρώνουν τα σπασμένα. Οι μάνατζερ των τραπεζών παίρνουν τα μπόνους, άσχετα αν τίναξαν την μπάνκα στον αέρα. Και γιατί τα πήραν; Γιατί αυτός ακριβώς ήταν ο στόχος. Να τα πάρουν τα αφεντικά τους από μας;

Ά, και το Ιδιωτικό τραπεζικό χρέος γίνεται Δημόσιο χρέος-> χρέος Ιδιωτών.

Και το καινούργιο: Αν δεν ψηφιστεί το φορολογικό, δεν παίρνουμε την δόση ... :mrgreen:

Δημοσιεύτηκε

Και το καινούργιο: Αν δεν ψηφιστεί το φορολογικό, δεν παίρνουμε την δόση ... :mrgreen:

 

Όχι αυτή των 30 τόσο δις, αλλά τις επόμενες τρεις που συνολικά είναι 9 περίπου δις μέχρι τις 15.1.2013

Δημοσιεύτηκε (edited)

Παραθέτω τα κάτωθι και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του:

 

► Μνημόνιο II: "2.3 - Φορολογική πολιτική

 

Η Κυβέρνηση θα προετοιμάσει μία φορολογική μεταρρύθμιση η οποία αποσκοπεί στην ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ του φορολογικού συστήματος, στην ΕΞΑΛΕΙΨΗ των απαλλαγών και των ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΩΝ καθεστώτων, συμπεριλαμβανομένης και της διευρύνσεως των βάσεων, πράγμα το οποίο θα επιτρέψει μία βαθμιαία ΜΕΙΩΣΗ των φορολογικών συντελεστών καθώς θα βελτιώνεται η απόδοση των εσόδων. Αυτή η μεταρρύθμιση σχετίζεται με τον φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, τον φόρο εισοδήματος εταιριών και τον ΦΠΑ, τους φόρους επί της ακίνητης περιουσίας καθώς και τις κοινωνικές εισφορές και θα διατηρήσει τη σχετική φορολογική επιβάρυνση από εμμέσους φόρους. Η μεταρρύθμιση θα θεσπισθεί ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2012. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου του 2012, η Κυβέρνηση θα αναγγείλει το πλήρες χρονοδιάγραμμα των ενδιαμέσων σταδίων μέχρις ότου κατατεθεί η μεταρρύθμιση. Αυτά τα ενδιάμεσα στάδια θα περιλαμβάνουν δημόσια διαβούλευση και τον δέοντα έλεγχο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) και το Προσωπικό του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ). Μέχρι τον Ιούνιο του 2012 η Κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τις αντικειμενικές αξίες της ακίνητης περιουσίας για να τις ευθυγραμμίσει σε μεγαλύτερο βαθμό προς τις τιμές της αγοράς."

 

► European Commission:

 

"ΦΠΑ: Η Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα ενώπιον του Ευρωπαϊκού (18/3/2010) Δικαστηρίου για τη μη διασφάλιση σε νομοθεσία της επιστροφή των αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών ΦΠΑ και άλλων φόρων"

 

"VAT: The Commission has decided to bring Greece before the European Court of Justice for not ensuring in its legislation the refund of unduly paid VAT and other taxes"

 

The Commission has decided to bring Greece before the ECJ in the context of three infringement cases for the rejection of refund claims of unduly paid taxes including VAT. The rights tax payers derive from EU law include the right to obtain the repayment of taxes paid when they are levied by Member States in violation of EU law.

Where a Member State is found to have imposed a tax in violation of EU law, the right to obtain a refund of amounts of tax paid but not due is the consequence and complement of the rights conferred on individuals by EU law.

According to the case-law of the ECJ (C-99/82), the procedural conditions governing the actions for safeguarding rights which individuals derive from EU law are those laid down in national law. However, such national rules cannot be less favourable than those governing similar domestic actions (principle of equivalence), nor may they render the exercise of rights conferred by EU law virtually impossible or excessively difficult (principle of effectiveness).

 

Case 2005/4094

 

Between 1987 and 1992, Greece applied a special VAT scheme to the importation and distribution of petroleum products. VAT was not levied on each transaction in the distribution chain but rather as a single phase tax upon importation of the goods. All further transactions were treated as exempt from VAT. The operators concerned were therefore prevented from deducting VAT on related inputs.

In that respect, the ECJ ruled in C-62/93 BP Soupergaz that Greece was precluded from applying the special scheme and that the operators concerned derived rights directly from the provisions in the VAT Directive concerning the right of deduction and found that they were entitled to claim with retroactive effect the refund of the VAT they had been unable to deduct.

However, it appears from the case-law of the Greek Council of State that the practice is to render the exercise of this right de facto impossible.

 

Case 2007/4407

 

Greek translators appointed by the Greek Ministry of Foreign Affairs sought the reimbursement of the VAT claiming that it had been unduly paid. The reimbursement was denied on the grounds that they had mentioned VAT on the receipts issued in respect of the period in question.

In that respect, the ECJ ruled in joint Cases C-78/02 to C-80/02 that the amount mentioned as VAT on the invoice drawn up by a person providing services to the State may not be classified as VAT where that person erroneously believes that he is providing those services as a self-employed person whilst in reality there is an employer-employee relationship. Moreover, the VAT Directive (Directive 77/388/EEC) does not preclude the reimbursement of an amount mentioned in error on an invoice where the services at issue are not subject to VAT.

Greece however has not adopted a legal or administrative instrument to ensure the reimbursement of unduly levied charges to persons, such as the above translators.

 

Case 2007/4581

 

The ECJ held in case C-13/06 that road assistance services supplied by the Greek Automobile Club to its members in return for the payment of a fixed annual subscription was exempt from VAT.

While Greece modified its legislation to exempt the above services from VAT, the modified legislation also appears to preclude the refund of VAT charged on the basis of the previous legislation despite the fact that the above judgment such services should have been VAT exempt from the date of entry into force of the VAT Directive.

While the refund of unduly levied charges may be restricted where it is established that the reimbursement of charges unduly levied would result in an undue enrichment of the person requesting the reimbursement, the modified legislation makes no reference to such condition.

 

Background:

 

The incriminated national provisions are as follows:

 

- Article 37 of Law 1642/1986, C-62/93 (case 2005/4094),

- Joint cases C-78/02 to C-80/02 (case 2007/4407),

- Article 15(42) of Greek Law 2166/1993 as amended by Law 3492/2006 (case 2007/4581).

 

For the press releases issued on infringement procedures in the taxation or customs area see:

 

http://ec.europa.eu/...es/index_en.htm

 

For the latest general information on infringement measures against Member States see:

 

http://ec.europa.eu/...ngements_en.htm

 

KΑΙ ΑΛΛΑ ΕΔΩ: http://ec.europa.eu/...x_en.htm#greece

 

Κάποιος μας δουλεύουν...

 

Έχουμε ενημέρωση από πουθενά; Ποιός; Κανείς!

Edited by Antiermitianos
Δημοσιεύτηκε

Ας αφήσουν τα ντόμπερμαν (κι όταν λέω ντόμπερμαν δεν εννοώ τα υπαλληλάκια του άντε μην πω) του ΣΔΟΕ απολύτως ελεύθερα και τότε θα δουν τα ταμεία να γεμίζουν χωρίς οριζόντιες δράσεις.

Γιατί μέχρι σήμερα τι ήταν?

Μεσολογγίτες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.