Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συνάδελφοι για προσωπική μου χρήση κοιτάω μετατροπή 2.0 TFSI σε υγραέριο. Το πρόβλημα είναι οτι άλλοι λένε για συστήματα με επιπλέον μπεκιέρες και άλλοι (αντιπροσωπία) για συστήματα που χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα μπεκ του κινητήρα. Αλλοι λένε 1750Ε και άλλοι 2930Ε. Αλλοι με 2 χρόνια εγγύηση και άλλοι για 100000 χιλιόμετρα. Οποιαδήποτε συζήτηση θα ήταν χρήσιμη.
stavrosa Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 παίζει σημαντικό ρόλο tfsi ή tsi? συνάδελφε μηχανικέ τα κράματα και μέταλλα του κινητήρα κατασκευάστηκαν για χρήση με μείγμα βενζίνης. είναι της ίδιας αντοχής με τα κράματα για αέριο (lpg) ? τώρα απο προσωπική εμπειρία...απλά θα χάσεις λίγα αλογάκια και θα λες οτι κατι φταίει....αν βάλεις έμμεσου ψεκασμού. αλλά όπως και να χει το ιδιο θα πάθεις και με άμεσου...οπότε το πόδι στο πεντάλ θα βαρύνει...για να έχεις τις ίδιες επιδώσεις. Αλλά ταυτόχρονα θα αυξήσεις τις πιέσεις... Ολοι τους να πουλήσουν θέλουν...άλλο ο έμπορος άλλο ο μηχανικός.... αυτά.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 θέλω να πιστεύω οτι ξέρω απο μέταλλα και θερμική κόπωση αλλα να στο πω διαφορετικά. Κάτι ταξί με υγράεριο και 1500000 χιλιόμετρα τι διαφορά έχουν? Είναι 2.0 TFSI (211 bhp).
stavrosa Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 αυτο δεν εχω καταφέρει να το καταλάβω ακόμα αλλά αυτης της άποψης είμαι και εγω που λες και γι αυτο έκανα την μετατροπή. τώρα...θα σου συνιστούσα να προτιμήσεις το σύστημα άμεσου ψεκασμού.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Και εγώ εκεί κλίνω. Εχεις ιδεα για το Vialle LpDi?
ckiriako Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Εισαι σιγουρος οτι το υγραεριο θα συνεχισει να εχει και του χρονου την τιμη που εχει? Μην πεταξεις στα σκουπιδια 2 χιλιαρικα? Αμφιβαλλω αν θα αφησουν τον φορο του υγραεριου ως εχει.... 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Βάση οδηγίας ΕΕ μέχρι το 2019 θα παραμείνει στο μισό της βενζίνης. Μάλλον μιλάμε για 3 χιλιάρικα (δυστυχώς) αλλα κάνω 35-40Κ τον χρόνο.
stavrosa Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2012 εγω εχω το vialle lpdi πολύ καλό άμεσου ψεκασμού με χρήση 100% lpg και όχι συνδυαστικά και επειδή είναι άμεσου γίνεται χρήση των ιδίων βαλβίδων ψεκασμού και όχι παράλληλων. πιστεύω οτι όλα αυτά βεβαια στα έχουν ήδη πει. (εμένα στην δικιά μου αντιπροσωπία μου πήραν 2200 για να το βάλω αν και δεν ξέρω αν παιζει ρόλο το ότι εχω 1,4tsi και όχι 2.0tfsi)
pankrok Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2012 απο τη στιγμη που μιλαμε για αμεσου ψεκασμου τοτε πρεπει οπωσδηποτε να εγκατασταθει συστημα "υγρου" ψεκασμου που χρησιμοποιει την αντλια υψηλης πιεσης του κινητηρα (περιπου 110bar για την εγχυση) και η εξαερωση γινεται μεσα στον κυλινδρο. θεωριτικα (και πρακτικα ) το συστημα δουλευει σωστα οι ερωτησεις που δεν εχουν απαντηθει ειναι α) μπορει η αντλια βενζινης να δουλευει με lpg χωρις προσμιξη με καποιο λιπαντικο? το εμβολοχιτωνιο αυτης της αντλιας φτιαχτηκε για βενζινη και οχι για lpg - ενδεχεται μετα απο καποιες ωρες χρησης να προκυψει προβλημα (να κολλησει η αντλια η απλα να ανοιξουν τα διακενα και να πεσει η πιεση) β) η εξαερωση του lpg μεσα στον κυλινδρο μπορει να επιφερει θερμικα σοκ στην κεφαλη? ισως και ναι. ωστοσο σε μοτερ με turbo μπορει να ειναι και ευεργετικη καθως η θερμοκρασια του μειγματως ειναι μεγαλυτερη της ατμοσφαιρικης. γ) μπορουν οι εγχυτηρες να δουλευουν με lpg ? στην πραξη ναι αλλα προκυπτει το παπαραπνω θεμα οπως και με την αντλια. ισως απο ενα σημειο και μετα να μην σφραγιζουν καλα λογω φθορων. αν οι παραπανω φοβοι ισχυσουν τοτε οι κινδυνοι που προκυπτουν ειναι οι εξης α) διαρροη καυσιμου απο το εμβολοχιτωνιο της αντλιας - χαμηλη πιεση εγχυσης - σε μεγαλυτερη εκταση ισως να μιλαμε για αστοχιες στην καυση και ενδεχομενως ραγισμα κεφαλης/εμβολου αν δεν προλαβει να εξαερωθει ολη η ποσοτητα β) αν δεν σφραγιζουν οι εγχυτηρες τοτε πιθανον να ψεκαζουν καποιες ποσοτητες εκτος χρονου - η δυσλειτουργεια θα ειναι πανω απο εμφανης. αν η αντλια ειναι η γνωστη hitachi που εχουν τα tfsi και τα mazda disi τοτε εμβολοχιτωνιο απο αμερικη (μεγαλυτερο) εχει περιπου 400 ευρω , ο εγχυτηρας περιπου 200 ο ενας. εξω εχω ενα cx7 με αμεσο ψεκασμο και δεν εχω προχωρισει - ο ενας λογος ειναι ο παραπανω (ο αλλος ειναι ο χωρος αποσκευων) σε καμια περιπτωση δεν βαζουμε "συμβατικο" συστημα με μπεκιερα , δεν προκειται να το ρυθμισουν σωστα αλλα επιπλεον η απουσια καυσμιου απο αντλια και εγχυτηρες θα τους καταστρεψει πολυ συντομα. (με τον ψεκασμο βενζινης ο εγχυτηρας εκτος τον αλλων ψυχοταν, απουσια καταναλωσης θα ψυχεται μονο στην κεφαλη οποτε συντομα δεν μπορεσει να δουλεψει με βενζινη) 1
Darth Vader Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2012 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 8 , 2012 Βάση οδηγίας ΕΕ μέχρι το 2019 θα παραμείνει στο μισό της βενζίνης. Μάλλον μιλάμε για 3 χιλιάρικα (δυστυχώς) αλλα κάνω 35-40Κ τον χρόνο. Σήμερα ανακοινώσανε την αύξηση του υγραερίου, απο χθες πουλάνε το υγραέριο στα 0,97 το λίτρο. Ποια οδηγίας και κουραφέξαλα στην Ελλάδα τίποτα δεν δουλεύει σωστά.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα