matsamplokos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2013 Καλησπέρα! Για αλλαγή χρήσης από μπαρ/καφέ σε μπαρ/καφέ/μεζεδοπωλείο απ'ότι βρήκα πρέπει να φτιαχτεί παρασκευαστήριο συγκεκριμένα τ.μ. ανάλογα με τον αριθμό των καθισμάτων και θα αλλάξει η μελέτη πυρασφάλειας όπου θα γίνει προσθήκη του παρασκευαστηρίου. Πρέπει να προσέξω κάτι άλλο; Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9 , 2013 (edited) Δεν υπάρχουν πλέον συγκεκριμένα τ.μ. όπως ήταν πρίν. Ρίξε μια ματιά στην νέα νομοθεσία, Υ1γ/Γ.Π/οικ.96967 (ΦΕΚ 2718/Β/2012). Edited Φεβρουάριος 18 , 2013 by Manolis gon 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsamplokos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 (edited) Ευχαριστώ για την απάντηση! Το διάβασα και απ'ότι βλέπω δεν πρέπει πλέον να είναι συγκεκριμένα τα τ.μ. του παρασκευαστηρίου,οπότε πώς θα υπολογιστούν; Edited Φεβρουάριος 10 , 2013 by matsamplokos Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Κατ' εκτίμηση και μπορείς να πας τα σχέδια για ένα είδος προέγκρισης στο Υγ/κό πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε. Τα λέει στη νομ/σία που ανέφερα.αυτά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsamplokos Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Να ρωτήσω και κάτι ακόμα μιας και είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνω κάτι τέτοιο και προσπαθώ να βγάλω άκρη. Το κτίριο είναι διατηρητέο. Για να γίνει η αλλαγή χρήσης πρέπει πρώτα να δω πού υπάγεται, στο υπουργείο Πολ. ή ΥΠΕΧΩΔΕ και να κάνουμε εκεί αντίστοιχη αίτηση για να πάρουμε έγκριση και μετά να προχωρήσουμε με τα υπόλοιπα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2013 Ισως να μπορείς να προσθέσεις την νέα χρήση στην τώρα υπάρχουσα χωρίς να κάνεις την αλλαγή χρήσης. Δες τα όλα αυτά στην νέα νομοθεσία που ανέφερα, κάτι αναφέρει γι αυτά τα θέματα. Πήγαινε και μια βόλτα από το Υγ/κό και τον Δήμο και κάνε συγκεκριμένες ερωτήσεις αφού διαβάσεις πρώτα την νομοθεσία για να μην σου λένε εκεί ότι θέλουν αν σε δουν αδιάβαστο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fade2Black Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2013 η αλλαγη χρησης συνηθως εχει να κανει με την πυρασφαλεια. αν ειναι πριν το 89 μαλλον δεν χρειαζεται . αν ειναι μετα το 89 ( η αδεια ) και η πυρασφαλεια εχει γινει με το αρθρο 9 της 71/88 τοτε θες αλλαγη χρησης και παθητικη-ενεργητικη με το αρθρο 10 ( χωροι συναθροισης κοινου ). νασαι καλα. Να ρωτήσω κάτι, αυτό που αναφέρετε για τη χρονολογία της άδειας που το βρίσκω στη νομοθεσία. Γιατί και στην πυροσβεστική που πάω όταν έχω μία περίπτωση πυρασφάλειας για άδεια λειτουργίας ας πούμε, το πρώτο πράγμα που με ρωτάνε είναι πότε είναι η άδεια του κτιρίου, για να μου πούνε τι χρειάζεται, αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς επηρεάζει. Που μπορώ να βρω το ρόλο που παίζει η χρονολογία της άδειας στη νομοθεσία; Ευχαριστώ πολύ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dib Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 24 , 2013 Καθοριστική σημασία έχει η ημερομηνία έκδοσης της οικ. άδειας του κτηρίου, με σημείο αναφοράς την 18/2/1989 Αν το κατάστημα (γενικά ο χώρος που σε ενδιαφέρει) με οικ. άδεια που έχει εκδοθεί πριν αυτή την ημερομηνία, πας με τις αντίστοιχες Πυρ. Διατάξεις που έχουν εκδοθεί για τη δραστηριότητα που θέλεις να γίνει Αν είναι μετά απο αυτή την ημερομηνία, πας με τις διατάξεις του ΠΔ 71/88 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fade2Black Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2013 Εγκυκλοπαιδική ερώτηση. Είχαμε βγάλει παλιότερα μία άδεια για ένα μίνι μάρκετ με ένα συνάδελφο πολιτικό. Βασικά δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα, μόνο την πυρασφάλεια του είχα φτιάξει τότε (παει κανα τετράμηνο πεντάμηνο) αλλά τον βρήκα χτες και μου λέει ξέρεις τι έγινε έριξε άκυρο το υγειονομικό σε εκείνη την άδεια που είχα βγάλει τότε γιατί θέλει από τον ιδιοκτήτη να παρακολουθήσει κάποια σεμινάρια για αρχές haccp κλπ. Επειδή έχω μπερδευτεί λίγο και έχω κατεβάσει κάμποσους νόμους τελευταία που ακριβώς βρίσκω την νομοθεσία για την καινούρια διαδικασία έκδοσης αδειών λειτουργίας σε ότι αφορά τα απαιτούμενα από το υγειονομικό. Εκτός από το διάγραμμα ροής τι άλλο απαιτείται; Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixmentzos Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 1 , 2013 http://www.elinyae.gr/el/index.jsp http://www.edye.gr/ διοργάνωσαν και σεμινάριο στις αρχές του μήνα http://epoptes.wordpress.com/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7-%CE%BF%CE%B9%CE%BA-969678-10-2012-%CF%86%CE%B5%CE%BA-2718-%CF%84/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα