[email protected] Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 geokal φατουρατζής μου έδωσε προσφορά μπετά-σίδερα πακέτο με σταθερή τιμή ανά κυβικό μέχρι το τέλος του έργου.τον απέρριψα γιατί για να βγει είτε θα έβαζε 1φ ανά 2 μέτρα,ή γιατί άλλο?αφού μου είπε ότι μην ανησυχώ κ πιστοποιητικά υπάρχουν κ φθηνό σίδερο βρήκε κλπ.κάντε για πλάκα check στις ραβδώσεις όλοι σας και πέιτε σε νέο post τα αποτελέσματά σας,έτσι για να δούμε αν είναι σπάνιο. Δεν λέω να φοβόμαστε τον ίσκιο μας.Λέω ότι υπάρχουν λιγότερα καρκινογόνες μέθοδοι κατασκευής φέροντος οργανισμού,αλλά θα μας φάει η δυσκαμψία μέχρι ν' αλλάξουμε Την καλημέρα μου
iovo Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν εδώ και χρόνια και όλοι μας τα ξέρουμε και τα αντιμετωπίζουμε καθημερινά το θέμα είναι αυτό που έθεσε ο ckiriako μια και όλα αυτά απτονται πολιτικών αποφάσεων, Η γνωμη μου ειναι οτι πιθανοτητα να φτιαξει η κατασταση αυτη υπαρχει ΜΟΝΟ αν ξυπνησουν ολοι οι μηχανικοι, αρχισουν να συμμετεχουν στα κοινα των συλλογων τους, βγαλουν στις εκλογες μηχανικους με ορεξη να παλεψουν και να διεκδικησουν. Μεμονωμενα ο καθενας μας δεν μπορει να κανει και πολλα. Οτι σκοπο σου τραγουδουν χορευεις δυστυχως.. Αντε να δούμε πότε? Πότε θα φύγουν τα κόμματα από 'κει μέσα πότε θα καταργηθεί ή έννοια της παράταξης να μπούν ονομαστικά ψηφοδέλτια να ασχοληθεί και κανένας σοβαρός άνθρωπος...γιατί, το έχω ξαναπεί, το μεγάλο κέρδος του συστήματος (και στον δικό μας χώρο) είναι ότι έχει απαξιώσει τον ίδιο του τον εαυτό με αποτέλεσμα οι ικανοι να μην ασχολούνται!!! ΥΓ :άσχετο ? zavi ποιος εναι ο κύριος στο avatar, o Καραθεοδωρή?
CostasV Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Μισό λεπτό ρε παιδιά. Μηχανολόγος μηχανικός είμαι και δεν έχω επαγγελματική σχέση με την οικοδομή, οπότε δεν μπορώ να πω γνώμη για τους κινδύνους του μπετόν και του σιδήρου. Πόσο επικίνδυνα είναι τα πράγματα; Σε ποσοστά ας μιλήσουμε. Εκτιμώ ότι οι επικίνδυνες καταστάσεις, όπου συντρέχουν τα παθογόνα αίτια μαζί, είναι της τάξης του 1 : 1.000.000 . Αυτό το λέω διότι, αν δεν κάνω λάθος, τόσο είναι το ποσοστό των ατυχημάτων σε οικοδομές μετά από σεισμό. Περιπτώσεις όπως αυτή της φωτογραφίας, μπορεί να βοηθήσουν στο να μειωθεί το ποσοστό ακόμη περισσότερο. Ας κάνουμε την δουλειά μας εμείς καλά, και ας μην φοβόμαστε τι μπορεί να μας τύχει στον δρόμο. Σκεφτείτε έναν νταλικέρη που ξεκινά από Αθήνα για Θεσσαλονίκη. Το ποσοστό ατυχήματος είναι, νομίζω, πολύ παραπάνω, από 1: 1.000.000. Τι θα έπρεπε να κάνει ο οδηγός; Να γκρινιάζει για τους ανίδεους ΙΧήδες, τους κλέφτες εργολάβους δρόμων, το ανίκανο κράτος, ή το άπληστο αφεντικό του; Ή απλά να πάρει την νταλίκα και να την πάει όσο ασφαλέστερα μπορεί, στον προορισμός της, μέσα σε όλο τον πανζουρλισμό που επικρατεί;
[email protected] Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 αν θες να κάνεις τέτοια παρομοίωση σου την προσαρμόζω ως εξής: πες ότι υπάρχει autobahn από θεσσαλονίκη προς αθήνα.Λέω εγώ ότι μάλλον από εκεί πρέπει να έρθει,αντί από την παλιά εθνική
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Οι Μεταλλικές/Σύμμεικτες κατασκευές είναι λιγότερο επίφοβες; Οι ξύλινες το ίδιο; Άσε που οι ξύλινες δεν είναι για το θερμό κλίμα της χώρας μας αλλά για ψυχρά βόρεια κλίματα. Φοβάμαι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και η λύση στο πρόβλημα που είναι πρόβλημα κοινωνίας κατά βάση, δεν είναι η αλλαγή του σκυροδέματος από μέταλλο ή ξύλο.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Πλεονεκτήματα μεταλλικών-σύμμικτων σε σύγκριση με σκυρόδεμα: 1.Ασφαλέστερη εργασία προσωπικού 2.Πιό προσιτός ποιοτικός έλεγχος 3.Τυποποίηση συνδέσεων>μεγαλύτερο ποσοστό εφαρμογής της μελέτης στην κατασκευή 4.Λιγότερα συνεργεία και προμηθευτές 5.Μείωση χρόνου κατασκευής κατά 75% 6.Τέλειες επιφάνειες -> ελαχιστοποίηση στα μερεμέτια των επόμενων συνεργειων 7.Αύξηση κόστους προμήθειας υλικών αλλά σημαντικη μείωση εργασίας κ ασφαλιστικών εισφορών, απίστευτα καλύτερος έλεγχος στην προμήθεια των νταβατζήδων-προμηθευτών υλικών 8.Πείτε κ άλλα όσα θέλετε όσοι γνωρίζουν,εγώ μόνο με αυτά θα κέρδιζα 10 χρόνια ζωής ήδη Ξύλινες σε σύγκριση με σκυρόδεμα: 1.Αισθητική πάνω απ' όλα πακέτο με την ολόιδια κ καλύτερη αντισεισμική προστασία 2.Οικολογικότερο υλικό,διαλέξτε ξυλεία από Φινλανδία-Σιβηρία που αναεώνουν τα δάση τους 3.Λιγότερη βρώμα και κακομοιριά στην κατασκευή 4.Μείωση χρόνου κατασκευής κατά 90% 5.Σχεδόν κατάργηση συνδέσεων,αφού γίνονται κ με κόντρες 6.Πανεύκολη μελέτη -ταυτοποίηση μελέτης εφαρμογής με την κατασκευή,μιλάω για 100% 7.Απίστευτη θερμομονωτική ικανότητα 8.Φιλικό περιβάλλον στον άνθρωπο χωρίς τοξικά υλικά κ με τη ζεστασιά του ξύλου στον εσωτερικό χώρο. 9.ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΤΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ-όποιος αμφισβητήσει να ξανακοιτάξει τα βιβλία του παρακαλώ 10.Πείτε κ άλλα όσοι γνωρίζουν,εγώ είμαι πάλι καλυμμένος Προκατασκευασμένα στοιχεία από σκυρόδεμα: 1.Τήρηση κανονισμού με ευθύνη του προμηθευτή που συνήθως είναι μηχανικός,κάντε έρευνα αγοράς 2.Αύξηση αντοχής φέροντος οργανισμού σε σεισμικό φορτίο κατα 1000%! αφού οι κόμβοι είναι αρθρώσεις κ επιτρέπουν τη στροφή. 3.Λείες επιφάνειες με αντοχή σκυροδέματος όπως η μελετη 4.