corsakias Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2012 αντε αλλο κακο να μην σου τυχει. και επισης και σε μας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2012 Τελικά λύθηκε το πρόβλημα μετά το firmware update. Όπως σωστά είπε το support της SolarEdge, έφταιγε το firmware του τελευταίου inverter που προερχόταν απο το stock της SE στη Γερμανία. Οι 2 πρώτοι inverters είχαν βλάβη και σωστά αντικαταστάθηκαν. Μετά απο 2 μήνες, 7 μεταβάσεις στο Κιάτο, χαμένες εργατοώρες, έξοδα, 2 αντικαταστάσεις inverter, απώλεια κερδών (η οποία θα μετακυλιστεί στην εταιρεία μας), το φωτοβολταϊκό δουλεύει άψογα! Εννοείται πως δεν πρόκειται να αποζημειώσει κανέναν η SolarEdge, αλλά τώρα πλέον δεν την ξαναπατάω... Ευτυχώς υπάρχουν κι άλλες λύσεις πλέον στην αγορά... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ngalfas Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2012 θα ήταν χρήσιμο να έδινες ποια ήταν η προβληματική έκδοση του firmware. και ποια έβαλες τώρα. τους αριθμούς έκδοσης δηλαδή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 5 , 2012 H προβληματική version του firmware αφορά το DSP1 και είναι η 1.13(0x8EF83720). Η σωστή version είναι η 1.13(0x7BAD2DF4). Στο DSP 2 είχα τη 2.19 η οποία είναι και η τελευταία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2012 Αφου ενημέρωσα τη SolarEdge για το αίσιο τέλος της περιπέτειας, έκανα μια περίληψη όλων όσων συνέβησαν το τελευταίο δίμηνο και τους ενημέρωσα σχετικά με τα προβλήματα που δημιούργήθηκαν. Τους ενημέρωσα σχετικά με το κόστος(τουλάχιστον 1000 ευρώ) που επιβάρυνε την επιχείρηση μας αυτή η επαναλαμβανόμενη δυσλειτουργία των inverters, προκειμένου να διερευνήσω τις προθέσεις τους. Πήρα την εξής απάντηση απο το support της SolarEdge: "Please accepts my apology, not sure what happed in this case, I know that we need to improve, but still your case was very, very not usual ,we have lots Installation in Greece, some are very smooth, and some are not. I will forward all your remarks to our Support managers." Η απάντηση που έλαβα απο το διευθυντή της τεχνικής υποστήριξης ήταν η εξής: "It was brought to my attention the recent failures you experienced with our products. First of all I would like to apologize and I asked my expert, Nisso, to make sure we will bring back the second faulty inverter you have, so we will try to understand what went wrong. It is extremely rare to have such sequence of failures and I really would like to better understand the root cause. As for the slow response of my support team, we are doing all efforts to improve our availability and response time also through mails, by improving the processes and resources. I can understand why from your experience you reluctant, to choose SolarEdge for your next installations, but I will do everything I can to build your confidence in our products again. Sorry again and hope you will see in the future our improvement, both in product reliability and service level" Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregmav Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2012 (edited) Όλο μέλι μέλι και τηγανίτα τίποτα η Solaredge... Γαργάρα σου κάναν το 1000ρικό.****** Edited Δεκέμβριος 8 , 2012 by miltos Διαγραφή περιττού σχολίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
