Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα. θα ήθελα τη βοήθειά σας όσον αφορά την επιλογή της διπλωματικής μου. το κριτήριο για μένα σε αυτή τη φάση είναι κυρίως να βρω ένα θέμα που θα με "προκαλεί" και να εμπεριέχει έστω σε περιορισμένο βαθμό κάποιου είδους καινοτομία. είμαι φοιτήτρια πολ.μηχανικός στο α.π.θ και έχω επιλέξει τον δομοστατικό τομέα. τα γνωστικά αντικείμενα που με ενδιαφέρουν είναι οτιδήποτε έχει σχέση με στατική, εφαρμογές πληροφορικής, προσομοίωση της συμπεριφοράς φορέων και δυναμική ( χωρίς να σημαίνει ότι έχω και φοβερές γνώσεις πάνω σε αυτά). αν τυχόν έχετε σχετική εμπειρία ή έχετε συνεργαστεί με κάποιον καθηγητή θα χαρώ πολύ να ακούσω τα σχόλια σας! Ευχαριστω!

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα Eva. Εγώ θα πρότεινα αντισεισμικό σχεδιασμό σύμμεικτων ή μεταλλικών φορέων. Είναι ένα θέμα που πονάει στην Ελλάδα ε ...και μπετατζήδες έχουμε γίνει πολλοί!! Αν θέλεις κάτι απο μπετό πάντως θα σου πρότεινα αντισεισμικό σχεδιασμό προκατασκευασμένων κτηρίων και τεχνικών έργων.

Δημοσιεύτηκε

Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω σαν πρώτο κριτήριο θα έβαζα το με ποιον καθηγητή θα συνεργαστώ. Σ' αυτό πάνω θα έκανα την έρευνά μου. Το θέμα θα έρχονταν σε δεύτερη μοίρα.

Δημοσιεύτηκε

iovo ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις. θα τις λάβω υπόψη!

 

Χάρη αν δεν κάνω λάθος τελείωσες την ίδια σχολή! θα θέλες να μου προτείνεις κάτι πιο συγκεκριμένο?(αν προτιμάς σε p.m). Όπως και να χει αυτή τη βδομάδα που έκανα κάποιες "κρούσεις" σε διάφορους καθηγητές διαπίστωσα το καίριο της παρατήρησης σου...:)

Δημοσιεύτηκε

Χωρίς να έχω πάει στο ΑΠΘ αλλά παρακουλουθώντας από μακριά , μου αρέσουν αυτά με τα οποία ασχολείται ο Σεξτος.

Δημοσιεύτηκε

iovo πέτυχες φλέβα. και εμένα.. είναι καλή επιλογή νομίζω απλά ήθελα να ακούσω κι άλλες απόψεις.

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν διαφόρων ειδών διπλωματικές και δεν αναφέρομαι μόνο στο αντικείμενο ή στη δυσκολία τους. Όσον αφορά την δυσκολία, αν διαλέξεις κάτι εύκολο να ξέρεις ότι θα τελειώσεις γρήγορα και ανώδυνα. Θεωρώ ότι για να post-άρεις εδώ, σημαίνει ότι το ψάχνεις αρκετά και δε σε ενδιαφέρει να κάνεις κάτι τέτοιο. Όσον αφορά το αντικείμενο, το να διδάσκει κάποιος ένα ενδιαφέρον (κατά εσέ) μάθημα, δε σημαίνει απαραιτήτως ότι οι διπλωματικές που δίνει είναι καλές και ενδιαφέρουσες. Ομοίως, αν κάνει καλό μάθημα δεν αποτελεί εγγύηση ότι θα είναι συνεργάσιμος στη συνέχεια. Πάρε πληροφορίες από παλαιότερους συμφοιτητές σου για το τι θέματα δίνει και το πως φέρεται σε αυτούς που συνεργάζονται μαζί του. Τη σημασία της καλής συνεργασίας στην τόνισαν αρκετά οι προηγούμενοι και θα συμφωνήσω και εγώ μαζί τους. Όση όρεξη και αν έχεις, ένας καθηγητής που δε σε βοηθάει μπορεί να καταστρέψει όλη την καλή διάθεση σου.

 

Τώρα αναφορικά με αυτήν κάθε αυτήν τη διαδικασία εκπόνησης της διπλωματικής που είναι ίσως και το πιο ουσιώδες θέμα. Υπάρχουν οι λεγόμενες διπλωματικές-χαμαλίκι, στις οποίες ο μοναδικός σκοπός της συμμετοχής σου είναι να κάνεις αυτά που όλοι οι άλλοι βαριούνται ή δεν έχουν το χρόνο να κάνουν οι ίδιοι ή το προσωπικό να την αναθέσουν. Εν ολίγοις αυτό που κάνεις είναι να ετοιμάζεις την επόμενη δημοσίευση του υπερ-απίστευτου (ήδη ή wannabe) καθηγηταρά ή ένα τμήμα του διδακτορικού κάποιου άλλου. Ενδεικτικό χαρακτηριστικό των παραπάνω διπλωματικών είναι ο μεγάλος όγκος ανυπόφορα βαρετής δουλειάς και ανιαρής επανάληψης των ίδιων πραγμάτων.

