Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβη για αδεια λειτουργιας καταστηματος Υ.Γ ενδιαφεροντος


Recommended Posts

Όπως τα λέει ο papagkos. Oι αμοιβές βέβαια είναι θέμα του καθενός και θα πρότεινα στον συνάδελφο να σβήσει τις τιμές.

 

1) Δεν μας διαβάζουνε μόνο μηχανικοί

 

2) και κυριότερο....υπάρχει και το p.m. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
On 27/11/2012 at 3:44 ΜΜ, papagkos said:

Το βασικότερο είναι να μάθεις αν χρειάζεται να καταθέσεις καινούρια μελέτη πυρασφάλειας για να πάρεις το πιστοποιητικό ή ισχύει η προγενέστερη.

Για μένα αυτή είναι η μεγάλη διαφορά στην άδεια λειτουργίας που διαφοροποιεί και την αμοιβή.

Όλα τα άλλα ( αποτύπωση,κάτοψη,τομές,βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης στη κάτοψη και κάποιες υπεύθυνες δηλώσεις ) είναι πάνω κάτω τα ίδια στις περισσότερες περιπτώσεις.

Ενδεικτικά θα σου πω την άποψη μου.800 ευρώ μέχρι 1000 ευρώ αν πρέπει να κάνεις καινούρια μελέτη και 400 ευρώ μέχρι 500 ευρώ αν έχεις έτοιμη τη μελέτη πυρασφάλειας και απλά πάρεις το πιστοποιητικό πυρασφάλειας μετα από δυο-τρεις υπεύθυνες δηλώσεις. Αυτή είναι η άποψη μου για να σε βοηθήσω, χωρίς να σημαίνει οτι όλοι οι μηχανικοί παίρνουν ακριβώς τα ίδια χρήματα.

Τη πρωτη φορά που θα βγάλεις άδεια λειτουργίας θα νιώθεις οτι δεν αξίζουν τα λεφτά ( δήμος,πυροσβεστική,πολεοδομία για σχέδια,συναντήσεις με τον ιδιοκτήτη) αλλά θα έχεις μάθει όλη τη διαδικασία για τις επόμενες φορές.

Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης θέλει να κάνει τροποποιήσεις στην κάτοψη σε σχέση με τα σχέδια, θα του βγάλεις μια μικρής κλίμακας ή απαλλαγή αδείας με το άρθρο 4 του ΝΟΚ. Αν βγάλεις τέτοια άδεια τσίμπα τις τιμές προς τα πάνω.

Άρα πρώτα μαθαίνεις απο πυροσβεστική τι ισχύει με τη μελέτη, τι προυποθέσεις έχει το υγιειονομικό για το δικό σου κατάστημα (π.χ. καφενείο) και παίρνεις εγκεκριμένα σχέδια για να δεις αν όλα είναι οκ για να δώσεις βεβαίωση χώρου κύριας χρήσης.

Αν δεν είναι οκ του βγάζεις άδεια ή Ν.4014/2011 με άλλη αμοιβή βέβαια. Στην περίπτωση που ενταχθεί στο Ν.4014/2011 θα πρέπει τη κάτοψη και τη τομή να τα προσκομίσεις και στην πολεοδομία για να σφραγίσουν τα σχέδια.Πιστεύω να σε βοήθησα.

Πάρα πολύ σωστά

Link to comment
Share on other sites

On 27/11/2012 at 11:43 ΠΜ, johnjohn1 said:

Συναδελφοι ως νεος μηχανικός θα ήθελα να σας ρωτησω ποσο περιπου ειναι η αμοιβη για αδεια λειτουργιας καταστηματος υγειονομικου ενδιαφεροντος?

Η τιμή δεν είναι τυποποιημένη.

Χρεώνεις ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε δουλειάς.

Πριν κοστολογήσεις, πρέπει να λάβεις υπ'όψιν σου τα εξής:

1. Υπάρχουν διαθέσιμες οι κατόψεις σε ηλεκτρονική μορφή;

2. Είναι πρόσφατες οι κατόψεις από άτομο εμπιστοσύνης (π.χ. σχέδια από Π/Μ για τακτοποίηση) ή θα πρέπει να μετρήσεις ξανά;

3. Ο πελάτης έχει εμπειρία στον κλάδο ή θα πρέπει να κάνετε μελέτη για τον απαραίτητο εξοπλισμό (συσκευές, θέση, ροή εργασιών) από το μηδέν;

4. Είναι ενημερωμένες οι κατόψεις πυροπροστασίας στον φάκελο της οικοδομικής άδειας; Σε ορισμένες πυροσβεστικές υπηρεσίες απαιτούν ταύτιση των κατόψεων με την οικοδομική άδεια, αν δεν ταιριάζουν θα πρέπει να γίνει ενημέρωση του φακέλου.

5. Πόσο μακριά είναι η επιχείρηση από την έδρα σου; (έξοδα και χρόνος μετακίνησης).