Βαριέμαι να συνεχίσω γιατί θέλω να δείξω what's my point: Η οικοδομή (ας αφήσουμε άλλες κατασκευές-γέφυρες-τεχνικά κλπ)από οπλισμένο σκυρόδεμα έιναι κυβερνητικό κόλπο για να κρατηθεί η οικονομία της χώρας καθώς είναι απαραίτητο να απασχοληθούν 100000000000000000 ματσουλαραίοι για 1 m3 μπετο, για να έχουν αυτοί φαγητό το μεσημέρι.Γι' αυτό κλείσαν τα μάτια κ τις τελευταιες 3 10ετίες στα αυθαίρετα,για να έχει δουλειά ο κόσμος.Γι' αυτό κλείνουν κ τα μάτια στη μαύρη εργασία,γιατί με άσπρη δεν θα έχτιζε κανείς(προυπολογισμός οικοδομικού που περνάει από εφορεία κ πολεοδομία 10 φορές κάτω από ον πραγματικό).Γι' αυτό υπάρχει κ τέτοια κακομοιριά στις αμοιβές μηχανικών.Γι΄αυτό ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ να χρησιμοποιήσει αυτό το σιχαμερό πράμα για να χτίσει,για να φάνε όσο το δυνατόν περισσότεροι.Μετά μας φταίει '' ο σωστός πολεοδομικός σχεδιασμός'' με όλα τα καταθλιπτικά εκτρώματα που βλέπουμε από τις ταράτσες και τους λόφους μας.Χρησιμοποιούν την ίδια λύση της αρπαχτής όπως κ το ν' ανοίγουν διάφορες άχρηστες για την αγορά σχολές σε επαρχιακές πόλεις για να λυσουν το οικονομικό πρόβλημα της περιοχής.Αν ήθελαν θα μπορούσαν να ελέγξουν την αγορά κ να την απελευθερώσουν στις εναλλακτικές που λέω,δεν τις σκέφτηκα εγώ,χρησιμοποιούνται σε όλες τις μη τριτοκοσμικές χώρες.Γι' αυτό κ ο κακόμοιρος ο συνάδελφος στη φωτό το έπαθε αυτό,δεν τον εξέθεσα εγώ,είναι φωτό από ημερίδα του ΤΕΕ θράκης.Γι'αυτό θα βελάζουμε όλοι από το άγχος (λύνουμε το γρίφο των 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 προδιαγραφών κ κανονισμών)για να φτιάχνουμε έργα από μπετό,για να τραφούν από την μίζερη αμοιβή μας όλες οι pimpfaces του κλάδου της κατασκευής.γι΄αυτό γι΄αυτό γι΄αυτό γι΄αυτό. όλες οι αντιγνωμίες ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ δεκτές.Eίμαι πάρα πολύ κουρασμένος κ απογοητευμένος γιατί το μέλλον έιναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μακρυά.Το σκυρόδεμα ήταν καινοτομία την εποχή των ρωμαίων(εντάξει πολύ πιο πριν για τους οπαδούς της αρχαίας ελλάδας).Στην εποχή μας concrete=abomination
paktomenos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, όλες αυτές οι ευθύνες βαρύνουν την εταιρία κατασκευής κάθε έργου, και όχι τον επιβλέποντα. Η ευθύνη του επιβλέποντα, όπου υπάρχει τέτοιος όπως τον εννοούμε εμείς, είναι απέναντι στον κύριο του έργου, και μόνο, και έχει να κάνει με την διασφάλιση των συμφερόντων του έναντι του κατασκευαστή, την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων, τη σύνταξη συμφωνητικών και επιμετρήσεων, την παραλαβή του έργου, κλπ. Για την σύνταξη της μελέτης και τα καθήκοντα που περιγράφω παραπάνω, η αμοιβή του είναι 8-10 % του κόστους κατασκευής. Αυτό, για μια τυπική ελληνική μονοκατοικία κόστους 150.000-200.000 Ε, αντιστοιχεί σε καθαρές αμοιβές 15.000-20.000 Ε. Αυτό το ελληνικό ανέκδοτο, όπου με 3-4% του κόστους κατασκευής καλείσαι σα νέος Χριστός να αναλάβεις τις αμαρτίες όλου του κόσμου στην πλάτη σου !