gio Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 Γεια σας. Ποσο τελικα, με τα σημερινα δεδομενα, ειναι η τιμη του σιδηρου το κιλο; Γνωριζει καποιος;
GEKA Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 0,93 €/Kg τοποθετημένο στην οικοδομή.
gio Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 (edited) Ευχαριστω συναδερφε. Αυτη η τιμη ειναι για οπλισμο με την τοποθετηση μαζι. Αν θελω για μεταλλικη κατασκευη η τιμη πηγαινει αναλογα των κιλων; Δηλαδη αν εχω μια κατασκευη που θελει δοκους τυπου IPE με βαρος 1 tono θα μου κοστισει περιπου 1000 ευρω (930€); Edited Αύγουστος 20 , 2012 by gio
spy1551 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20 , 2012 !!!!!!!! Γιατί τα ίδια εργατικά έχεις στην περίπτωση χάλυβα οπλισμού και μεταλλικής κατασκευής ;;;;
georgecv Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Ευχαριστω συναδερφε. Αυτη η τιμη ειναι για οπλισμο με την τοποθετηση μαζι. Αν θελω για μεταλλικη κατασκευη η τιμη πηγαινει αναλογα των κιλων; Δηλαδη αν εχω μια κατασκευη που θελει δοκους τυπου IPE με βαρος 1 tono θα μου κοστισει περιπου 1000 ευρω (930€); η τιμή που σου αναφέρει ο συνάδερφος είναι για οικοδομικό χάλυβα και όχι για μορφοσίδερο που ζητάς εσύ
σιδερας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Αφού τελειώσεις με την επιμέτρηση και υπολογίσεις το τελικό βάρος του σιδήρου της μεταλλικής κατασκευής θα πρέπει να βάλεις επιπλέον τα εργατικά,το κόστος μηχανημάτων κοπής,ΔΕΗ,plates,bolts,μεταφορικά και πολλά άλλα.Ενδεικτικά σου γράφω ότι όταν πολλαπλασιάζαμε επι 2 τα κιλά για να συντάξουμε την προσφορά και υπογραφεί το τελικό ποσό πληρωμής χάναμε τις δουλειές εξωτερικού για μεσαίου τύπου εργοτάξια και για περιοχές κοντά στην Ελλάδα χωρίς παραγωγή σιδήρου.Ελπίζω να βοήθησα.
gio Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 !!!!!!!! Γιατί τα ίδια εργατικά έχεις στην περίπτωση χάλυβα οπλισμού και μεταλλικής κατασκευής ;;;; Φυσικα και οχι γι αυτο ρωταω.
spy1551 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 (edited) @gio , εξαρτάται από πολλούς παράγοντες 1. Το μέγεθος του έργου , δηλαδή το συνολικό βάρος. Συνήθως όσο μεγαλύτερη είναι η κατασκευή μειώνεται το κόστος παραγωγής. 2. Τις χρησιμοποιούμενες διατομές ( διατομές εμπορίου , συγκολλητές κτλ.). Ακόμη και οι διατομές του εμπορίου έχουν διαφορετικό κόστος ανάλογα με τον τύπο της διατομής και την ποιότητα του χάλυβα. 3. Τις γενικές προδιαγραφές του έργου ( συγκολλήσεις , ποιότητα χάλυβα, ποιότητα κοχλιών , αμμοβολή , πυράντοχη βαφή, γαλβάνισμα) Ενδεικτικά η τιμολόγηση της πυράντοχης βαφής είναι αρκετά περίπλοκη και εξαρτάται : 3.α. Από τον απαιτούμενο δείκτη πυραντίστασης ( 30' , 60' , 90΄ , 120' ) Όσο αυξάνεται ο χρόνος πυραντίστασης αυξάνονται και τα μικρά που απαιτούνται για τη βαφή αλλά όχι αριθμητικά ανάλογα αλλά γεωμετρικά. Επίσης το απαιτούμενο πάχος βαφής αλλάζει ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της διατομής. Υπάρχει ένας παράγοντας που λέγεται Ηp/A (περίμετρος/εμβαδόν) για να υπολογίσεις τα απαιτούμενα μικρά βαφής. Για κάποιες μικρές διατομές είναι αδύνατον να πετύχεις πυράντοχη βαφή 60'. 3.β Από τον τόπο εφαρμογής της , αν θα είναι εργοστασιακή ή εργοταξιακή. Συνήθως η εργοταξιακή είναι ακριβότερη γιατί έχεις περισσότερες απώλειες και μπορεί να χρειάζονται σκαλωσιές , προστατευτικές κουρτίνες κτλ.. Επίσης από τις απαιτήσεις σε ποιοτικό έλεγχο , το λεγόμενο quality plan που εφαρμόζεται σε μεγάλα έργα και καθορίζει το έλεγχο των ΝDT (μη καταστροφικών δοκιμών) , δηλαδή ποιες δοκιμές θα γίνουν (οπτικός έλεγχος, διειδυτικά υγρά, μαγνητικά σωματίδια, υπέρηχοι, ραδιογραφία) , τι ανοχές υπάρχουν και πότε χρειάζεται repair ένα τμήμα. Για την πλειοψηφία των κατασκευών αυτά είναι ψιλά γράμματα αλλά σε μεγάλα projects αυτά καθορίζονται και συνήθως ζητούνται και WPS , WPAR κτλ.. 4. Την πολυπλοκότητα των συνδέσεων μεταξύ των μεταλλικών μελών. Όσο πιο πολύπλοκες είναι οι συνδέσεις τόσο αυξάνεται τα εργατικά,αναλώσιμα μονταδόρων και ηλεκτροσυγκολλητών. 5. Τη γεωμετρία του φορέα , ώστε να υπολογίσεις το ρετάλι που περισσεύει. Επίσης αν επιτρέπονται ματίσεις μελών και με ποιο τρόπο. 6. Την απόσταση του έργου από το εργοστάσιο ώστε να υπολογίσεις τα μεταφορικά. Εκεί εμπλέκεται πάλι η γεωμετρία του φορέα. Πχ. αν έχεις δικτυώματα με μεγάλο ύψος , μόνο ένας αριθμός μπορεί να φορτωθεί ανά νταλίκα. 7. Η γεωμετρία του φορέα επηρεάζει και το κόστος ανέγερσης. Τι μεγέθους και πόσοι γερανοί θα χρειαστούν και για πόσες μέρες. Οι τιμές που παίζουν στην αγορά είναι συνήθως από 1,00Ε/χλγ. μέχρι 1,60Ε/χλγ. (χωρίς πυράντοχη βαφή και γαλβάνισμα) και μπορεί να φτάσει και πάνω 3,00 Ε/χλγ. για έργα με ειδικές προδιαγραφές. Edited Αύγουστος 21 , 2012 by spy1551 5
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 21 , 2012 (edited) να επιβεβαιώσω και εγώ τις τιμές του spy1551 Πάντως πριν κάποια χρόνια ήταν στα ύψη και ξεπερνούσαν τα 1 Ε \χλγ μέχρι και 1.60 Τώρα γενικά και λαμβάνοντας όσα πολύ σωστά έγραψε ο συνάδελφος η τιμή είναι κοντά στο 1 Ε /χλγ για ένα μέσο έργο με συνολικό βάρος σιδήρου εως 20 τόνους και μανδύες και όχι πολύπλοκη γεωμετρία φορέα Εχω κλείσει τιμή και με 0,9 Ε /χλγ στην περιοχή μου πριν λίγους μήνες Edited Αύγουστος 21 , 2012 by GEORGE MICHEAL
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα