Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
On 27/11/2012 at 2:51 ΠΜ, Manolis gon said:

Η εσωτερική ακτίνα στροφής σύμφωνα με το άρθρο αυτό είναι η ακτίνα της εσωτερικής πλευράς του διαδρόμου όταν έχει καμπύλο τμήμα .Η εξωτερική πλευρά του καμπύλου τμήματος καθορίζεται με τον πίνακα του ίδιου άρθρου .Στην πρώτη τιμή του πίνακα έχουμε εσωτερική ακτίνα 3 μ και πλάτος διαδρόμου 3,50μ Αν φέρεις λοιπόν ένα τμήμα κύκλου με ακτίνα 3 μ και μετά φέρεις παράλληλη 3,50 έχεις σχεδιάσει ένα διάδρομο κυκλικού τμήματος με πλάτος 3,50 μ.Κανε μια σχεδιαστική δοκιμή και θα το καταλάβεις.

 

@Manolis gonμε καμπύλο τμήμα εννοείς όταν επιθυμούμε καμπύλη αντί γωνίας ή οπουδήποτε έχουμε μεταβολή κατεύθυνσης δεν επιτρέπεται να γίνεται υπό γωνία (πχ. 90 μοιρών) και θα πρέπει να γίνεται με καμπύλη, η οποία με τη σειρά της θα πρέπει να έχει την αντίστοιχη ακτίνα καμπυλότητας;

  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε

Στο ΦΕΚ 167/Δ/1993 σε
υπόγειο parking που δεν έχει ράμπες
τηρώ τις παρακάτω διαστάσεις:

Ελαχιστο πλάτος διαδρόμου 2.25μ
Για θέση στάθμευσης 4.50x2.25 αφήνω απόσταση 5.40μ
Για θέση στάθμευσης 4.50x4.50 αφήνω απόσταση 4.50μ

Οι αναφορές σε εσωτερικές ακτίνες στροφής και ελάχιστα
πλάτη καμπύλων διαδρόμων δεν αναφέρονται μόνο
όταν υπάρχουν ράμπες;

Δηλ χρειάζεται να σχεδιάσω ακτίνες στροφής
σε οριζόντιο υπόγειο χώρο στάθμευσης που ΔΕΝ 
έχει καθόλου ράμπες;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.