για πάντα!, τι να πώ... κατά τα άλλα, είμαστε "ρετιρέ". @ [email protected] : Και στις μεταλλικές-σύμμικτες, τα ίδια χάλια επικρατούν, μη σου πω και χειρότερα. Οπως λέει και ο Χάρης, είναι θέμα νοοτροπίας...και εκεί δεν υπάρχουν και ραβδώσεις να ελέγξεις τίποτα.Αμα δεν εμπιστεύεσαι το μπετό που σου φέρνουν, ή αν ο χάλυβας είναι ελληνικός ή τούρκικος, πράγματα που μπορείς να ελέγξεις, έστω εκ των υστέρων, πως θα εμπιστευτείς την ποιότητα και το πάχος μιας συγκόλλησης, από τα οποία κυριολεκτικά εξαρτάσαι, χωρίς κανένα δίχτι ασφαλείας? Από πιστοποιητικά, όπως ανέφερες, πέσμου πόσα κιλά θέλεις να στα ζυγίσω...
acnt Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Ετσι είναι... Είσαι μηχανικός; Κάνε μελέτες! Θες να ασχοληθείς με την κατασκευή; Προυπόθεση να έχεις τις κατάλληλες τεχνικές γνώσεις. Τις έχεις; Εφάρμοσε τα σχέδια!!! Τον μηχανικό πάρτον τηλ σε περίπτωση μελετητικού λάθους, όταν θές θεωρητικές συμβουλές κτλ κτλ. Δηλαδή, ο μελετητής θα πρέπει να γίνεται σύμβουλος μηχανικός και όχι εργολάβος!!!
terry Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2008 Δεν προλαβα να μελετησω με λεπτομερια ολα τα ποστ...απλα να παραθεσω τη γνωμη μου.....Τελειωσαμε μηχανικοι?Λιγο εως πολυ ξεραμε ή ξερουμε με τι θα ασχοληθουμε.....Βαζουμε την υπογραφη μας?Εχουμε κ την ευθυνη γι'αυτο που υπογραφουμε...Ας μην κρυβομαστε, οι αμοιβες των μηχανικων ειναι αρκετα καλες......Ειμαστε υποχρεωμενοι να επιβλεπουμε αυτο που μελετησαμε κ αυτο που υπογραψαμε...Αν δεν θελουμε να εχουμε κ την ευθυνη της επιβλεψης, ας υπογραψει αλλος γι'αυτην....Εφοσον ομως ειμαστε κ επιβλεποντες ΠΡΕΠΕΙ να τσακωθουμε με οποιον χρειαστει ωστε να εφαρμοστει η μελετη μας......Εγω πιστευω οτι το προβλημα ειναι η αβεβαιοτητα των μηχανικων σημερα λογω των ελλειπων γνωσεων τους....Εχω δει τεραστιες παραληψεις απο ισως πολυ εμπειρους μηχανικους......Με την ευρεια χρηση των υπολογιστων δεν βαζουμε πλεον το μυαλο μας σε λειτουργεια....Δεν ελεγχουμε τα ποτελεσματα.....Δεν ξερουμε να τα ελεξουμε.....Εχουμε κ αλλα 1000 πραγματα γραφειοκρατικα να κανουμε κ αφηνουμε το σημαντικοτερο κομματι, αυτο της μελετης, σε δευτερη μοιρα. Αν ειναι καποιος σιγουρος για οτι μελετησε.....θα κατσει να σιγουευτει οτι θα γινει οπως το μελετησε γιατι ξερει το λογο που πρεπει να γινει ετσι κ θα εχει το κεφαλι του ησυχο...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα