Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω με ποιο υγρο εχει αντικατασταθει το R22..Αλλοι μου λενε με το 417 και αλλοι με το 422..Το θελω για χρηση σε κλιματιστικα..Επισης αν στην μπουκαλα μου,μου εχουν μεινει καποια gr απο R22 μπορω να την συμπληρωσω με το αντικαταστατο ή πρεπει να την αδειασω τελειως????

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν υπαρχει ψυκτικο με ακριβως ιδιες θερμοδυναμικες ιδιοτητες με το r22,οποτε θα βαλεις κατι αλλο αναλογα με τη συσκευη που εχεις.

Μπορεις επισης να βαλεις επεξεργασμενο/καθαρισμενο/αναγεννημενο r22, δεν ξερω σε τι τιμη το βρισκεις, θυμαμαι περυσι που κοιταζα σε καποιο καταστημα υπηρχε.

http://www.bfrl.nist...brium, 2004.pdf

http://www.soldatos.gr/html/psygr.html

 

edit. Απο οσο ξερω παντως συνηθως σε εφαρμογες οπως η δικη σου χρησιμοποιειται 407c

Edited by ckiriako
Δημοσιεύτηκε (edited)

Στην αγορά έχουν εμφανιστεί πολλά προϊόντα για την αντικατάσταση του R-22.

To R-417A είναι για την αντικατάσταση του R-22 και το R-422A για την αντικατάσταση του R-502 (μείγμα R-22 και R-115).

 

Δες και τον Πίνακα 2 του εγγράφου http://fire.nist.gov/bfrlpubs/build06/PDF/b06013.pdf

Edited by aiche
Δημοσιεύτηκε (edited)

σε καθε περιπτωση θα αλλαξεις εκτονωτικες και φιλτρα γιατι αλλιως αποκλειεται να δουλεψουν ψυκτικες απο r22 σε οποιοδηποτε μειγμα r417 κλπ και αν μιλαμε για οικιακα κλιματιστικα μαλλον δεν αξιζει τον κοπο καν.(ενδεχομενως να μην μπορει να δουλεψει σωστα ουτε ο συμπιεστης καθως οι πιεσεις ειναι διαφορετικες - νομιζω το κοντινοτερο στο 22 ειναι το 417 στο θεμα των πιεσεων)

 

επισης να ξερεις οτι ολα αυτα τα σημερινα ψυκτικα μεσα ειναι μειγματα συστατικων (αζεοτροπικα ?), που σημαινει οτι οχι μονο δεν μπορεις να γεμισεις την μπουκαλα σου απλως με κατι τετοιο αν δεν ειναι καθαρη , αλλα κανονικα δεν συμπληρωνεις απλως μια εγκατασταση που εχει διαρροη αλλα πρεπει να την αδειασεις τελειως και αν πληρωσεις με "φρεσκο" μειγμα καθως αν η διαρροη ειναι σε κατασταση ηρεμιας το ψυκτικο μειγμα εχει την ταση να διαχωριζει τα συστατικα του και αναλογως με την θεση της διαρροης και το ειδικο βαρος του καθε συστατικου δεν χανεις αναλογικα ολα τα μερη αλλα καποιο συγκεκριμενο

(παλια σε μεγαλες ψυκτικες πλοιων που για διαφορους λογους επαιρνε αερα η υγρασια το ψυκτικο κυκλωμα η συνηθης τακτικη ηταν η εξαερωση μεχρι να βγει φρεον . αυτο πλεον οταν το κανουν οι παλιοι μηχανικοι καταστρεφουν το μειγμα r404a που συνηθως εχουν μεσα και καποια στιγμη καταληγουν να εχουν 200 κιλα ψυκτικο αλλα ο κυκλος να μην δουλευει σωστα)

 

βεβαια σε μικρες εγκαταστασεις δεν εχει και τοσο σημασια γιατι οταν εχεις ολο και ολο 1 κιλο αντε 2 και εχεις διαρροη το πιθανοτερο ειναι οτι μεχρι να την μαζεψεις το εχεις χασει ολο.

Edited by pankrok
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.