 

Πχ το εξής υπέροχο: (1) κατασκεύασε δοκίμιο, (2) σπάσε δοκίμιο, (3) πάρε τιμές, (4) γύρνα στο 1 μέχρι να… βαρεθείς τη ζωή σου, (5) επεξεργάσου τα δεδομένα του 3, (6) βγάλε την καμπύλη, (Από εδώ και πέρα δεν αφορά εσένα), (7) πάρε τις καμπύλες του Γιώργου, του Κώστα, της Μαρίας, της Γιώτας, της Εύας κτλ, ρετουσάρισε τις και στείλε τα όλα μαζί στο έγκριτο περιοδικό (το τσιμπήσαμε το paper), (8 ) την περάσαμε και αυτήν την κρίση!!!

 

Στην θέση των βημάτων (1)-(4) βάλε οτιδήποτε άλλο ανούσιο μπορείς να φανταστείς. Είναι μαγικό, αλλά τα βήματα (5)-(8 ) μένουν απαράλλακτα ότι και να βάλεις στα πρώτα!!!

 

Επειδή πάντως η διπλωματική μπορεί να βγάλει πολύ δουλειά φρόντισε να διαλέξεις κάτι το οποίο θα σου αρέσει σχετικά και αν μπορείς να έχει και κάποια εφαρμογή στη συνέχεια. Δε ξέρω τί κάνει ο Σέξτος, αλλά γενικά εγώ διάλεξα (και θα ξαναδιάλεγα) κάτι σε μελέτη. Δεν έχει τόσο σημασία το τί ακριβώς αλλά να είναι κάτι που ενδεχομένως να έκανες και έξω. Τα πολύ θεωρητικά σε προπτυχιακό επίπεδο δε τα πολυγουστάρω. Οι καθηγητές πάντως θέλουν να δίνουν τέτοια θέματα για να καβατζώνουν τους φοιτητές για να συνεχίζουν σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά = προσωπικό για το εργαστήρίο...

 

Τέσπα... έβγαλα τη χολή μου!!!

 

tip. Αν αποφασίσεις τελικά σε ποιον θέλεις να πάρεις. Προσπάθησε πριν πας να ρωτήσεις να έχεις κάνει το σχετικό διάβασμα από πριν. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να πας να πεις στον καθηγητή :

 

"Γεία σας, για διπλωματική ενδιαφέρομαι, τί θέματα δίνετε?"

 

και τελείως άλλο να πεις :

 

"Γεία σας, θα ήθελα να κάνω αυτό και αυτό. Με ενδιαφέρει να δω αυτά και αυτά τα πράγματα. Θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτό το αντικείμενο. κτλ κτλ"

 

Θα σε αντιμετωπίσει τελείως διαφορετικά (ιδίως αν δε σε ξέρει καθόλου από τα μαθήματα). Πάντως μην περιμένεις και θαύματα. Καμία διπλωματική δεν καταλήγει εκεί από που ξεκινάει. Άλλα θα έχεις στο μυαλό σου όταν θα πας και θα του μιλήσεις και (πιθανότατα) άλλα θα κάνεις. Το θέμα είναι να μείνες όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτά που θέλεις να κάνεις εσύ.

Δημοσιεύτηκε

Παναγιώτη ευχαριστώ πολύ. νομίζω ότι ήταν πολύ χρήσιμο το σχόλιό σου και ειδικά το τελευταίο tip θα το λάβω σοβαρά υπόψη..

 

Ξέρεις, σκέφτομαι ότι εφόσον με το που βγω στο επάγγελμα από κει και πέρα θα έχω να κάνω συνέχεια με μελέτες θα θελα η διπλωματική να έχει ενα χαρακτήρα πιο ακαδημαϊκό, έτσι για να έχω μια διαφορετική εμπειρία. Και όταν λέω πειραματικό δεν έχω στο μυαλό μου δουλειά ρουτίνας (δοκίμια, βιβλιογραφική κλπ) αλλά κάτι που θα "γεννήσει", κάτι, στο πλαίσιο που είναι αυτό δυνατό για έναν προπτυχιακό φοιτητή που εκπονεί τη διπλωματική του, δηλαδή φουλ δουλειά ενός εξαμήνου χωρίς υποχρεώσεις απο μαθήματα.

 

Αναρωτιέμαι α) αν αυτό που έχω στο μυαλό μου σαν ιδέα είναι ρεαλιστικό ή θα πρέπει να συμβιβαστώ με κάτι πιο κλασσικό και β) έχω ενδοιασμό στο πώς πρέπει να το θέσω στον Χ καθηγητή... ξέρεις υπάρχει και το ενδεχόμενο να με αποπάρουν πολύ αγρια... :???:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.