6. Θα χρειαστεί άδεια χρήσης κοινόχρηστων χώρων;

7. Θα χρειαστεί μελέτη αποχέτευσης (τοποθέτηση λιποσυλλέκτη);

8. Πόσο θα χρεώσεις την μελέτη αερισμού;

9. Πόσο θα χρεώσεις την μελέτη πυροπροστασίας;

10. Θα τρέχει ο πελάτης ΄στις υπηρεσίες ή εσύ;

11. Πόσο θα κοστίσει η μελέτη HACCP;

12. Μπορείς να υπογράψεις την μελέτη HACCP ή θα πληρώσεις άλλον συνάδελφο;

13. Τι μέγεθος έχει η επιχείρηση; Προφανώς δεν θα πάρεις τα ίδια από ένα πρατήριο άρτου και από μια υπεραγορά.

14. Θα χρειαστεί να γίνει τοπογραφικό ή υπάρχει ήδη πρόσφατο;

15. Χρειάζεται μελέτη ηχομόνωσης (π.χ. σε κέντρα διασκέδασης);

16. Χρειάζονται σχέδια Η/Μ (αερισμός, ηλεκτρολογικά, κλιματισμός, κλπ); Απαιτούνται για κέντρα διασκέδασης άνω των 200 καθισμάτων).

 

Αυτά είναι τα βασικά, υπάρχουν και πολλές υποπεριπτώσεις που αλλάζουν την αμοιβή.

 

Edited by sdim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Γειά σας συνάδελφοι,

Για νέο ζαχαροπλαστείο τι αμοιβή θεωρείτε λογική? Οι εργασίες μου ήταν:

  1. Σχέδιο υγειονομικού
  2. Πυροπροστασία (μελέτη, τεχνικές περιγραφές, υγραέριο, πυρόσβεση φούσκας, κάτοψη)
  3. Γνωστοποίηση στην πλατφόρμα
  4. Τεχνική έκθεση ΗΜ για ένταξη σε νόμο αυθαιρέτων
  5. Γενικότερα συμβουλευτική, ζήτηση προσφορών από προμηθευτές εξοπλισμού

Ξέρω πως πολλοί λένε ¨η αμοιβή είναι θέμα ιδιωτικής διαπραγμάτευσης, δεν πρέπει να τα λέμε δημόσια γιατί μας διαβάζουν και υποψήφιοι πελάτες κλπ κλπ¨ αλλά δεν έχω ξανακάνει αδειοδότηση και θα ήθελα όποιος ξέρει τι παίζει στην πιάτσα να με καθοδηγήσει σε πμ.

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Πάγια πολιτική του φόρουμ είναι να μην δημοσιοποιούνται αμοιβές μελετών, επιβλέψεων κλπ για ευνόητους λόγους. Υπάρχει το core member section για τέτοιες συζητήσεις.

Η αμοιβή καθορίζεται από κάποιους παράγοντες και δεν είναι απαραίτητο να συμβαδίζει με την αμοιβή κάποιου άλλου.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Καλησπέρα,

μου προέκυψε περίπτωση για άδεια λειτουργίας καταστήματος το οποίο λειτουργούσε σαν πρακτορείο οπαπ και θέλει να το κάνει κομμωτήριο. Δεν ζητάω να μάθω αμοιβές αλλά όποιος έχει κάνει πρόσφατα παρόμοια διαδικασία αν μπορεί να με κατατοπίσει πως να κινηθώ, σε ποιους νομους και ποιες υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα:

1. Από τη στιγμή που το κατάστημα από ΟΠΑΠ αλλάζει σε κομμωτήριο αυτό θεωρείται αλλαγή χρήσης και απαιτείται άδεια ή ως χρήση εννοείται το "κατάστημα" επομένως δεν υπάρχει αλλαγή στη χρήση?

2. Οι προϋποθέσεις για χώρο κύριας χρήσης προκύπτουν μόνο από τον Κτιριοδομικό κανονισμό?

3. Ειδικές απαιτήσεις για την συγκεκριμένη χρήση (κομμωτήριο) αναφέρονται μόνο στον Κτιριοδομικό ή και αλλού?

4. Το πιστοποιητικό (ενεργητικής) πυροπροστασίας που απαιτείται, εκδίδεται μόνο από μηχανολόγους?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημέρα σας...θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει τι χρειάζεται για να βγάλω άδεια λειτουργίας για κατάστημα με ορθοπεδικά είδη...ο πελάτης θα ενοικιάσει τον χώρο..δεν είναι δική του ιδιοκτησία...χρειάζεται τακτοποίηση 4495? λογικά θες μελέτη πυροπροστασίας, αερισμού, ΠΕΑ...είναι πρώτη φορά που ασχολούμαι με άδεια καταστήματος... ευχαριστώ πολυ.. 

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν, tetris said:

Είναι ένα απλό κατάστημα λιανικής. Δες ποιά υπηρεσία δίνει την άδεια (μάλλον ο Δήμος) και τι χρειάζονται. 

ευχαριστω πολυ για την απαντηση...δε γνωριζω την ολη διαδικασια και τη σειρα των ενεργειων αλλα θα τη ψαξω...το μονο που αναρωτιεμαι ειναι εαν χρειαζεται τακτοποιηση σε περιπτωση αυθαιρεσιων...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.