silver_bullet Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2012 Aντε να πω και γω τον πονο μου.... Εγκατασταση σε χωριο της επαρχιας, με επιτηρηση (ευτυχως)....Το ΦΒ μπηκε σε λειτουργια τον Φεβρουαριο του 2012 και εως προχθες δεν ειχε εμφανισει κανενα προβλημα ο αντιστροφεας SE 10K. Προχθες, ημερα με μερικη ηλιοφανεια μου εμφανισε την παρακατω συμπεριφορα (εικονα 1) Κατα τις 11:30 η αποδοση επεσε δραματικα και μετα απο λιγο το μηχανημα επαψε να λειτουργει...επανηλθε κατα τη 13:30 και λειτουργησε εως τις 14:00, για να ξαναδιακοπει. Τελος συνδεθηκε και αποσυνδεθηκε αλλες 2 φορες κατα τη διαρκεια της μερας, χωρις να ανεβασει ισχυ. Σημειωνω πως απο το πορταλ δεν εντοπισα κανενα alert σφαλματος και ολα ηταν πρασινα. Καθησυχασα τον πελατη μου και πιστεψα οτι ειχα καποια διακοπη ρευματος απο πλευρας ΔΕΗ που πετουσε εξω τον αντιστροφεα. Ελα ομως που χτες...παλι τα ιδια! Οπως βλεπετε στην εικονα 2, κατα τις 12:00 η ισχυς επεσε αποτομα και για ολη την υπολοιπη μερα δε λειτουργησε...Ηλιοφανεια φουλ και καμια διακοπη απο πλευρεας ΔΕΗ οπως με ενημερωσε ο πελατης. Πηρα τηλεφωνο τη μεγαλη ηλιακη, η οποια και επικοινωνησε με SolarEdge. Μου ειπαν οτι αυριο θα ξερουν επισημα απο SolarEdge αν χρειαζεται καποιο firmware update. Εχετε καποια προτερη αντιστοιχη εμπειρια? Απο οτι διαβαζω σας εμφανιζε καποιο error code στο πορταλ, κατι που στην περιπτωση μου δεν ισχυει. Τι κινησεις πιστευετε οτι πρεπει να κανω για την ταχυτερη επιλυση του θεματος? Να στειλω και εγω στην SE email η να περιμενω τη Μεγαλη Ηλιακη? (που πιστευω δεν ξερουν και πολλα...) Οχι τιποτα αλλο, αλλα η εγκατασταση ειναι πολυ μακρια και θελω ενα μεροκαματο να παω και να ερθω...ποσω μαλλον αν παω και ερθω αδικα πολλες φορες...και φυσικα χωρις αμοιβη.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2012 Καλησπέρα. Στο portal δυστυχώς δεν εμφανίζεται κανένα error code. Μόνο τοπικά μπορείς να το δεις την ώρα του συμβάντος. Θα πρέπει να είσαι στην εγκατάσταση κατα τις 12 για να δεις error code. Μου φαίνεται απίθανο να χρειάζεται firmware update, γιατί όπως λές ο Inverter λειτουργούσε κανονικά. Βλέπω στα διαγράμματα σου ότι υπάρχει ασυνέχεια στο γράφημα. Έχεις τσεκάρει στο Chart τις τάσεις? Δες εάν έχουν τάση και οι 3 φάσεις την ώρα που δεν λειτουργεί ο inverter, γιατί κανονικά η πράσινη γραμμή πρέπει να συνεχίζει(κοντά στο μηδέν), ακόμη και την ώρα που ο inverter είναι σε error και δεν παράγει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
silver_bullet Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2012 Κωσταντινε σε ευχαριστω για τις συμβουλες Λοιπον, η SE εκανε firmware update στον αντιστροφεα και -απ'οτι φαινεται εως τωρα- το προβλημα λυθηκε. Βεβαια δεν το εχω τσεκαρει και σε μερες με καλη ηλιοφανεια, αλλα εδω και 2 μερες μου δουλευει κανονικα ο αντιστροφεας. Δεν γνωριζα οτι τα error codes δεν εμφανιζονται στο πορταλ. Μεγαλη βλακεια. Τοτε ποιος ο λογος του remote monitroing αν δε μπορεις να δεις ποιο ειναι το προβλημα? Αρα κατα τη διαρκεια της βλαβης πρεπει να στελνω τον πελατη να μου διαβαζει την οθονη...Τουλαχιστον το error στο βγαζει φατσα-καρτα στην οθονιτσα η πρεπει να ψαχνει ο πελατης το μενου? Τελοσπαντων, fingers crossed και ελπιζω να μη το ξαναβγαλει. Δεν ειμαι να χαλαω 100ρικα σε βενζινες τετοιους καιρους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
silver_bullet Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2012 Δυστυχως, σημερα που η μερα ηταν ηλιολουστη το προβλημα επανεμφανιστηκε... Η SE προχωρησε σε firmware upgrade αλλα εις ματην... Εχει κανεις καποια ιδεα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα