balafutis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2013 Αγαπητοι συναδελφοι, σημερα προσπαθησα να κανω firmaware upgrade στον SE10k αλλα δυστυχως χωρις επιτυχια με αποτελεσμα ο inverter να μπλοκαρει και να ειναι νεκρος. Εκανα "factory reset" νεκρωσε ακομα περισσοτερα, ουτε χωρα ουτε pairing. H βοηθεια καποιου συναδελφου θα ηταν ιδιαιτερα πολυτιμη, γιατι οι ισραηλινοι δεν συγκινουνται με το"inverter not produce".
ygcivil Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Η SE λέει ότι θα κάνουν αναβάθμιση και θα λυθεί το πρόβλημα! Ας ελπίσουμε!!!!! Αν και την προηγούμενη φορά είχαμε τα ίδια!
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Για να βγάλεις άκρη με τη SolarEdge, πρέπει να τους παίρνεις τηλέφωνο. Πρώτα βέβαια ανοίγεις case στο service portal, αλλά στη συνέχεια πρέπει να τους παίρνεις τηλέφωνο για να κινητοποιηθούν άμεσα. Σχετικά με το firmware update, καλύτερα ζητήστε να σας στειλουν το τελευταίο firmware με e-mail και να το εγκαταστήσετε εσείς στο inverter, γιατί μέσω internet πολλές φορές διαρκεί αρκετές ώρες το update(όταν έχουμε 3G internet κυρίως). Επίσης, έχουμε και τον κίνδυνο να διακοπεί το Internet κατα τη διάρκεια του update και να μην ξαναδουλέψει...
balafutis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Συναδελφοι, αν γνωριζετε, γλωσσα τηλεφωνικης επικοινωνιας με SE αγγλικα η ελληνικα? Εμενα ο Inverter δουλευε ενταξει και ειπα να κανω upgrade, επικοινωνησα μαζι τους και μου εστειλαν τα αρχεια. CPU upgrade OK, DSP1 upgrade OK, DSP2 upgrade με τιποτα, μετα απο 20 λεπτα μηνυμα "no response was received"Τις τελευταιες 30 ωρες εχω προσπαθησει πανω απο 20 φορες, με αποτελεσμα το μηχανημα να ειναι νεκρο. Μηπως εχετε καποια παλιοτερη εκδοση DSP2? Σας ευχαριστω πολυ.
eftixis@dynamis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 (edited) φίλε μου αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σένα...κ σκέφτομαι δε το άφηνα όπως ήταν...πριν λίγες μέρες αντικατέστησα ένα άλλο inverter που μου έβγαζε error code 101 και 99.ύστερα απο άπειρες προσπάθειες,τηλέφωνα,e-mai ,firmware updates κλπ κλπ τελικά μου τον αντικατέστησαν... Edited Μάρτιος 12 , 2013 by miltos Διαγραφή παράθεσης προηγούμενου μηνύματος
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Ποιά έκδοση firmware έχετε? Εγώ έχω την 1.13(0x7BAD2DF4) που μου δούλεψε κανονικά. 1
balafutis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Συναδελφε, Κωνσταντινε το ονομα του αρχειου ενημερωσης που μου εστειλαν και δημιουργησε το προβλημα "3Phase_DSP2_002_019_076.suf" 257kb. Αν εχεις καποιο αλλο θα σε παρακαλουσα αν μπορουσες να μου το στειλεις. Ευχαριστω
ΛΑΖΑΡΟΣ1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 (edited) ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑ ΕΝΑ Φ/Β ΕΡΓΟ ΙΣΧΥΩΣ 60,80 KW ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΕΝΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ. Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ 243 Φ/Β ΠΑΝΕΛ RENESOLA ΚΑΙ 6 INVERTER SOLAREDGE SE 10K. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 4 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ INVERTER ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΝΕΝΑ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ, ΒΓΑΖΕΙ ERROR ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ 90(GROUND CURRENT - RCD) ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 91 (AC OVER CURRENT LINE 1). ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΤΟΥΣ INVERTER ΣΤΟ NTERNET ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. *****Διαγραφή περιττού σχολίου περί αξιοπιστίας εταιρείας ελληνικής εταιρείας****** ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ? Παρακαλώ γράφετε με πεζούς χαρακτήρες. Επίσης, συμπληρώστε σωστά την ειδικότητα στο προφίλ σας. Δείτε τους κανόνες συμμετοχής. Ευχαριστώ, miltos Edited Μάρτιος 12 , 2013 by miltos
Konstantinos_sf Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2013 Φίλε Λάζαρε, Αρχικά μην πανικοβάλλεσαι(ακόμη). 4 μέρες πέρασαν(Σ/Κ +2). Νομίζω σωστά το πάει ο εγκαταστάτης. Εάν δεν δουν οι μηχανικοί της SolarEdge την εγκατάσταση μέσω internet, δεν μπορεί να αναγνωρίσει που οφείλεται η βλάβη. Επίσης, δεν έχει την υποχρέωση να έρθει να σε γνωρίσει από κοντά ο εισαγωγέας, εφόσον δεν έχεις συνδέσει καν μέχρι στιγμής την εγκατάσταση με το Internet. Εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Βήμα - βήμα θα βρεθεί η λύση. Πάντως για να λέμε την αλήθεια, η ΔΕΗ δεν έπρεπε να σου συνδέσει το Φ/Β με το δίκτυο...
eftixis@dynamis Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2013 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2013 καλησπέρα,θα ήθελα κ γω μια άλλη έκδοση απο αυτή που αναφέρεις balafutis γιατί κ γω αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κ πιο καινούρια έκδοση για το DSP1 και το CPU? αυτές που έχω είναι οι εξής (3Phase_DSP1_001_013_122(0x7B067294).suf) και (CPU_2_347.suf) Ευχαριστώ....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα